Snoeks maakt 'zeer gênante' fout bij WK-opener: 'Zit niet eens bij selectie'

    Snoeks maakt 'zeer gênante' fout bij WK-opener: 'Zit niet eens bij selectie'

    donderdag 14 juni 2018 om 17:50

    Het WK is begonnen en dus komen ook de reacties over de commentator van de NOS weer op gang. Frank Snoeks krijgt veel kritiek na de eerste helft van Rusland - Saudi-Arabië, vooral omdat hij steeds Aleksandr Kokorin opvoert. De Russische ster is er door een blessure niet bij.

    Lees meer over:RuslandSaudi-Arabië

    Plaats een reactie

    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 17:56
    Daar heb ik gelukkig geheel en al geen last van
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 17:58
    Vitesse speelt wel aardig vind je niet?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +134579
    donderdag 14 juni 2018 om 18:01
    maken een mooie 2e goal die russen , eerlijk is braaf
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 18:02
    Zeker. Al zijn die Arabieren ook niet alles... Wat een niveau.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21170
    donderdag 14 juni 2018 om 18:05
    Net de eredivisie 😂
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 18:06
    Volgens mij is dit zelfs JL :p
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7655
    donderdag 14 juni 2018 om 18:39
    Vitesse tegen ISIS
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    donderdag 14 juni 2018 om 18:27
    Waar is al die twitterberichtgeving voor nodig?

    Een commentator is sowieso niet nodig. De beelden spreken altijd voor zich.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21170
    donderdag 14 juni 2018 om 18:03
    Echt een mooie move. Die 2 arabieren op hun bibs haha.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21170
    donderdag 14 juni 2018 om 18:04
    Haha vitesse 2 eerder.
    Gelukkig hebben sommige mensen hier nog humor.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 18:05
    Moet toch kunnen? :)
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21170
    donderdag 14 juni 2018 om 18:07
    Nou er lopen hier zat chagrijnige zuurpruimen rond...
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 18:10
    Ach ja, ik weet het. Mensen zien het snel als een aanval ipv een geintje, boeit me toch niet :p
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 18:18
    Kijk Teo, Dicky is de 1e ;)
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21170
    donderdag 14 juni 2018 om 18:19
    Die neemt het voetbalprimeur met geen 1 korreltje zout helaas 😔
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 18:22
    Die zal wel niet veel anders hebben dan..
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:13
    Van jou kan ik ‘m wel hebben 😂
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 19:14
    Jij gelukkig wel, Dicky niet :$
    Vind ik leuk
    FSCeara +7566
    donderdag 14 juni 2018 om 20:12
    Jullie doen tenminste mee. De rest heeft dagje dierentuin cadeau.zit momenteel in Italie en daar is het voor een WK vrij rustig .... die zijn ook vergeten een wk ticket te boeken
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Dicky +16158
    donderdag 14 juni 2018 om 18:16
    Jouw club is verantwoordelijk voor heel wat slachtoffers in de 2e wereldoorlog vind je niet?
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 18:18
    Daar is de 1e die niet tegen een geintje kan :)
    Vind ik leuk
    Dicky +16158
    donderdag 14 juni 2018 om 18:20
    Geintje wel. 1 keer 2 keer 10 keer. Maar duizend keer dezelfde achterlijke opmerkingen gaat irriteren en dan krijg je een geintje terug.
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 18:22
    Bedankt voor je geintje Dicky, ik kan er wel om lachen ouwe zuurpruim :)
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +225
    donderdag 14 juni 2018 om 18:41
    Maar wel gek dat er anders iemand uit Saoedi Arabië bij Rusland speelt....
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 17:58
    Op ITV is het allemaal nog wel uit te houden. Portugal v Spanje is morgenavond op BBC One, voor jullie misschien ook wel lekker.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    John M. +4026
    donderdag 14 juni 2018 om 18:07
    Ik kijk op ARD. Zeer goede, rustige commentator en hij kletst mij niet de oren van mijn kop.
    Vind ik leuk
    zwollie +6470
    donderdag 14 juni 2018 om 17:58
    Alles beter dan Leo Driessen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11622
    donderdag 14 juni 2018 om 19:07
    Toch zit Frankie daar ver onder. De meest slappe lul van Europa, irritante zak is het. Nog erger dan Butsbal hier.
    Vind ik leuk
    Thilo +2519
    donderdag 14 juni 2018 om 17:58
    Zitten die Saudis wel op voetbal of wat?
    Vind ik leuk
    Butsbal +11622
    donderdag 14 juni 2018 om 19:08
    Kan je niet door de benen spelen of hebben ze geen jurk aan ? (zit in buitenland - niks gezien)
    Vind ik leuk
    G.Kopf +189
    donderdag 14 juni 2018 om 17:59
    Humberto Tan zoekt nog werk, misschien dat hij er beter in is.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11622
    donderdag 14 juni 2018 om 19:09
    Nogal licht. Door Snoeks eet ik zelfs geen vis meer...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:00
    Altijd die kritiek, zet het geluid uit.
    Vind ik leuk
    Pec010 +1710
    donderdag 14 juni 2018 om 18:04
    Als je nou dik betaald krijgt om over voetbal te praten dan mag je gewoon je huiswerk doen. Gewoon echt slecht dit soort dingen, het is zijn baan hè?!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:21
    Dit is mijn uitspraak en daar moeten jullie het mee doen. 😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 10:50
    Precies wat ik gedaan heb
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21170
    donderdag 14 juni 2018 om 18:02
    Ik ben dat hele twittergedoe beu. Kan daar niet afgestapt van worden?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:03
    Ging al over naar Belgie toen ik vd Vaart zag zitten om commentaar te geven.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7566
    donderdag 14 juni 2018 om 20:14
    Niet gezien.kwam die boven de tafel uit ?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 22:13
    Nee. Die broodjes frikadel stonden voor zijn snufferd.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:03
    Heerlijke speler die golovin, te goed voor vitesse.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:07
    Makkelijk voetballen voor die Russen,de spelers van Saudi Arabië zijn nog aan de ramadan,daar gaat in de rust nog geen watertje in
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4749
    donderdag 14 juni 2018 om 18:11
    Zelfs zonder ramadan kunnen de meesten daar er maar weinig van..#niveauloos
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +160
    donderdag 14 juni 2018 om 18:09
    Wat een lulbukkum die frans snoeks maar snel naar de belg geschakeld
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17001
    donderdag 14 juni 2018 om 18:09
    Hehe
    Vind ik leuk
    Foebele +46515
    donderdag 14 juni 2018 om 18:15
    Wat loopt iedereen toch altijd om de twee jaar zinloos te janken over Snoeks? Je zit toch naar de wedstrijd te kijken? Of is het commentaar belangrijker voor je?
    Vind ik leuk
    5697956 +3060
    donderdag 14 juni 2018 om 18:27
    Wie is Snoeks???
    Vind ik leuk
    Butsbal +11622
    donderdag 14 juni 2018 om 19:10
    Hij verkloot alles
    Vind ik leuk
    Cootje I +145
    donderdag 14 juni 2018 om 18:15
    Het kan niet anders dat Frank Snoeks belastend materiaal heeft van degene die de commentatoren indeelt en diegene daarmee afperst. Man man man wat is die vent al jaren een drama, echt een kwelling voor je oren.

    Zojuist een bericht aan de NOS gestuurd met de vraag waarom die Snoeks altijd aangesteld blijft worden. Misschien dat het helpt als er meer mensen een reactie sturen aan de NOS: https://over.nos.nl/uw-reacties/uw-vraag-of-reactie
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Butsbal +11622
    donderdag 14 juni 2018 om 19:10
    Amen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:13
    Stel je toch niet zo aan man. Stelletje schapen allemaal die meedoen aan zo'n anti Snoeks hetze...
    Vind ik leuk
    zuenie +264
    donderdag 14 juni 2018 om 18:16
    Wat een misplaatste arrogantie weer. De analyse mensen die vertellen hoe slecht deze landen wel niet spelen en de commentator die gelet op de toon van zijn stem er totaal geen zin in lijkt te hebben.

    Ik vind het een zeer vermakelijke wedstrijd waar veel spanning op lijkt te zitten. Gewoon het geluid van die commentator uitzetten.
    Vind ik leuk
    alaaf +254
    donderdag 14 juni 2018 om 18:19
    Bij de nos moeten ze eens naar commentatoren van onder de rivieren! Het is echt triest wat die Snoeks weer aan het lullen is, ik switch weer naar sporza!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:23
    Gewoon de Belg op zetten , is veel plezieriger om naar te luisteren.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2812
    donderdag 14 juni 2018 om 21:03
    but
    Vind ik leuk
    Koeroe +8973
    donderdag 14 juni 2018 om 18:26
    Waar je je druk om maakt. Het commentaar van frank snoeks is wel altijd een van de eerste dingen waar ik aan terug denk bij oranje.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7566
    donderdag 14 juni 2018 om 20:15
    Je doelt op toen hij en oranje samen een goede dag hadden ? Lang geleden dus ;)
    Vind ik leuk
    PWRJC +161
    donderdag 14 juni 2018 om 18:30
    Als Twitter je bron van nieuwsgaring is, weet je dat er een gedegen redactie aan het werk is..... #treurig
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +389
    donderdag 14 juni 2018 om 18:48
    Hier gaat hij zwaar de fout in( ik was ff pissen,en dacht zelfs even dat Kokorin erin gekomen was ha,ha), maar verder heb ik toch geen hekel aan man's commentaar. Zo te lezen,behoor ik daarmee tot een minderheid;het is niet anders.
    Vind ik leuk
    max.vz.14 +27
    donderdag 14 juni 2018 om 18:59
    VP maakt dagelijks gênante fouten
    Vind ik leuk
    EdwinQ +55
    donderdag 14 juni 2018 om 19:07
    Wel overdreven al die gasten in de studio. Zoveel!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3091
    donderdag 14 juni 2018 om 20:00
    Ze hadden die Snoeks beter al jaren geleden vervangen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:32
    Ik vind die lui die hier extreem over zeiken veel irritanter. Niks beters te doen altijd van die internet pseudo intellectuelen die massaal de standaard pispaaltjes, waarvan Snoeks eentje, weer belachelijk willen maken..
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7707
    donderdag 14 juni 2018 om 20:45
    Zijner echt nog mensen die het voetbal op Nederland 1 kijken ? Gewoon VRT is veel beter
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 22:17
    Iedereen is tegenwoordig commentator. Trainer. Journalist. Columnist. Ieder op zijn eigen manier.
    Gezellig.
    Vind ik leuk
    grunnfan +147
    donderdag 14 juni 2018 om 22:22
    Die hele Snoeks is genant met zijn domme grapjes steeds. Kijk meeste wedstrijden op Belgische en Duitse zenders. Ook de voor en nabeschouwingen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 23:30
    Ik vind het sowieso raar dat we in dit digitale tijdperk nog steeds niet kunnen kiezen voor 'geen commentator'
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 23:34
    Kokorin was wel de uitblinker.. :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 09:25
    Waarom Jeroen Grueter weer zo klein wordt gehouden is voor mij een totaal raadsel. Is veruit de beste voetbalcommentator. Trapt nooit open deuren in. Dat doet Snoeks voortdurend en elke keer wordt hem de hand boven het hoofd gehouden door de NPO.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Snoeks maakt 'zeer gênante' fout bij WK-opener: 'Zit niet eens bij selectie'