'PSV stuurde scouts naar Ghana voor toptalent; veel Europese clubs in de race'

    'PSV stuurde scouts naar Ghana voor toptalent; veel Europese clubs in de race'

    woensdag 13 juni 2018 om 19:16

    PSV heeft zijn zinnen gezet op het Ghanese toptalent Faisal Adams. De Eredivisie-kampioen stuurde de afgelopen maanden meermaals scouts naar het Afrikaanse land om de achttienjarige middenvelder aan het werk te zien.

    Dat meldt Football Ghana woensdag. Faisal Adams maakte vorig jaar indruk op het WK onder 17, waar hij met Ghana de tweede ronde bereikte. Naast PSV zouden ook scouts van Sevilla de Ghanees veelvuldig aan het werk hebben gezien, terwijl ook Paris Saint-Germain overweegt om Faisal Adams deze zomer aan te trekken.

    Sportslife FC, de werkgever van de middenvelder, maakt er geen geheim van dat er veel belangstelling is voor Faisal Adams. Manchester City, VfL Wolfsburg, Standard Luik en Sporting Portugal, Sevilla en PSG zitten achter het talent aan, claimde de Ghanese club vorige week al op zijn officiële website. Toen werd echter niet gerept over de interesse van PSV.

    Plaats een reactie

    GlennR +43
    woensdag 13 juni 2018 om 19:39
    Kan iemnad mij vertellen of dit een goede is?
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8749
    woensdag 13 juni 2018 om 19:40
    Het is een toptalent staat er.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26308
    woensdag 13 juni 2018 om 19:45
    Bij VP is het al gauw supertalent, toptalent etc..
    Vind ik leuk
    Aal +21848
    woensdag 13 juni 2018 om 20:14
    TOBtalent waarschijnlijk
    Vind ik leuk
    Blindsy +11243
    woensdag 13 juni 2018 om 21:25
    Alleen als Ajax geinteresseerd is of hij er al.speelt..
    Vind ik leuk
    VanGoal +638
    woensdag 13 juni 2018 om 21:29
    Rondom inkomende transfers bij Ajax is het goed stil zeg...

    Overmars op vakantie..
    Vind ik leuk
    pietprecies +4787
    donderdag 14 juni 2018 om 00:15
    Ssst Marc is achter de schermen bezig met CR7 :-P

    Dan denk ik dat Bien stopt met voetbal kijken :-)
    Vind ik leuk
    masterpsv +16215
    woensdag 13 juni 2018 om 20:08
    Ssssst we moeten dat niet te hard roepen anders toont overmars ook interesse;).
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26308
    woensdag 13 juni 2018 om 20:20
    Zeker bij de benaming toptalent, supertalent.. pas daarmee op!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2008
    woensdag 13 juni 2018 om 20:28
    Denk dat het al te laat is ,flapie’s oren staan ook open.
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1170
    woensdag 13 juni 2018 om 20:54
    Is de gemeente al op de hoogte gesteld? Zij moeten de interesse wel goedkeuren en formaliseren natuurlijk.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1112
    woensdag 13 juni 2018 om 21:17
    Word je onderhand niet ziek van je reacties over gemeente?
    Vind ik leuk
    Always PSV +11252
    woensdag 13 juni 2018 om 21:44
    Ken er ook ééntje:
    Helemaal niets in.......
    Super origineel hè!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:22
    Hoe zo niets? Prima schaaltje van Jong......
    Die hadden we nog niet in de grote selectie, dat probleem ook weer opgelost.......
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1170
    woensdag 13 juni 2018 om 22:19
    Nee, eigenlijk niet. De kracht van herhaling ;)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 23:27]
    Vind ik leuk
    Always PSV +11252
    woensdag 13 juni 2018 om 22:28
    Dan hoop ik dat je er mee stopt!
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1170
    woensdag 13 juni 2018 om 23:28
    Waarom? Het is toch al meer dan 100 jaar de trotse Philips Subsidie Vereniging?!
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    donderdag 14 juni 2018 om 00:59
    Gefrustreerd?
    Wat is uw favoriete club?
    Eentje zonder gemeente en zonder sponsor?
    Zal wel hoog staan dan?
    Vind ik leuk
    Always PSV +11252
    donderdag 14 juni 2018 om 06:55
    Wow, die is ook sterk. Jij bent goed man!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:34
    Nix goedkeuren.
    de gemeente en PSV hebben een en/of rekening
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 06:54
    Jij snap het niet
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:40
    Gaat toch nooit naar psv of überhaupt naar de eredivisie
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8749
    woensdag 13 juni 2018 om 19:46
    Dat dachten ze van Lozano ook , zullen het maar afweachten.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:00
    Lozano was niet straat arm deze jongen wel... en lozano moest wel Arsenal, Ajax ect vonden de prijs veelste hoog die zijn club TOEN vroeg... en ook komen de tekortkomingen uit de scoutraporten gewoon naar voeren dit seizoen...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:14
    Oooh, jij hebt inzicht gehad in die betreffende scoutingsrspporten?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:19
    Google eerst en kom dan vragen stellen... vooral leuk dat je kan zien dat het gepubliceerd is voordat PSV maar iets in verband werdt gebracht. Lees ook toen Ajax hem wou en wat toen in de media stond. Dus of het uit de echt rapporten komt of niet het waren min punten die al een jaar voor zijn transfer in de media stonden!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    woensdag 13 juni 2018 om 20:22
    Ik plaatst zo een advertentie dat jij een miljoen hebt gewonnen. Dan ben jij heel bij, plots kom je erachter dat niet alles wat op internet staat waar is.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:40
    Ga je weer he... het stond er toen Ajax een jaar van te voren interesse had... een jaar later kwam hij naar PSV en de verhalen klopte allemaal over lozano alle negatieve eigenschappen heeft hij dit seizoen aan een ieder getoond.


    Maar is goed iets lezen en de bewijs daar van zien is niet genoeg voor jouw. De politie loog toen ook nog eens ADO was niet aan het rellen ze deden ons na hahahah
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    woensdag 13 juni 2018 om 20:48
    Hahaha.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    donderdag 14 juni 2018 om 01:02
    Blijkbaar meer positieve eigenschappen. Relevatie van Eredivisie 2017-2018, bliksemstart. En over 8 jaar WK in eigen land. Ik heb van deze speler genoten als voetballiefhebber.
    Vind ik leuk
    Cappie +7354
    woensdag 13 juni 2018 om 20:32
    O, dus toch niet in de scoutingsrapporten? En wel in de media... Ja, dan moet het wel waar zijn idd.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:42
    In de media stond dat het uit die rapporten kwam. Een jaar later kwam hij naar PSV en leverde hij zelf de bewijs. Dit seizoen heeft hij al die negatieve eigenschappen laten zien. Of ontken je nu dat hij dr niet stond in de meeste toppers? Of dat hij snel rood pakt en graag gaat liggen? Zou maar dan effe aan de aanschaf van een bril en gehoor apparaat gaan denken.
    Vind ik leuk
    Cappie +7354
    woensdag 13 juni 2018 om 21:41
    In de media stonden wel meer dingen...
    Zie jij mij ergens het snel rood pakken ontkennen?
    Al valt twee keer rood, waarvan 1 echt niet terecht nog wel mee.
    En hoezo snel liggen? Wanneer doet hij dat dan?
    En er zijn maar weinig spelers die er wel staan in toppers. Noem jij die maar eens op in de eredivisie. Gelukkig was lozano belangrijk,genoeg in de overige wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    donderdag 14 juni 2018 om 01:05
    Blijkbaar heb jij andere dingen gezien dan de kenners. Objectief gezien, ook in buitenland, klasse speler.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:14
    Ik zal je even uit je droom helpen, er is geen enkele club of bureau die hun scoutingsrapporten laten inzien, laat staan openbaar maken. Alleen al om het feit dat hun er veel tijd en geld ingestoken hebben waar een ander dan gratis en zonder moeite gebruik van kan maken. Dat zogenaamde scoutingsrapport is van een overijverige wannabee die op die manier hoopt te worden opgepikt door een club.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 10:42]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    woensdag 13 juni 2018 om 20:21
    Hahaha, wat een lijp ben jij toch ook zeg. Hoe krijg je het uit je toetsenboord gestampt.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8707
    woensdag 13 juni 2018 om 20:24
    Deze man is inderdaad niet goed hoor...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:26
    Hij gelooft blijkbaar zelf alle onzin die hij hier schrijft. Er zitten hier wat “toppers” met “echt” kennis van zaken.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:45
    Ja nee klopt... ik ben zo luip dat, nadat iemand wat over hooligans iets zei ik hem continu woorden in de mond leg en verhalen over hem verzin...



    O nee wacht dat was jij zelf hahahah
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    woensdag 13 juni 2018 om 20:47
    Moet ik met je mee lachen?
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    donderdag 14 juni 2018 om 01:07
    Meester technicus mag ik je adres? Ik stuur je het boek Rémy gratis toe. Je staat alleen. :-)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26308
    woensdag 13 juni 2018 om 20:22
    Nou, dan heeft Lozano zich prima ontwikkeld gezien alle interesse die er voor hem is. Er is nog voldoende aannte schaven, maar dat Lozano veel potentie heeft is duidelijk.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165784
    woensdag 13 juni 2018 om 20:38
    Hahahahahaha heerlijk , hoe verklaar je in deze context van je de aanschaf van sanogoal casiera orejuela en kristensen dan?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26308
    woensdag 13 juni 2018 om 20:42
    Haha.. dat ligt vast 'anders'

    Vind ik leuk
    stratumseind +165784
    woensdag 13 juni 2018 om 21:03
    Inderdaad kijk hieronder maar........
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26308
    woensdag 13 juni 2018 om 21:13
    Okee..

    Nou, Cassiera gaan we pas komend seizoen in de Eredivisie kunnen beoordelen. Topper in de Jupiler zegt niets. Orejuela is een miskoop. Kristensen weet tot nu toe goed te verbergen waarom Ajax hem gehaald heeft. Mooie voorbeelden wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:44
    Cassiera is een topper Sano was nooit gekocht en de kristensen is er net orejuela heeft Ajax te snel gehapt dat klopt. Maar niemand die het bij ons ontkent en das nou net het verschil.


    Toch ouwe Spanjaard die in Tilburg woont hahahaha
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    woensdag 13 juni 2018 om 20:48
    Zullen we allemaal met je mee lachen?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:51
    Ahhh heb ik je weer op je pikkie getrapt 3 reacties in minder dan een minuut hahaha


    Doei clowntje
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    donderdag 14 juni 2018 om 00:12
    Nee hoor, kan je dat niet zien dan? Raar dat jij dat uit mijn berichten haalt, heel erg vreemd! Ik wou je gewoon even voor joker zetten, that;s all. Maar da's niet zo moeilijk bij jou, juist heel erg gemakkelijk. Je zet jezelf voor schut en ik help dan een handje mee zeg maar. Ik ben de moeilijkste nog niet, dat zie je.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165784
    woensdag 13 juni 2018 om 20:55
    Tietjerkstradeel hadden we toch afgesproken?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:11
    Ik heb niks met jouw afgesproken... en ben dat ook niet van plan. Je bent een onbetrouwbaar gebleken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165784
    woensdag 13 juni 2018 om 21:42
    O ja is dat zo? Onbetrouwbaar vanwege?
    Vind ik leuk
    MeAgain +6352
    woensdag 13 juni 2018 om 22:27
    En westerman dan?
    Vind ik leuk
    Rodajc +14343
    woensdag 13 juni 2018 om 20:47
    Ik zie je vaker opvallend kritisch zijn op PSV'ers en een stuk minder op Ajacieden, waarom?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:50
    Ik niet op Ajacieden hahaha vraag het keizerout! En die gek die vindt dat Ajax met bejaarde moet spelen... of die Jantje die hier laatst de F-Side liep op te hemelen. En dat heb ik ook zo met Feyenoorders.

    En om duidelijk te maken kijk eens naar mijn reacties op Dimitri bizzy en krom bijvoorbeeld. Zijn dat geen psvers volgens jouw? Mijn reacties zijn vel tegen de zelfde figuurtjes die op elke Ajax bericht boven aan het zelfde zielige getroll tonen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14343
    woensdag 13 juni 2018 om 20:53
    Hmm nou het is mij toch al vaker opgevallen, maargoed misschien is mijn geheugen wat dat betreft selectief.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:54
    Denk duidelijk het laatste...
    Vind ik leuk
    Counterattack +11322
    donderdag 14 juni 2018 om 01:12
    Hebben Arsenal & Ajax dus niet goed gezien en PSV wel. Zou beginnen bij jong-PSV, maar bleek al meteen buitencategorie.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12478
    woensdag 13 juni 2018 om 21:44
    Als je genoegen neemt met 1% transferrechten komen de meeste naar de eredivisie.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:59
    Oh nee? En wat nou als City hem koopt?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:13
    Oh nee? Heeft City nooit miskopen gedaan?










    Psssstttt pas op dit is een strikvraag!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:04
    Goed lezen waarom ik reageer mannetje
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:11
    Vaker gehoord!!!!!!
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1904
    woensdag 13 juni 2018 om 19:40
    Ja, dat kan ik, ik volg de Ghanese competitie op de voet.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32134
    woensdag 13 juni 2018 om 19:44
    Hij is in ieder geval ouder dan op zijn paspoort staat!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:52
    Ja echt een hele goede



    Ik ken hem alleen niet
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:10
    Kan niet slechter zijn dan jullie clubarts
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:18
    Wees vooral trots op je reactie. Echt een hele volwassen uitspraak
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:24
    Net zo trots als jullie zijn op jullie uitspraken
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:26
    Wij houden het nog netjes, kun je van jou niet zeggen. Gelukkig zijn er ook Psv'ers die zich niet zo laten verlagen tot jou bedenkelijke niveau
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:49
    Doet me niks
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:39
    Is Cocu nu scout?
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5042
    woensdag 13 juni 2018 om 19:51
    Nee, zwerver als ik de foto zo eens bekijk
    Vind ik leuk
    Mari +8574
    woensdag 13 juni 2018 om 19:52
    Sneller PSV. Schuif de zaakwaarnemer wat toe onder de tafel en eis dat hij snel zijn handtekening zet.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5328
    woensdag 13 juni 2018 om 19:55
    Als Ajax hem niet wil zal het vast niks zijn
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31519
    woensdag 13 juni 2018 om 20:01
    Nee want ajax is alles...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:02
    Ajax kijkt naar wat heb ik en wat heb ik nodig...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:21
    Een handvol rechtsbacks bijvoorbeeld of een overschot aan spitsen en middenvelders, bedoel jij zeker.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15714
    woensdag 13 juni 2018 om 23:13
    Ik weet het antwoord: prijzen....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    donderdag 14 juni 2018 om 00:17
    Dat men je niet, serieus waar?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31519
    woensdag 13 juni 2018 om 20:00
    Is er nog geld dan? 😁
    Vind ik leuk
    stratumseind +165784
    woensdag 13 juni 2018 om 20:34
    Ghana is een dorstig land dus we betalen met een paar kratjes bier
    Vind ik leuk
    Kuip +7431
    woensdag 13 juni 2018 om 20:08
    Hoe groot is de kans dat zo’n jongen doorbreekt en een topspeler wordt ? Zonde van het geld om scouts daar naar toe te sturen. Het levert zelden wat op. Ga liever in Helmond of zo scouten. Ik snap dat nooit.
    Vind ik leuk
    pewi52 +17
    woensdag 13 juni 2018 om 20:19
    Als er zoveel clubs geintereseerd zijn dan kan PSV het wel vergeten omdat ze nooit dat kunnen en willen betalen wat er gevraagd word.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:20
    Bij Afrikanen is het altijd afwachten of ze echt 17 zijn.....
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4460
    woensdag 13 juni 2018 om 20:23
    PSV zou beter eens kijken naar directe versterkingen. Als van Ginkel vertrekt is het middenveld toch vrij kwetsbaar. Eigenlijk zou PSV twee basis middenvelders moeten halen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165784
    woensdag 13 juni 2018 om 20:32
    En doorrrrrrrr
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:44
    Ik verlang zo terug naar de tijd dat er niet zoveel top- super- en wereldtalenten waren...
    Vind ik leuk
    yuuup +9459
    woensdag 13 juni 2018 om 21:06
    Kinderhandel
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:25
    Wie je vader
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:45
    Toch Nii Lamptey hè?
    Vind ik leuk
    Chebaisit +347
    woensdag 13 juni 2018 om 22:52
    PSV kansloos met de interesse van deze clubs.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15714
    woensdag 13 juni 2018 om 23:15
    Ajax kansloos voor de titel met het Euro spaarbeleid..
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    donderdag 14 juni 2018 om 08:10
    gelijk ophalen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV stuurde scouts naar Ghana voor toptalent; veel Europese clubs in de race'