'PSV of Ajax zit achter Peruviaanse aanvaller aan: na WK duidelijkheid'

    'PSV of Ajax zit achter Peruviaanse aanvaller aan: na WK duidelijkheid'

    Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2018 om 07:04do 14-06-2018 om 07:04

    Een Nederlandse topclub heeft zijn zinnen gezet op Edison Flores. Volgens de Deense journalist Dennis Söndergaard heeft de 24-jarige aanvaller van Aalborg BK zelfs al een aanbieding op zak.

    Flores werd een jaar geleden al gelinkt aan PSV, terwijl hij kort voor zijn overstap naar de Denen in beeld was bij Feyenoord. Of de Eindhovenaren nu opnieuw in de markt zijn voor de Peruviaan of dat de interesse van Ajax komt, is niet duidelijk. Feyenoord heeft de interesse in Flores laten varen uit voetbalinhoudelijke overwegingen. 

    Flores richt zich nu eerst op het WK, voordat de beslissing over zijn toekomst valt. Hij speelt sinds 2016 bij Aalborg. "Flores had moeite om zich aan te passen. Hij sprak de taal niet en had daarom in het begin weinig contact met zijn teamgenoten", laat Söndergaard weten in gesprek met Radio Ovación. "Hij heeft een aanbieding uit Nederland, maar ze willen hem tijdens het WK nog bekijken."

    Flores speelt voornamelijk als linksbuiten, maar kan ook als rechtsbuiten en aanvalllende middenvelder uit de voeten. Hij heeft een contract tot medio 2019 bij Aalborg.

    Plaats een reactie

    donderdag 14 juni 2018 om 07:14
    Feyenoord
    Vind ik leuk
    Beulen +1165
    donderdag 14 juni 2018 om 07:17
    ,Ajax of PSV
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 07:19]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:06
    PSV valt af! geen centjes!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26511
    donderdag 14 juni 2018 om 07:21
    Ajax zit achter iedereen aan, dus ook hier
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8752
    donderdag 14 juni 2018 om 07:25
    Die zitten alleen achter de spelers aan die ze ook daadwerkelijk contracteren. Als een ander er mee vandoor gaat, klopte er niets van de zogenaamde interesse...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26511
    donderdag 14 juni 2018 om 07:28
    Jij denkt dat elke speler waar Ajax interesse in heeft, staat te schuimbekken om te tekenen?....Whaha ha ha ha ha ha ha ha ha ha haeha ha ha ha ha ha ha ha ooehhh ha ha ha ha.....whhhhaaa ha ha ha
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:06
    Bij PSV wel.....voor die linksback gaan jullie nog af en toe kijken op het vliegveld of hij er niet toch is ....
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:50
    grappig , en dan zonder die linksback toch nog gewoon ruim kampioen worden
    hoe zit het eigenlijk met die argentijn , die al medisch gekeurt is enzo , en die weer van de aardbodem verdwenen is
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:26
    Goed verhaal, bijna zonder taalfouten ook....en die Argentijn, tja. Zijn club doet een beetje moeilijk omdat ze nog geen vervanger hebben. Als hij er eind volgende week niet is schakelt Ajax echt wel door, wees niet bang. Is wel handig dat we niet eerst geld hoeven te lenen om spelers te kopen....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 10:27]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:32
    wij ook niet kneus , iets verkopen wat in je bezit is noemen ze niet lenen
    maar dat hoef ik niet uit te gaan leggen aan iemand met het IQ van een pissebed
    in amsterdam kennen ze dat niet ; iets verkopen wat in je bezit is , jullie stadion is niet van jullie , de toekomst is niet van jullie zelfs de club is van aandeelhouders en dus niet meer van jullie
    en het mooie is dat PSV sinds de verkoop van die aandelen , vaker kampioen is geworden dan het eens zo grote Ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:48
    Tut tut, gelijk schelden ook...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:15
    tut tut , kneus is geen scheldwoord hoor , maar de algemene benaming voor volk als jij
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:21
    En kneuzen hebben standaard het iq van een pissebed? Tja, is inderdaad een heel inhoudelijke reactie...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:58
    net zo inhoudelijk als jouw reactie over de linksback van PSV pannekoek
    of vond jij die reactie wel inhoudelijk ...
    fijne dag nog meneer
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:46
    Ja, dat was dus wel een inhoudelijke reactie! Een reactie op Plattekar....
    Fijne dag nog jongedame. En niet meer gelijk schelden, nergens voor nodig.....
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:55
    tsja als jij dit een inhoudelijke reactie vind , dan kan ik er niet omheen dat jij echt het IQ van een pissebed hebt ....
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:06
    Zolang jij niet weet wat een inhoudelijke reactie is zou ik niet iets roepen over het IQ van een ander...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 21:07]
    Vind ik leuk
    COYG +6852
    donderdag 14 juni 2018 om 08:37
    Lezen is ook een vak apart...
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8752
    donderdag 14 juni 2018 om 08:54
    Lees nog een keer mijn reactie ;-)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17227
    donderdag 14 juni 2018 om 09:33
    Laat me nou eens met rust man!
    Vind ik leuk
    Berbr +2251
    donderdag 14 juni 2018 om 07:27
    Ze schrijven topclub, dus Feijenoord kan het niet zijn...
    Vind ik leuk
    Deck010 +8131
    donderdag 14 juni 2018 om 09:25
    Zolang jij nog niet eens de naam, van de mooiste club van Nederland, fatsoenlijk kunt schrijven neem ik je al helemaal niet serieus, kneus.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5675
    donderdag 14 juni 2018 om 11:21
    Feyenoord scout niet echt naar mijn idee
    Vind ik leuk
    Deck010 +8131
    donderdag 14 juni 2018 om 11:26
    Feyenoord scout echt wel hoor. Alleen is het lastig winkelen met een lege knip. Ze zullen af moeten wachten of er nog spelers verkocht gaan worden. Dan pas kunnen ze serieus op de transfermarkt kijken. Dat is dus ook een van de grote nadelen t.o.v. Ajax of PSV. Als we al een nieuwe speler krijgen is het vaak al in augustus en maakt zo'n speler de voorbereiding al niet mee. Dan loop je dus vanaf het begin al achter de feiten aan.
    Zoals zo vaak is het een kwestie van geld.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5675
    donderdag 14 juni 2018 om 11:34
    Volgens mij trekt ajax elk jaar een stuk of 7 jeugdspelers aan uit het buitenland en dat kost geen drol imo. Kan Feyenoord geen Dolberg halen voor een paar honderdduizend?

    Voor het geld van Haps hadden ze een paar pareltjes uit het buitenland kunnen halen, er hoeft er maar 1 te slagen...
    Vind ik leuk
    Deck010 +8131
    donderdag 14 juni 2018 om 11:43
    Ik denk dat dit niet past in het beleid van de club. Ze hebben juist zeer veel geïnvesteerd in de jeugdopleiding en het complex om de eigen jeugd alle kansen te bieden om door te groeien. Zo af en toe komen er ook wel jonge buitenlandse spelers, maar dat is sporadisch. Wellicht is het scoutingapparaat bij Ajax inderdaad beter, of kiezen de talenten eerder voor andere clubs.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:21
    lijkt mij ook logisch en dat samen met Renato Tapia
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:18
    Zou een goede zijn voor Feyenoord. Linksmidden/buiten. Boetius naar Ajax.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34097
    donderdag 14 juni 2018 om 07:17
    Dacht even dat het om tapia ging 😑
    Vind ik leuk
    dezink +1155
    donderdag 14 juni 2018 om 07:18
    Volgend de kop zitten PSV , Ajax en Feyenoord achter de aanvaller aan , en 2 regels verder in het artikel is het niet duidelijk of er interesse is ??
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1193
    donderdag 14 juni 2018 om 07:18
    AZ
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 07:25
    Denk Ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:49
    Denk het ook, groningen had 2 jaar geleden interesse en laat nou de zuid amerika scout (veldmate)van groningen naar ajax zijn gegaan. Ook is ajax op zoek naar buitenspelers en psv niet. Die hebben met lozano bergwijn, en opkomende talenten (malen, gakpo, gudmunsson en mauro) andere prioriteiten, lijkt mij.
    Vind ik leuk
    2cents +57847
    donderdag 14 juni 2018 om 07:30
    "Hij heeft een aanbieding uit Nederland, maar ze willen hem tijdens het WK nog bekijken."

    Huh wat? Heeft hij nu een aanbieding, moet hij nog verder bekeken worden of is dit een slechte vertaling?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27482
    donderdag 14 juni 2018 om 07:32
    Schiet hij er 3 in op het WK dan gaat hij naar een grotere competitie..
    Vind ik leuk
    Cappie +7400
    donderdag 14 juni 2018 om 08:04
    Of AZ.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:14
    Dat wordt dus Ajax lijkt mij. PSV heeft 't geld op. Die hebben Dumfries al gehaald en is nog met Angelina bezig...
    Vind ik leuk
    stratumseind +173959
    donderdag 14 juni 2018 om 08:34
    Wachten tot na het wk,,...... tuurlijk dan is de kans dat je meer betaald ook groter....... en dooorrrrrrr
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5590
    donderdag 14 juni 2018 om 08:36
    Die gaat dus naar AZ
    Vind ik leuk
    Maan88 +4463
    donderdag 14 juni 2018 om 08:36
    Ik zeg Feyenoord. PSV wilde hem niet meer en man me niet voorstellen dat ze nu wel willen. Voor Feyenoord lijkt me dit qua leeftijd en levenservaring in diverse landen een tropisch pareltje wat ze wel kunnen gebruiken.
    Vind ik leuk
    Budazonen +418
    donderdag 14 juni 2018 om 08:49
    Dit is spul voor Ajax 2. Net als Casierra
    Vind ik leuk
    Muscles +931
    donderdag 14 juni 2018 om 08:49
    Zomerflodder....tijdens en na WK worden de messen geslepen in de volgorde Engeland, Spanje, Italië enDuitsland en dan de rest. Nu echt doorgrijpen op het plan en bijbehorende analyse.....tijd (over een maand) loopt steeds sneller
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:55
    later meer
    Vind ik leuk
    Blindsy +13660
    donderdag 14 juni 2018 om 09:02
    Gezien z'n posities, vermoed ik dat het Feyenoord is. Ik wíl ook dat het Feyenoord is, veel te rustig in de Kuip. ;-)
    Vind ik leuk
    Mari +10166
    donderdag 14 juni 2018 om 09:02
    Het mag nu best Feijenoord zijn en dat moet haast wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:17
    Bilal weg bij Feyenoord, Boetius voldoet niet. Hou je alleen Berghuis over als Buitenspeler. Is een teamgenoot van Tapia, dus lijkt me dat het om Feyenoord gaat!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:58
    Groningen
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1868
    donderdag 14 juni 2018 om 10:40
    Ik denk Heerenveen!
    Vind ik leuk
    Jonny1981 +137
    donderdag 14 juni 2018 om 13:20
    Peru gaat menigeen nog verrassen dit WK. "Vamos Peruuu"
    Vind ik leuk
    poklane +5218
    donderdag 14 juni 2018 om 15:48
    2 doelpunten en 6 assists in 31 competitie en bekerwedstrijden, wat een topper zeg.
    Vind ik leuk
    Meester +0
    donderdag 14 juni 2018 om 15:52
    5* skiller in fifa👏🏻
    Vind ik leuk
    psv1996psv +156
    donderdag 14 juni 2018 om 17:32
    LOL onbetaalbaar daarna, als die 1x scoort of een assist geeft is die al niet meer te halen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws