'PSV of Ajax zit achter Peruviaanse aanvaller aan: na WK duidelijkheid'

    'PSV of Ajax zit achter Peruviaanse aanvaller aan: na WK duidelijkheid'

    donderdag 14 juni 2018 om 07:04

    Een Nederlandse topclub heeft zijn zinnen gezet op Edison Flores. Volgens de Deense journalist Dennis Söndergaard heeft de 24-jarige aanvaller van Aalborg BK zelfs al een aanbieding op zak.

    Flores werd een jaar geleden al gelinkt aan PSV, terwijl hij kort voor zijn overstap naar de Denen in beeld was bij Feyenoord. Of de Eindhovenaren nu opnieuw in de markt zijn voor de Peruviaan of dat de interesse van Ajax komt, is niet duidelijk. Feyenoord heeft de interesse in Flores laten varen uit voetbalinhoudelijke overwegingen. 

    Flores richt zich nu eerst op het WK, voordat de beslissing over zijn toekomst valt. Hij speelt sinds 2016 bij Aalborg. "Flores had moeite om zich aan te passen. Hij sprak de taal niet en had daarom in het begin weinig contact met zijn teamgenoten", laat Söndergaard weten in gesprek met Radio Ovación. "Hij heeft een aanbieding uit Nederland, maar ze willen hem tijdens het WK nog bekijken."

    Flores speelt voornamelijk als linksbuiten, maar kan ook als rechtsbuiten en aanvalllende middenvelder uit de voeten. Hij heeft een contract tot medio 2019 bij Aalborg.

    Plaats een reactie

    donderdag 14 juni 2018 om 07:14
    Feyenoord
    Vind ik leuk
    Beulen +1120
    donderdag 14 juni 2018 om 07:17
    ,Ajax of PSV
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 07:19]
    Vind ik leuk
    PRICE +33674
    donderdag 14 juni 2018 om 07:26
    Psv,eerst talent van Juventus,dan een Ghanees en nu weer een.peruaan,ik zie liever teksten dat iets rond is.
    Peruaan kan naar alle drie geen idéé
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 07:27]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:07
    Edison Flores ging jaaaren geleden al eens bijna naar PSV. Grote kans dat het dus om PSV gaat. Of Ajax, aangezien Marcie zich standaard meldt voor elke speler die door PSV bekeken wordt. Feyenoord lijkt me uitgesloten, want het woord topclub wordt genoemd.

    Edit: Even opgezocht: Feyenoord zou mogelijk zijn. Naast PSV en Groningen had ook Feyenoord em op de korrel. Is trouwens pas 2 jaar geleden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk
    Johan1984 +794
    donderdag 14 juni 2018 om 08:09
    Zielig.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:14
    Klein grapje, moet kunnen toch? Ik ben geen slecht mens.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:30
    Geen slecht mens inderdaad, eerder een kleutertje. Gezien je clubvoorkeuren kies je voor de beste club die jij kent. PSV is dat de laatste 4 jaar in Nederland, net als Real Madrid dat de laaste 4 jaar is in Europa.

    Een andere reden om voor PSV te zijn behalve de prijzen en leeftijd kan ik namelijk niet bedenken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 12:30]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:14
    Ik heb een goede opvoeding gehad. Daarnaast woon ik op 10 minuten van Eindhoven en heeft mijn oudere broer in het eerste van PSV gespeeld.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:51
    Applaus
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:09
    Dankjewel Peter
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:14
    feyenoord pakt tegenwoordig meer prijzen als ajax , dus behoort qua hoofdprijzen samen met PSV op dit moment tot de top 2 van Nederland ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:20
    Whahaha die ene landstitel ? Die beker stelt geen ene reet voor Ajax en psv geven daar helemaal niks om prijs voor sub toppers
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:22
    beter een landstitel en 2 bekers dan helemaal niks
    dus jouw club is nog niet eens een subtopper
    al 2 jaar lang geen enkele speelronde op de eerste plaats
    dat is pas om te lachen tobbert
    maar jullie jaarlijkse hoogtepunt komt er weer aan , weer geen huldiging op het museumplein dit jaar
    dan maar weer met de F-side en vak 410 naar de canal parade
    of hebben ze hun eigen boot dit jaar
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 10:24]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:31
    Canal parade ervarings deskundigen ? ??
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:37
    wij in eindhoven kijken ook gewoon naar het nieuws hoor
    veel plezier Tonny , is dit je echte naam of alleen je fake naam voor de gay pride
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:43
    Je hebt het wel heel vaak over canal parade en gays zit je iets dwars pikkie ? Je hoeft het niet geheim te houden voor ons hoor je kan er gewoon vooruit komen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:39
    Daarom eindigen we altijd 1e of 2e pannekoek whahahaha het zit diep he pannekoek elke club heeft mindere periodes psv voor 2015 7 jaar geen kampioen Feyenoord 18 jaar kijk na het buitenland united liverpool milan al jaren geen kampioen veel langer als Ajax maar nog steeds de grootste en beste clubs van england en Italië dus ga je je maar afrukken met je anti Ajax handje
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:41
    en jij laat je eigen waarschijnlijk afrukken door Geer en Goor dadelijk weer ....
    nieuw programma bij RTL
    Geer en Goor anaaliseren Tonny
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 10:42]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:44
    Zo van geer en goor heb je ook al verstand hahaha eerst canal parade toen gays en nu geer en goor whahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:46
    Het zit je diep he millwalletje
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:06
    volgens mij zit er bij jou iets anders diep , want je praat er wel heel vaak over
    geer en goor zoeken een Tonny !!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:09
    Ben je nou echt zo dom of doe je alsof ?
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2467
    donderdag 14 juni 2018 om 17:19
    Laat gaan , zielig gelul ,jaloezie
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2467
    donderdag 14 juni 2018 om 17:18
    Stop met dat gelul ,ajax nog niet eens een subtopper geloof jij je woorden echt of wil je gewoon lullen om het lullen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:02
    Je kan wel denigrerend doen over die ene landstitel en die paar bekers, maar het gaat erom dat je prijzen pakt. Ajax is in ieder geval de laatste jaren niet in staat om prijzen te pakken in onze makkelijke competitie of wel de Mickey mouse Legue. In het buitenland wordt daar wel degelijk naar gekeken. Als je geen prijzen pakt behoor je in het buitenland niet tot de top. De meeste landen zullen PSV zien als de top in NL, en Feyenoord de nummer 2 momenteel. Ajax is wel top maar pakt geen prijzen, en dat kan voor een club als Ajax natuurlijk niet. Bescheidenheid is hier wel op zijn plaats.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:04
    dat is tandaard voor wannabee amsterdammertjes
    denigrerend doen over andere clubs terwijl ze zelf niet eens de beker kunnen pakken , waarvan ze dan zelf zeggen dat het een troostprijs is
    bescheidenheid kennen die huilebalken niet
    daarom word in alle voetbalstadions gejuicht als ze weer geen prijs hebben daar
    als Feyenoord kampioen word dan juich ik gewoon
    wat ik doe als Ajax kampioen word ???? ach dat weet ik niet meer , dat is tenslotte al zo lang geleden ....
    Vind ik leuk
    Echt? +2138
    donderdag 14 juni 2018 om 18:50
    Dus zelfs prijzen voor subtoppers zijn al onhaalbaar voor de godenzonen?!?
    Vind ik leuk
    Chebaisit +352
    donderdag 14 juni 2018 om 13:06
    Feyenoord uitgesloten.
    Er staat bij dat Feyenoord zich teruggetrokken heeft uit voetbalinhoudelijke overwegingen.
    Zal psv wel zijn .
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 13:06]
    Vind ik leuk
    Toppert +1584
    donderdag 14 juni 2018 om 13:17
    Groningen was een paar jaar geleden rond met Flores en zijn club. Hij stond al met een FCG shirt op het vliegveld klaar om in het vliegtuig te stappen. Op dat moment kwam Villarreal om de hoek kijken en dus stapte Flores in het vliegtuig naar Spanje. Daar mislukte hij jammerlijk en ging terug naar Peru. Dat hij nu in Denemarken speelde was me ontgaan. In de tijd van Groningen, kwam hij uit de koker van Veldmate. Of hij moet zich sterk hebben ontwikkeld bij Aalborg, maar anders is het niets voor de top 4 van Nederland.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11952
    donderdag 14 juni 2018 om 11:30
    Peruaan of leguaan?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:06
    PSV valt af! geen centjes!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21340
    donderdag 14 juni 2018 om 07:21
    Ajax zit achter iedereen aan, dus ook hier
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8652
    donderdag 14 juni 2018 om 07:25
    Die zitten alleen achter de spelers aan die ze ook daadwerkelijk contracteren. Als een ander er mee vandoor gaat, klopte er niets van de zogenaamde interesse...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21340
    donderdag 14 juni 2018 om 07:28
    Jij denkt dat elke speler waar Ajax interesse in heeft, staat te schuimbekken om te tekenen?....Whaha ha ha ha ha ha ha ha ha ha haeha ha ha ha ha ha ha ha ooehhh ha ha ha ha.....whhhhaaa ha ha ha
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:06
    Bij PSV wel.....voor die linksback gaan jullie nog af en toe kijken op het vliegveld of hij er niet toch is ....
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:50
    grappig , en dan zonder die linksback toch nog gewoon ruim kampioen worden
    hoe zit het eigenlijk met die argentijn , die al medisch gekeurt is enzo , en die weer van de aardbodem verdwenen is
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:26
    Goed verhaal, bijna zonder taalfouten ook....en die Argentijn, tja. Zijn club doet een beetje moeilijk omdat ze nog geen vervanger hebben. Als hij er eind volgende week niet is schakelt Ajax echt wel door, wees niet bang. Is wel handig dat we niet eerst geld hoeven te lenen om spelers te kopen....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 10:27]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:32
    wij ook niet kneus , iets verkopen wat in je bezit is noemen ze niet lenen
    maar dat hoef ik niet uit te gaan leggen aan iemand met het IQ van een pissebed
    in amsterdam kennen ze dat niet ; iets verkopen wat in je bezit is , jullie stadion is niet van jullie , de toekomst is niet van jullie zelfs de club is van aandeelhouders en dus niet meer van jullie
    en het mooie is dat PSV sinds de verkoop van die aandelen , vaker kampioen is geworden dan het eens zo grote Ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:48
    Tut tut, gelijk schelden ook...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:15
    tut tut , kneus is geen scheldwoord hoor , maar de algemene benaming voor volk als jij
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:21
    En kneuzen hebben standaard het iq van een pissebed? Tja, is inderdaad een heel inhoudelijke reactie...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:58
    net zo inhoudelijk als jouw reactie over de linksback van PSV pannekoek
    of vond jij die reactie wel inhoudelijk ...
    fijne dag nog meneer
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:46
    Ja, dat was dus wel een inhoudelijke reactie! Een reactie op Plattekar....
    Fijne dag nog jongedame. En niet meer gelijk schelden, nergens voor nodig.....
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:55
    tsja als jij dit een inhoudelijke reactie vind , dan kan ik er niet omheen dat jij echt het IQ van een pissebed hebt ....
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:06
    Zolang jij niet weet wat een inhoudelijke reactie is zou ik niet iets roepen over het IQ van een ander...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 21:07]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:37
    Lezen is ook een vak apart...
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8652
    donderdag 14 juni 2018 om 08:54
    Lees nog een keer mijn reactie ;-)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15376
    donderdag 14 juni 2018 om 09:33
    Laat me nou eens met rust man!
    Vind ik leuk
    Berbr +1691
    donderdag 14 juni 2018 om 07:27
    Ze schrijven topclub, dus Feijenoord kan het niet zijn...
    Vind ik leuk
    Deck010 +4992
    donderdag 14 juni 2018 om 09:25
    Zolang jij nog niet eens de naam, van de mooiste club van Nederland, fatsoenlijk kunt schrijven neem ik je al helemaal niet serieus, kneus.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5004
    donderdag 14 juni 2018 om 11:21
    Feyenoord scout niet echt naar mijn idee
    Vind ik leuk
    Deck010 +4992
    donderdag 14 juni 2018 om 11:26
    Feyenoord scout echt wel hoor. Alleen is het lastig winkelen met een lege knip. Ze zullen af moeten wachten of er nog spelers verkocht gaan worden. Dan pas kunnen ze serieus op de transfermarkt kijken. Dat is dus ook een van de grote nadelen t.o.v. Ajax of PSV. Als we al een nieuwe speler krijgen is het vaak al in augustus en maakt zo'n speler de voorbereiding al niet mee. Dan loop je dus vanaf het begin al achter de feiten aan.
    Zoals zo vaak is het een kwestie van geld.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5004
    donderdag 14 juni 2018 om 11:34
    Volgens mij trekt ajax elk jaar een stuk of 7 jeugdspelers aan uit het buitenland en dat kost geen drol imo. Kan Feyenoord geen Dolberg halen voor een paar honderdduizend?

    Voor het geld van Haps hadden ze een paar pareltjes uit het buitenland kunnen halen, er hoeft er maar 1 te slagen...
    Vind ik leuk
    Deck010 +4992
    donderdag 14 juni 2018 om 11:43
    Ik denk dat dit niet past in het beleid van de club. Ze hebben juist zeer veel geïnvesteerd in de jeugdopleiding en het complex om de eigen jeugd alle kansen te bieden om door te groeien. Zo af en toe komen er ook wel jonge buitenlandse spelers, maar dat is sporadisch. Wellicht is het scoutingapparaat bij Ajax inderdaad beter, of kiezen de talenten eerder voor andere clubs.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:21
    lijkt mij ook logisch en dat samen met Renato Tapia
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:18
    Zou een goede zijn voor Feyenoord. Linksmidden/buiten. Boetius naar Ajax.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29990
    donderdag 14 juni 2018 om 07:17
    Dacht even dat het om tapia ging 😑
    Vind ik leuk
    dezink +1167
    donderdag 14 juni 2018 om 07:18
    Volgend de kop zitten PSV , Ajax en Feyenoord achter de aanvaller aan , en 2 regels verder in het artikel is het niet duidelijk of er interesse is ??
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1125
    donderdag 14 juni 2018 om 07:18
    AZ
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 07:25
    Denk Ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:49
    Denk het ook, groningen had 2 jaar geleden interesse en laat nou de zuid amerika scout (veldmate)van groningen naar ajax zijn gegaan. Ook is ajax op zoek naar buitenspelers en psv niet. Die hebben met lozano bergwijn, en opkomende talenten (malen, gakpo, gudmunsson en mauro) andere prioriteiten, lijkt mij.
    Vind ik leuk
    2cents +53799
    donderdag 14 juni 2018 om 07:30
    "Hij heeft een aanbieding uit Nederland, maar ze willen hem tijdens het WK nog bekijken."

    Huh wat? Heeft hij nu een aanbieding, moet hij nog verder bekeken worden of is dit een slechte vertaling?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25505
    donderdag 14 juni 2018 om 07:32
    Schiet hij er 3 in op het WK dan gaat hij naar een grotere competitie..
    Vind ik leuk
    Cappie +6975
    donderdag 14 juni 2018 om 08:04
    Of AZ.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:14
    Dat wordt dus Ajax lijkt mij. PSV heeft 't geld op. Die hebben Dumfries al gehaald en is nog met Angelina bezig...
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    donderdag 14 juni 2018 om 08:34
    Wachten tot na het wk,,...... tuurlijk dan is de kans dat je meer betaald ook groter....... en dooorrrrrrr
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5227
    donderdag 14 juni 2018 om 08:36
    Die gaat dus naar AZ
    Vind ik leuk
    Maan88 +3521
    donderdag 14 juni 2018 om 08:36
    Ik zeg Feyenoord. PSV wilde hem niet meer en man me niet voorstellen dat ze nu wel willen. Voor Feyenoord lijkt me dit qua leeftijd en levenservaring in diverse landen een tropisch pareltje wat ze wel kunnen gebruiken.
    Vind ik leuk
    Budazonen +369
    donderdag 14 juni 2018 om 08:49
    Dit is spul voor Ajax 2. Net als Casierra
    Vind ik leuk
    Muscles +718
    donderdag 14 juni 2018 om 08:49
    Zomerflodder....tijdens en na WK worden de messen geslepen in de volgorde Engeland, Spanje, Italië enDuitsland en dan de rest. Nu echt doorgrijpen op het plan en bijbehorende analyse.....tijd (over een maand) loopt steeds sneller
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:55
    later meer
    Vind ik leuk
    Blindsy +10633
    donderdag 14 juni 2018 om 09:02
    Gezien z'n posities, vermoed ik dat het Feyenoord is. Ik wíl ook dat het Feyenoord is, veel te rustig in de Kuip. ;-)
    Vind ik leuk
    Mari +7761
    donderdag 14 juni 2018 om 09:02
    Het mag nu best Feijenoord zijn en dat moet haast wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:17
    Bilal weg bij Feyenoord, Boetius voldoet niet. Hou je alleen Berghuis over als Buitenspeler. Is een teamgenoot van Tapia, dus lijkt me dat het om Feyenoord gaat!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:58
    Groningen
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1666
    donderdag 14 juni 2018 om 10:40
    Ik denk Heerenveen!
    Vind ik leuk
    Jonny1981 +138
    donderdag 14 juni 2018 om 13:20
    Peru gaat menigeen nog verrassen dit WK. "Vamos Peruuu"
    Vind ik leuk
    poklane +4716
    donderdag 14 juni 2018 om 15:48
    2 doelpunten en 6 assists in 31 competitie en bekerwedstrijden, wat een topper zeg.
    Vind ik leuk
    Meester +0
    donderdag 14 juni 2018 om 15:52
    5* skiller in fifa👏🏻
    Vind ik leuk
    psv1996psv +120
    donderdag 14 juni 2018 om 17:32
    LOL onbetaalbaar daarna, als die 1x scoort of een assist geeft is die al niet meer te halen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV of Ajax zit achter Peruviaanse aanvaller aan: na WK duidelijkheid'