Marokko blij met hilarische steun Van Gaal: 'Fantastische coach met veel ervaring'

Marokko blij met hilarische steun Van Gaal: 'Fantastische coach met veel ervaring'

Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2018 om 19:21do 14-06-2018 om 19:21

Hervé Renard vindt het een eer dat Marokko op de steun van Louis van Gaal kan rekenen tijdens het WK. Dat liet de bondscoach van de Leeuwen van de Atlas weten tijdens de persconferentie in aanloop naar het duel met Iran van vrijdag.

"Ik zag vanmorgen de boodschap en wil hem bedanken voor de steun", reageerde Renard tegenover Voetbal Inside op de hilarische support van Van Gaal. "Natuurlijk was ik heel blij en trots. Het is een grote eer. Van Gaal is een fantastische coach met veel ervaring."

Renard begrijpt dat meerdere Nederlanders juichen voor Marokko tijdens het WK. "Wij hebben een paar spelers in de ploeg die ook voor jullie hadden kunnen spelen. We zijn heel blij dat spelers als Hakim Ziyech voor ons uitkomen."

Marokko neemt voor het eerst sinds 1998 deel aan de mondiale eindronde. De poule met Iran, Portugal en Spanje oogt zwaar. "Maar we zijn hier niet om foto's te maken", aldus Renard.

Lees meer over:WK 2018Marokko

Plaats een reactie

D0mmeLFCT65 +19568
donderdag 14 juni 2018 om 19:26
Nu ze de steun van Louis hebben kunnen ze maar beter geen wereldkampioen worden want dan gaat Louis met de eer strijken:p
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 19:29]
Vind ik leuk
Jan Guevara +9627
donderdag 14 juni 2018 om 19:28
Als ze wereldkampioen worden dan denk ik dat ze het niet heel erg vinden als van gaal met de eer strijkt :)

Vind ik leuk
AllAdIn +20962
donderdag 14 juni 2018 om 19:30
'We zijn de beste van Marokko, we zijn de beste van Afrika, we zijn de beste van Europa..... we zijn de beste van de wereld!!!'
Vind ik leuk
SimonSays +6402
donderdag 14 juni 2018 om 21:33
WZMWZDB!
Vind ik leuk
AllAdIn +20962
donderdag 14 juni 2018 om 21:46
Dus dat!!
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 20:27
Dan vraagt Morokko of LVG coach word.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 19:28
Ik heb me best gedaan, maar kan dit echt niet leuk, laat staan hilarisch vinden.
Vind ik leuk
Luiehond +2263
donderdag 14 juni 2018 om 19:34
Ach dit is toch geweldig!
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 20:08
Jaloerse kreng
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 20:11
Laffing out laut
Vind ik leuk
davidben +5802
donderdag 14 juni 2018 om 23:18
He daar, waar woon je in Londen?
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 19:29
Hoop echt dat ze me fris voetbal de wereld gaan verrassen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 20:00]
Vind ik leuk
Jan Guevara +9627
donderdag 14 juni 2018 om 19:49
echt waar? verassen? dat lijkt me niet prettig. verrassen dat zou wel mooi zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 20:00
Met de telefoon he, dan is een foutje snel gemaakt.
Vind ik leuk
Jan Guevara +9627
vrijdag 15 juni 2018 om 06:51
Klopt. Zo zie je maar hoe gevaarlijk dat twitteren van Trump kan zijn :)
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 20:01
Echt waar een punt, en dan meteen een nieuwe zin beginnen zonder hoofdletter!
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1114
donderdag 14 juni 2018 om 19:36
Is toch tof dat hij zo'n filmpje opneemt,neemt die zichzelf eindelijk niet zo serieus.Klasse!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 19:43
Geweldige gozer die van Gaal
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 19:49
Cynisch mag ik hopen ?
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 22:36
Dat zeker niet moet ik mee doen omdat de media hem belachlijk maakt ben geen dooie vis eigen mening knul !!
Vind ik leuk
Butsbal +14876
vrijdag 15 juni 2018 om 14:09
Eigen mening natuurlijk ok. Maar ik ken niet 1 psver die van Gaal geweldig vindt.
Vind ik leuk
vrijdag 15 juni 2018 om 14:21
Heeft het bij de wk erg goed gedaan dus wat zeuren nou zo hij is uniek in ze uitspraken geen dooie vis tenminste
Vind ik leuk
Butsbal +14876
vrijdag 15 juni 2018 om 18:26
Wat heb jij met vissen ?
Vind ik leuk
vrijdag 15 juni 2018 om 20:16
Teveel butse kan je hoofd schaden !!
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 19:43
Je gaat toch niet voor Marokko juichen ? Asteblief man
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 19:44
Het interesseert hem verder geen reet, maar hij vestigt hiermee weer even de aandacht op zich.
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 19:48
Dat is t m weer, aandachtsgeile loewieke
Vind ik leuk
Thilo +2747
donderdag 14 juni 2018 om 19:55
Misschien niet voor Marokko, maar ik ga zeker voor Ziyech juichen.
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 19:56
Ik voor Chucky
Vind ik leuk
NvC +6868
donderdag 14 juni 2018 om 20:44
Tuurlijk wel. Heb meer met Marokko door de Marokkaans-Nederlandse gemeenschap dan met Mexico. Maar ieder lekker zn eigen keuze toch.
Vind ik leuk
Pimman +8000
donderdag 14 juni 2018 om 20:47
Als Marokko goed speelt juich ik voor ze evenals bijv Duitsland. Voor Nederland wordt lastig komende maand..
Vind ik leuk
NvC +6868
donderdag 14 juni 2018 om 21:02
Blijven wel tenminste ongeslagen tijdens dit wk
Vind ik leuk
Pimman +8000
donderdag 14 juni 2018 om 22:11
Haha dat wel!
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 22:48
Ik ga uitbundig juichen pik en veel Nederlandse vrienden van mij met mij. Lekker puuh.
Vind ik leuk
davidben +5802
donderdag 14 juni 2018 om 23:26
Asteblief??????

Allememachies......waar heb jij je taal geleerd.
Beter ga je beter opletten op school.
Anders ga je toch echt een inburgeringscursus volgen Henkie de heftruckchauffeur.
De gemiddelde Marokkaan is beter dan jij.
Dat betekent dat jij onderdeel bent van de onderlaag van de Nederlandse maatschappij.
Vind ik leuk
Farmer +12867
vrijdag 15 juni 2018 om 00:39
"onderlaag".... hehehe... Niet om je nu eventjes ruw uit je zeepbelletje te spatten maar...

Er zijn 2 soorten mensen in de wereld/maatschappij:
Zij die de belasting bepálen!
Zij die de belasting betálen!

Tot welke vd 2 behoor jij?
(Hint; De betalende laag is áltijd de onderlaag, dus maak je geen illusie aub dat jij minder laag bent dan een ander bv, je blijft altijd een niemendalletje als het er echt op aan komt, dus wie houdt je voor de gek hier?)
Vind ik leuk
davidben +5802
vrijdag 15 juni 2018 om 03:04
Ja hoor, wat is dit nou weer voor neo-hypothetische zwartkijkerij.
Iedereen betaalt belasting. Als je een roeping vindt en je ontwikkelt, dan beloof ik dat je een goed bestaan voor jezelf kunt realiseren. Dan kom je misschien zelfs in de hoogste belastingschaal. Het doet pijn. Als je pienter bent dan zorg je dat je een 'mannetje' vindt. Dan scheelt weer een paar duizend euro in jouw voordeel.
Vertel me niet dat iedereen hetzelfde is. Maak je zelf ook niet wijs dat mensen gelijk zijn. Dat is namelijk niet zo. Dan heb ik het niet over afkomst, religie etc. Je zorgt voor je eigen kansen en maakt je eigen geluk. Dan hoef je nooit meer te klagen dat die buitenlanders jouw centjes uit je portemonnee kloppen. Er zijn meer hersenloze Nederlandse profiteurs.
Doe het en je zult net als ik nu een maand vakantie kunnen nemen. Genieten van het WK en zon. Kan het beter.
Wees geen doemdenker en geef niet op.
Vind ik leuk
Blac-ca +486
donderdag 14 juni 2018 om 19:47
En zo volgden er meer hahahahahaha ikke niet hahahha
Vind ik leuk
Bizzy +22494
donderdag 14 juni 2018 om 19:48
De 1 na de andere BN-er verschijnt in de media om Marokko te supporten. Ze proberen er een hype van te maken en letterlijk door je neus te boren. Mooi niet. Ik ga Marokko niet supporten.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 19:58
Denk niet dat het zo is... van gaal oké maar die Johnny en Umberto niet. Johnny spreekt vloeiend Marokkaans en de familie de mol heeft al decennia daar een vakantie huis. En Umberto is al jaren een vriend van de Marokkaanse gemeenschap.

Die van Ali B over we zijn er eens in de twintig jaar we zijn de Feyenoord van de landen teams. Dat is toch gewoon een klassiek tv clip al haha
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 19:59]
Vind ik leuk
Jozef +40971
donderdag 14 juni 2018 om 21:45
Bij je laatste alinea ga ik de mist in...
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 23:02
Ach jongen lach toch een keer in je leven..
Vind ik leuk
Jozef +40971
vrijdag 15 juni 2018 om 07:53
Da's ook weer waar.

Maar dan lach ik om iets wat ik niet begrijp...😉
Vind ik leuk
NvC +6868
donderdag 14 juni 2018 om 20:45
Ik wel!
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 22:50
Heeft iemand je om support gevraagd dan?
Vind ik leuk
Bizzy +22494
donderdag 14 juni 2018 om 23:51
Nope maar ik heb ook niet om het opdringerige gedrag van onze BN ers. Dit riekt naar een statement die men wil maken. En dit gaat niet over sport. De afgelopen mnd hebben we ze ook niet gehoord over Marokko. Het is lachwekkend.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 23:55
Ze dringen je niks op. Vind je het niks dan kijk je het niet. Dus stoppen met zeiken. Hypocriet. Je gaat gewoon met de domme rascistische massa mee. Lekker erbij horen door mensen te schofferen. Schaam je.
Vind ik leuk
Bizzy +22494
vrijdag 15 juni 2018 om 00:02
Ik zat al te wachten op deze reactie. Meneer voelt zich gekwetst en trekt de racisme troefkaart. Lekker in je slachttofer modus kruipen. Dus als je niet voor Marokko bent ben je racist.
Get a life. Ga naar je lokale Imam en probeer die haat van je af te wassen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 juni 2018 om 00:28
Het zijn jullie Nederlanders die haten. Ik haat niemand. Alleen de ondertoon waarmee je het brengt zint me niet. Ik ben wijs genoeg om te weten dat jullie diep van binnen racisten zijn. Uitzonderingen daargelaten. Ik speel al 30 jaar amateurvoetbal. Jij hoeft mij helemaal niks te vertellen. Ik kom overal. Ik ben niet doof en ook niet blind. De racistische kaart trekken vind ik gegrond.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 00:28]
Vind ik leuk
Bizzy +22494
vrijdag 15 juni 2018 om 08:46
Ik neem aan dat je ook een nederlandse paspoort hebt. Voor mij ben je nederlander. Ook ik heb een multiculturele achtergrond. Ik hoef niet zielig te worden gevonden. Kans op suc6 vergroot je alleen door volwaardig mee te draaien in de maatschappij. Snap nog steeds niet waarom je de racisme troefkaart speelt.
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 20:23
Heeft onze meneer van gaal een giga krater in z’n kop ,of zou die denken ik kan er een hoop poen mee verdienen ,zal wel weer trainer worden in de b leuge .beste meneer van gaal als je wat wil bewijzen, pak een Nederlandse club breng ze naar de top .anders gewoon stoppen, top trainer maar gewoon Nederlandse teams trainen, en bewijs je maar weer .de rest vind ik gewoon zakje vullen, en nu klonkt het alsof je een van die clubs gaat trainen .klinkt een beetje nat en glad .groetjes hou er niet zo van
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 20:57]
Vind ik leuk
NvC +6868
donderdag 14 juni 2018 om 20:46
Een punt of uitroepteken zou fijn zijn geweest.
Vind ik leuk
j-roen11 +1851
donderdag 14 juni 2018 om 20:42
Hallo Marokkanen... ik weet het niet maar dit is toch tenenkrommend! Nu zullen ze blij zijn zeg. En die eerste zin en aanzet; denk het is het begin van opsporing verzocht! Los daarvan mag Marokko van mij het WK winnen, portugal gun ik niks, buiten de buikloop!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 20:42]
Vind ik leuk
vrijdag 15 juni 2018 om 08:37
Opsporing erg grappig jij !!!
Vind ik leuk
Butsbal +14876
donderdag 14 juni 2018 om 21:03
Wat is een ven ?
Vind ik leuk
vrijdag 15 juni 2018 om 08:40
Veel internet racisten die op straat vaak stil en bang zijn hangen hier de stoere kerel uit gatver om te walgen undercover racisten
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws