Snoeks maakt 'zeer gênante' fout bij WK-opener: 'Zit niet eens bij selectie'

Snoeks maakt 'zeer gênante' fout bij WK-opener: 'Zit niet eens bij selectie'

Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2018 om 17:50do 14-06-2018 om 17:50

Het WK is begonnen en dus komen ook de reacties over de commentator van de NOS weer op gang. Frank Snoeks krijgt veel kritiek na de eerste helft van Rusland - Saudi-Arabië, vooral omdat hij steeds Aleksandr Kokorin opvoert. De Russische ster is er door een blessure niet bij.

Plaats een reactie

stratumseind +187381
donderdag 14 juni 2018 om 17:56
Daar heb ik gelukkig geheel en al geen last van
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 17:58
Op ITV is het allemaal nog wel uit te houden. Portugal v Spanje is morgenavond op BBC One, voor jullie misschien ook wel lekker.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 17:59]
Vind ik leuk
John M. +4969
donderdag 14 juni 2018 om 18:07
Ik kijk op ARD. Zeer goede, rustige commentator en hij kletst mij niet de oren van mijn kop.
Vind ik leuk
zwollie +8673
donderdag 14 juni 2018 om 17:58
Alles beter dan Leo Driessen.
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 19:07
Toch zit Frankie daar ver onder. De meest slappe lul van Europa, irritante zak is het. Nog erger dan Butsbal hier.
Vind ik leuk
Thilo +2747
donderdag 14 juni 2018 om 17:58
Zitten die Saudis wel op voetbal of wat?
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 19:08
Kan je niet door de benen spelen of hebben ze geen jurk aan ? (zit in buitenland - niks gezien)
Vind ik leuk
G.Kopf +3408
donderdag 14 juni 2018 om 17:59
Humberto Tan zoekt nog werk, misschien dat hij er beter in is.
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 19:09
Nogal licht. Door Snoeks eet ik zelfs geen vis meer...
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 18:00
Altijd die kritiek, zet het geluid uit.
Vind ik leuk
Pec010 +2255
donderdag 14 juni 2018 om 18:04
Als je nou dik betaald krijgt om over voetbal te praten dan mag je gewoon je huiswerk doen. Gewoon echt slecht dit soort dingen, het is zijn baan hè?!
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 18:21
Dit is mijn uitspraak en daar moeten jullie het mee doen. 😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 15 juni 2018 om 10:50
Precies wat ik gedaan heb
Vind ik leuk
Smithsonian +38213
donderdag 14 juni 2018 om 18:02
Ik ben dat hele twittergedoe beu. Kan daar niet afgestapt van worden?
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 18:03
Ging al over naar Belgie toen ik vd Vaart zag zitten om commentaar te geven.
Vind ik leuk
FSCeara +8759
donderdag 14 juni 2018 om 20:14
Niet gezien.kwam die boven de tafel uit ?
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 18:03
Heerlijke speler die golovin, te goed voor vitesse.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 18:07
Makkelijk voetballen voor die Russen,de spelers van Saudi Arabië zijn nog aan de ramadan,daar gaat in de rust nog geen watertje in
Vind ik leuk
schfan1920 +5988
donderdag 14 juni 2018 om 18:11
Zelfs zonder ramadan kunnen de meesten daar er maar weinig van..#niveauloos
Vind ik leuk
wijnsmaakt +309
donderdag 14 juni 2018 om 18:09
Wat een lulbukkum die frans snoeks maar snel naar de belg geschakeld
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +20711
donderdag 14 juni 2018 om 18:09
Hehe
Vind ik leuk
Foebele +53738
donderdag 14 juni 2018 om 18:15
Wat loopt iedereen toch altijd om de twee jaar zinloos te janken over Snoeks? Je zit toch naar de wedstrijd te kijken? Of is het commentaar belangrijker voor je?
Vind ik leuk
5697956 +3702
donderdag 14 juni 2018 om 18:27
Wie is Snoeks???
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 19:10
Hij verkloot alles
Vind ik leuk
Cootje I +289
donderdag 14 juni 2018 om 18:15
Het kan niet anders dat Frank Snoeks belastend materiaal heeft van degene die de commentatoren indeelt en diegene daarmee afperst. Man man man wat is die vent al jaren een drama, echt een kwelling voor je oren.

Zojuist een bericht aan de NOS gestuurd met de vraag waarom die Snoeks altijd aangesteld blijft worden. Misschien dat het helpt als er meer mensen een reactie sturen aan de NOS: https://over.nos.nl/uw-reacties/uw-vraag-of-reactie
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 18:37]
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 19:10
Amen
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 21:13
Stel je toch niet zo aan man. Stelletje schapen allemaal die meedoen aan zo'n anti Snoeks hetze...
Vind ik leuk
zuenie +264
donderdag 14 juni 2018 om 18:16
Wat een misplaatste arrogantie weer. De analyse mensen die vertellen hoe slecht deze landen wel niet spelen en de commentator die gelet op de toon van zijn stem er totaal geen zin in lijkt te hebben.

Ik vind het een zeer vermakelijke wedstrijd waar veel spanning op lijkt te zitten. Gewoon het geluid van die commentator uitzetten.
Vind ik leuk
alaaf +1915
donderdag 14 juni 2018 om 18:19
Bij de nos moeten ze eens naar commentatoren van onder de rivieren! Het is echt triest wat die Snoeks weer aan het lullen is, ik switch weer naar sporza!
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 18:23
Gewoon de Belg op zetten , is veel plezieriger om naar te luisteren.
Vind ik leuk
Lucky Kes +5517
donderdag 14 juni 2018 om 21:03
but
Vind ik leuk
Koeroe +12458
donderdag 14 juni 2018 om 18:26
Waar je je druk om maakt. Het commentaar van frank snoeks is wel altijd een van de eerste dingen waar ik aan terug denk bij oranje.
Vind ik leuk
FSCeara +8759
donderdag 14 juni 2018 om 20:15
Je doelt op toen hij en oranje samen een goede dag hadden ? Lang geleden dus ;)
Vind ik leuk
PWRJC +188
donderdag 14 juni 2018 om 18:30
Als Twitter je bron van nieuwsgaring is, weet je dat er een gedegen redactie aan het werk is..... #treurig
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1114
donderdag 14 juni 2018 om 18:48
Hier gaat hij zwaar de fout in( ik was ff pissen,en dacht zelfs even dat Kokorin erin gekomen was ha,ha), maar verder heb ik toch geen hekel aan man's commentaar. Zo te lezen,behoor ik daarmee tot een minderheid;het is niet anders.
Vind ik leuk
max.vz.14 +27
donderdag 14 juni 2018 om 18:59
VP maakt dagelijks gênante fouten
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 19:07
Wel overdreven al die gasten in de studio. Zoveel!
Vind ik leuk
Shelbourne +5426
donderdag 14 juni 2018 om 20:00
Ze hadden die Snoeks beter al jaren geleden vervangen
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 20:32
Ik vind die lui die hier extreem over zeiken veel irritanter. Niks beters te doen altijd van die internet pseudo intellectuelen die massaal de standaard pispaaltjes, waarvan Snoeks eentje, weer belachelijk willen maken..
Vind ik leuk
Napolitanos +9752
donderdag 14 juni 2018 om 20:45
Zijner echt nog mensen die het voetbal op Nederland 1 kijken ? Gewoon VRT is veel beter
Vind ik leuk
grunnfan +344
donderdag 14 juni 2018 om 22:22
Die hele Snoeks is genant met zijn domme grapjes steeds. Kijk meeste wedstrijden op Belgische en Duitse zenders. Ook de voor en nabeschouwingen.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 23:30
Ik vind het sowieso raar dat we in dit digitale tijdperk nog steeds niet kunnen kiezen voor 'geen commentator'
Vind ik leuk
Counterattack +11282
donderdag 14 juni 2018 om 23:34
Kokorin was wel de uitblinker.. :-)
Vind ik leuk
Franciscus +164
zaterdag 16 juni 2018 om 09:25
Waarom Jeroen Grueter weer zo klein wordt gehouden is voor mij een totaal raadsel. Is veruit de beste voetbalcommentator. Trapt nooit open deuren in. Dat doet Snoeks voortdurend en elke keer wordt hem de hand boven het hoofd gehouden door de NPO.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 14:07
Ik word gillend gek van dat geouwehoer van Snoeks. Gelijk overschakelen naar naar onze zuiderburen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws