Opvallend incident bij Brazilië: beoogde basiself lekt uit door vriend van Jesus

    Opvallend incident bij Brazilië: beoogde basiself lekt uit door vriend van Jesus

    donderdag 14 juni 2018 om 14:09

    Onrust in het Braziliaanse kamp. De voorbereiding van de WK-favoriet op de eerste groepswedstrijd tegen Zwitserland is in de war geschopt door een vriend van Gabriel Jesus.

    Dat meldt UOL donderdag. Brazilië begint het WK zondag tegen Zwitserland. In principe wil bondscoach Tite niets kwijt over het strijdplan, maar de basiself is donderdag tóch op straat komen te liggen. Een vriend van Manchester City-aanvaller Jesus is daar verantwoordelijk voor.

    Deze week kregen Braziliaanse journalisten vijftien minuten om de ploeg van Tite te zien trainen, voordat de deuren op slot gingen. Terwijl de journalisten werden verzocht het terrein te verlaten, waren vrienden en familie van de spelers nog wél welkom.

    Daar ging het fout. Op een Instagram-story van één van Jesus' vrienden was de Braziliaanse basiself voor de wedstrijd tegen Zwitserland duidelijk te zien. De verwachte opstelling van Brazilië: Alisson; Danilo, Thiago Silva, Miranda, Marcelo; Casemiro, Paulinho; Coutinho, Willian; Neymar, Jesus.

    Lees meer over:WK 2018Brazilië

    Plaats een reactie

    donderdag 14 juni 2018 om 14:10
    Het wordt Brazilie - Frankrijk de finale, maar wie er dan wint zou ik niet durven zeggen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 14:13]
    Vind ik leuk
    PRICE +25835
    donderdag 14 juni 2018 om 14:21
    Maakt niet uit,Brazilië walst overal overheen
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22693
    donderdag 14 juni 2018 om 14:34
    Mwa, zo gemakkelijk zal het niet gaan. Frankrijk heeft veel ervaring en kwaliteit in de ploeg.. die gaan echt niet smeer krijgen van een Brazilië...
    Vind ik leuk
    PRICE +25835
    donderdag 14 juni 2018 om 14:38
    Brazilië,Frankrijk,Duitsland,waarschijnlijk de grootste kanshebbers
    Vind ik leuk
    inimini +2168
    donderdag 14 juni 2018 om 15:46
    Spanje hoort daar ook gewoon bij denk ik, lopen daar aardig wat ervaren jongens, die worden heus niet zenuwachtig van zo'n trainerswissel.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2705
    donderdag 14 juni 2018 om 15:25
    Denk ik ook! Als ze elke wedstrijd met 3-0 winnen sta ik niet verbaasd te kijken.
    Vind ik leuk
    HJR +6842
    donderdag 14 juni 2018 om 14:22
    Moeten ze niet allebei 1e worden in de poule. Anders heb je de halve finale bra- fra
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84728
    donderdag 14 juni 2018 om 14:59
    Die heb ik staan in mijn voorspellingen. Finale Duitsland-Brazilië.

    Natuurlijk pakt Duitsland Brazilië dan wel even aan.
    Vind ik leuk
    Gabs +225
    donderdag 14 juni 2018 om 15:46
    Klinkt als jaloezie!
    Vind ik leuk
    HJR +6842
    donderdag 14 juni 2018 om 17:11
    Goede kans ja. Brazilie, Frankrijk, Duitsland en Spanje halve finalisten. Gun ze eigenlijk geen één van alle de wereldtitel :), misschien kan één mij met mooi voetbal overhalen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:45
    Jij gaat er dus vanuit dat of Frankrijk of Brazilië tweede in de poule wordt? Anders komen ze elkaar in de halve finale namelijk al tegen...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:47
    Ja tuurlijk ga ik daar van uit, want allebei willen ze elkaar niet in de halve finale tegen komen.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    donderdag 14 juni 2018 om 15:13
    Vergeet de Spanjaarden niet en de Duitsers.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8228
    donderdag 14 juni 2018 om 15:23
    De nederlanders en Italianen mag je wel vergeten :)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:26
    Jammer dat Italie er niet bij is, al is het alleen al voor dat mooie volkslied wat door de spelers van Italie met volle passie wordt mee gezongen.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8228
    donderdag 14 juni 2018 om 16:06
    Ik heb 50% bloed van beide landen. Dubbele pech voor mij dus.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:08
    Maar waarom dan de achternaam van je nickname Cubaans?
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8228
    donderdag 14 juni 2018 om 16:10
    Dat is de rebel in mij. :)

    En waarom altijd?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:14
    Wat bedoel je met en waarom altijd?

    Ik ga nu offline want de voorbeschouwing van de wk begint dus ik weet niet wanneer ik je antwoord geef.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8228
    donderdag 14 juni 2018 om 16:18
    Foutje, bedoelde niets
    Vind ik leuk
    Kch +1
    donderdag 14 juni 2018 om 20:28
    Is Argentijnse naam
    Vind ik leuk
    Zwitserland +3535
    donderdag 14 juni 2018 om 15:21
    Brazilië en Frankrijk komen elkaar in de halve finale al tegen...Daarom Brazilië Spanje de finale.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8338
    donderdag 14 juni 2018 om 16:31
    Als Brazilië en Frankrijk allebei eerste worden in de poule(waar je van uit kunt gaan). Treffen ze elkaar al in de halve finale.
    Vind ik leuk
    Gammerth +271
    vrijdag 15 juni 2018 om 12:36
    Frankrijk wordt zwaar overschat
    Vind ik leuk
    The Iceman +6727
    donderdag 14 juni 2018 om 14:12
    Wat een Judasstreek
    Vind ik leuk
    ArjenR +68
    donderdag 14 juni 2018 om 14:15
    Om je vingers bij af te sabbelen!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:20
    Ik vind het allemaal nog wel meevallen met dit team, zeker een goed elftal, maar de torenhoge favoriet? Nee, zeker omdat ze tactisch niet bijster sterk zijn en dat zal weer blijken als ze een Duitsland of Frankrijk treffen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1844
    donderdag 14 juni 2018 om 14:46
    Ze kunnen niet omgaan met achterstand dan word het schoppen en janken.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1562
    donderdag 14 juni 2018 om 15:08
    Dan moeten ze wel eerst op achterstand komen. En ik zie dat niet zo makkelijk gebeuren... Vijf goaltjes tegen in de laatste 21 wedstrijden. De verdediging en vooral die controleurs zijn echt geen koekenbakkers.

    En voor elke tegenstander zal het toch niet echt lekker vrij voetballen zijn, wetende dat Coutinho, Willian, Neymar en Gabriel Jesus bij de tegenpartij rondlopen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8586
    donderdag 14 juni 2018 om 14:54
    Daar heb je een punt, op papier is dit een elftal om van te smullen.Alleen denk dat t Europese voetballer sneller gaat.Als je die Duitsers ziet met snel voetbal,Of de Spanjaarden met dat zaalvoetbal, dan denk ik dat Brazilië hier tekort schiet.Het is toch allemaal net ff te vaak t balletje vasthouden wat hun doen.
    Vind ik leuk
    Mr. O +850
    donderdag 14 juni 2018 om 17:29
    En ze voetballen allemaal in Eurppa, das toch best knap
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8586
    donderdag 14 juni 2018 om 18:51
    Ja wat zegt dat? Was laatste toernooien ook zo, toen werden ze ook afgetroefd door Europese teams wat moderner speelden.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:03
    Inderdaad sara jij hebt er verstamd van, weet zeker dat ze de finale niet halen ....
    Vind ik leuk
    Mass +4455
    donderdag 14 juni 2018 om 14:23
    Fijne vriend...
    Vind ik leuk
    Hupfean +3582
    donderdag 14 juni 2018 om 14:25
    Een vriend van Jezus? Dat was Petrus maar het zal wel Judas zijn geweest, dat was een verrader.
    Vind ik leuk
    Och jeh +1761
    donderdag 14 juni 2018 om 14:36
    Wat een top team!
    Vind ik leuk
    frankn27 +5272
    donderdag 14 juni 2018 om 14:49
    Niet leuk maar goed deze opstelling had ik zelf ook al in mijn hoofd als verwachte opstelling dus zo n geheim is het nou ook weer niet voor de voetbalkenners
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1562
    donderdag 14 juni 2018 om 14:56
    Zelfs mijn achterlijke tante kan die opstelling zo opnoemen. Wat een gedoe steeds lol...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:02
    100% dat brazilie niet de finale wint , te afhankelijk van neymar en neymar is in tegenstelling tot messi en ronaldo wel af te stoppen ...
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    donderdag 14 juni 2018 om 15:16
    Nouja... Coutinho en Gabriel kunnen ook best een wedstrijd beslissen hoor!
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8228
    donderdag 14 juni 2018 om 15:21
    Een vriend of de vriend?

    Hebben we hier de eerst coming out uit de voetbalwereld?
    Vind ik leuk
    B3v3r +533
    donderdag 14 juni 2018 om 15:22
    Geen Luiz in de basis maar Miranda? Is Luiz geblesseerd of gepasseerd?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:35
    Is niet eens mee naar Rusland, heeft sinds november ook amper gespeeld bij Chelsea (blessures).
    Vind ik leuk
    B3v3r +533
    vrijdag 15 juni 2018 om 10:24
    Ok, dat wist ik niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:31
    Brazilie spanje wordt de finale, ook na het ontslag bij spanje van de coach. Duitsland komt of de poule niet door of 1e ko fase er al uit. Zelfde met belgie.frankrijk en verassing marokko 3e en 4e
    Vind ik leuk
    Mr. O +850
    donderdag 14 juni 2018 om 17:31
    Hahaha, wat een onzin man
    Vind ik leuk
    stratumseind +147753
    donderdag 14 juni 2018 om 15:58
    Jesus christus kan ie niet 1 keer zijn muil houden?
    Vind ik leuk
    Lampenpit +357
    donderdag 14 juni 2018 om 16:09
    Je hoeft toch geen geleerde te zijn om deze opstelling te maken? Ik denk dat deze opstelling de meest logische is .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Opvallend incident bij Brazilië: beoogde basiself lekt uit door vriend van Jesus