'Absoluut horrorscenario' niet uitgesloten voor PSV: 'vertrek Brands kleine ramp'

    'Absoluut horrorscenario' niet uitgesloten voor PSV: 'vertrek Brands kleine ramp'

    woensdag 13 juni 2018 om 09:39

    De dreiging van een leegloop is bij PSV wel degelijk aanwezig. Volgens Voetbal International is het vertrek van een groot deel van het basisteam een 'absoluut horrorscenario' voor de Eredivisie-kampioen. Zeker nu Marcel Brands is vertrokken.

    Santiago Arias, Luuk de Jong, Gastón Pereiro, Jeroen Zoet, Nicolas Isimat-Mirin, Steven Bergwijn, Jorrit Hendrix en Hirving Lozano kunnen in het meest ongunstige geval allemaal een transfer maken. Zij zouden dan het voorbeeld volgen van Joshua Brenet, die naar Hoffenheim trok. Bovendien keerde Marco van Ginkel al terug naar Chelsea.

    Met het oog op het bereiken van de Champions League heeft PSV er veel baat bij om de selectie snel op orde te hebben. In augustus wacht de laatste voorronde van het miljardenbal. De Eindhovenaren hebben de financiën na de verkoop van Davy Pröpper, Jürgen Locadia en Brenet redelijk op orde. PSV wil echter zo snel mogelijk een potje van veertig miljoen euro creëren om te kunnen blijven concurreren met het financieel veel sterkere Ajax. Het bereiken van de zeer lucratieve groepsfase van de Champions League is dan een vereiste.

    In het transferspel dat kan losbarsten is een 'ervaren, vakkundig technisch manager met een groot netwerk dan eigenlijk onontbeerlijk', schrijft VI. Dat Brands is vertrokken wordt dan ook een kleine ramp genoemd voor PSV.

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    Jens1999 +18094
    woensdag 13 juni 2018 om 09:49
    Hebben ze ook weer wat geld.... LPDKEDTK
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:52
    Wij kunnen het makkelijk zonder neus heb je aan de laatste 3 titels toch gemerkt of nie
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18094
    woensdag 13 juni 2018 om 09:54
    Ah jullie stellen het nieuwe seizoen 11 spelers op zonder neus..... stinkt het steeds erger dan daar in Brabant..... ?
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +499
    woensdag 13 juni 2018 om 10:02
    Ah jullie stellen het nieuwe seizoen (en de dag erna, en misschien daarna) weer een nieuwe coach aan zonder de ander een kans te geven... Dat laatste zinnetje hoeft er wat mij betreft niet bij weet je nml zelf goed genoeg
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18650
    woensdag 13 juni 2018 om 10:04
    Liever de geur van het harde werken als boer dan de arrogante schijnvertoning van de randstad.
    Vind ik leuk
    Jozef +32520
    woensdag 13 juni 2018 om 10:27
    Jullie in de stront.

    Deal.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18650
    woensdag 13 juni 2018 om 10:52
    Liever zelf in de koeienstront dan dat jullie clubidolen te kakken zetten #cruijff #jonk #bergkamp
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34548
    woensdag 13 juni 2018 om 12:09
    Ouch!
    Vind ik leuk
    Jozef +32520
    woensdag 13 juni 2018 om 12:30
    Pff, ' jullie'....

    Meneer Wobo toch.

    Wat een waardeloze en infantiele discussie. Ik had gedacht dat je mijn reactie wel zou begrijpen... De strekking: Geeneens zin om er serieus op verder te gaan.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18650
    woensdag 13 juni 2018 om 15:02
    Vader van jezus, het ging me meer om de woordspeling in het ontlastingsthema ;-)
    Vind ik leuk
    :O +1727
    woensdag 13 juni 2018 om 15:14
    Touche
    Vind ik leuk
    popiejopie +1925
    woensdag 13 juni 2018 om 11:43
    Ik snap werkelijk waar niet waarom jullie telkens Boeren roepen in Eindhoven.

    Eindhoven is misschien wel de meest moderne (in elk geval meest technische) stad van Nederland waar volgens mij minder boeren wonen dan in Amsterdam of Rotterdam.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34548
    woensdag 13 juni 2018 om 12:12
    Omdat Amsterdammers ons uitschelden voor boeren, is boeren een geuzennaam geworden.

    Hetzelfde is gebeurd bij Joden...Ajax fans gebruiken het nu ook als geuzennaam.

    Beide geuzennamen slaan nergens op.
    Het is een soort trotse reactie op een scheldwoord vanuit beide partijen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18650
    woensdag 13 juni 2018 om 12:26
    Ik weet het niet hoor, maar in de regio wonen tal van boeren of jongelui uit het boerenleven.. die vrijwel allen voor PSV zijn. Bovendien heeft PSV als club de gemoedelijkheid die je bij menig boerendorp terug ziet.

    Dus los van een geuzennaam, is een aanzienlijk deel van de achterban van PSV of zelf boer of komt het uit een dorp waar het boerenleven schering en inslag is.

    Veel voor de hand liggender bovendien dan dat Ajax de 'joden' zijn of Feyenoord de 'kakkerlakken'... dat slaat helemaal nergens op ;-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jozef +32520
    woensdag 13 juni 2018 om 12:36
    Net als deze 'discussie'...


    Jeetje...
    Vind ik leuk
    popiejopie +1925
    woensdag 13 juni 2018 om 13:14
    Voor Amsterdammers is iedereen buiten Amsterdam een boer. Leuk dat jullie onze kijk op de rest van Nederland zo belangrijk vinden dat je zelfs je geuzennaam er naar gaat vernoemen, doet me denken aan Calimero.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12260
    vrijdag 15 juni 2018 om 09:46
    Eindhoven mist gewoon identiteit, dus komen ze niet verder dan boeren.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:56
    Goed dat je het kan opschrijven hè, want dit was echt niet te verstaan geweest, of nie dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:16
    Liever in de stank dan een grote neus in een gaystad
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18361
    woensdag 13 juni 2018 om 10:30
    Dus jij zit liever in de strontlucht dan dat je bezoek krijgt van een jood en een homo?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:31
    Klopt honderd procent
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18361
    woensdag 13 juni 2018 om 10:32
    Je zal maar een homofiele joodse loodgieter zijn.
    Dan is er aan jou dus echt 3x niks te verdienen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:38
    Vaak zijn juist de gene die haat spuien op homo's zelf homo's die in de kast zitten, Brabant1913 zou er wel eentje kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:55
    Nee kom niet uit amsterdam
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18361
    woensdag 13 juni 2018 om 11:04
    Zul je zien dat hij over een paar jaar ook joods blijkt te zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:05
    Hang ik me meteen op wil met dat volk niet vergeleken worden
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18650
    woensdag 13 juni 2018 om 11:06
    Niet zo serieus en zwaar reageren kerel.. niet zo happen. Ben gewoon in voor een lolletje hier, ook met fans van andere clubs. Relax
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18361
    woensdag 13 juni 2018 om 11:07
    Ik zal direct iemand bij je langs sturen :)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:06
    Met zijn besneden piemeltje ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:14
    Nee je besneden neusje en is nu nog groot zat
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:15
    Kijk eens aan, je weet niets meer te zeggen en bedenkt dan maar weer iets onzin!
    Vind ik leuk
    pietprecies +1950
    woensdag 13 juni 2018 om 11:26
    En onder een Ajax dekbed slaapt, dat kan die jongen ook niet weten, van alleen maar teletekst kijken kan je niet weten hoe het logo van Ajax of dat van PSV eruit ziet natuurlijk
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:57
    Die zijn er al genoeg in die gay stad bij jullie dat is ook het enigste hoogtepunt elkjaar
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:35
    Kom jij zelf wel eens in Eindhoven? Nog niet zolang geleden uitgebreid stuk geweest op RTL over stratumseind, je weet wel dat welbekende stukje waar menig kroeg zit. Daar was een grote opening van jawel een Gaycafé, geopend door Paul de Leeuw, de burgemeesters en wethouders van Eindhoven, Tilburg en omgeving die willen juist meer homoseksuelen naar Brabant toe halen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:43
    Doen we voor jullie hebben we met sluitings tijd nog iets om op te jagen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:05
    Toch jammer dat jij zo beperkt bent om nergens een normaal antwoord op te kunnen geven.
    Wat een afgang.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 15:11
    Ken er nog een die heel beperkt is
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 00:32
    Nóg meer? In Tilburg hebben we al een regenboog zebrapad. ;)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18650
    woensdag 13 juni 2018 om 11:05
    Als je bezoek krijgt van een homo dan zit je toch ook in de shit?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18361
    woensdag 13 juni 2018 om 11:09
    Als je de hele dag in je blote reet op de bank zit en je bezoek dwingt om op je schoot te gaan zitten misschien. Anders kun je een hele normale dag hebben.
    Vind ik leuk
    reggie +1370
    woensdag 13 juni 2018 om 12:15
    Uiteindelijk zit die homo ook in de stront
    Vind ik leuk
    Iggy +2729
    woensdag 13 juni 2018 om 10:51
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    Youri99 +7388
    woensdag 13 juni 2018 om 11:12
    Hahaha, jij bent een intellectuele parel dat zie je zo
    Vind ik leuk
    WRFM +825
    woensdag 13 juni 2018 om 11:29
    Och calimero
    Vind ik leuk
    Psssttttt +126
    woensdag 13 juni 2018 om 10:11
    En maakt ajax misschien ook weer eens kans op de titel
    Vind ik leuk
    DAF +13000
    woensdag 13 juni 2018 om 10:45
    Hendriks,Zoet,de Jong blijven haast zeker,Pereiro waarschijnlijk ook.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +162
    woensdag 13 juni 2018 om 10:51
    Ja inderdaad en gisteren nog bericht dat wellicht de jong bij tekent en dan kom je nu met zo een bericht aanzetten....
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1146
    woensdag 13 juni 2018 om 11:37
    Kan iedereen uit de bovenstaande posts gebanned worden aub?
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +162
    woensdag 13 juni 2018 om 12:03
    En waarom dat? En over wie heb je het btw...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    woensdag 13 juni 2018 om 11:57
    hey Lucille is dat je nieuwe handelsmerk "lingo spelletjes"?
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18094
    woensdag 13 juni 2018 om 12:08
    KDTAJH.....Mag jij weer raden Geert Wilders....
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    woensdag 13 juni 2018 om 12:11
    Geen denken aan Silvana

    als je de ballen niet in de broek hebt om je mening te vertellen dan laat die zielige klinkers mooi voor wat ze zijn
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18094
    woensdag 13 juni 2018 om 12:16
    Aldus de hufter van vp die zelf zo hypocriet is als de pest.....ballen heb jij zelf niet...niet eens mans genoeg om bij de opvoeding van je dochters te zijn....als een laffe kneus drie keer je dochters achter gelaten hahahaha...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    woensdag 13 juni 2018 om 12:24
    ahhh zo kennen we je weer.......

    was je vakantie zo beroerd?
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18094
    woensdag 13 juni 2018 om 12:41
    Vakantie was prima....ik zeg gewoon Hoe jij zelf ook in elkaar zit....geld was belangrijker dan je tijd steken in je dochters.....hypocriet. ...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    woensdag 13 juni 2018 om 14:03
    Toch is er iets niet goed met die perslucht flessen die je gebruikt. Die kronkel in je pannetje zal niet aangeboren zijn toch?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 15:10
    Welk excuus heb jij eigenlijk dat je het meerdere op de site altijd maar aan de stok hebt? Er moet toch iets niet in orde zijn wanneer je meerdere ruzies dagelijks aan het uitlokken bent.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    woensdag 13 juni 2018 om 16:58
    Alleen de ongelovige
    Vind ik leuk
    Henkings +366
    woensdag 13 juni 2018 om 09:49
    Ook nu Brands weg is, zal PSV écht niet al deze spelers laten gaan. Daarnaast zullen de spelers ook graag willen acteren in de CL!
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18094
    woensdag 13 juni 2018 om 09:51
    Moet je wel eerst de CL weten te halen.....
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18650
    woensdag 13 juni 2018 om 10:02
    Klopt. Maar ze zijn nu de selectie al compleet aan het krijgen, zodat ze tijdig een team kunnen smeden dat hopelijk de groepsfase behaalt.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:18
    Maar goed dat jullie al geplaatst zijn met jullie wereld elftal met een matige clubarts
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:33
    Jens zegt toch nergens dat Ajax wel CL gaat spelen? En waarom moet er weer over de clubarts begonnen worden?
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2782
    woensdag 13 juni 2018 om 10:09
    spelers zitten aan hun stoelen vastgebonden...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:50
    Van Ginkel is grootste aderlating
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7585
    woensdag 13 juni 2018 om 09:50
    Geen paniek.
    Phillip smeed wel een kampioenselftal.
    :~)
    Vind ik leuk
    Darter 876 +189
    woensdag 13 juni 2018 om 09:50
    Brands heeft het goed gedaan! Verdiende deze baan bij Everton...
    Zijn opvolger kan natuurlijk niet hetzelfde als Brands.
    Maar een kleine ramp, ik denk het niet!
    Iedereen is vervangbaar....
    Vind ik leuk
    Psssttttt +126
    woensdag 13 juni 2018 om 10:13
    Er zal altijd weer een betere zijn dan brands en idd iedereen is vervangbaar
    Vind ik leuk
    mcmodd +19572
    woensdag 13 juni 2018 om 09:50
    Ik denk dat dit bij PSV niet een realistisch scenario is. Natuurlijk kunnen er nog wat spelers verkocht worden, maar PSV zorgt echt wel op tijd voor goede vervangers. Het enige dat wel echt tegenzit is het vertrek van Brands. Misschien dat ze Louis van Gaal nog kunnen strikken? Die beschikt over een goed netwerk.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4702
    woensdag 13 juni 2018 om 11:00
    Het geestige is wel dat als PSV echt graag een potje van 40 miljoen wil hebben dat ze dat dan sneller bereiken met de verkoop van 2 a 3 spelers dan met een kampioenschap en wat CL wedstrijdjes.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19572
    woensdag 13 juni 2018 om 11:31
    Ja, maar welke spelers zouden ze dan moeten verkopen en hoe gaan ze het dan doen zonder die spelers?
    Vind ik leuk
    Gustavo +4702
    woensdag 13 juni 2018 om 11:49
    Arias 10, Isimat 6, Pereiro 10 en Hendrikx 10. Ik kom niet eens op 40 haha. Misschien De Jong voor 5. Heb je Dumfries en Viergever al in huis. Pereiro heeft geen basisplaats dus die vul je op met Mauro. Romero voor De Jong. Houden we een vervanger voor Hendrikx over. Luckassen? Of toch iets investeren?
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1146
    woensdag 13 juni 2018 om 11:40
    En waarom willen ze dat potje? Om sportief beter te worden. Het draait om de sport in eindhoven
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 16:04
    Louis van Gaal kunnen ze niet strikken bij PSV als zo wel bij alle ander clubs van de nl clubs.

    Gister avond bij VI zei Kees Jansma al dat van gaal een aanbod heeft gekregen die Van Gaal niet kan weigeren en volgens Kees Jansma zou het iets te maken hebben met Amerika.

    En afgelopen Vrijdag bij de aller laatste aflevering van RTL late Night althans voor (Huberto Tan) is Van Gaal zelf te gast geweest.

    En daar heeft hij zelf ook al wat laten door schemeren dat hij een aanbod heeft gekregen die hij absoluut niet kon weigeren, en dat het voor hem een hele nieuwe uitdaging is wat hij gaat doen.

    Alleen heeft Van gaal niet gezegd wat het is, maar dat hij die aanbod wel heeft aangenomen en dat het voor hem een heel compleet iets nieuws is wat hij nooit eerder heeft gedaan.

    En dat het ook wel zijn laatste is wat hij gaat doen en daar naar met pensioen zal gaan.

    Als hij dit aanbod heeft volbracht heeft zijn zijn eigen woorden die hij bij RTL LATE NIGHT zelf heeft gezegd.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19572
    woensdag 13 juni 2018 om 16:31
    Dan denk ik dat hij gymleraar wordt op een Egyptische highschool.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:52
    Dit bericht kan nooit waar zijn. Ik lees hier dagelijks dat er nauwelijks of geen interesse is in spelers van PSV. De kenners c.q. papegaaien weten dit hier dagelijks te melden.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18094
    woensdag 13 juni 2018 om 09:55
    Natuurlijk is er wel interesse... maar wel van clubs die opzoek zijn naar 5 tot 7 miljoen euro spelers.... dan moet je in Eindhoven zijn....
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:01
    Dat klopt, dan moet je inderdaad in Eindhoven zijn, bij JONG PSV.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18094
    woensdag 13 juni 2018 om 10:09
    Jong PSV heeft geen speler rondlopen die veel waard zijn..... Brenet ging voor 5 miljoen weg.... de waarde van Hendrix wordt op 7 miljoen geschat...... Zoet zal niet veel meer waard zijn... vorig seizoen was het bod op Zoet 5 miljoen.... Van Ginkel is weg..... Luuk blijft omdat er geen interesse is behalve uit het taco landje..... de enige waarde die PSV heeft in het elftal is dat Mexicaantje..... Ziyech... Frenkie en De Ligt vertegenwoordigen een hogere waarde samen dan de 11 basisspelers bij PSV.....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:14
    Wie is er ook alweer kampioen?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:14
    Jij staat garant voor t Ajax DNA.Ipv van over voetbal te praten neem je liever de euro's in de mond.Alles word gedacht in euro's.Zegt ook genoeg en kijk naar prestaties laatste jaren.In Amsterdam gaan euro's boven voetbal.Ga vooral.zo door haha
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:15
    En o.a. Arias, Pereiro, Bergwijn (waar vorige zomer al meer dan € 10 miljoen voor werd geboden) hebben ook geen transferwaarde? Locadia, die er volgens velen hier niets van kan, leverde PSV al € 16 miljoen op. Overdrijven is ook een vak.
    Vind ik leuk
    John040 +1093
    woensdag 13 juni 2018 om 10:37
    Ja en dan worden er middelmatige spelers terug gekocht en in de jeugd is het leeg.Het is ook een vak om veel geld geen stadion te hebben. Overmars zet er wel een 2de plaats elftal neer.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:38
    Dat is ook het enige wat een neus kan achter de kassa staan meer niets helemaal niets
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:49
    En alle Marokkanen kunnen alleen maar roven en drugs dealen!

    Wanner we dan toch alles over één kam scheren, toch Chucky lozano ?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:56
    Laten we dan maar over de pedo gevallen hebben daar staan de nl wel boven aan de wereldlijst
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:05
    Die discussie kunnen we door blijven gaan, overigens is pedofilie bij jullie in de moslim cultuur heel gewoon ( zwijg daarom maar beter over pedofilie ), hoeveel jongere meiden van 12 / 13 / 14 worden er wel niet uitgehuwelijkt en zijn dan verplicht met een oudere kerel het bed te delen en seks te hebben, tegen hun wil, of valt dat niet onder pedofilie?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:58
    Wie zegt dat ik een marokkaan ben tokkie
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:02
    Zelf geen Ajacied schrijven maar direct met neus beginnen en dan mij uitmaken voor Tokkie?

    Het is niet zo moeilijk te begrijpen dat jij Marokkaans bent ( niks mis mee trouwens ), wanneer er maar iets over het Marokkaanse elftal wordt gezegd wat in jou ogen te negatief is spring jij er als een geile bok bovenop om de aanval te kiezen, 1+1=2.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:54
    Neuzen zijn maar vreemde tokkies 🤢
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:57
    Marokkaanse jochies zoals jij ook.

    Veel plezier vrijdag wanneer je ramadan is afgelopen!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:33
    Wie is er een marokkaan jij ?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 23:43
    Gelukkig niet.
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +212
    woensdag 13 juni 2018 om 10:52
    De waarde van Van Ginkel is tussen de 11 en 15 miljoen ;))
    Vind ik leuk
    mcmodd +19572
    woensdag 13 juni 2018 om 11:35
    Jens, waarom zeg je nu dingen waar ik het niet mee eens kan zijn? Ziyech, De Jong en De Ligt zijn echt niet zoveel meer waard dan de spelers van PSV. Althans, ze zijn niet echt beter dan de vaste waarden bij PSV. Ze worden gehypt, maar dat maakt ze nog niet beter.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18094
    woensdag 13 juni 2018 om 12:11
    Nee je hebt gelijk...daarom heeft Roma 30 miljoen+ voor Ziyech over. ..daarom zitten grote clubs achter de Ligt aan..
    Vind ik leuk
    mcmodd +19572
    woensdag 13 juni 2018 om 12:22
    Die trappen dus in de hype die deze spelers omringt. Als ze daar op de bank terechtkomen zien ze achteraf dat het tegenvalt. De kans dat ze nog eens spelers bij je club kopen wordt dan steeds minder.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    woensdag 13 juni 2018 om 11:52
    wij hechten nou eenmaal meer waarde aan een kampioensfeest dan aan een vette bankrekening.

    De normale voetbalsupporter hoopt dat zijn club sportieve successen behaalt ,dit itt jullie .Jullie geilen op geld waarvan je zelf nooit ook maar 1 eurootje zal zien.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19572
    woensdag 13 juni 2018 om 12:25
    Daarbij komt ook nog dat ze regelmatig de seizoenskaarten naar nog grotere hoogte gaan berekenen. Er komt een moment (voor sommigen is dat er al) dat mensen afhaken omdat ze zo’n seizoenskaart niet meer kunnen betalen. Wat denk je van een vader die zowel zijn dochter en zoon van 17, 18 jaar wil meenemen omdat ze ook helemaal leip zijn van de club? Die moet zijn auto verkopen om daaraan te voldoen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    woensdag 13 juni 2018 om 12:28
    amen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 15:40
    Net zoals jij normale, nou normale.......
    supporter die hoopt dat ze eindelijk eens 2 wereldbekertjes gaan halen toch? sportieve successen.....
    Die hebben we al itt jullie........
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    woensdag 13 juni 2018 om 15:49
    De wereldbeker ??? Ik heb geen enkele illusie . Maar om prat te blijven gaan op prijzen waar de centimeters dikke stof op ligt en de meesten destijds niet eens geboren waren is niet zo mijn ding.
    We leven in het hier en nu en daarin zijn we jullie overduidelijk de baas. En das mooi man
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 15:54
    Jullie hebben 'm toen niet gewonnen, jammer, nu maar proberen toch....
    Succes........
    Anders word je als club niet serieus genomen......
    Geeft Grandeur aan een Club, jammer toch.......
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    woensdag 13 juni 2018 om 15:57
    Daar hebben wij gin enkel probleem mee , wij kennen onze plek. De beste van Nederland is het hoogst haalbare en dat zijn we dus....

    Om Waanideeën zoals “ we are back” ligt geheel Europa krom van het lachen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 16:08
    Ja, dat moeten jullie ook niet in het rond schreeuwen......
    Inderdaad belachelijk als je alleen maar het recordje J.C. Schalen hebt......
    Ben het, (hoe is het gods mogelijk), geheel met je eens........
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    woensdag 13 juni 2018 om 16:13
    https://nos.nl/l/2190006
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 16:52
    1 recordje erbij, vooruit Straat, je gaat ervoor......
    Succes..........
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    woensdag 13 juni 2018 om 17:21
    Ik ga voor het record benkske liggen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:01
    Ha, ha, dat heb je al jaren in bezit.......
    Onaantastbaar....
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    donderdag 14 juni 2018 om 20:02
    al meer dan 10 jaar de cl winnaar
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:03
    Proficiat!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    donderdag 14 juni 2018 om 20:06
    dank je ik ben ook erg blij met mijn prestaties....
    Zo blij zelfs dat ik ze voorlopig nog wel voort ga zetten
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:10
    Maar Straat, als je nou zo'n lange tijd op de bank hebt gelegen, en je moet eraf (sanitaire stop), lukt opstaan dan nog wel, of laat jij je eraf rollen en kruip je naar de plaats van bestemming?
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    donderdag 14 juni 2018 om 20:12
    er zijn momenten in de week dat ik besluit om te rollen........
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:19
    Ja, dat idee kreeg ik al........
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:07
    Hoe slecht is ajax dan wel niet langnek? Super grappig dat de ajacieden het nu zoveel over geld hebben... ook wel logisch over het sportieve aspect is het natuurlijk om te janken... daarom zit het stadion nooit meer vol hahaha
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18094
    woensdag 13 juni 2018 om 12:09
    Ach ja....en toch zijn er alweer bijna 41.000 seizoenkaarten verkocht...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:12
    Tjah in het begin hebben ze altijd hoop haha... Maar dat is zo voorbij hoor.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    woensdag 13 juni 2018 om 15:58
    Stoeltjes?
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18094
    woensdag 13 juni 2018 om 20:04
    KDPVSH
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    woensdag 13 juni 2018 om 20:40
    Ahhh daar is lucille de letterslet weer, weer nieuwe klinkertjes bedacht? Leuk man staat ook stoer , iedereen op vp heeft het erover
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18094
    woensdag 13 juni 2018 om 23:53
    Hahaha letterslet...Beter een letterslet dan een racist zoals jij...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    donderdag 14 juni 2018 om 08:19
    Haha ben ik nu ook al een racist? Waarop baseer je dat dan?
    Vind ik leuk
    mcmodd +19572
    woensdag 13 juni 2018 om 11:32
    Let nou niet op die papagaaien, gebruik gewoon je eigen verstand, daar is niks mis mee. De zgn kenners weten echt ook niet alles. Een beetje op gevoel kan ook he.
    Vind ik leuk
    uspsvkuh +23
    woensdag 13 juni 2018 om 09:52
    Komt allemaal goed !!:)
    Vind ik leuk
    Thilo +2325
    woensdag 13 juni 2018 om 09:53
    Het piept en het kraakt
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18650
    woensdag 13 juni 2018 om 10:01
    Nou niet in Eindhoven hoor. We hebben met het kampioensfeest alles nog eens goed doorgesmeerd!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:54
    Als als als als ....... nieuwsloos nieuws.
    Vind ik leuk
    Entombed +591
    woensdag 13 juni 2018 om 10:00
    Dat denk ik dus ook. Het is niet alsof Brands zijn werk alleen deed en het is ook niet alsof er geen plan achter is gelaten. Ja, aderlating, nee geen doodsteek zoals dit bericht doet overkomen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:55
    Breng die plattekar was het toch hahaha
    Vind ik leuk
    Nistel +2810
    woensdag 13 juni 2018 om 09:57
    Wat een paniekartikel om niets. Met Cocu en Arnesen heb je prima internationale contacten die een rol kunnen spelen en De Jong heeft inmiddels jaren meegelopen met Brands. Heb je Gerbrands daar nog bij als ervaren man voor de supervisie. Er zullen in de voorgaande maanden meer dan genoeg voorbereidende werkzaamheden gepleegd zijn en lijstjes aangelegd, mensen voorzichtig gepolst, meerdere scenario's uitgewerkt. Dat is echt niet opeens verdwenen met het vertrek van Brands.
    Vind ik leuk
    Ale +3478
    woensdag 13 juni 2018 om 09:57
    Lol niet 1 topspeler in de selectie van psv. Ongelooflijk dat ze hier kampioen mee zijn geworden. Hele elftal is nog geen 40 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18650
    woensdag 13 juni 2018 om 10:01
    Lozano en Bergwijn samen zullen al meer dan 40 miljoen opleveren Ale!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +7928
    woensdag 13 juni 2018 om 10:07
    In potentie wel. Maar dan moet je ze niet een jaar voordat ze uit het contract lopen pas laten gaan. En Lozano, dat blijft afwachten hoeveel PSV daar zelf van gaat overhouden.
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +89
    woensdag 13 juni 2018 om 10:08
    je hebt geen idee hoe je 40 miljoen schrijft of wel?
    in elk geval niet met Lozano en Bergwijn in diezelfde zin!
    maximaal 30 en dan heb je een hele gulle gever die niet ziet dat Cocu een potentie sloper is.
    Vind ik leuk
    JurreB +194
    woensdag 13 juni 2018 om 10:29
    Ach met die hele op hol geslagen makrt zou het niet eens een rare gedachte zijn hoor.
    Ook de bedragen die er voor Kluivert en Ziyech worden betaald zijn veel te hoog.
    Vind ik leuk
    Ale +3478
    woensdag 13 juni 2018 om 12:01
    Whahaha.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18650
    woensdag 13 juni 2018 om 10:00
    Ik had de journalisten van Voetbal International wel hoger ingeschat. Zoals ze weten zit Arnesen momenteel op de achtergrond mede op deze functie. En Arnesen heeft veel contacten in Engeland en Duitsland, en hij is onder meer degene die in het verleden spelers als Ronaldo en Robben heeft ontdekt/naar PSV heeft gehaald. Dus we moeten niet denken dat er nu een of andere vakkenvuller op de stoel van Marcel komt te zitten. Alle vertrouwen in de goede en stabiele organisatie die PSV al meerdere jaren heeft.
    Vind ik leuk
    Bizzy +15957
    woensdag 13 juni 2018 om 10:10
    Het is weer komkommertijd bij VI. Ze lullen maar wat de ether in.
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1146
    woensdag 13 juni 2018 om 11:46
    Vakkenvuller bij psv. Cashiere bij ajax. Miss dat mijn ervaring bij de ah toch nog voor een goeie baan zorgt
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +7928
    woensdag 13 juni 2018 om 10:05
    Doom denken. Dat is wel vaak de beste manier om subsidie te krijgen in Nederland.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:22
    Ja wie wil er nu nog spelen in een competitie die er niet meer toe doet.
    En die nog minder zal worden als de ClubBobo's hun eigen belang boven dat van het Nederlandse voetbal stellen.
    Vind ik leuk
    alaaf +250
    woensdag 13 juni 2018 om 10:38
    Ach, uiteindelijk staat er altijd weer een team dat mee gaat doen om de titel. De onrust die ze in Amsterdam hebben kennen we hier niet. Rustig, berekenend en het geld op het veld! Op naar de volgende titel!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:38
    Stemmingmakerij! Al 2 jaar loopt VP te speculeren dat PSV gaat “leeglopen”..... VP blijft herhalen onder druk om iets te moeten plaatsen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:45
    Een uit de lucht gegrepen sensatie verhaal... Komkommertijd! En PSV laat nooit een half basiselftal vertrekken, dat hebben ze nog nooit gedaan.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +299
    woensdag 13 juni 2018 om 11:00
    Die raken ze aan de straatstenen niet kwijt!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    woensdag 13 juni 2018 om 11:48
    hoeft ook niet , worden we in april 2019 gewoon weer kampioen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 15:49
    Kom op Straat, een recordje, vooruit......
    Of gok je op het recordje meeste onverkoopbare spelers.....
    Nou, maak je een goede kans, ga er voor.......
    En vooruit, 2 wereldbekertjes.........
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:50
    Omdat straatstenen meestal te weinig geld hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:04
    Weer zo'n achterhaald onzin artikel.
    Al ruim vóór bekend werd dat Brands weg ging was duidelijk dat al deze spelers in transfers terecht zouden kunnen komen. De kans was bij sommigen (Arias, De Jong, Zoet, Brenet en Lozano) iets groter dan bij anderen (Pereiro, Isimat-Mirin, Bergwijn en Hendrix).

    Als je in Nederland wat laat zien, dan zijn er altijd clubs geïnteresseerd. En dat staat volledig los van het vertrek van Brands.
    Daar komt nog bij dat Brands een goede organisatie achter laat. Hij was geen man om alle kennis bij zichzelf te houden. Gerbrands, De Jong en Arnesen zijn ook niet gek en lopen al een tijdje mee. Natuurlijk is het beter om een ervaren man op die stoel te hebben, maar één zomer is best te overbruggen.
    Vind ik leuk
    Stom +86
    woensdag 13 juni 2018 om 11:16
    Overdrijven is ook een vak. Ja het is waar dat van de 12 spelers met de meeste minuten er 2 weg zijn (v Ginkel en Brenet), er 2 zeker blijven (Schwaab en Ramselaar) en de andere 8 onzeker zijn. Da's het lot van iedere eredivisie topploeg, zie ook de situatie bij Ajax.

    De doelman is geen grote zorg. Interesse in Zoet is nog niet concreet en op de bank zit misschien niet iemand die zoveel punten pakt als Zoet, maar het zijn ook geen grabbelaars.

    Met Schwaab, Luckassen, Obispo, Viergever en een nieuwe LV en RV bijna binnen is die laatste linie nog deze maand ook bij het vertrek van Arias en Isimat geen grootse zorg meer.

    Op het middenveld is Van Ginkel een verlies maar Ramselaar blijft wel en er zit veel talent op de bank. Bovendien moet ik nog maar eens zien dat zowel Hendrix als Pereiro beide weggaan. In het ergste geval haal je voor deze linie nog een oudere en ervaren kracht, om wisselvalligheid te voorkomen en die weet wanneer wat agressie nodig is. Een dertiger a la Nigel de Jong hoeft niet duur en moeilijk te vinden te zijn maar is wel heel nuttig.

    Voorin is binnenkort veel duidelijk als De Jong beslist wat hij gaat doen. Persoonlijk gun ik hem een mooi nieuw avontuur en zie ik liever een beweeglijkere spits, maar hij is tegelijkertijd op heel veel manieren nuttig en belangrijk. Blijft hij dan hangt Cocu daar het systeem aan op. Gaat hij weg dan heeft Cocu bewezen ideologisch flexibel genoeg te zijn om net zo goed de hele speelstijl om te gooien. Er zat in ieder geval voor deze linie ook al een hoop talent op de bank. Bovendien haalt een Nederlandse club geen nieuwe centrumspits voor 10 miljoen zonder een plan. Daarnaast moet ik nog maar zien dat er een top bod komt voor Bergwijn, aangezien niemand zich nog heeft gemeld en hij niet zichtbaar zal zijn op het WK.

    Komt wel goed. Ik verwacht dat we volgend jaar 6 of 7 van die 12 weer gewoon in de basis zien staan.
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1102
    woensdag 13 juni 2018 om 11:16
    Wat een berichtgeving... ik kan het niet laten:

    "Absoluut rampscenario".

    PSV heeft met Mart van den Heuvel en Koos het Geld twee trouwe werknemers in dienst. Samen zijn ze al goed voor ruim 80 dienstjaren bij de Eindhovense eredivisionist. Laatstgenoemde kennen we nog niet zo goed. Wij van de redactie spraken met Het Geld.

    Koos (83 jaar) is al sinds zijn 21e buschauffeur. Hij vervoert niet alleen de selectie van PSV naar de stadions. Buiten het seizoen heeft Koos al menig keer de wereld rond gereden. "Ja, in de zomermaanden was het altijd feest. Dan zit de touringcar vol bezopen, handtastelijke jongeren. Geweldig!". Ervaring heeft Koos wel, maar toch vroegen wij hem naar de risico's en gevaren. "Vroeger was alles anders. Ik heb pas vier bussen total loss gereden, nee dat had niks met alcohol te maken. Dat was puur vermoeidheid. 72 uur op een bus achter elkaar, dan weet je dat het op een gegeven moment mis gaat, gelukkig zat ik niet achter het stuur toen de touringcar laatst bijna het ravijn in stortte".

    Tijdens het interview zei Koos dat hij een keer dronken achter het stuur zat tijdens de huldiging van het kampioenschap in 2007. "Ja dat was niet verantwoord, Patrick (red. Kluivert) kwam steeds nieuwe biertjes brengen, hij zei tegen mij: dat kan best wel. We reden niet zo heel hard, dat was dan ook weer zo. Ja gelukkig hebben we geen ravijnen in het centrum van Eindhoven, want een stuurfoutje is zo gemaakt".

    Phillip Cocu over Het Geld: "het is erg makkelijk als je zoiets hebt. Je kan er van op aan, je hoeft er nooit om te vragen en zeuren is niet aan de orde. Het brengt ons overal. Af en toe zit je wel wat krap, maar dan is het na een lange zit wel weer fijn om de benen te strekken en dat we het weer hebben overleefd".

    Koos hoopt nog jaren door te gaan. Echter heeft Koos last van staar en lijkt het er toch op dat hij binnenkort zijn sleutels van de bus in moet leveren."Staar, ja...ouderdom komt met gebreken. Bij de laatste keuring zag ik met rechts nog zestig procent. Links is al bijna niks meer, maar dat is nog goed genoeg om weer vijf jaar door te mogen".

    Zijn antwoord op onze laatste vraag, hoe zijn leven eruit zal zien zonder touringcar? "Een absoluut rampscenario". PSV hoopt nog lang geen afscheid te hoeven nemen van Het Geld.
    Vind ik leuk
    SimonSays +3452
    woensdag 13 juni 2018 om 12:10
    Heb je dit zelf verzonnen? Chapeau.. Ik googlede 'PSV Koos het Geld' en toen moest ik lachen :p
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:28
    Jongens jongens, al dat commentaar hier, net een stel kleine kinderen, over gaystad hier en een boerenstad daar, laten we nou gewoon hopen dat zowel ajax als psv het hoofdtoernooi halen van de CL, zodat we weer iets kunnen laten zien aan de elite wat voor spelers er in nedrland rondlopen, en dat we op termijn weer als land kunen betekenen, want straks 3 toernooien er niet bij zijn, kan ik niet meer aan!!!!
    Vind ik leuk
    Cookee +8884
    woensdag 13 juni 2018 om 11:33
    Daar komt VI nu mee? Dat was toch al duidelijk toen er belangstelling was?
    Ik neem aan dat de database van talent in handen van PSV zelf is, dus de volgende kan daar gebruik van maken.
    Maar Brands heeft deze groep samengebracht, dus ik neem aan dat daar een idee achter zit. Een nieuwe man heeft andere ideeen, dat is dus kapitaal-vernietiging, want die laat prima spelers weggaan omdat hij anders wil gaan spelen.
    En elke sollicitant zal zeggen, ik doe het net zo als Brands maar dat is onzin, ieder maakt keuzes vanuit eigen optiek, dit is een ramp voor PSV.
    Maar ik heb niet het idee dat Ajax weet waar het mee bezig is en Feijenoord dwaalt ook nog wel eens, maar dit is wel een kans voor de clubs daaronder om iets aan te sluiten.
    Ik vind het ook idioot dat Everton niet intern iemand heeft die de club kent en die kijk op voetbal heeft, bizar, als je ziet om hoeveel geld dit gaat.
    Arnesen was ook bepaald geen succes bij Chelsea.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    woensdag 13 juni 2018 om 11:44
    wat een trieste poging van vi

    alsof er in eindhoven eentje rondloopt met stress
    Vind ik leuk
    Leozao +142
    woensdag 13 juni 2018 om 11:56
    Is dit nieuws??? Ajax heeft hier al sinds jaar en dag mee te maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:59
    Ik zie geen enkel probleem.
    Als jezus met je is,wie of wat is dan tegen.
    Psv wint de cl aankomend jaar.
    Vind ik leuk
    Bhj +720
    woensdag 13 juni 2018 om 13:03
    Moeten er wel clubs zijn, interessanter dan PSV die ze wil hebben. Met alle respect, maar De Jong, Hendrix en Isimat kunnen misschien een stap opzij maken, maar niet omhoog. Opzij kan interessant zijn omdat je in een betere competitie komt te spelen (dat is natuurlijk al snel zo)

    Maar of dat nou zo interessant is, als ik zou als ik hen was dan ook lekker blijven zitten.
    Vind ik leuk
    8mei2016 +66
    woensdag 13 juni 2018 om 13:44
    Focussen op onze eigen club, fuck 020
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Absoluut horrorscenario' niet uitgesloten voor PSV: 'vertrek Brands kleine ramp'