PSV niet verder met clubicoon: 'Helaas is hij toch tot deze beslissing gekomen'

    PSV niet verder met clubicoon: 'Helaas is hij toch tot deze beslissing gekomen'

    woensdag 13 juni 2018 om 17:58

    Theo Lucius betreurt zijn vertrek bij PSV. De oud-verdediger van de Eredivisie-kampioen kreeg onlans te horen dat er voor hem geen plek meer is in de jeugdopleiding. Hij stapt over naar FC Eindhoven.

    Lucius (41) was dit jaar werkzaam bij PSV onder 14, waar hij trainer Mart van Duren assisteerde. "Ik vond het jammer en heb met ontzettend veel plezier gewerkt bij de jeugdopleiding van PSV", reageert Lucius tegenover het Eindhovens Dagblad. "Daarbij had ik ook het gevoel dat er een klik was met de andere trainers. Helaas is het hoofd jeugdopleidingen (Pascal Jansen, red.) dan toch tot deze beslissing gekomen."

    "In de toekomst kunnen de dingen misschien ooit weer veranderen. Ik blijf altijd een speciaal gevoel houden bij PSV en ben enorm trots op mijn periodes in Eindhoven", vervolgt Lucius, die tussen 1998 en 2006 actief was bij PSV en met de club onder meer vier landstitels veroverde. Bij FC Eindhoven gaat hij als assistent aan de slag van het onder 17- en onder 19-elftal.

    Overgens moet naast Lucius ook Van Duren vertrekken, net als onder 17-coach Kristof Aelbrecht. Hun vervangers maakt PSV op een later moment bekend. 

    Plaats een reactie

    Aal +20070
    woensdag 13 juni 2018 om 18:06
    Kille club...
    Vind ik leuk
    Vites1892 +267
    woensdag 13 juni 2018 om 18:10
    Lucius ouwe gokkert
    Vind ik leuk
    Telstar +12996
    woensdag 13 juni 2018 om 18:25
    Dom dom dom,groot PSV hart,raar dat zo'n Pascal Jansen dit beslist.
    Vind ik leuk
    FootballFC +1155
    woensdag 13 juni 2018 om 18:38
    Dat iemand een groot PSV hart heeft valt te prijzen, maar wil niks zeggen over zijn of haar trainerskwaliteiten natuurlijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:52
    Nee een gokkende, wiet telende en vechtende jeugdtrainer lijkt me niet echt op zijn plaats inderdaad
    Vind ik leuk
    PSVFU +2512
    woensdag 13 juni 2018 om 19:26
    Vechtend? Kaarsenvet drinkend bedoel je? Paar jaar geleden nog gezellig een biertje mee gedronken op het stadhuisplein. Ouwe heeswijk dinthernaar
    Vind ik leuk
    Teamgeest +520
    woensdag 13 juni 2018 om 19:28
    Ja een falende clubarts op het veld da’s helemaal niet op zijjn plaats boys scout zwart .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +9368
    woensdag 13 juni 2018 om 22:38
    Dat weet je zeker? Dan ben je namelijk de enige.
    Mij benieuwen wat je uitleg is
    Vind ik leuk
    Teamgeest +520
    woensdag 13 juni 2018 om 22:52
    100% en nou opwieberen.
    Vind ik leuk
    JustH +9368
    woensdag 13 juni 2018 om 23:04
    Voor ik obwieber roeptoeter. Dus jij weet als enige zeker dat er de eerste 10 minuten geen hartslag was?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +520
    woensdag 13 juni 2018 om 23:08
    Opzouten amsterdamse kabouter en neem die kut clubarts van je mee stelletje amateurs, ook de afhandeling door ajax prutsers.
    Vind ik leuk
    JustH +9368
    woensdag 13 juni 2018 om 23:19
    Je praat alleen maar schijt, randdebiel.
    Je weet echt niet wat je doet of wie je beschadigd,
    Vind ik leuk
    Bertus +3722
    woensdag 13 juni 2018 om 19:04
    Precies, Theo is een gewaardeerd oud speler maar er kan niet voor elke oud speler een baantje zijn.
    Vind ik leuk
    Always PSV +6866
    woensdag 13 juni 2018 om 21:54
    Cultheld? Pfffff.
    3 hersencellen heeft hij deze vuurwerk verkoper, gokker en kaarsvet drinker. Is geen voorbeeld voor de jeugd!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12260
    donderdag 14 juni 2018 om 11:38
    Daar gaat het bij Psv niet om, psv wil graag een warme club zijn en dan ga je dus geen clubiconen wegsturen.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +313
    woensdag 13 juni 2018 om 18:26
    Lucius,ouwe kaarsvetdrinkert!!!!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:11
    Daar moet je voor naar Arnhem naar dat kille lege turnhal
    Vind ik leuk
    Manolo +2300
    woensdag 13 juni 2018 om 18:49
    Ga je mee? Maken we ´m samen ietsjes voller. Gezellig!
    Vind ik leuk
    Degraaf +14365
    woensdag 13 juni 2018 om 19:00
    Laat Pascal Jansen nu net daar vandaan komen ;-)
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34548
    woensdag 13 juni 2018 om 18:13
    Er is maar 1 kille club en dat is Ajax.
    Uitgesproken door de eigen Ajax spelers.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:27
    Je bent wel veel met Ajax bezig triest figuur! Wat heeft Ajax met dit topic te maken en de reactie van Aal?
    Vind ik leuk
    Bullet +2409
    woensdag 13 juni 2018 om 18:50
    Jankerd, bemoei je met je eigen club
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:28
    Bek dicht over ons ajax.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:17
    Je kan het wel op een normale manier melden. Beetje triest om zo uit te halen.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +520
    woensdag 13 juni 2018 om 20:28
    Vindt ik ook.
    Loser.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7630
    woensdag 13 juni 2018 om 20:58
    Vind.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +520
    woensdag 13 juni 2018 om 21:02
    Spelllingsneuker!
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7630
    donderdag 14 juni 2018 om 00:53
    Loser. Hoe moeilijk is het?
    Vind ik leuk
    Iggy +2729
    woensdag 13 juni 2018 om 20:31
    Tegen een droeftoeter die meer afgunst heeft jegens Ajax dan dat hij van zijn eigen clubje houdt, is dit een volstrekt legitieme reactie!
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1146
    woensdag 13 juni 2018 om 23:23
    Bek dicht over onze PSV .
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:25
    Nee.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1146
    woensdag 13 juni 2018 om 23:31
    Lekker dom antwoord als je het zelfde zegt over ajax
    Vind ik leuk
    JustH +9368
    woensdag 13 juni 2018 om 22:39
    Gaat toch over Lucius?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:16
    Op tijd doorselecteren, ook in de trainersstaf. Had Ajax ook beter kunnen doen. Als Bergkamp niet zo (te)lang in het warme nest was gehandhaafd zou Ajax veel ellende bespaard zijn gebleven.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:28
    Bergkamp hadden we veel langer moeten behouden blijkt nu. Het voetbal lijkt nergens op sinds hij weg is.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:32
    Ja, Kluivert en Ziyech willen weg vanwege de negatieve sfeer (zeggen ze). En Bergkamp was nogal een sfeermakertje, had dit kunnen voorkomen ;-)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +520
    woensdag 13 juni 2018 om 23:10
    Gaat ni over ajax
    Moeten al die rukkers uit amsterdam nu weer een plasje over het bericht doen
    Vind ik leuk
    Sazzz +11167
    woensdag 13 juni 2018 om 18:53
    Volgens mij leek het ook met hem nergens op
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:09
    Ik vond het voetbal vele male beter met zijn inbreng. Bergkamp werkte ook volgens de Cruijff-filosofie.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11167
    donderdag 14 juni 2018 om 08:57
    Hij heeft ook vier jaar bij de Boer gezeten en toen had iedereen kritiek op het spel! Alleen Bosz heeft wat aanvallend gespeeld en juist die is enigzins weggepest door Bergkamp
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 17:57
    Kwam vooral door het materiaal dat er zo gevoetbald werd. Bazoer, Gudelj en Klaassen op het middenveld is geen creativiteit wel harde middenvelder, maar niet creatief. En telkens moeten kiezen tussen Sigtorsson en Hoesen wordt je ook niet vrolijk van.

    En dat tweede is een gerucht.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:43
    Dat ligt meer aan Ten Hag
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:03
    Dat is natuurlijk ook zo idd.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:57
    Inderdaad ook op vp moeten ze is doorselecteren van kansloze figuren die te fanatiek hun club verdedigden. Zitten te veel neukfoutjes hier
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:04
    Weer een paar likes verzameld.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7630
    woensdag 13 juni 2018 om 20:59
    Je verzamelt lijken? :)
    Vind ik leuk
    Bertus +3722
    woensdag 13 juni 2018 om 19:05
    Haha, kijk eens rond in je Gelredome. Dan zie je pas wat kilte is.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134383
    woensdag 13 juni 2018 om 18:07
    Twee feestnummers bij elkaar v duren en lucius ... Ik denk dat het in de gaten liep
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:29
    Damm zeg, jij valt wel echt altijd op door die bijdehante uitspraken van je. Plus 1 voor jou.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:18
    Je moet even terug kijken wat je zelf zei. Onbeschoft
    Vind ik leuk
    Teamgeest +520
    woensdag 13 juni 2018 om 21:04
    Dat kan idd echt niet.
    Onbeschofte vlegel, foei.
    hup ajax
    Vind ik leuk
    heur es +98
    woensdag 13 juni 2018 om 18:07
    Clubicoon wat overdreven. Ik heb er ook totaal geen gevoel bij het duo V Duren/Lucius. Van Duren staat bekend als een mietje.

    Ga zo door Pascal, mijn complimenten!

    Nu Twan Scheepers nog, die moet kapper worden.
    Vind ik leuk
    Telstar +12996
    woensdag 13 juni 2018 om 18:26
    Kapper ha ha,dat is toch een gay beroep??
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +2998
    woensdag 13 juni 2018 om 18:42
    Dus?
    Vind ik leuk
    035 +3189
    woensdag 13 juni 2018 om 18:45
    Omdat??
    Vind ik leuk
    Thilo +2325
    woensdag 13 juni 2018 om 18:08
    Wat een warmte vandaag
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:12
    Zitje ergens op dan.Buiten is niet zo heel warm
    Vind ik leuk
    Thilo +2325
    woensdag 13 juni 2018 om 18:14
    Nee, hoor gewoon heerlijk 20 graden. Niks mis mee,
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:11
    Club icoon is wat overdreven.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34548
    woensdag 13 juni 2018 om 18:14
    Het slaat totaal nergens op.
    Lucius club icoon...pffff
    Vind ik leuk
    mcmodd +19572
    woensdag 13 juni 2018 om 18:19
    Jaja, clubicoon als exspeler en assistent-trainer bij O14. Ik heb het idee dat de schrijver van dit artikel een doordeweeks weekendje doordraaien heeft beleefd, met verkeerde drankjes en poedertjes. Dat kan je dan beter niet doen als je stukkie nog af moet worden getikt.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:26
    Idd dan zijn Berry Van Aerle en Stan Valckx nog eerder clubiconen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:15
    Snap PSV wel met het naderende landelijke vuurwerkverbod
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:16
    Bij PSV clubicoon denk ik nou niet gelijk aan Theo Lucius. Op zn wikipedia draagt hij nota bene een Feyenoord shirt.
    Vind ik leuk
    R94 +904
    woensdag 13 juni 2018 om 18:19
    Boem boem Theo, maak er maar gewoon cultheld van.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +7925
    woensdag 13 juni 2018 om 18:21
    Beetje clubiconen wegsturen. Moeten ze weer zoals Ajax zijn..

    Bah, wat kinderachtig.
    Vind ik leuk
    WRFM +825
    woensdag 13 juni 2018 om 18:25
    Hoezo clubicoon vp
    Vind ik leuk
    zwollie +6460
    woensdag 13 juni 2018 om 18:27
    Zo warm, zoals ze met hun personeel omgaan. Echt de warmste club.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5939
    woensdag 13 juni 2018 om 19:05
    Warm wil niet zeggen dat je iedereen zonder kwaliteit binnenboord houdt. Wat daar van komt zie je in Amsterdam ;-)

    Doorselecteren. Kan ook op een nette manier. Envelopje mee... Theo is al onder de pannen.

    Vind ik leuk
    Hugo59 +1444
    woensdag 13 juni 2018 om 18:30
    Warme club hoor veeeeeeel warmer dan ajax maar niet heus.
    Vind ik leuk
    Mari +4996
    woensdag 13 juni 2018 om 18:31
    Lucius was toch ooit een speler van PSV of vergis ik mij?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:31
    Theo zit liever achter de fruitautomaat.....
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1283
    woensdag 13 juni 2018 om 19:44
    Club 2000
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:31
    Clubicoon? Daar stel ik me toch iets anders bij voor.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:42
    vuurwerkgigant
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:42
    Zolang de basisspelers van het eerste elftal niet en masse willen vertrekken, zoals dat elders aan de orde is, stelt het vertrek van Theo Gok geen ene moer voor.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7094
    woensdag 13 juni 2018 om 18:45
    Haha zo mooi die PSV'ers zoals jij en die randdebiel van een jaja die Ajax erbij moeten halen!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:53
    Lees jij ergens het woord “Ajax” terug in mijn reactie? Wie de schoen past, trekke hem aan...
    Vind ik leuk
    Jozef +32520
    woensdag 13 juni 2018 om 19:12
    Je doet erg vervelend vandaag, meneer woeping. Het is niet bijdehand en het is flauw. Foei.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7094
    woensdag 13 juni 2018 om 20:01
    Doe toch niet zo hypocriet galbak!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:11
    “Galbak”, let een beetje op je woordgebruik! Daar waar anderen onder dit artikel een vergelijking maken met hun Ajax betekent dat niet dat weer andere personen richting Ajax gaan wijzen. Maar je mag mijn eerste reactie interpreteren zoals jezelf wil. Als jij denkt dat ik het daarbij over Ajax heb, is dat niet mijn probleem maar blijkbaar wel jouw probleem.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7094
    woensdag 13 juni 2018 om 20:40
    Haha let een beetje op je woordgebruik haha, nou nou wat ben ik onder de indruk van die woorden, galbak wat je er bent!

    Hypocriet secreet wat je er bent om nu net te doen dat je het niet over Ajax hebt, wat een zwak en laf figuur ben jij zeg!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:59
    Weet je wat echt laf is / was? Weglopen, dat is laf....., weet je nog wel?
    En fijn blijven denken dat ik het over Ajax had in mijn eerste reactie. Met de woorden "secreet" en "hypocriet" kun je me niet imponeren net zo min als met "galbak". Ik kan je hier achter mijn computertje ook wel gaan uitschelden. Lekker veilig en naamloos, hè held!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7094
    woensdag 13 juni 2018 om 21:35
    Ik loop voor niemand weg en al helemaal niet voor een of andere vage gakbak met de naam woo ping!

    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:04
    Je hebt je je podium gehad met "galbak" en "gakbak" en je valt in herhaling met deze scheldwoorden / verwensingen richting mij. Overduidelijk een teken van frustratie (wellicht omdat PSV kampioen werd afgelopen seizoen en niet het grote Ajax) onmacht en kinderachtigheid
    (= ander woord voor infantiel). Fijne avond nog.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7094
    woensdag 13 juni 2018 om 22:12
    Dat PSV kampioen is geworden daar lig ik niet wakker van hoor! Leven stopt niet met wel of geen kampioenschap.

    Laten we er idd maar verder een einde aanmaken, een discussie met een hypocriete galbak is zonde van mijn tijd.

    Het is net of ik tegen een of andere mongool praat, laat ik daar geen zin in hebben. Welterusten straks Chineesje :D
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:18
    Toch nog maar een keertje "galbak", Floriannetje. Grote jongen ben jij! En ik mag hopen voor jou dat jij later geen "mongolen" krijgt als kinderen. Normale fatsoenlijke mensen noemen dat syndroom van Down. En ja dat zijn ook gewoon normale mensen die deelnemen aan onze maatschappij. Ik heb die woorden al vaker hier voorbij zien komen. Het zou met niet verbazen wanneer jij hier met meerdere accounts reageert, internetheld!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7094
    woensdag 13 juni 2018 om 23:40
    Ik heb 2 kinderen ( zoontje & dochtertje ) en zijn beide gezond, goed he?! Meer kinderen nemen wij niet , dus nee dat gaat niet gebeuren!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:45
    "Meer kinderen NEMEN we niet". Nemen, ja, ja. Er zijn heel veel echtparen die geen kinderen kunnen krijgen. Dus kinderen NEEMT men niet. En kijk eens even naar de reacties hierboven van de Ajax-papegaaien. Dan zie je precies wat het / hun niveau is en met hoeveelste account "ze" hier inmiddels reageren (veelal op PSV-artikels).
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7094
    woensdag 13 juni 2018 om 23:44
    Ik reageer niet met meerdere accounts, je weet wat ze zeggen: zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten, Chineesje :D

    Altijd heerlijk om te lezen dat vooral de PSV'ers er goed in zijn om te denken dat Ajacieden meerdere accounts hebben, zegt meer over het PSV volk.

    Hupsakee nu gaan slapen jij, het is slaaptijd voor spleetoogjes zoals belchinees woo ping :D
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +162
    donderdag 14 juni 2018 om 04:50
    Je bent echt laag bezig. Niet iedereen heeft bedoeling tot ajax en dan nog zo afreageren.....
    Vind ik leuk
    Bullet +2409
    woensdag 13 juni 2018 om 18:59
    Als we VP gaan geloven, dan blijft er bij PSV ook niemand over. Maargoed, ik geloof VP niet, jij wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:08
    Nee, natuurlijk geloof ik niet alles wat er op VP gemeld wordt. En de reacties onder de artikels zijn nog minder geloofwaardig.
    Vind ik leuk
    035 +3189
    woensdag 13 juni 2018 om 18:49
    Als ik het mij nog goed herinner heeft hij een karpervijver gemaakt in het verleden. Kan hij nu goed releksen(hahaha) denk ik.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2512
    woensdag 13 juni 2018 om 19:29
    Klopt das hier dichtbij. Daar wordt gejat als de neten. Als je ff bent wezen pissen mag je blij zijn dat ze de pieren nog hebben laten staan.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21012
    woensdag 13 juni 2018 om 18:53
    Onze aanvoerder 😂😂
    Vind ik leuk
    G.Kopf +116
    woensdag 13 juni 2018 om 18:54
    Lekker vuurwerk verkopen dan maar.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:19
    Bij "clubicoon" denk ik toch aan andere namen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:20
    Haha ik kom boem boem Theo op zowat alle Hardstyle feestjes in Nederland tegen. Meestal is ie dan goed van z'n gallie, dus lijkt me niet de meest professionele trainer die je kan wensen voor deze leeftijdsgroep. Wel een mooie mens dat wel..
    Vind ik leuk
    PSVFU +2512
    woensdag 13 juni 2018 om 19:30
    Precies wat je zegt
    Vind ik leuk
    Jozef +32520
    woensdag 13 juni 2018 om 20:06
    Heel het durp kent natuurlijk zijn problemen en zoals het een echt durp betaamt doen we een beetje lief in het gezicht en duwen we langs de achterkant een dolk tussen de ribben. Oh, wat een warme hartelijkheid weer.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:53
    Haha zoist en het mooie is dat jij denkt dat ik supporter ben van dat clubje in eindhoven..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:41
    Ik dacht dat men bij psv mensen willen die bij psv gespeelt hebben .Om als trainer te werken maar nu Marcel brands weg is gaat die Jansen even zelf uitmaken wie hij wil hebben
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:50
    Het is al raar dat Psv Lucius ooit als trainer heeft aangesteld.
    Als er iemand niet het goede voorbeeld geeft..... dan kun je nog beter Winston Bogarde aanstellen.
    Vind ik leuk
    Jozef +32520
    woensdag 13 juni 2018 om 20:08
    Geeft hij slechte trainingen dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:11
    Weet niet of je kinderen hebt, maar als ouder stel je je kind niet graag bloot aan zulke figuren.
    Kan reden zijn voor jeugdspelers om af te haken.
    Vind ik leuk
    Jozef +32520
    woensdag 13 juni 2018 om 20:22
    Is het zo erg ja?

    Ik zou sec zijn presteren beoordelen, zoals je dat eigenlijk altijd hoort te doen. Misschien is dat ook wel gebeurd en is hij daardoor weg.

    Ben gewoon allergisch voor dat dorpsgeleuter en dat gezeik over anderen, terwijl iedereen ondertussen lief doet in het gezicht. Het is toch een mentaliteitsdingetje. Nog een tikkie zuidelijker en het is nog erger.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:28
    Een trainer/leraar van zulke jonge kinderen hoort van onbesproken gedrag te zijn. Als dat bij jou in de omgeving anders is, dan is het Zuiden zo slecht nog niet.
    Vind ik leuk
    Jozef +32520
    woensdag 13 juni 2018 om 20:36
    Oké, als de redenen voor ontslag zo klip en klaar is dan hebben ze het goed gedaan...

    Dat lees ik niet eigenlijk, maar blijkbaar weet heel dat durp het al lang...

    Ik vind het gewoon minderwaardig hoe hij hier weggezet wordt door mensen die het blijkbaar allemaal precies weten.

    Misschien moet ik het niet als 'typisch jullie' neerzetten, dat is niet netjes van me. Excuses.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:52
    Jammer maar de club moet vooruit..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:42
    Tuurlijk eerste reactie hoezo zo iemand wegdoen veel gedaan voor PSV.
    Maar tja wie weten zijn veel spelers toch niet zo tevreden over hem. Dan houdt het op.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 00:37
    Ik dacht even leuk topic te lezen.