'Ajax gaat hoog in de boom zitten en vraagt 50 en 60 miljoen voor gewild duo'

    'Ajax gaat hoog in de boom zitten en vraagt 50 en 60 miljoen voor gewild duo'

    woensdag 13 juni 2018 om 08:25

    Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt zijn opnieuw onderwerp van gesprek in Spanje. Volgens El Mundo Deportivo heeft Ajax besloten om toch een prijskaartje te plakken op de gewilde middenvelder en verdediger.

    De Catalaanse sportkrant meent te weten dat Ajax vijftig miljoen euro wil ontvangen voor De Jong. De 21-jarige middenvelder mag zich in de nadrukkelijke belangstelling verheugen van Barça. De Spaanse kampioen heeft echter concurrentie van liefst vier andere Europese topclubs. Ook Bayern München, Paris Saint-Germain, Tottenham Hotspur en Borussia Dortmund volgen hem nadrukkelijk, meldde Voetbal International.

    De Ligt moet nog iets meer kosten dan De Jong, namelijk meer dan zestig miljoen. De mandekker werd ook al aan Barcelona gelinkt, al lijkt Manchester City nu de belangrijkste gegadigde te zijn. Mundo Deportivo schrijft dat de bedragen in schril contrast staan met de op handen zijnde transfer van Justin Kluivert naar AS Roma. Voor de linksbuiten hoeven de Italianen 'slechts' 17,5 miljoen af te tikken.

    Poll

    Gaat De Ligt deze zomer weg?

    (17331 stemmen)

    Plaats een reactie

    Thilo +2800
    woensdag 13 juni 2018 om 08:30
    Om het geld lekker op de bank te laten rotten zeker? Waar blijven die aankopen nou??
    Vind ik leuk
    heytse +383
    woensdag 13 juni 2018 om 08:35
    Voor het bedrijf Ajax heel mooi natuurlijk, alleen kunnen de aankopen hoogstwaarschijnlijk het sportieve verlies niet opvangen. Omdat echt goede spelers niet naar de Eredivisie willen komen. Dus wat heb je eraan als supporter?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 08:36]
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1262
    woensdag 13 juni 2018 om 08:42
    Dit schrijft een Spaanse krant, nu denken ze dat de bedragen dus lager uit kunnen vallen, want ze bieden nu 30 en 40,dit is gewoon een spel om de prijs te drukken, zou me niets verbazen als Barcelona hier achter zit.
    Die ploeg staat echt niet zo bekend om zijn nette manier van handelen
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8222
    woensdag 13 juni 2018 om 09:07
    Ach een geruststelling in deze is dat ze met deze talenten hoe goed ook zogenaamd geen kampioen werden. Het enige wat Ajax te doen staat is de salarissen omhoog gooien
    Vind ik leuk
    Hans Worst +793
    woensdag 13 juni 2018 om 08:41
    Ik had laatst begrepen dat Ajax interesse in Bacuna heeft van Groningen. Ook een groot talent natuurlijk met al veel wedstrijden ervaring in de eredivisie.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 08:42]
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2354
    woensdag 13 juni 2018 om 08:48
    Veel wedstrijden in de eredivisie.. Maar in weinig goed gespeeld
    Vind ik leuk
    Hans Worst +793
    woensdag 13 juni 2018 om 08:58
    Dan moet je beter kijken. Vind t een hele goeie speler, die in een matig elftal natuurlijk ook zn fouten maakt.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23453
    woensdag 13 juni 2018 om 09:09
    Ze willen wel kopen Thilo, maar niemand wil naar Ajax
    Vind ik leuk
    Stom +287
    woensdag 13 juni 2018 om 09:30
    Ik denk dat je het omgekeerd moet zien. Omdat Ajax zoveel geld in kas heeft - en dus geen enkele reden heeft om te verkopen - kunnen ze voor iedere speler 10 miljoen extra vragen.

    Geld in kas hebben heeft dus wel degelijk voordelen. Niet alleen kan je kopen zonder te hoeven verkopen, maar je kan ook bij het verkopen harder onderhandelen. Da's best fijn.
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1456
    woensdag 13 juni 2018 om 09:47
    Leuk he, fan zijn van een beursgenoteerde club.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:14
    Rustagh! Je speelt in een Mickey Mouse competitie. Financieel gaat het lekker zo. Nog, ff en dan is Ajax niet meer te stoppen!
    Vind ik leuk
    Psssttttt +212
    woensdag 13 juni 2018 om 10:17
    Hahahahahahahahahahahbahahahahahahahahaahaaahahaahhahah

    50 en 60 miljoen??? 😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:23
    ik denk dat van de sar en Overmars het Johan Cruyff gaan kopen !! nu huren ze het voor 5 miljoen per jaar!
    Vind ik leuk
    Het Brein +4006
    woensdag 13 juni 2018 om 11:49
    Labyad! Dat is hem...
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    woensdag 13 juni 2018 om 12:03
    Ajax heeft al 3 spelers voor dit seizoen aangetrokken. En een 4e wordt vertraagd door de verkopende partij. Dus je kunt stoppen met je standaard verhaal dat Marc het geld alleen maar op de bank laat staan.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    woensdag 13 juni 2018 om 08:31
    voor deze bedragen hoopt ajax deze spelers te behouden, prima! en als een gek het bedrag voor over heeft dan kan ajax de markt op om een goede vervanger te halen
    Vind ik leuk
    Dutchies +546
    woensdag 13 juni 2018 om 08:43
    Noem eens een speler van, laten we zeggen 30 miljoen, die in de eredivisie wil voetballen. Je kan wel een paar honderd spelers halen die in potentie Ajax 1 aankunnen en een toegevoegde waarde hebben. Die spelers haal je namelijk voor 5 a 10 miljoen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23596
    woensdag 13 juni 2018 om 09:26
    Dit raakt de kern. Ajax vraagt heel veel geld om spelers terug te kunnen kopen. Het risico is dat je dan wel verkoopt, maar dat niemand hierheen wil om Ajax te versterken. Want reken er maar op dat als Ajax deze bedragen vraagt, ze deze bedragen ook moet gaan betalen voor spelers, met hoge salariseisen, die zomaar kunnen tegenvallen. Maar goed, Ajax voorkomt dat natuurlijk met haar goede jeugdopleiding, zodat de heel goede aanvulling nu al in de startblokken wordt gezet. Het is ook niet voor niets dat ook voor Jong Ajax redelijk dure spelers worden gekocht.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    woensdag 13 juni 2018 om 10:37
    Je moet het hebben van zuid-amerikaanse spelers. Die zijn gewoon te scouten hoor
    Vind ik leuk
    Dutchies +546
    woensdag 13 juni 2018 om 11:45
    Ja, maar daarvan ik het twijfelachtig of die het niveau aankunnen. Die zeehond Lodeiro bijvoorbeeld was toch ook niet zo'n ster als veel mensen zeiden.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    woensdag 13 juni 2018 om 11:49
    niet alle buitenlanders zijn toppers inderdaad maar doorgaans zijn het wel een meerwaarde..
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11807
    woensdag 13 juni 2018 om 08:31
    Verkoop alles maar... kunnen we weer opnieuw beginnen!
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    woensdag 13 juni 2018 om 10:30
    2e club starten, Amsterdam heeft maar 1 bvo.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:31
    Als Ajax zo doorgaat hebben ze geen team meer over. De grootste paar talenten uit het eerste worden allemaal verkocht. En dat na anderhalf jaar spelen in het eerste... Ze hadden allemaal wat mij betreft langer mogen blijven. Misschien zelfs moeten.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23453
    woensdag 13 juni 2018 om 09:26
    De ellende begon die het groepje Tete de laan uit werd gestuurd....
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11807
    woensdag 13 juni 2018 om 12:01
    Rotte appels
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5330
    woensdag 13 juni 2018 om 08:31
    50 miljoen? Dat geef je tegenwoordig aan een orgeldraaier....

    Manmanman wat een bedragen....de voetballerij is compleet doorgedraaid.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:35
    Het gaat helemaal nergens meer over. Er is toch geen bedrijf die zulke winsten maakt als Ajax momenteel.
    Alles is op hol geslagen en dan verwacht je dat het ergens vastloopt maar het lijkt alleen maar gekker te worden.

    Maar wat moet je als Ajax? Spelers kunnen zich enorm verbeteren en de bedragen zijn niet te weigeren. Ik zei het al eerder maar leuk is dit echt niet.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5330
    woensdag 13 juni 2018 om 10:18
    Het is dat de directie van Ajax exorbitant zuinig is, anders hadden ze de gehele eredivisie af kunnen romen en overal de betere spelers weg kunnen kapen.

    Straks is het 300 miljoen op de bank en maar geen prijs pakken.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    woensdag 13 juni 2018 om 10:35
    Wellicht kan dat, maar wordt de competitie daar beter van>?
    Je club zou dan in de competitie maar weinig weerstand van andere sterkere tegenstanders hebben, Europees ga je dan weinig meer presteren, bovendien, ook niet zo best voor het nederlands elftal.

    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:41
    Nee ik zie het niet gebeuren. Ajax koopt nu al bijna geen speler meer uit de Eredivisie. Dan zouden ze bij concurrenten Feyenoord en PSV ook moeten kopen als ze Bayern achterna willen. Nee ik vergelijk ze dan meer met PSG. Alleen maar buitenlandse spelers kopen. En dan alsnog wil niemand nog zomaar naar Nederland. Alleen als de club in dat land een grote naam heeft.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5330
    woensdag 13 juni 2018 om 15:19
    Dramatisch voor de Eredivisie zelfs.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    woensdag 13 juni 2018 om 16:10
    inderdaad!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:26
    Een beetje het Bayern model, daar had ik eerlijk gezegd ook een beetje op gerekend.
    Maar voorlopig doen ze dat niet. Of ze vinden het hier niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5330
    woensdag 13 juni 2018 om 15:20
    Zuinigheid is het toverwoord.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 16:14
    Eens Bossie, maar wat is het masterplan?

    Je zit ondertussen op een berg geld terwijl Ajax toch echt een voetbalclub is.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5330
    woensdag 13 juni 2018 om 16:31
    Wat ik denk is dat AFC Ajax het resterende deel aandelen wil terugkopen en de Johan Cruijff ArenA wil kopen van Stadion Amsterdam N.V. en wellicht het Transferium eronder van de Gemeente Amsterdam.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 16:48
    Daar ben ik voor en dat zal onderhand wel lukken ook denk ik.
    Vind ik leuk
    Old Star +7341
    woensdag 13 juni 2018 om 08:36
    Ik wacht op de dag dat er een eredivisie speler door de 100 mln grens heen gaat. Compleet gestoorde markt onder aanvoering van 2 corrupte bonden Uefa en Fifa.
    Vind ik leuk
    Old Star +7341
    woensdag 13 juni 2018 om 08:33
    Money money money... aint it funny..
    De bankrekening loopt aardig vol in Amsterdam. benieuwd wat er op t veld staat komend jaar.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23596
    woensdag 13 juni 2018 om 09:41
    Dat geld waait van het veld af.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5953
    woensdag 13 juni 2018 om 10:56
    In ieder geval 2 goals, 4 cornervlaggen en veldmarkering. Er zijn dus nog zekerheidjes in de voetballerij.

    Hoewel je het met Overmars nooit weet, hij kan zomaar de goals verkopen voor grote bedragen en deze vervangen door kleinere goaltjes zonder ervaring.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13483
    woensdag 13 juni 2018 om 08:34
    Wordt volgend plaats 6 voor Ajax, lekker blijven verkopen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8222
    woensdag 13 juni 2018 om 09:13
    Enige voordeel is wel dat ze te vroeg gaan en dus zullen floppen en dat over een tijdje geen club meer een Ajax speler wil kopen.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13483
    woensdag 13 juni 2018 om 12:44
    Inderdaad ja, vertrekken veel te vroeg. Geld he daar draaien ze allemaal door dol.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8222
    vrijdag 15 juni 2018 om 10:43
    Welnee niet zo somber, elk jaar hetzelfde liedje en dan word je tweede mee in Nederland
    Vind ik leuk
    Budazonen +378
    woensdag 13 juni 2018 om 08:35
    Ik denk dat opnieuwbeginnen nog niet zo’n gek idee is. Dan moet wel Ten Hag eerst weg. Toch knap van Ajax dat ze ervoor zorgen dat de pers niet over Ten Hag schrijven
    Vind ik leuk
    mcmodd +23596
    woensdag 13 juni 2018 om 09:44
    En dan komen er geen goede spelers voor terug en heet het aan het eind van de volgende competitie, of erger nog in de winterstop, dat Ten Hag er niks van kan. Ja, zo kan ik het ook.
    Vind ik leuk
    Leozao +1314
    woensdag 13 juni 2018 om 08:37
    Wat moet dat toch zeer doen voor de rest van Nederland: alleen voor spelers in dat mooie Ajax shirt kunnen dit soort bedragen worden gevraagd. En weer eens een paar goede Brazilianen ervoor terug kopen, types als Maxwell.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:08
    Wie? Niemand in Brazilië weet wie dat is, wel dat er geen enkele bekende Braziliaan geslaagd is daar. En geen enkele topspeler wil in de eredivisie voetballen, het enige wat Ajax met dat geld kan doen is veel te veel betalen voor een middelmatige tiener die alleen voor het geld kiest.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 09:16]
    Vind ik leuk
    Drobtine +2428
    woensdag 13 juni 2018 om 08:43
    Krijgt ieder supporter daar ook wat van om zijn gedevalueerde seizoenskaart te compenseren. Dat lijkt op betalen voor een ferrari en een fiat geleverd krijgen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:45
    Ik geloof dat m'n in Tilburg de transfer geruchten rond Frenkie de Jong gespannen afwachten. Die gaan bij de transfer een gigantische financiële slag slaan, 15% doorverkoop percentage, record voor Willem II.
    Hopelijk blijft De Jong natuurlijk, vertrekt de Jong wel dan heeft Willem II wel een flinke som geld te pakken om de selectie goed te versterken, het is ze gegund.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:45
    Alleen boven de 100.000.000,00 per speler.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23596
    woensdag 13 juni 2018 om 09:40
    Lever jij het diploma van de kleuterschool maar weer in, wellicht heb je daar niks geleerd omdat je dromend naar buiten zat te staren.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:10
    Heb jij een kleuterschool diploma? Ik heb zat diploma's maar inderdaad niet van de kleuterschool. Met die 100 miljoen bedoel ik niet te koop. Tenzij dat bedrag.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 10:11]
    Vind ik leuk
    mcmodd +23596
    woensdag 13 juni 2018 om 10:12
    Ja, dat was een geintje van de juf en dat is dan al 63 jaar geleden uitgereikt. Ze tekende voor ieder kind dat naar de lagere school ging (zo heette de basisschool vroeger) een diploma en dat is keurig met mijn andere diploma’s meegereisd in een echt ‘diplomatasje’.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:14
    Gefeliciteerd met al je diploma's.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23596
    woensdag 13 juni 2018 om 10:22
    Dank, en geniet jij even lekker van het leven.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:49
    Dat Ajax is net Apple, je betaald voor de naam maar kwalitatief lopen er goedkopere en betere spelers rond. De Jong heeft nog niets laten zien, ze vragen miljoenen voor spelers die al jaren geen kampioen zijn geworden waarbij enkele zelfs pas een handvol wedstrijden gespeeld hebben. Natuurlijk mooi voor Ajax, maar als je nagaat hoeveel spelers de laatste jaren zijn vertrokken en hoeveel er daarvan zijn geslaagd dan is het resultaat wel heel mager. En toch blijven clubs miljoenen betalen voor een aantal jeugdspelers met een half seizoen in de benen bij Ajax, en dat allemaal alleen maar vanwege de naam en de hype die ze creëren om bepaalde spelers. Het is erg knap eerlijk gezegd, en ongelijk kan ik ze niet geven.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:04
    Je bedoelt Sanchez, Vertonghen, Eriksen, Alderweireld?
    Zeer mager?
    Hoe bedoel je?
    Vind ik leuk
    mcmodd +23596
    woensdag 13 juni 2018 om 10:15
    Met deze spelers is het toch even anders dan de twee waaom het gaat: namelijk ‘eigen’ jeugd. DE anderen werden natuurlijk niet als echte jeugdspelers aangetrokken.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13064
    woensdag 13 juni 2018 om 08:49
    Dan zou ik lekker Thierry Henry daarna een contract aanbieden want die zit zo te zien nog steeds op voetballen:

    https://twitter.com/EnModeReplay/status/1006627364384714753/video/1

    Tamelijk off topic maar dat maakt op deze site toch geen reet uit en dit is gewoon veel interessanter dan een of ander verzinsel uit een Spaanse krant.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 08:50]
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    woensdag 13 juni 2018 om 08:51
    Dit zijn “niet te koop”-bedragen.
    Vind ik leuk
    lebonton +797
    woensdag 13 juni 2018 om 08:52
    Ajax heeft alleen iets aan dit soort transfers als ze het geld gebruiken om het salarisplafond op te krikken. Alleen dan kunnen ze topspelers binnenhalen die er meteen staan. Zo niet, dan blijft het een heel rijke opleidingsclub.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:06
    Je snapt het nog steeds niet schijnbaar, Topspelers komen niet naar de E.D.
    Het salaris verdubbelen?
    Is nog een lachertje vergeleken met het buitenland.....
    Vind ik leuk
    Johnnie +700
    woensdag 13 juni 2018 om 08:53
    Natuurlijk zijn het beide toptalenten. Maar mijn god wat een bedragen. Als men betaald dan pikken ze lukraak 110 miljoen op voor een paar jongetjes.

    Dan te bedenken dat we in Nederland niet eens iets met dat geld kunnen, behalve het tellen en er naar kijken. Er is namelijk geen enkele vervanger die pak en beet 25 miljoen moet kosten, welke naar Nederland wil komen. Die gaan namelijk liever naar landen, waar men aan salariseisen kan voldoen waar Nederlandse clubs een hele begroting van dienen rond te krijgen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165804
    woensdag 13 juni 2018 om 08:53
    Dit is toch geweldig nieuws voor de ajacied: nog meer geld op de bank.
    Mooi voor ze want ze mogen wel weer eens wat te vieren hebben met hun clubje....
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 09:27]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:09
    En dan te denken dat de totale selectie van jouw cluppie ongeveer 25 miljoen waard is.......
    Tsja........ook geweldig nieuws......
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    woensdag 13 juni 2018 om 09:13
    Niet meer hè, Brenet is al verkocht...
    Vind ik leuk
    stratumseind +165804
    woensdag 13 juni 2018 om 09:15
    Het is een ware vreugde vulkaan bij jullie , wanneer staat de huldiging gepland in de parkeerkelder.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:18
    Joh, bemoei jij je nou even met je steuntrekkers-cluppie......
    Dat is al triest genoeg......
    Vind ik leuk
    stratumseind +165804
    woensdag 13 juni 2018 om 09:26
    Bij ons gaat alles crescendo . Heerlijke bestuurlijke rust , sportief worden er prijzen gewonnen en iedereen is heerlijk op vakantie dus....
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:37
    Dus nog steeds 9 schaaltjes achter?
    Geen geld?
    Niet mee mogen doen met het WK voor clubs, vanwege
    te weinig prijsjes?
    Tsja, deur dicht trekken dan maar, en maar "lekker" op vakantie gaan dus.......

    Vind ik leuk
    mcmodd +23596
    woensdag 13 juni 2018 om 10:19
    Nee, wel mee mogen doen met WK voor clubs en er direct weer worden uitgeknikkerd, dat is pas een mooi perspectief. Maar goed, dan kan je later opscheppen dat je in ieder geval werd uitgenodigd...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:08
    Ik geef toe dat we er weinig te zoeken hebben, maar dat zal voor meerdere clubs gelden.......
    De uitnodiging is sowieso eervol......
    Vind ik leuk
    stratumseind +165804
    woensdag 13 juni 2018 om 11:39
    dat " mee mogen doen" is jullie op het lijf geschreven.
    Beetje de olympische gedachten.
    Jullie laten het winnen van prijzen aan anderen over ,prima meedoen is belangrijker in jullie ogen want dan komt er weer geld in het laadje.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:06
    Weer prijsjes vergelijken, Straat?
    Ach, die prijzen die jij dan opvoert, peanuts......
    Je hebt gelijk dat ze op vakantie kunnen, rustig weggaan, voor de spelers zijn niet eens kijkers, laat staan kopers......
    Vind ik leuk
    stratumseind +165804
    woensdag 13 juni 2018 om 12:10
    hoeft ook niet , deze spelers werden met 2 vingers in de neus kampioen dus in april 2019 met dezelfde groep op de platte kar. niks mis mee

    help je cash deze zomer wel met tellen?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:18
    Mede wegens het geval met Nouri, helaas.....
    Weet je wel, die jongen waar jij vrijwel elke week een steunbetuiging voor plaatste.........................
    Vind ik leuk
    stratumseind +165804
    woensdag 13 juni 2018 om 12:22
    deze mag je even nader verklaren want van mij heb je geen onvertogen woord gehoord aan het adres van nouri
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:27
    Je weet donders goed wat ik bedoel.........
    Vind ik leuk
    stratumseind +165804
    woensdag 13 juni 2018 om 12:29
    geen idee en blijkbaar weet je het zelf ook niet
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:36
    Je bent niet de slimste Straat, algemeen bekend, en korsakoff kan nog niet alles vernietigd hebben, maar dit weet jij heel goed......
    Vind ik leuk
    stratumseind +165804
    woensdag 13 juni 2018 om 14:08
    Is ie al in kerkrade gesignaleerd?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:23
    Wat ben je gefrustreerd joh?? Al snap ik dat wel na 4 hele magere jaren en wanbeleid!
    Vind ik leuk
    Romo +771
    woensdag 13 juni 2018 om 08:53
    Dan kon Ajax bij mij de boom in.
    Zoiets vraag je als ze 3 jaar ergens in de top gespeeld hebben
    Vind ik leuk
    Muscles +747
    woensdag 13 juni 2018 om 08:57
    Om te beginnen........in deze maffe geldwereld snel die etiketten in contracten vastleggen en vooral nog hoger.......drie cijfers benaderen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:58
    50 miljoen voor een postbode en 60 miljoen voor een gozerd die elke wedstrijd persoonlijke fouten maakt hahah droom lekker verder
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:58
    Ze missen allemaal een past hersencellen daar in 020 ,ze doen net of ze een wereld toppers in huis hebben ,zelfs Luuk de jong scoort nog makkelijk tegen die wereldwonder
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:11
    Tsja, druifjes kunnen zuur zijn......
    Niet nerveus worden.......
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:22
    Wij worden nog eerder nerveus van feyenoord dan van die puistenkoppies van ajax hahaja
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1602
    woensdag 13 juni 2018 om 09:48
    Haha, ik ben echt heel benieuwd hoe jij aan 117 duimpjes komt met zulke opmerkingen.

    Hoeft echt iets toe enzo..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:01
    Geen warm maar handel huis
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:12
    Een warm huis hebben jullie, te warm volgens berichten uit het verleden.....
    Zou maar even dimmen met zulke uitspraken......
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:16
    Je bedoelt de jeugdtrainer op de toekomst toch was toch je pa
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:20
    Ach, het heeft bij jou ook de sporen nagelaten.....
    Tsja......
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:20
    En bij je pa
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:21
    Die gozerd die nu nog steeds rondloopt op de toekomst??? Ik zal me er ook voor schamen idd:(
    Vind ik leuk
    Drobtine +2428
    woensdag 13 juni 2018 om 09:14
    Warm of niet aan het einde wordt bij Ajax, PSV en Feyenoord gewoon bepaald wie goed genoeg is en wie niet. Deze niet interessante spelers voor de top drie kunnen ijskoud de Herdgang, De Toekomst of Varkenoord door de achterdeur verlaten. Zolang je goed genoeg bent is iedere werkgever warm zoniet kun je je biezen pakken
    Vind ik leuk
    baron69 +100
    woensdag 13 juni 2018 om 09:10
    De ligt zeker voor dat geld, de jong kom op man hij heeft een half seizoen wat laten zien met inval beurten
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:10
    Al lijkt Man.City de belangrijkste gegadigde te zijn...., oh dat is leuk. Speelt hij volgend jaar bij NAC als ze hem toch niet nodig hebben.😂😂😂
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:20
    Handelshuis!!! Ik zou me kapot schamen als ik ajacied was:(
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1602
    woensdag 13 juni 2018 om 09:24
    Zou jij je kapot schamen met dat banksaldo? Mocht het zover komen roep dan maar. Ik ken nog een hoop goede doelen. Ben je er zo weer vanaf.

    Sportief gezien is het niet fijn, maar finale el kon ik afgelopen seizoen nog prima op teren.

    Ik heb de tijd van mijn leven gehad in het buitenland!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:27
    Ik zou me idd kapot schamen jaa!! Jullie worden gek gemaakt met goede spelers elk jaar en labayd wober , kristensen zijn de jongens dat daadwerkelijk gekocht word.. de ajax supporters worden voor de gek gehouden door eigen club... maar vgm hebben jullie dat niet door... die finale was natuurlijk een leuke prestatie:)
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1602
    woensdag 13 juni 2018 om 09:50
    Ik denk nog steeds dat er een groter plan achter zit.

    Maar een duimpje voor je laatste zin!
    Vind ik leuk
    Zultkop +4876
    woensdag 13 juni 2018 om 10:51
    De gemiddelde supporter daar is van Telegraaf niveau. Als ze de privé pagina al geloven, dan wordt bovenstaande ook wel geslikt/geloofd als kleffe hotelcake.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1602
    woensdag 13 juni 2018 om 09:22
    Hoppa, blijven of dik betalen. Mooi zo. Het wordt tijd dat we meer gaan mixen met leeftijden. Misschien iets later naar het eerste brengen. Het geld klotst tegen de plinten op, maar sportief heb je er geen barst aan.

    Kappen met dat verkopen.
    Vind ik leuk
    Downvalley +245
    woensdag 13 juni 2018 om 09:27
    Ik zou maar een 2e bankrekening gaan openen Marc.
    Want aankopen blijven uit...... dus dat wordt weer vet rente bijschrijven.
    Zo maakt het niet uit als Ajax de Champions League weer gaat mislopen.
    Het is en blijft toch weer elk jaar het zelfde liedje.
    Vind ik leuk
    berwi +453
    woensdag 13 juni 2018 om 09:35
    kom op lekker naar barca
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:38
    Denk dat Ajax een slim plannetje heeft voor de langere termijn!
    verkopen verkopen tot t saldo zo toereikend is en meer salaris kunnen betalen en grotere spelers kunnen halen. waardoor ze baas van de eredivisie worden en weer serieus mee kunnen draaien in Europa, halve finale CL of EL een keer winnen.

    Alleen zijn ze slimmer dan de chinees bij ons en spreken ze de ambitie niet uit.
    Vind ik leuk
    De Belsj +923
    donderdag 14 juni 2018 om 09:03
    Baas zijn in de Eredivisie is niet zo kunstje, maar internationaal meespelen, dàt is wat anders. Die kans is (gelukkig) voorgoed verkeken!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:21
    t lukt ze toch al 4 jaar niet, blijkt toch een lastiger kunstje te zijn dan aangenomen...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:00
    Als frenkie de jong 50 miljoen moet gaan kosten,zou de ligt zeker 70-80 miljoen moeten zijn met zijn interlands en al zijn gespeelde wedstrijden
    Vind ik leuk
    El Cazador +6096
    woensdag 13 juni 2018 om 10:19
    vind ik meer dan terecht, houden zo Marc
    Vind ik leuk
    coci +332
    woensdag 13 juni 2018 om 10:40
    Met zulke verkopen hoef je helemaal geen championship League te spelen. Veel lucratiever
    Vind ik leuk
    Corse996 +1400
    woensdag 13 juni 2018 om 11:05
    Gaat nergens over. De Ligt ok, maar waar is het prijskaartje van de Jong op gebaseerd?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:11
    Beide spelers spelen komend seizoen voor Ajax. Zeker De Ligt gezien de duur van zijn contract. De Jong moet eerst eens een heel seizoen knallen. Kies voor het team en niet voor de munten. Daarvan is genoeg binnen geharkt en je kunt er toch niet mee concurreren.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:11
    Het zou waarschijnlijk zo kunnen zijn, maar ik wil er als ajax-fan gewoon niet aan denken dat ajax 2 jaar achter elkaar hun beste verdediger kwijt raken, aan de clubs die deze talenten als zekerheid aan hun ploeg willen toevoegen. De kans op slagen is zo klein dat ik het zeer somber blijf in zien hoe het met het nederlands voetbal zal gaan
    Vind ik leuk
    5by5 +1285
    woensdag 13 juni 2018 om 12:12
    50 a 60 miljoen voor iemand die 3 tegendoelpunten heeft weggegeven? Ajax is gek.
    Vind ik leuk
    LIO7 +1062
    woensdag 13 juni 2018 om 12:42
    Kan je zeggen van Ajax wat je wil, maar prijzen pakken ze wel degelijk in Amsterdam!! Las net al iets over 110 miljoen voor De Ligt en De Jong...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 16:07
    Ik geef Ajax groot gelijk.
    Vind ik leuk
    De Belsj +923
    donderdag 14 juni 2018 om 09:01
    Hoge bomen vangen veel wind!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax gaat hoog in de boom zitten en vraagt 50 en 60 miljoen voor gewild duo'