'FC Barcelona heeft driestappenplan om De Jong weg te kapen bij Ajax'

    'FC Barcelona heeft driestappenplan om De Jong weg te kapen bij Ajax'

    woensdag 13 juni 2018 om 10:58

    FC Barcelona heeft een stappenplan voorbereid om Frenkie de Jong naar Catalonië te halen, schrijft de Spaanse krant Mundo Deportivo. Ajax lijkt echter niet gewillig om mee te werken aan een transfer.

    Het eerste wat Barcelona doet, is bij De Jong aangeven dat er interesse is en hem vervolgens overtuigen om voor de Catalanen te kiezen, schrijft de krant. Pas daarna klopt de club aan bij Ajax om interesse te tonen in een speler die al naar Barcelona wil.

    Mocht directeur spelersbeleid Marc Overmars dan nog dwarsliggen, dan wil Barcelona contacten rond Ajax aanspreken om op die manier de weerstand van Overmars en de directie te breken. Op die manier hoopt Barcelona dat Ajax overstag gaat en bereid is om De Jong te laten gaan.

    Volgens Mundo Deportivo heeft Barcelona al contact opgenomen met die personen om binnen te komen bij Ajax. Het gaat volgens de krant om contacten die invloed hebben binnen de Amsterdamse club.

    Barcelona is daarnaast al in contact met zaakwaarnemer Ali Dursun, die onlangs in Spanje schijnt te zijn geweest om te praten en de faciliteiten van de club te bekijken. De Jong heeft bij Ajax nog een contract tot 2022. De middenvelder heeft het naar zijn zin, maar wil de Barça-trein niet laten lopen, zo valt er te lezen.

    Mundo Deportivo schreef woensdagochtend ook dat Ajax toch besloten heeft om een prijskaartje te plakken op De Jong. Hij moet de Amsterdammers vijftig miljoen euro opleveren.

    Lees ook'Ajax gaat hoog in de boom zitten en vraagt 50 en 60 miljoen voor gewild duo'

    Plaats een reactie

    Fritz Korbach +18574
    woensdag 13 juni 2018 om 11:00
    Onzin over zijn zaakwaarnemer, die is daar nooit geweest
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18141
    woensdag 13 juni 2018 om 11:05
    Overmars krijg je niet snel gek hoor. Dit is gewoon prima om de prijs zo hoog mogelijk te krijgen. En gaat hij niet, dan heeft Ajax een van de mooiste spelers van de eredivisie binnen de lijnen. Ajax is altijd winnaar
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    woensdag 13 juni 2018 om 11:06
    Weet niet goed wat het met mijn post te maken heeft maar je hebt gelijk 😜
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1184
    woensdag 13 juni 2018 om 11:57
    Dit is de manier van handelen bij Barcelona, heel geniepig.
    In een ander topic al gezegd dat Barcelona bekend staat om zijn achterbakse manier van handelen, het zijn net kleine kinderen die hun zin niet krijgen.
    Vind ik leuk
    Thobar +3763
    woensdag 13 juni 2018 om 12:27
    Zo werken alle grote clubs. Iedereen vergeet blijkbaar hoe De Jong bij Willem II is vertrokken en hoe Ajax zelf handelde. Voor Ajaxsupporters was dat blijkbaar toen normaal nu beginnen ze te miepen en straks worden ze rancuneus.
    Kijk op zo'n moment spelen er 3 belangen: dat van de club die wil kopen, dat van de club waar de speler zit en dat van de speler zelf. De speler kiest natuurlijk altijd en terecht voor zichzelf (en op dat moment voor de kopende club). Zelfde krijg je straks met Schuurs die wilde graag bij Fortuna blijven maar moest aan zich zelf denken zei hij letterlijk bij Tv Limburg en als hij naar een grote buitenlandse club kan maakt hij dezelfde afweging net als De Jong zal doen.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1184
    woensdag 13 juni 2018 om 21:58
    Ik ben geen Ajax supporter, maar van Barcelona is bekend dat ze alles gebruiken om hun zin te krijgen, politiek en krant gebruiken, ze zijn bij meerdere transfers al op de vingers getikt, verschrikkelijk arrogante club.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:31
    Dat is toch gewoon een koopstrategie. Niets mis mee.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5865
    woensdag 13 juni 2018 om 12:14
    Bij Kluivert is het wel mis gegaan, 17,5 miljoen is veel te weinig
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:38
    1 jaar contract mag je in je handen vrij en met zo'n bedrag voor een 19-jarige.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3844
    woensdag 13 juni 2018 om 14:20
    Ik ben bang dat Barcelona de grenzen van het toelaatbare aan het opzoeken is. Ze zijn eerder niet voor niets bestraft (voor wat het waard is) omdat ze zich niet aan de regels hielden.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24958
    woensdag 13 juni 2018 om 11:14
    Ik vind het wel een goed verhaal dat hij de faciliteiten gaat bekijken.
    Als je in Mexico gaat voetballen of in Oost Europa kan ik me dat nog voorstellen, maar ik denk dat je er wel van uit kunt gaan dat het bij Barca in orde is :p
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    woensdag 13 juni 2018 om 11:17
    Het is grote onzin, Ali is daar niet geweest. Ik sprak hem gisterochtend nog. Maar het contact is er wel degelijk en de kans is redelijk groot dat frenkie toch naar Barcelona gaat helaas
    Vind ik leuk
    SimonSays +5706
    woensdag 13 juni 2018 om 11:23
    Hij is gistermiddag geweest :p
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24958
    woensdag 13 juni 2018 om 11:27
    Ach, als zij inderdaad 40-50 neer willen leggen voor Frenkie.. zo gehecht ben ik daar ook niet aan.
    Het zou alleen leuk zijn als het salarisplafond dan wat omhoog zou gaan en die 40-50 gewoon wordt geïnvesteerd
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    woensdag 13 juni 2018 om 11:32
    Ik heb echt liever dat ie blijft, heb in lange tijd niet zo’n goede complete middenvelder gezien bij Ajax. Wat kan je in godsnaam terugkopen qua creativiteit voor 10/15 miljoen?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24958
    woensdag 13 juni 2018 om 11:36
    Ik vind het ook prima als hij blijft, maar voor dat bedrag heeft hij nog weinig laten zien.
    De Ligt zou ik erger vinden.
    Maar misschien komt het ook doordat hij gedwongen centraal achterin moest spelen.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    woensdag 13 juni 2018 om 11:40
    Zonder die twee kan je weer een tussenjaar incalculeren, geloof me. Zelfs als de Ligt en De jong beiden blijven, dan heb je zeker drie gerichte aankopen nodig die er meteen staan. Ik hoorde wel dat Tadic zo goed als zeker gaat komen, dus nog twee te gaan
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24958
    woensdag 13 juni 2018 om 11:49
    Dat klopt, maar met 40 miljoen extra heb je ook meer mogelijkheden :p
    En komt Tadic dan voor Ziyech of komt hij voor Kluivert?
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    woensdag 13 juni 2018 om 12:00
    Ik hoop voor de linksbuiten positie, maar hij zal ook op 10 gezet kunnen worden. Ik zou de Jong wel is op 10 willen zien
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24958
    woensdag 13 juni 2018 om 12:07
    Ik zie De Jong liever voor Schöne, want als ik die nog een heel jaar moet zien hobbelen kap ik ermee en ga ik lekker voor PSV juichen :p
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    woensdag 13 juni 2018 om 12:13
    Ik zie liever Donny op 6 en de jong gewoon op 10, sowieso mag schone op t bankie van me, die heeft geen handelingssnelheid meer
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24958
    woensdag 13 juni 2018 om 12:15
    Ik weet niet of Frenkie hetzelfde brengt als Ziyech. Ik denk eigenlijk van niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:36
    Het vervelende is dat de selectie best voor elkaar is momenteel maar met het vertrek van De Jong en De Ligt doe je echt wel een stap terug.
    Gigantische talenten in mijn ogen en zoals je zegt koop je niet zo makkelijk iets gelijkwaardigs terug.
    Maar de realiteit leert dat ze niet meer te houden zijn als zulke clubs komen. En ondanks dat ik er niet achter sta begrijp ik die jongens wel.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2919
    woensdag 13 juni 2018 om 11:28
    Hahaha, die gaat tegen een internetsupporter zeggen waar hij geweest is.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    woensdag 13 juni 2018 om 11:36
    Nee idd niet tegen een internetsupporter, maar tegen een rasajacied en vriend die hij al 20 jaar kent, laat ie wel is wat los. Maar je hoeft het niet te geloven hoor
    Vind ik leuk
    Sanuk +2919
    woensdag 13 juni 2018 om 11:45
    Mooie vriend ben je om zoiets op een internetsite te zetten dan.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 11:45]
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    woensdag 13 juni 2018 om 11:46
    Gelukkig is het niet algemeen bekend al dat hij contact heeft met Barcelona, het is geen geheim agent ofzo he
    Vind ik leuk
    Quareck +6744
    woensdag 13 juni 2018 om 11:29
    Barcelona vroeg mij ook om daar te komen spelen, maar er groeide gras tussen de stenen op de parkeerplaats, no deal! Dus het bekijken van de faciliteiten is belangrijk!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24958
    woensdag 13 juni 2018 om 11:37
    Haha, schijnt dat ze dat speciaal voor jou hebben laten groeien :p
    Vind ik leuk
    Quareck +6744
    woensdag 13 juni 2018 om 11:49
    Ik neem het ze niet kwalijk, ik ben echt een waardeloze voetballer!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24958
    woensdag 13 juni 2018 om 11:52
    Maar wel oog voor detail. Dat is ook belangrijk :p
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1184
    woensdag 13 juni 2018 om 11:59
    Ik heb de faciliteiten ook wel eens bekeken daar, dat mag gewoon, maar ik moest er voor betalen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24958
    woensdag 13 juni 2018 om 12:06
    Maar daarna weet je tenminste wel of je daar wil voetballen of niet.
    Vind ik leuk
    PRICE +26101
    woensdag 13 juni 2018 om 11:28
    Frenckie de Jong soap neemt Kluivert soap over
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:41
    alleen heeft iedereen een hekel aan kluivert en hier mag iedereen frenkie😆
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1399
    woensdag 13 juni 2018 om 13:24
    .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 13:27]
    Vind ik leuk
    Gerro +5814
    woensdag 13 juni 2018 om 22:22
    Dat denk ik ook maar het is ook steeds weer verassend dat al die buitenlandse kranten schijnen te weten dat Ajax een prijskaartje aan de speler heeft gehangen want daar geloof ik ook niets van. Maar dat dit de drie stappen plannen van grote clubs zijn lijkt wel duidelijk en geen hond bij de FIFA en UEFA die er iets aan doet.
    Vind ik leuk
    ricjuh +209
    woensdag 13 juni 2018 om 11:01
    Ik hoor altijd mensen klagen over Real, maar Barca speelt net zo'n vieze spelletjes op de transfer markt... Mag je überhaupt met een speler praten zonder zijn huidige club in te lichten?
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    woensdag 13 juni 2018 om 11:03
    Praten mag altijd
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15800
    woensdag 13 juni 2018 om 11:06
    Destijds heeft Liverpool toch een flink probleem gehad omdat ze praten met Van Dijk. Southampton had zelfs gedreigd met rechterlijke stappen.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    woensdag 13 juni 2018 om 11:06
    Praten en voorstellen doen zijn twee verschillende dingen he
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15800
    woensdag 13 juni 2018 om 11:13
    Dan kan je alleen maar over het weer praten dus? Ik weet niet waar de grens precies ligt. Maar zoals Barca het hier dus doet (als hierboven waar is) vind ik dat ook niet kunnen.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18574
    woensdag 13 juni 2018 om 11:18
    Zodra ze met contract voorstellen komen, dan zijn ze strafbaar
    Vind ik leuk
    Quareck +6744
    woensdag 13 juni 2018 om 11:50
    Lijkt mij een typisch gevalletje “als iedereen zijn bek houdt naar buiten toe is alles prima”
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +421
    woensdag 13 juni 2018 om 11:13
    Totale onzin. Een club mag NOOIT met speler praten over een transfer als de huidige club daar geen toestemming voor heeft gegeven. Echter is dit vrij lastig te controleren maar het mag niet.
    Vind ik leuk
    coci +311
    woensdag 13 juni 2018 om 11:05
    Tuurlijk mag je informeren, onderhandelingen en aanbiedingen doen mag niet zonder te melden bij de huidige club.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:02
    Klote club dat Barça
    Vind ik leuk
    coci +311
    woensdag 13 juni 2018 om 11:04
    Is tie nog niet verkocht dan?
    Op verzoek van VP worden de onderhandelingen gerekt tot eind augustus. Anders hebben de stagiairs niet veel te doen
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2980
    woensdag 13 juni 2018 om 11:06
    Zullen we die van Kluivert anders ook nog iets vertragen. Aangezien de vakantiewerkers natuurlijk ook niet voor niets daar zitten
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5215
    woensdag 13 juni 2018 om 11:08
    Tis toch niet zo heel moeilijk Barca. Doe een bod van 50 miljoen en je hebt hem.
    Vind ik leuk
    pos +8283
    woensdag 13 juni 2018 om 11:08
    Een beetje de Ajax methode toch ook gewoon ?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:10
    Het moet maar eens afgelopen zijn met de clubs die denken spelers gek te kunnen maken om onder hun contract uit te komen, Ajax betaald voor Nederlandse begrippen het beste en daarbij contract is contract, daarbij speelt zeer zeker dat de spelers hun contract met hun volle verstand hebben getekend. Barça of wie dan ook moeten dit maar eens gaan respecteren !
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:12
    Ze moeten niet zeuren in amsterdam want ajax zelf werkt al jaren op die manier.
    Eerst een speler de kop gek maken en daarna tegen zijn club zeggen dat ze m willen, en dan willen ze niet aan transferbedrag voldoen.
    Spelers krijgen daarna zelfs het advies en hulp als ze naar abitrage stappen .
    Zie destijds oa suarez en silva
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +421
    woensdag 13 juni 2018 om 11:17
    Domme jongen met een nog dommere reactie. Ajax had destijds gewoon toestemming van Groningen om met die spelers te praten echter was dat nog de tijd dat clubs wanneer Ajax zich meldde er standaard meer werd gevraagd. Bruno Silva mocht voor 2,5 miljoen was hem beloofd. Toen Ajax kwam werd dat bedrag meer dan verdubbeld.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:22
    WC geruchten tegelijk doorspoelen
    Vind ik leuk
    Localhero +290
    woensdag 13 juni 2018 om 11:24
    Totaal ongeloofwaardig.. Hoe kan barca nou achter een speler van ajax aanzitten. Zelfs suares had nog een tussenstap nodig. vz verzint het eerst en gaat dan artikelen over hun eiegen verzinselen schrijven.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:25
    Frenk aan zijn contract houden. Er is nog tijd zat om naar een andere club te verkassen. Eerst maar eens knallen met Ajax. Op de bank zitten in Barcelona, Londen, o.i.d. is ff leuk maar verveelt snel.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:26
    Hoorde dat de jong voor €800 euro Lissabon zit.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:30
    Jammer dat zo'n briljant driestappenplan nu op straat ligt.
    Vind ik leuk
    hassel +606
    woensdag 13 juni 2018 om 11:32
    Ah, de pagina's moeten weer gevuld worden met gehypte overschatte neuzen. Lariekoek natuurlijk.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6040
    woensdag 13 juni 2018 om 11:33
    zou de prijs verdubbelen naar 100 miljoen. laat ze maar eens goed betalen voor onze talenten
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1625
    woensdag 13 juni 2018 om 11:46
    Krijgen we een soort van barcelonagate met infiltranten, lobby en de hele Rataplan? Te bizar voor woorden mocht dit waar zijn.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +24110
    woensdag 13 juni 2018 om 11:52
    Smerig om eerst de speler het hoofd op hol te brengen en dan pas contact op te nemen met de betreffende club. Vervolgens nog politieke spelletjes spelen om de clubleiding te beinvloeden. Poot stijfhouden en nooit toegeven.. is wel aan Overmars toe te vertrouwen om de hoofdprijs binnen te halen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 11:53]
    Vind ik leuk
    Laliga +1858
    woensdag 13 juni 2018 om 11:57
    Zowel voor ajax barca als frenkie is het eigenlijk een kut situatie , baca wil frenkie nuu zodat een andere club er niet mee vandoor gaat maar spelen zal die echt niet , ajax wil niet verkopen en heeft niks aan 50 miljoen ookal is het veel geld want je kan geen gelijkwaardige kwaliteit terughalen en frenkie wil het liefst nu gewoon spelen is alleen bang dat zijn droomclub niet nog een keer langs komt.
    Vind ik leuk
    ˩ens1999 +48
    woensdag 13 juni 2018 om 11:58
    Als Barcelona voor Frenkie de Jong gaat dan zijn het ook achterlijke mongolen. Dan gaan ze voorlopig geen europese prijzen pakken als het niveau de Jong nastreven. Met alle respect overigens hoor Dat mannetje is niet eens klaar voor Ajax laat staan Barcelona.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147691
    woensdag 13 juni 2018 om 11:59
    De 3 stappen zijn:
    Nu niet
    Dan niet
    en ooit niet
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:03
    Ik vind het maar amateuristisch van Barcelona, dat driestappenplan. Als je De Jong bij Ajax wil "wegkapen", heb je toch op zijn minst een zevenstappenplan nodig. Dat weet toch iedereen?
    Vind ik leuk
    zwollie +6926
    woensdag 13 juni 2018 om 12:00
    Straks weer heel veel geld op de bank en niet op het veld, helaas.
    Vind ik leuk
    renemar +487
    woensdag 13 juni 2018 om 12:01
    Ik dacht dat een club eerst toestemming aan de huidige club moet vragen om met de speler contact op te nemen.
    Als dat zo is en Barca houdt zich daar niet aan zou ik de Uefa inschakelen.
    Vind ik leuk
    Tfoe +1201
    woensdag 13 juni 2018 om 12:06
    Hahaha wat een lachwekkend verhaal dit.
    Wat voor truukjes ze ook uithalen,uiteindelijk zegt Overmars gewoon 50 miljoen hahahaha
    Vind ik leuk
    coci +311
    woensdag 13 juni 2018 om 12:06
    Leukste van alles is dat iedereen, denkt dat al die kranten de waarheid schrijven. Blijft lachen dit.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11455
    woensdag 13 juni 2018 om 12:12
    Fijn dat Barcelona haar strategie al prijs geeft. Kan Ajax direct naar de Uefa stappen, aangezien een speler niet zomaar benaderd mag worden zonder dat de club er van op de hoogte is :-)
    Vind ik leuk
    Downvalley +172
    woensdag 13 juni 2018 om 12:13
    Op deze manier zou bij mij de deur helemaal dicht blijven.
    Zaken doe je op een nette manier.
    Had Barcelona toch hoger ingeschat.
    Snap dat men bij Ajax een leegloop tegen wil houden.
    Maar als een speler elders wil gaan voetballen, moet je iemand niet tegenhouden.
    Maar denk dat het er ook mee te maken heeft dat Ajax niet de gewenste versterkingen binnen kan halen.
    Als je al ziet dat Mallagan (nog) niet is gearriveerd.
    En je (moet) dan al gaan schakelen naar een speler die niet aan het spelen toe komt bij zijn huidige club.... dan denk ik dat je in paniek raakt.
    Zeker als er aan véél spelers wordt getrokken.
    Via de voordeur en via een om weg.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:24
    Volgens mij is de handelswijze van Barcelona illegaal.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:26
    Geen idee wat er van waar is maar mocht dit echt zo zijn is het zeer triest dat Barcelona zo handeld. Slaat nergens op om eerst speler gek te maken en hem dan tegen zijn club laten in te gaan. RESPECTLOOS!! Gewoon zeggen jammer Barca je had een kans maar verkopen niks meer aan jullie op deze manier.
    Vind ik leuk
    johan2602 +65
    woensdag 13 juni 2018 om 12:27
    Het is toch niet zo moeilijk wil barcelona de jong nou dan hang je er maar een prijskaartje aan van 50 a 60 miljoen en geen stomme constructie,s we weten allemaal hoe dat gaat de speler zal in dat geval niet meer 100 % geven omdat hij bang is dat hij ernstig geblesseerd raakt.. en datzelfde zal Barcelona hem meegeven nee alleen verkopen en geen terug huur .Ajax is nog nooit van gehuurde spelers beter geworden zelfs niet van traore die tegen de graafschap in de laatste seconden de bal verspeelde en de graafschap gelijk maakte en Ajax met lege handen stond (Dit balverlies achtervolgd Ajax nog steeds) de jong heeft na 2019 nog steeds een driejarig contract dus kan alleen maar meer opbrengen als hij een heel seizoen speelt..dus ajax geen rare constucktie,s zet er een prijs op en dan is het graag of niet ..
    Vind ik leuk
    Drobtine +2392
    woensdag 13 juni 2018 om 13:03
    Gewoon de prijs stellen als bieden vanaf prijs net als op de woning markt momenteel dus in dit geval bieden vanaf 50 miljoen
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3844
    woensdag 13 juni 2018 om 12:51
    Die stappenplan is gewoon een drukmiddel om Frenkie bijna gratis binnen te kunnen hengelen. Als dat waar is zijn het weer 1 van die smerige trucjes van Barcelona.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 12:55]
    Vind ik leuk
    Drobtine +2392
    woensdag 13 juni 2018 om 13:00
    Was er geen regel dat een club niet met een spelers en zaakwaarnemer mocht spreken voordat de huidige club toestemming heeft gegeven
    Vind ik leuk
    Drobtine +2392
    woensdag 13 juni 2018 om 13:01
    Ieder stap buiten Overmars om gedaan door Barca zou een verhoging van de transfersom met 5 miljoen Euro moeten betekenen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:02
    Frenkie moet niet op de bank willen te komen bij Barcelona, Hij kan voor zeker nu bij ajax op de plek komen die hij graag wilt en heeft nog zoveel jaar om weg te gaan, niet eerder dan een 2021 denken aan vertrek al lonkt dat geld boven de sportieve ambitie toch vast veel
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    woensdag 13 juni 2018 om 13:02
    Barcelona werkt buiten haar boekje.
    Je moet eerst contact opnemen met de club en als die eruit zijn moet barcelona toesteming vragen aan ajax om met frenky te onderhandelen.
    Ik zou de fifa inschakkelen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 13:03]
    Vind ik leuk
    Cookee +9650
    woensdag 13 juni 2018 om 14:12
    Die foto van Frenkie met dat jongetje... is overduidelijk zijn broertje.

    Zou El Mundo Frenkie wel eens hebben zien spelen? Of zit zijn naam in het circuit? Dit is kansloos, de jongen is niet eens een meerwaarde bij Ajax, op dit moment.
    Misschien zal hij opstaan als Ziyasj weg is, maar voorlopig maakt hij niet het verschil bij Ajax.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 12:43
    Jij Cookee +8878 Jij hebt geen verstand van voetballen,kies een andere sport.Weg hier aub op dit forum! En kijk op you tube daar kun je hem zien spelen,daar heeft Barca ook zijn informatie van.
    Vind ik leuk
    Cookee +9650
    maandag 18 juni 2018 om 15:13
    Ik bekijk samenvattingen hij is geen meerwaarde, hij kan goed worden maar noem mij dan even zijn kern kwaliteiten?
    Is hij snel? Is hij creatief? Is hij een balafpakker? Is hij een dribbel-solist? Is hij kopsterk dan?
    Of is hij gewoon jong... en denkt Barca... we doen een gokje.
    Hij kan niet tippen aan Ziyech... en daarvoor is Barca nog niet in beeld, dat zegt veel over Barca.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:59
    Zoveel mogelijk vragen maar de sportieve prestaties van ajax blijven dan verder achterwege of er moet direct een superlichting van vijf spelers voor een verrassing zorgen😄
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 15:00]
    Vind ik leuk
    QPK1985 +456
    woensdag 13 juni 2018 om 15:17
    Het probleem is Ten Hag. Als er een grote naam voor de groep zou staan was Kluivert gebleven en zouden Ziyech, De Ligt, Frenkie etc. wel blijven... wat leren ze van Ten Hag ff serieus ik snap wel dat ze weg willen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 16:03
    AUB blijven! Niet nog meer weg roven.... Goeie knul goeie voetballer! Minimaal 50 miljoen ...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 16:57
    Zou Barca ook zo te werk gaan bij clubs als Manchester, Arsenal, Bayern etc.....De kleine clubs in Europa dwingen ze de mond te snoeren en poeieren ze af met 20 A 30 miljoen om ze vervolgens na 1 of 2 jaar voor het 4 of 5 voudige te verkopen.....Ik zou zeggen vraag lekker de hoofdprijs en ga niet onder de 70 miljoen zitten.....Frenkie heeft met zn volle verstand getekend tot 2022....
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 16:59]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:41
    Lijken wel maffia praktijken dit
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:46
    Aan het einde vd rit raakt Ajax 7a 8 man kwijt, de trainer is ook niet bepaald een figuur waar je voor zou willen blijven!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:19
    Ali Dursin wilde de faciliteiten bekijken......... ok bevonden? wat een onzin!
    Vind ik leuk
    yabba1000 +744
    woensdag 13 juni 2018 om 22:03
    Ze hebben hem hoog zitten blijkbaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 23:57
    Verliezers zitten op de tribune elke week. Ga nou eerst maar eens goed voetbal laten zien en dan pas aan een transfer denken. Deze spelers zijn volgend jaar ook nog wel wat waard.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'FC Barcelona heeft driestappenplan om De Jong weg te kapen bij Ajax'