Opvallend incident bij Brazilië: beoogde basiself lekt uit door vriend van Jesus

Opvallend incident bij Brazilië: beoogde basiself lekt uit door vriend van Jesus

Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2018 om 14:09do 14-06-2018 om 14:09

Onrust in het Braziliaanse kamp. De voorbereiding van de WK-favoriet op de eerste groepswedstrijd tegen Zwitserland is in de war geschopt door een vriend van Gabriel Jesus.

Dat meldt UOL donderdag. Brazilië begint het WK zondag tegen Zwitserland. In principe wil bondscoach Tite niets kwijt over het strijdplan, maar de basiself is donderdag tóch op straat komen te liggen. Een vriend van Manchester City-aanvaller Jesus is daar verantwoordelijk voor.

Deze week kregen Braziliaanse journalisten vijftien minuten om de ploeg van Tite te zien trainen, voordat de deuren op slot gingen. Terwijl de journalisten werden verzocht het terrein te verlaten, waren vrienden en familie van de spelers nog wél welkom.

Daar ging het fout. Op een Instagram-story van één van Jesus' vrienden was de Braziliaanse basiself voor de wedstrijd tegen Zwitserland duidelijk te zien. De verwachte opstelling van Brazilië: Alisson; Danilo, Thiago Silva, Miranda, Marcelo; Casemiro, Paulinho; Coutinho, Willian; Neymar, Jesus.

Lees meer over:WK 2018Brazilië

Plaats een reactie

donderdag 14 juni 2018 om 14:10
Het wordt Brazilie - Frankrijk de finale, maar wie er dan wint zou ik niet durven zeggen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 14:13]
Vind ik leuk
HJR +8341
donderdag 14 juni 2018 om 14:22
Moeten ze niet allebei 1e worden in de poule. Anders heb je de halve finale bra- fra
Vind ik leuk
Midden-Noord +93866
donderdag 14 juni 2018 om 14:59
Die heb ik staan in mijn voorspellingen. Finale Duitsland-Brazilië.

Natuurlijk pakt Duitsland Brazilië dan wel even aan.
Vind ik leuk
Gabs +222
donderdag 14 juni 2018 om 15:46
Klinkt als jaloezie!
Vind ik leuk
HJR +8341
donderdag 14 juni 2018 om 17:11
Goede kans ja. Brazilie, Frankrijk, Duitsland en Spanje halve finalisten. Gun ze eigenlijk geen één van alle de wereldtitel :), misschien kan één mij met mooi voetbal overhalen.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 14:45
Jij gaat er dus vanuit dat of Frankrijk of Brazilië tweede in de poule wordt? Anders komen ze elkaar in de halve finale namelijk al tegen...
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 14:47
Ja tuurlijk ga ik daar van uit, want allebei willen ze elkaar niet in de halve finale tegen komen.
Vind ik leuk
voetbal!!! +9011
donderdag 14 juni 2018 om 16:31
Als Brazilië en Frankrijk allebei eerste worden in de poule(waar je van uit kunt gaan). Treffen ze elkaar al in de halve finale.
Vind ik leuk
Gammerth +273
vrijdag 15 juni 2018 om 12:36
Frankrijk wordt zwaar overschat
Vind ik leuk
The Iceman +12948
donderdag 14 juni 2018 om 14:12
Wat een Judasstreek
Vind ik leuk
ArjenR +66
donderdag 14 juni 2018 om 14:15
Om je vingers bij af te sabbelen!
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 14:20
Ik vind het allemaal nog wel meevallen met dit team, zeker een goed elftal, maar de torenhoge favoriet? Nee, zeker omdat ze tactisch niet bijster sterk zijn en dat zal weer blijken als ze een Duitsland of Frankrijk treffen.
Vind ik leuk
Hugo59 +2159
donderdag 14 juni 2018 om 14:46
Ze kunnen niet omgaan met achterstand dan word het schoppen en janken.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2092
donderdag 14 juni 2018 om 15:08
Dan moeten ze wel eerst op achterstand komen. En ik zie dat niet zo makkelijk gebeuren... Vijf goaltjes tegen in de laatste 21 wedstrijden. De verdediging en vooral die controleurs zijn echt geen koekenbakkers.

En voor elke tegenstander zal het toch niet echt lekker vrij voetballen zijn, wetende dat Coutinho, Willian, Neymar en Gabriel Jesus bij de tegenpartij rondlopen.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
donderdag 14 juni 2018 om 14:54
Daar heb je een punt, op papier is dit een elftal om van te smullen.Alleen denk dat t Europese voetballer sneller gaat.Als je die Duitsers ziet met snel voetbal,Of de Spanjaarden met dat zaalvoetbal, dan denk ik dat Brazilië hier tekort schiet.Het is toch allemaal net ff te vaak t balletje vasthouden wat hun doen.
Vind ik leuk
Mr. O +1405
donderdag 14 juni 2018 om 17:29
En ze voetballen allemaal in Eurppa, das toch best knap
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
donderdag 14 juni 2018 om 18:51
Ja wat zegt dat? Was laatste toernooien ook zo, toen werden ze ook afgetroefd door Europese teams wat moderner speelden.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1626
donderdag 14 juni 2018 om 15:03
Inderdaad sara jij hebt er verstamd van, weet zeker dat ze de finale niet halen ....
Vind ik leuk
Mass +5646
donderdag 14 juni 2018 om 14:23
Fijne vriend...
Vind ik leuk
Hupfean +4690
donderdag 14 juni 2018 om 14:25
Een vriend van Jezus? Dat was Petrus maar het zal wel Judas zijn geweest, dat was een verrader.
Vind ik leuk
Och jeh +2205
donderdag 14 juni 2018 om 14:36
Wat een top team!
Vind ik leuk
frankn27 +5575
donderdag 14 juni 2018 om 14:49
Niet leuk maar goed deze opstelling had ik zelf ook al in mijn hoofd als verwachte opstelling dus zo n geheim is het nou ook weer niet voor de voetbalkenners
Vind ik leuk
Antonio_4 +2092
donderdag 14 juni 2018 om 14:56
Zelfs mijn achterlijke tante kan die opstelling zo opnoemen. Wat een gedoe steeds lol...
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1626
donderdag 14 juni 2018 om 15:02
100% dat brazilie niet de finale wint , te afhankelijk van neymar en neymar is in tegenstelling tot messi en ronaldo wel af te stoppen ...
Vind ik leuk
Jan Guevara +9627
donderdag 14 juni 2018 om 15:21
Een vriend of de vriend?

Hebben we hier de eerst coming out uit de voetbalwereld?
Vind ik leuk
B3v3r +741
donderdag 14 juni 2018 om 15:22
Geen Luiz in de basis maar Miranda? Is Luiz geblesseerd of gepasseerd?
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 15:35
Is niet eens mee naar Rusland, heeft sinds november ook amper gespeeld bij Chelsea (blessures).
Vind ik leuk
B3v3r +741
vrijdag 15 juni 2018 om 10:24
Ok, dat wist ik niet.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 15:31
Brazilie spanje wordt de finale, ook na het ontslag bij spanje van de coach. Duitsland komt of de poule niet door of 1e ko fase er al uit. Zelfde met belgie.frankrijk en verassing marokko 3e en 4e
Vind ik leuk
Mr. O +1405
donderdag 14 juni 2018 om 17:31
Hahaha, wat een onzin man
Vind ik leuk
stratumseind +187381
donderdag 14 juni 2018 om 15:58
Jesus christus kan ie niet 1 keer zijn muil houden?
Vind ik leuk
Lampenpit +1238
donderdag 14 juni 2018 om 16:09
Je hoeft toch geen geleerde te zijn om deze opstelling te maken? Ik denk dat deze opstelling de meest logische is .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws