Mundo Deportivo: De Jong en De Ligt willen Kluivert volgen, dienen vertrekwens in

    Mundo Deportivo: De Jong en De Ligt willen Kluivert volgen, dienen vertrekwens in

    woensdag 13 juni 2018 om 13:09

    Ajax moet waken voor een enorme leegloop. Volgens Mundo Deportivo zouden Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong een verzoek hebben ingediend om Ajax te mogen verlaten. 

    Volgens het Spaanse medium hebben de spelers aangedrongen op een vertrek nu Justin Kluivert een mooie transfer naar AS Roma heeft afgedwongen. De spelers staan al langere tijd in de nadrukkelijke belangstelling van enkele grote Europese clubs.

    Eerder dinsdag meldde dezelfde krant dat Barcelona een stappenplan heeft om De Jong naar Catalonië te halen. Het eerste wat Barcelona doet is bij De Jong aangeven dat er interesse is en hem vervolgens overtuigen om voor de Catalanen te kiezen, schrijft de krant. Pas daarna klopt de club aan bij Ajax om interesse te tonen in een speler die al naar Barcelona wil.

    De Jong zou ongeveer 50 miljoen euro moeten kosten. Volgens Voetbal International zijn naast Barcelona ook Bayern München, Paris Saint-Germain, Tottenham Hotspur en Borussia Dortmund geïnteresseerd in de diensten van de jongeling.

    Ook De Ligt geniet interesse van meerdere Europese topclubs. Vooral bij Manchester City duikt zijn naam steeds vaker op.

    Plaats een reactie

    Butsbal +13419
    woensdag 13 juni 2018 om 13:15
    Net of die krant erbij was. Bullshit. Ze hopen het misschien.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12781
    woensdag 13 juni 2018 om 13:18
    Beetje stoken en onrust zaaien, het hoort allemaal bij het spelletje..
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    woensdag 13 juni 2018 om 13:20
    Allemaal onderdeel van het stappenplan?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19445
    woensdag 13 juni 2018 om 15:16
    Het is een proces
    Vind ik leuk
    PRICE +25765
    woensdag 13 juni 2018 om 13:21
    MUITERIJ
    Vind ik leuk
    Garrie +3738
    woensdag 13 juni 2018 om 13:36
    Precies! Mocht dit waar zijn, schandalig!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:48
    ..op de Bounty
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40237
    donderdag 14 juni 2018 om 19:27
    Zinkend schip, nogal logisch.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +3081
    woensdag 13 juni 2018 om 13:34
    50 miljoen mogen ze ook Frenkie gewoon hebben hoor. Die heeft op een paar leuke dribbels na toch ook niet veel laten zien.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2007
    woensdag 13 juni 2018 om 16:59
    Van De Jong kan ik mij goed voorstellen dat hij weg wilt, of barca de juiste club is laat ik in het midden, maar wordt al een jaar op een positie gezet waar hij niet wilt spelen, en waar zijn kwaliteiten er niet uitkomen.
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3006
    woensdag 13 juni 2018 om 13:15
    No prices, No Glory.

    P.s. Als dit waar is, lijkt het dat de 'trend' om (veel te) vroeg uit Nl te vertrekken zich doorzet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 13:35]
    Vind ik leuk
    Sanuk +2925
    woensdag 13 juni 2018 om 13:48
    Uit amsterdam ja.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4595
    woensdag 13 juni 2018 om 13:16
    Als ratten het zinkende schip verlaten.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2281
    woensdag 13 juni 2018 om 13:19
    Verklaar? Ze kunnen ergens anders toch veel meer verdienen.

    Daarbij: Sinds wanneer is Ajax een zinkend schip?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4595
    woensdag 13 juni 2018 om 13:23
    Sinds het schip in Doetinchem arriveerde.
    Vind ik leuk
    RWB013 +1815
    woensdag 13 juni 2018 om 13:20
    Dat schip ligt al een hele tijd op de bodem hoor.
    Vind ik leuk
    Iggy +3210
    woensdag 13 juni 2018 om 13:20
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    PRICE +25765
    woensdag 13 juni 2018 om 13:22
    Zal heus wel waarheid in zitten,spelers onderling overleggen en spreken elkaar ook.
    Vind ik leuk
    Bullet +2916
    woensdag 13 juni 2018 om 13:16
    Mooie clubs, daar zou iedere speler wel naartoe willen.
    Vind ik leuk
    Korm +30955
    woensdag 13 juni 2018 om 13:20
    inderdaad
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12781
    woensdag 13 juni 2018 om 13:17
    Die gasten hou je toch niet tegen, ik zou zeggen 800 miljoen voor het hele 1e elftal..hahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:17
    PSV dikke leegloop
    Ajax diggelen leegloop
    Beste berichten weer vandaag.

    Volgende die komt rond 15uur:
    "Totale leegloop dreigt bij Feyenoord" ?¿
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:26
    Zal wel meevallen hoor, denk niet dat er veel clubs in rij staan voor een boetius bijv.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:30
    Precies. Maar ze kunnen het hier mooi brengen.
    Vind ik leuk
    Johan1984 +797
    woensdag 13 juni 2018 om 14:06
    Da's dan weer jullie voordeel! :p
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:20
    Haha wat een geluk hé
    Vind ik leuk
    Deck010 +3503
    woensdag 13 juni 2018 om 14:48
    Gelukkig niet Bekende-onbekende,laten wij nou maar lekker het team zo goed en zo kwaad als het kan bij elkaar houden en doorgaan met af en toe onze prijsjes meepakken. Dat zie ik liever als al die berichten over spelers die vertrekken. Lekker veel geld op de bank, maar voor je het weet is het augustus en kan je helemaal overnieuw beginnen.
    Ajax en PSV hebben straks voldoende geld op de bank maar moeten nog maar eens spelers zien te kopen die voor de salarissen die in de ED betaald worden willen komen.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5664
    woensdag 13 juni 2018 om 13:17
    Een leegloop dreigt. Maar gelukkig kunnen sommige Ajacieden er genoegdoening uit halen dat 2 Ajaxspelers meer opleveren dan de hele selectie van PSV.

    Edit: het cynisme wordt door een aantal mensen volledig gemist. Ik zet het er dus maar even bij.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 13:57]
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    woensdag 13 juni 2018 om 13:24
    Nou ja, als beide clubs worden leeggeroofd dan kun je er maar beter wat aan overhouden toch?
    Vind ik leuk
    Morris +21903
    woensdag 13 juni 2018 om 13:28
    Een probleem wat ik reeds wel voorspelt had. Die gasten lullen onderling, hitsen elkaar op.
    Raiola zorgt wel voor een tweedeling.
    Ik kan niet beoordelen in hoeverre Ajax dit voor is. Ik schat in dat Overmars hier communicatief niet goed in is.
    Technische staf kan geen potje breken.

    Benieuwd hoe dit afloopt
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    woensdag 13 juni 2018 om 13:32
    Overmars kan prima nee zeggen hoor. Beiden hebben zeer recent bijgetekend en een “omdat Kluivert vertrekt”-huilverhaal is niemand gevoelig voor. Het was onze sterspeler niet, maar een A junior met nog niet eens 1 seizoen in de basis.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40237
    donderdag 14 juni 2018 om 19:29
    Goed voor het moraal om nee te zeggen tegen spelers die bij Ajax weg willen.
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    donderdag 14 juni 2018 om 19:59
    Goed voor het moraal van een speler die een half jaar geleden nog bijtekende tot 2022?

    Ik denk dat hij Ajax groot gelijk geeft.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5664
    woensdag 13 juni 2018 om 13:28
    Wij supporters houden hier niks aan over.

    Ze kunnen beter zorgen dat er geen leegloop plaatsvindt. Een paar keer 'nee' verkopen is helemaal niet erg.
    Vind ik leuk
    2cents +50862
    woensdag 13 juni 2018 om 13:30
    Dat is dan ook het plan. En dat kunnen ze naar deze gasten toe ook prima verkopen. Net bijgetekend en nog nat achter de oren.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5664
    woensdag 13 juni 2018 om 13:40
    Precies. Luier om, speen d'r in en het veld in sturen.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2925
    woensdag 13 juni 2018 om 13:57
    Misschien seizoenkaarten met 10 euro omlaag en voor de VP internet supporters, nog meer geld op de bank :-))
    Vind ik leuk
    SimonSays +5664
    woensdag 13 juni 2018 om 14:01
    10 euro korting op m'n internetabbo zou ik ook niet onwelwillend tegenover staan.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2925
    woensdag 13 juni 2018 om 14:02
    ja klopt, is minste wat ze kunnen doen :-))
    Vind ik leuk
    PRICE +25765
    woensdag 13 juni 2018 om 13:24
    Bergwijn zeker niet minder waard dan Kluivert,mocht Bergwijn nog 1 seizoen blijven en een goed seizoen draaien dan acht ik zijn prijs veel hoger dan Kluivert
    Vind ik leuk
    Johan1984 +797
    woensdag 13 juni 2018 om 14:11
    Ehm, misschien in theorie niet nee. Maar hij speelt (hoe lullig dat ook is) niet bij Ajax en dus is hij wel degelijk minder waard
    Je geeft het zelf al aanwinst je statement: mocht hij nog een seizoen blijven én goed draaien, pas dan is hij meer waard.
    Vind ik leuk
    PRICE +25765
    woensdag 13 juni 2018 om 14:18
    Hij moet nu ook niet vertrekken bij PSV,een jaar langer metveel meer bagage naar een grote club en dan daar meteen kans op een basisplaats
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:34
    Ach ja als je mag kiezen tussen het landskampioenschap of een vracht geld op de bank, dan kies jij óók voor het kampioensfeest.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5664
    woensdag 13 juni 2018 om 13:42
    Uiteraard, dat is ook wat ik hier op omslachtige wijze probeer duidelijk te maken :p
    Vind ik leuk
    Johan1984 +797
    woensdag 13 juni 2018 om 14:12
    Ik had liever een vracht geld op MIJN bank! :p
    Vind ik leuk
    Butsbal +13419
    woensdag 13 juni 2018 om 13:46
    Van die selectie van PSV heeft bijvoorbeeld (zoals jullie hem noemen) de beperkte speler Hendrix al meer kampioensschalen dan de hele Ajax-selectie + Jong Ajax bij elkaar. Dus wat is je punt ?
    Vind ik leuk
    SimonSays +5664
    woensdag 13 juni 2018 om 13:50
    Goed, bedenk je nu eens dat ik supporter ben van PSV en lees mijn stukje nogmaals, met een cynische ondertoon. Gaat dat je lukken?
    Vind ik leuk
    Butsbal +13419
    woensdag 13 juni 2018 om 17:38
    Jawel, jij het mijne ook ? Is toch makkelijk onderuit te schoffelen die bewering haha
    Vind ik leuk
    SimonSays +5664
    woensdag 13 juni 2018 om 18:25
    Is dat echt zo, Butsbal..? Of zeg je dat gewoon omdat je nu tot de ontdekking kom dat je opmerking misplaatst is en probeert je er onderuit te kronkelen.

    Je zegt gewoon kant en klaar dat ik (je schaart mij onder de noemer 'jullie' Hendrix een beperkte speler noem. Nee hoor, voortaan maar beter opletten Butsbal. 1 klik op mijn naam en je ziet dat ik PSV support en dan had je ook niet hoeven miepen, zo moeilijk is het niet.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13419
    woensdag 13 juni 2018 om 20:16
    Doe nie zo serieus man
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:03
    Veltman heeft 4 kampioenschalen, jong Ajax heeft er 1, dan kom ik op 4 stuks.
    Hoeveel keer is Hendrix kampioen geworden met PSV?
    Vind ik leuk
    SimonSays +5664
    woensdag 13 juni 2018 om 14:05
    "Veltman heeft 4 kampioenschalen, jong Ajax heeft er 1, dan kom ik op 4 stuks.
    Hoeveel keer is Hendrix kampioen geworden met PSV?"

    Ik kopieer het even, want je gaat het waarschijnlijk toch aanpassen ;)

    Als je al zo begint met rekenen, kun je beter meteen ophouden :p
    Vind ik leuk
    Butsbal +13419
    woensdag 13 juni 2018 om 17:39
    Haha, toch niet zo makkelijk als ik dacht
    Vind ik leuk
    Basik013 +277
    woensdag 13 juni 2018 om 14:04
    Schöne heeft er volgens mij net zoveel hoor ?
    Vind ik leuk
    Sanuk +2925
    woensdag 13 juni 2018 om 13:54
    Misschien levert Lozano alleen wel meer op dan deze 2 niet kampioenen samen.
    Vind ik leuk
    Johan1984 +797
    woensdag 13 juni 2018 om 14:14
    Haha! Ik help het je hopen ;)
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1733
    woensdag 13 juni 2018 om 14:40
    Lekker toch al die miljoenen op de bank laten ze eerst maar is weer proberen kampioen te worden anders lekker bekkie dicht
    Vind ik leuk
    Laliga +1827
    woensdag 13 juni 2018 om 13:19
    Ajax kan door het salarishuis etc niet al het geld uitgeven dus op deze manier wordt het meer meer meer , wat gebeurt er over 10 jaaar hebben ze dan 800 miljoen op de bank en dan?? Hahaha , om gek van te worden. Bouwen ze een vliegend stadion ofzo want tjaa spelers kopen kan niet
    Vind ik leuk
    Itsese +3931
    woensdag 13 juni 2018 om 13:26
    Verdwijnt allemaal in de zakken van de aandeelhouders.
    Vind ik leuk
    Jozef +34466
    woensdag 13 juni 2018 om 13:29
    Tuurlijk joh.
    Vind ik leuk
    Itsese +3931
    woensdag 13 juni 2018 om 13:30
    Ik ben blij dat je het ermee eens bent Jozef.
    Vind ik leuk
    Jozef +34466
    woensdag 13 juni 2018 om 13:34
    Wat jij wil.

    Als je daar erg gelukkig van wordt.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2925
    woensdag 13 juni 2018 om 14:00
    Inflatie in het voetbal gaat sneller dan rente op bankrekening, waarde geld verdampt en prijzenkast verstoft.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1578
    woensdag 13 juni 2018 om 13:19
    Tsja, dan gaan ze toch..laten wij dan een aantal 26 jarigen op de kop tikken. Lopen minder snel weg. Salarisplafond beetje oprekken. En wat meer balans in het team brengen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11404
    woensdag 13 juni 2018 om 13:19
    Spaanse kranten....
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:20
    Jezus zeg.. ik weet echt niet meer wat ik moet geloven. Telkens weer nieuwe stukken.. wat is op waarheid gebaseerd en wat is enkel een gerucht dat de wereld ingeholpen wordt door een aandachtsgeile krant.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:21
    Wat een fakers daar. Ik geloof er geen reet van. Tis een psychologisch spelletje van ze.... vieze paella vreters
    Vind ik leuk
    Korm +30955
    woensdag 13 juni 2018 om 13:21
    ik geloof niks van dit verhaal, zoals ze overkomen lijken ze mij verstandig.
    gewoon nog ff bij ajax blijven
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5017
    woensdag 13 juni 2018 om 13:23
    Als dit waar is dan heeft die 17,5 miljoen voor Kluivert (waar nog miljoenen af moeten voor zijn zaakwaarnemer) meer negativiteit bewerkstelligd dan dat hij waard is. Talenten gaan nu wel extreem veel te vroeg weg.
    Vind ik leuk
    Jozef +34466
    woensdag 13 juni 2018 om 13:28
    Kluivert is weg.
    Verder nog niemand.
    Vind ik leuk
    Zultkop +3513
    woensdag 13 juni 2018 om 13:25
    nu Mino nog naar binnenfietsen bij die jongens en ze zijn weg.....
    Vind ik leuk
    Dorzon +4174
    woensdag 13 juni 2018 om 13:25
    met ten hahahahag als trainer kan ik me voorstellen dat deze spelers elders willen gaan ballen.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4847
    woensdag 13 juni 2018 om 13:25
    voor zulke bedragen kun je niet meer weigeren. Het is de vraag of ze dit ooit waard gaan worden.
    Vind ik leuk
    Korm +30955
    woensdag 13 juni 2018 om 13:27
    dat zou ajax een rotzorg zijn ;)
    Vind ik leuk
    Nistel +3568
    woensdag 13 juni 2018 om 13:26
    En dan vlak voor de CL voorrondes niet willen spelen om hun transfer veilig te stellen. Ajax nog geen vervangers, dus met een halfbakken team de vCL door zien te komen. Mwah..
    Vind ik leuk
    jvh93 +152
    woensdag 13 juni 2018 om 13:27
    Allemaal geruchten om het circuit op gang te zetten en de transferprijs wellicht te drukken. Ik zie het niet zo snel gebeuren, zeker aangezien Ajax het geld niet nodig heeft
    Vind ik leuk
    Sanuk +2925
    woensdag 13 juni 2018 om 14:06
    Sportieve verbetering en zeg maar 3 voudig salaris om mee te starten. Als er arbitragezaken komen is nog maar de vraag hoe hoog de transfersom wordt bepaald. Je kunt spelers tegen hun zin niet houden.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:27
    Willen wel graag weg daar,je hebt ambities of niet.Iedereen wil wel eens kampioen worden toch
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:30
    Hahahahahahahah
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:30
    Iedereen wil weg... warm clubje hoor:)
    Vind ik leuk
    Localhero +290
    woensdag 13 juni 2018 om 13:30
    Je reinste onzin. VP doet niet anders dan hun eigen bedachte geruchten uitmelken tot in den oneindigheid omwille de clicks. Wat een sneue bedoeling hier.
    Vind ik leuk
    JanNL +74
    woensdag 13 juni 2018 om 13:31
    Ze vertrekken beiden naar Barcelona!
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9114
    woensdag 13 juni 2018 om 13:35
    Mooi dat jij dat weet te vertellen, heb je nog meer transfernieuws te melden, of is je dikke duim al leeg gezogen?
    Vind ik leuk
    JanNL +74
    woensdag 13 juni 2018 om 13:51
    We zullen zien hoe het loopt. Volgens verschillende kennissen van Frenkie is hij zelf al rond met Barcelona hetzelfde geld voor de Ligt.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:14
    Alweer iemand op de site die bekend is met de speler en zijn kennissen, het is je wat, toevallig vrienden met Topdrie?
    Vind ik leuk
    JanNL +74
    woensdag 13 juni 2018 om 14:22
    Niet met de speler, zijn kennissen. Als zij het liegen, lieg ik het ook.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1049
    woensdag 13 juni 2018 om 14:41
    Laat ze maar gaan, tegen hun wil aan hun contract houden heeft geen enkele zin. Begint het in januari weer opnieuw.
    Clubvoetballers zijn bijna uitgestorven, laten ze Davy Klaassen maar ophalen bij Everton voor 10 miljoen.
    Geen absolute topper, maar wel een echte jongen van de club die er altijd voor gaat en zich het vuur uit de sloffen loopt voor Ajax. En haal Danny Blind maar op, ook een echte Ajax jongen, en trek de salarissen op.
    Vervolgens moet er een competitie opgezet worden om diverse flutcompetities te vervangen.
    Eredivisie (NL)-Jupiler Pro League (B)-Super Liga (Den)- Premiership (Schotland)-Allsvenskan (Zwe)-Super League (Swi) in 1 competitie met clubs als Celtic-Anderlecht-Brugge-Kopenhagen-Basel-Malmö-Aberdeen-Nordsjaelland-Gent enz.
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    woensdag 13 juni 2018 om 14:52
    Leuk ook voor de supprters, deze week twee uitwedstrijden, morgen vlieg ik naar Denemarken en na de wedstrijd ren ik naar het vliegveld anders mis ik basel uit..
    Vind ik leuk
    AjaxRio81 +231
    woensdag 13 juni 2018 om 13:35
    Ik denk dat ze allebei gewoon blijven. Denk niet dat de transfersommen die Ajax eist betaald zullen worden.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8049
    woensdag 13 juni 2018 om 13:51
    Als de spelers zelf weg willen en de motivatie stuk minder is kan je beter gewoon verkopen. Er zijn tal van voorbeelden aan te halen waar dat het geval is geweest.
    Vind ik leuk
    AjaxRio81 +231
    woensdag 13 juni 2018 om 19:48
    Zoals ik al zei, zullen die clubs dan wel de gevraagde transferprijs moeten betalen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:56
    Lekker dan , 2 spelers met tegenzin ... word ook niks natuurlijk
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:40
    Ha ha daar wil echt iedereen weg maar ja ze hebben labyrat nog
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:41
    Mundo is een barcelona georienteerde krant. Dit hoort bij het spel. Overmars moet gewoon 100 miljoen per speler vragen. Take it or leave it!
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +798
    woensdag 13 juni 2018 om 13:42
    GVD,wat zijn die waardeverschillen toch groot,tussen de spelers van mijn cluppie vergeleken met die jongens uit de hoofdstad! Dan hebben wij het over 1 mln voor Bassie............!!!!
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    woensdag 13 juni 2018 om 14:53
    Niet om lullig te zijn, maar das vrij duur voor hem :) verder kan ik niet ontkennen dat Ajax goed verkoopt, maar ze moeten er niet in door gaan slaan
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:46
    Wie wil er nou bij Ten Hag blijven en Schreuder.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1049
    woensdag 13 juni 2018 om 14:43
    Vind ik geen eerlijke reactie, en nergens op gebaseerd.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2925
    woensdag 13 juni 2018 om 13:46
    Nog nooit heeft een trainer meer invloed op een team gehad, het ten Hag effect
    Vind ik leuk
    Snapje? +2908
    woensdag 13 juni 2018 om 13:47
    Ajax primeur
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:47
    Ajax heeft door het verleden aangegeven als een speler een paar leuke wedstrijden gespeeld heeft altijd bereid te zijn te verkopen, zolang er maar een zak geld tegenover staat. De clubs weten dat en die kun je niet kwalijk nemen dat ze eerst daar aankloppen. Bovendien lijken de spelers uit een droom ontwaakt en die onzin van 'wij zijn de beste' niet meer te geloven en willen ze nu één voor één weg...
    Vind ik leuk
    FSCeara +8049
    woensdag 13 juni 2018 om 13:50
    Leegloop bij Ajax en PSV.wors leuk in de eredivisie als AZ er dadelijk met Feyenoord bovenuit steken
    Vind ik leuk
    Leozao +240
    woensdag 13 juni 2018 om 13:59
    Het spel is op de wagen...
    Vind ik leuk
    Hvdp +618
    woensdag 13 juni 2018 om 13:59
    Als het zo doorgaat promoveert jong Ajax als nog naar de eredivisie !
    Vind ik leuk
    Foebele +51323
    woensdag 13 juni 2018 om 14:06
    Geloof er geen hol van en al zouden ze wel weg willen, lekker behouden, ze hebben net een half jaar geleden bijgetekend!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:08
    Lekker met tegenzin voetballen
    Vind ik leuk
    Foebele +51323
    woensdag 13 juni 2018 om 14:25
    Dan verneuken ze ook hun eigen carriere.
    Vind ik leuk
    Foebele +51323
    woensdag 13 juni 2018 om 14:26
    Sowieso moet je je schamen als je met tegenzin zou voetballen...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:10
    Spaanse krant die niet weet wat er echt aan de hand is en alles uit de duim zuigen, ongeloofwaardig BERICHT om de boel gek te maken
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:17
    Die spelers zijn nu hellemaal gek gemaakt die willen weg kan Ajax beter mee werken anders krijg je straks ongemotiveerde spelers in zo n groep en dat gaan weer ten koste van het riseltaat
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1049
    woensdag 13 juni 2018 om 14:22
    Al die opgewaardeerde contracten van deze jongens zijn sportief gezien voor de club waardeloos. Het levert alleen bakken met geld op en je zit weer aan het begin van het seizoen waarin je je moet plaatsen voor de CL met een niet complete selectie.
    Geen enkele topspeler wil naar de Eredivisie komen om daar ook nog op plastic gras te gaan bewijzen.
    Voor elke trainer lijkt me zoiets een ramp om zo te moeten werken.
    En als het mis gaat in de voorronden CL krijgen er weer twee de schuld, en dat zijn Ten Hag en Overmars.
    Maar Overmars kan niets fatsoenlijks kopen, ondanks alle financiële middelen. Toen hij Sanchez had binnen gehaald, eiste die ook na 1 seizoen dat hij weg wilde.
    Om moedeloos van te worden, er moet iets veranderen maar wat??
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 14:43]
    Vind ik leuk
    Tweey +1922
    woensdag 13 juni 2018 om 14:22
    Uiteindelijk wil niemand een neus zijn.
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    woensdag 13 juni 2018 om 14:55
    Daar kun je over discussiëren, kont lijkt me erger.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:24
    Kluivert zijn contract was over een jaar afgelopen De Ligt en De Jong hun contract loopt nog wat langer door . Dus denk ik dat AJAX ze niet zo snel verkoopt , tenzij er een giga bod wordt gedaan .
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1733
    woensdag 13 juni 2018 om 14:28
    Mooiste en beste club van Nederland waarom wil iedereen weg ? Haha
    Vind ik leuk
    NESAFCA +136
    woensdag 13 juni 2018 om 14:29
    Pf dit meen je toch niet..
    Hoe betrouwbaar is deze bron?

    Ajax moet met de vuist op tafel slaan en zeggen niet te koop!
    Vind ik leuk
    Hempie +19
    woensdag 13 juni 2018 om 15:06
    Beginnen ze bij VP nu ook al woordgrappen te maken met DE JONGeling of de ligt aan mij?🤔
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +907
    woensdag 13 juni 2018 om 15:07
    Voor Barça goeie deal gewoon 100 miljoen betalen frankie kan iniesta op den duur vervangen en de ligt pique.
    Vind ik leuk
    14forever +8376
    woensdag 13 juni 2018 om 15:07
    Hajahahahahah de media
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1201
    woensdag 13 juni 2018 om 15:31
    Hoort het verspreiden van roddels, creeeren van onrust bij spelers en club, ook bij zo n fantastische relatie die Ajax en Barcelona toch wel niet hebben?
    Ik begin me steeds meer te ergeren aan Barca en met mij geloof ik veel Ajacieden... alle smerige trucs worden uit de hoge hoed getrommeld om maar zo goedkoop mogelijk aan een interessante speler te komen.. Raiola , die vieze rioolrat, zal zo ook wel op komen draven om als extra troef te worden ingezet... in het voetbal kijk ik echt helemaal nergens meer van op
    Vind ik leuk
    xaja32 +147
    woensdag 13 juni 2018 om 15:33
    is goed barca tik maar 120 miljoen af met beide nog een jaar op huurbasis bij ajax
    Vind ik leuk
    SvL +201
    woensdag 13 juni 2018 om 16:39
    Voor die bedragen gewoon laten gaan.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1496
    woensdag 13 juni 2018 om 18:30
    Kluivert 1.4 miljoen en zich 5 jaar vastbinden was nou niet echt een mooie transfer. Verder geloof ik nkis van dit bericht.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +443
    woensdag 13 juni 2018 om 18:55
    Pffffttt met al die leegloop bij alle clubs.... denk ik dat onze clubs Volgend jaar beter bij de dames kunnen gaan Scouten....
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:11
    Prima toch;kassa voor Ajax;Je hoort toch niets meer van die Baby Facen.Volgend jaar nieuwe lichting Hoppa!!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 00:18
    Ach, als dan Kasper, Thijs en Frenk ook gaan dan willen Neres en Onana ook. Harkt Ajax meer dan 200 mio binnen en kunnen ze een aantal uit JA laten doorstromen en nog wat goede spelers die naam willen maken ...life goes on. Ajax kan er zelfs dan sterker van worden. En ambitieuze voetballers willen nog liever bij de ideale sprinkplank spelen
    Vind ik leuk
    joppie +214