'Atlético wil direct weer shoppen bij AS Monaco: verdediger van 20-30 miljoen'

    'Atlético wil direct weer shoppen bij AS Monaco: verdediger van 20-30 miljoen'

    donderdag 14 juni 2018 om 13:40

    Ook nu Thomas Lemar overkomt van AS Monaco is de kooplust van Atlético Madrid niet gestild. De Spaanse topclub is van plan om opnieuw te winkelen bij de Franse handelspartner. 

    Atlético Madrid is volgens Téléfoot in onderhandeling met Monaco over een transdfer van Djibril Sidibé. De 25-jarige rechtsback moet op korte termijn overkomen uit Frankrijk, samen met landgenoot Lemar. Volgens de berichtgeving is Sidibé persoonlijk al akkoord met Atlético en is het nu wachten op een akkoord tussen beide clubs. 

    Monaco vraagt tussen de twintig en dertig miljoen euro voor de Franse international. Onbekend is hoeveel Atlético wil betalen voor Sidibé. Eerder deze week werd bekend dat de topclub uit Madrid zo'n 65 miljoen euro overmaakt naar Monaco voor de diensten van Lemar. De clubs hebben een principeakkoord bereikt over de transfer van de middenvelder. 

    Plaats een reactie

    Kim Jung-On +2678
    donderdag 14 juni 2018 om 13:45
    Dat Monaco verdient toch ook miljoenen aan die spelers. Goed gescout!
    Vind ik leuk
    henkvlis +3853
    donderdag 14 juni 2018 om 13:54
    Tja, geld zat in Spanje, daar hebben ze vast geen regel binnen de voetbalbond dat je geen begrotingstekort mag hebben.

    Hoezo 1 Europa met dezelfde regels overal.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3371
    donderdag 14 juni 2018 om 14:00
    ook daar geldt het FFP. Niet zo suggestief en ongeinformeerd je onderbuik laten spreken.
    Vind ik leuk
    RedNas +3495
    donderdag 14 juni 2018 om 14:25
    In welke wereld mag je geen begrotingstekort hebben dan? De Nederlandse staat heeft 9 jaar achter elkaar een begrotingstekort gehad, pas sinds vorig jaar is er weer een overschot.
    Als je dat gewoon kan opvangen met eigen vermogen is er niets aan de hand. Zelfs toekomstige inkomsten kunnen een begrotingstekort rechtvaardigen, ook als er een bepaalde onzekerheid aan zit. Daarnaast heb ik een heel sterk gevoel dat jij nog nooit een jaarverslag van een BVO hebt doorgenomen, laat staan de meest actuele van Atletico. Wie zegt dat ze dit niet kunnen betalen?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:00
    Arsenal ligt echt te slapen 90 miljoen voor Lemar en Sidibe is een koopje.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:04
    Geweldig zaken doen tussen Monaco & Atletico.Zo blijft het voetbalgeld rollen.De voetbal wereld kan hier iets van leren.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 14:05]
    Vind ik leuk
    Streaker +3234
    donderdag 14 juni 2018 om 19:26
    Monaco en Atletico zijn toch geen korfbalverenigingen?
    Vind ik leuk
    Bizzy +20138
    donderdag 14 juni 2018 om 14:04
    Wat een heerlijke club is dat Atletico Madrid. Hoop dat ze kampioen worden van Spanje. Gun het ze van harte.
    Vind ik leuk
    Springbok +1237
    donderdag 14 juni 2018 om 14:47
    Heerlijke stadions ook. In mei 2017 nog op de valreep een thuiswedstrijd kunnen bezoeken voor het Vicente Calderon en het Wanda Metropolitano staat op de emmerlijst.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20138
    donderdag 14 juni 2018 om 14:49
    Ik kan er alleen over dromen.
    Vind ik leuk
    Streaker +3234
    donderdag 14 juni 2018 om 19:32
    Schopploeg, ik ga toch voor het voetbal dus hopelijk worden ze geen kampioen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13874
    donderdag 14 juni 2018 om 15:06
    Koop dat Monaco maar helemaal leeg, verschrikkelijke sfeerloze club.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3715
    donderdag 14 juni 2018 om 20:30
    Je heb er verstand van zie ik...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Atlético wil direct weer shoppen bij AS Monaco: verdediger van 20-30 miljoen'