VP-voetbalkantine: 'Ik ga Egypte - Uruguay speciaal kijken omdat Kuipers fluit'

    VP-voetbalkantine: 'Ik ga Egypte - Uruguay speciaal kijken omdat Kuipers fluit'

    woensdag 13 juni 2018 om 17:00

    Stelling 1: 'Spanje is gek als ze Lopetegui een dag voor het WK ontslaan'

    Stelling 2: 'Spanje schiet zichzelf in de voet met ontslag Lopetegui'

    Stelling 3: 'Ik ga Egypte - Uruguay speciaal kijken omdat Kuipers fluit'

    Plaats een reactie

    Springbok +1239
    woensdag 13 juni 2018 om 11:03
    1: Nee, terecht.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8705
    woensdag 13 juni 2018 om 11:09
    Het was niet slim om hem 2 dagen voor het WK aan te stellen, maar om hem nou te ontslaan gaat wel een beetje ver.
    Vind ik leuk
    Springbok +1239
    woensdag 13 juni 2018 om 11:15
    Ik denk zelf iets met belangenverstrengeling.
    Vind ik leuk
    ricjuh +209
    woensdag 13 juni 2018 om 11:09
    1. Ja! Die man gaat opeens niet anders zijn werk doen..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:17
    Ga niet zeggen dat Spanje gek is. Voor je het weet word je als racist weggezet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    Cookee +10658
    woensdag 13 juni 2018 om 11:35
    Wil je verbloemd iets suggereren wat je niet durft te zeggen?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    woensdag 13 juni 2018 om 11:31
    Dit is een situatie geworden die alleen maar goed kan aflopen als Spanje wereldkampioen gaat worden en dat zie ik niet gebeuren.

    Vind ik leuk
    Cookee +10658
    woensdag 13 juni 2018 om 11:39
    Het is wel ongelukkig, die aanstelling, want wat als de man de keuze heeft tussen een speler van Barca en Real... wie zou hij dan kiezen?

    Aan de andere kant wij hebben jarenlang coaches van Ajax bij Oranje gehad, die kozen ook liever een Ajacied dan de beste speler.
    Michels was de uitzondering.
    Het opstellen van de Ligt kostte ons immers het ticket naar het WK?
    Basten liet Nistelrooij en Bommel thuis, daar werd ik niet blij van.
    Daarom ben ik altijd voor een coach zonder Ajax-verleden of iemand die in ieder geval de wereld gezien heeft daarna.
    En wie aandelen van Ajax heeft mag meteen naar huis. :)
    Door de Ligt op te stellen wordt die speler meer waard op de beurs, dat kan niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 11:44]
    Vind ik leuk
    RtdDub +13186
    woensdag 13 juni 2018 om 11:47
    Stelling 1;

    Zullen we...

    A: even wachten of hij echt weggaat
    B: even de reden afwachten als A inderdaad een feit is

    Om te kunnen zeggen of ze gek zijn of niet.

    Als namelijk blijkt dat ie de keien opgeschopt wordt omdat ie de afgelopen 2 weken iedere avond in de soep heeft staan zeiken voordat die werd opgediend, zou ik de Spaanse bond niet gek vinden.

    edit 12:50
    Hij is op de keien geflikkerd vanwege real contract en ja.... nu zijn ze gek te noemen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 12:51]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:10
    Ik geniet hier alleen maar van, des te meer sensatie des te leuker ik het vind.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +671
    woensdag 13 juni 2018 om 14:11
    Basisspelers zijn allemaal volwassen spelers van hun had het ontslag niet gehoeven weet ik zeker. Pique zal wel weer op ze achterpoten hebben gestaan maar Iniesta? Alsof de bondscoach ze nog wat leert, gaat nergens over. Enige verschil is of Aspas speelt 😂
    Vind ik leuk
    Dybala10 +74
    woensdag 13 juni 2018 om 14:21
    1. Hoe haal je het in je hoofd om een trainer net voor de start te ontslaan. De trainer heeft de hele voorbereiding met het team meegemaakt en heeft een goed beeld van de selectie. Zijn timing voor het bekendmaken dat hij bij Real Madrid gaat werken is natuurlijk vervelend en niet slim. Echter is het nu in mijn ogen te kort dag om je bondscoach te ontslaan.
    Vind ik leuk
    JOJO +1751
    woensdag 13 juni 2018 om 15:16
    VP; zojuist zag ik een stuk van VI dat het ontslaan van de bondscoach een dag voor het WK tegen de regels is. Indien Spanje wordt gediskwalificeerd, heeft Oranje alsnog kans op het WK.
    Nederland staat eerste reserve!
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1377
    woensdag 13 juni 2018 om 17:06
    Stelling 3 : Nee tijdens een EK/WK kijk ik alle wedstrijden
    in tegenstelling tot clubvoetbal.
    Daar check ik alleen de resultaten.
    Dan kan ik het niet opbrengen om 90 minuten een wedstrijd uit te zitten.
    Vind ik leuk
    Tweey +2103
    woensdag 13 juni 2018 om 17:07
    lol
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32140
    woensdag 13 juni 2018 om 17:13
    1 Lopetegui is gek dat hij het zo speelt....
    2 Misschien wel....
    3 Pfffff hoe krijg je het verzonnen
    Vind ik leuk
    haarlemx +433
    woensdag 13 juni 2018 om 17:23
    3. Jaaaaaaaa, zal de flipping eerste keer zijn dat iemand een wedstrijd kijkt voor de scheids. Schei(ds) toch uit.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:25
    Ja ik kijk ook naar die kruidenier en hoop dat het totaal fout met hem gaat.
    Vind ik leuk
    Foebele +55119
    woensdag 13 juni 2018 om 17:29
    Haha wat een stelling, wie kijkt er nu een wedstrijd vanwege de scheids?

    Overigens ben ik vooral benieuwd of de onrust bij Spanje niet enorm gunstig kan zijn voor Marokko en hun kansen op de volgende ronde.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21013
    woensdag 13 juni 2018 om 17:40
    Foebele neem mijn woorden aan. Iran gaat door :)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:21
    Nope die worden zeker laatste... Marokko wint die en verliest de rest waarschijnlijk Iran pakt zero points
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21013
    woensdag 13 juni 2018 om 21:17
    Marokko overschat zichzelf en Iran is beter
    1+1=2

    Iran gaat winnen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:24
    Iran zn wedstrijd historie effe terug kijken... dat is niet zo best en tegen echt absurde tegenstanders. Nederland wint nog van Iran haha
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21013
    woensdag 13 juni 2018 om 21:25
    Als eerste geplaatst buiten Rusland en vrrij gemakkelijk ook
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:20
    Nou denk het juist niet.. Spanje had Portugal voor Marokko moeten verslaan. Marokko had dan alleen Iran moeten winnen en Portugal gelijk... nu wint Portugal als het effect heeft en Spanje wordt dan 2de
    Vind ik leuk
    Foebele +55119
    woensdag 13 juni 2018 om 19:40
    Ik denk dus dat Spanje er zomaar weer eens snel uit kan liggen, hun tijd is voorbij, geen honger meer.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:49
    Nee denk het niet denk dat ze wel de poule uit komen maar daar houd het op.. Portugal zal moeten vechten. Maar het zijn buurlanden met een onderlingenstrijd Marokko kan ook zo eerste worden. Al 18 wedstrijden ongeslagen dat hoor je niemand zeggen in de media maar Marokko heeft een aardige reeks in de benen.
    Vind ik leuk
    Arbee +2217
    woensdag 13 juni 2018 om 17:29
    Stelling 3: Nee, absoluut niet. Ik heb nog nooit vanwege een scheidsrechter een match gekeken en ben ook niet van plan om dat nu te doen. Nee, ik kijk vanwege spelers als Suarez en Cavani. En Mo'tje Salah natuurlijk als 'ie fit genoeg is.
    Vind ik leuk
    meloen87 +761
    woensdag 13 juni 2018 om 17:42
    1. Het is al gebeurd, en het hele voorval is bizar. Ze zijn inderdaad gek om dit te doen, maar eerlijk gezegd hadden ze geen andere keuze. De manier waarop Lopetegui dit allemaal heeft gehandeld is gewoon zeer onprofessioneel en slecht te noemen. De Spaanse bond heeft gewoon goed ingegrepen, en zijn vervanger is een logische keuze. Hierro is waarschijnlijk de enige man die het op dit moment direct kan overnemen, sinds hij zo dichtbij de groep was (tenminste, dat denk ik).
    2. Zoals beschreven hier boven: nee. Het zou veel erger zijn geweest als ze hem niet hadden ontslagen. Wel moet ik zeggen dat Spanje het hiermee zichzelf wel benadrukelijk moeilijker heeft gemaakt om kampioen te worden, maar daar kunnen ze niks meer aandoen. Het had allemaal voorkomen kunnen worden als Lopetegui pas na het WK had getekend. Zijn mond houden had hij nooit kunnen volhouden, de media zou er wel achter zijn gekomen vroeger of later.
    3. Nee, ik ga de wedstrijd kijken omdat het gewoon een heel mooi affiche is. Het is vooral te hopen dat Salah op tijd hersteld is. Dat Kuipers fluit kan me geen fluit schelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:18
    Stelling 3 hahahahaha pijnlijk.

    Ik kijk de wedstrijd trouwens ook. Maar puur voor Ajacieden support. en Brazilië natuurlijk ook
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws