Succescoach weigerde aanbieding van Real: 'Ik had mijn woord al gegeven'

    Succescoach weigerde aanbieding van Real: 'Ik had mijn woord al gegeven'

    woensdag 13 juni 2018 om 17:14

    Massimiliano Allegri heeft de kans om bij Real Madrid aan de slag te gaan laten lopen. De vijftigjarige oefenmeester kreeg een telefoontje van voorzitter Florentino Perez, maar bedankte vriendelijk voor de eer, laat hij weten aan La Gazzetta dello Sport.

    "Ik heb Perez bedankt, maar zei 'nee' tegen Real, omdat ik mijn woord al had gegeven aan Juventus", vertelt Allegri, die zich opmaakt voor zijn vijfde seizoen bij de Oude Dame. De afgelopen vier jaar leidde hij de club naar de Italiaanse titel. "We beginnen weer op nul deze zomer, maar we willen weer strijden voor de Scudetto."

    Allegri lijkt zeker niet de enige trainer te zijn geweest bij wie Real bot ving. De Champions League-winnaar wist Mauricio Pochettino niet los te weken bij Tottenham Hotspur. Uiteindelijk ging Real in zee met Julen Lopetegui. Dat leidde eerder op de dag tot het ontslag van Lopetegui als bondscoach van Spanje.

    Plaats een reactie

    stratumseind +164995
    woensdag 13 juni 2018 om 17:22
    Alegri deed precies wat ik voor hem deed
    Vind ik leuk
    Srbija +200
    woensdag 13 juni 2018 om 17:24
    Zonde, je zou een prima trainer voor Real geweest zijn...
    Vind ik leuk
    stratumseind +164995
    woensdag 13 juni 2018 om 17:52
    Ik weet het....
    Vind ik leuk
    035 +5543
    woensdag 13 juni 2018 om 18:17
    Sjongejonge.......................... :-)))))))
    Vind ik leuk
    stratumseind +164995
    woensdag 13 juni 2018 om 18:22
    Is er iets?
    Vind ik leuk
    035 +5543
    woensdag 13 juni 2018 om 18:24
    Ga niet te hoog in de boom straatje. Eikels die hoog hangen komen erg hard als zij uit de boom vallen. :-))
    Vind ik leuk
    stratumseind +164995
    woensdag 13 juni 2018 om 18:27
    Ik lig stevig , mij kan niks gebeuren
    Vind ik leuk
    Foebele +54988
    woensdag 13 juni 2018 om 21:09
    Jij had je woord al gegeven aan San Miguel natuurlijk.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164995
    woensdag 13 juni 2018 om 21:10
    En je weet ik ben honkvast .........
    Vind ik leuk
    Srbija +200
    woensdag 13 juni 2018 om 17:23
    Heb niet echt veel vertrouwen in Lopetegui.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1678
    woensdag 13 juni 2018 om 18:53
    Plus 1. 3e keus ook blijkbaar. Zal wel leuk zijn als ze een keer kampioen worden.
    Vind ik leuk
    Srbija +200
    woensdag 13 juni 2018 om 19:31
    Ik hoopte dat Zidane zou blijven en zich zou focussen op de La Liga en Copa del Rey, zo zou hij gemakkelijk zijn aangebleven.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:21
    Srbija , een trainer maakt niet veel uit met zulke spelers
    Vind ik leuk
    Srbija +200
    woensdag 13 juni 2018 om 20:36
    Ja dat wilde ik ook gaan schrijven, maar toen herinnerde ik me het verschil toen Zidane het overnam van Benitez...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:45
    zo kan ik er nog wel een paar noemen waaronder Don Leo Beenhakker enz enz Srbija ,zet van Gaal of pep Guardiola maar bij Ajax of Feyenoord of PSV !! worden ze dan kampioen denk jij ?? of bij RKC nee vriend ik denk of weet het zeker niet dus
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19155
    woensdag 13 juni 2018 om 17:44
    Ik las op een andere site dat het trouwens tegen de FIFA regels in is als je je coach er uit gooit een dag voor een toernooi... :o
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:45
    Als tie zo netjes was had hij dit nieuws ook niet naar buiten gebracht! Doet zich namelijk voor als een gentleman omdat hij z’n woord gehouden heeft aan Juve..

    Een kwal en een overschatte trainer, niemand is vergeten wat hij bij Milan heeft laten zien
    Vind ik leuk
    Cookee +10594
    woensdag 13 juni 2018 om 17:58
    Massimiliano Allegri is gebeld door Real.

    Had ik al verteld dat ik ook gebeld ben door Real?
    Nee?
    Ik ben gebeld door Real... van die Verzekering...
    ging om een betalingsachterstand.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 17:59]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:23
    Ok
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:41
    Net zo clubgetrouw als Klui...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:03
    Durft gewoon niet
    Vind ik leuk
    Mallerd +1759
    woensdag 13 juni 2018 om 19:08
    Een paar westrijden achter elkaar verliezen bij Real Madrid en je staat al op straat, dus ik begrijp wel dat de meeste trainers hier geen zin in hebben.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31498
    woensdag 13 juni 2018 om 21:19
    Was zo gegaan. Kans krijg je maar 1 keer.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Succescoach weigerde aanbieding van Real: 'Ik had mijn woord al gegeven'