Fraaie dubbelslag Eredivisie-promovendus: Cavlan en Slagveer vastgelegd

    Fraaie dubbelslag Eredivisie-promovendus: Cavlan en Slagveer vastgelegd

    zaterdag 16 juni 2018 om 15:06

    Een indrukwekkende dubbelslag van FC Emmen. De promovendus heeft zich voor komend seizoen versterkt met vleugelverdediger Caner Cavlan en aanvaller Luciano Slagveer. 

    Emmen meldt dat zaterdagmiddag via de officiële kanalen. Cavlan komt transfervrij over van het Turkse Boluspor. Hij ondertekende een contract voor één jaar. Slagveer wordt komend seizoen gehuurd van het Belgische Lokeren. De twee speelden in het verleden samen bij sc Heerenveen. 

    "We zijn bijzonder trots op deze dubbelslag: ervaring maar bovenal: kwaliteit!", zegt directeur Jan Korte. "Luciano Slagveer behoeft feitelijk geen nadere introductie. De rechtsbuiten speelde hier van 2004 tot 2009 in de jeugdopleiding. Caner Cavlan is wellicht in Emmen minder bekend, maar wij beschouwen deze linkervleugelverdediger met bijzondere aanvallende kwaliteiten als echte aanwinst."

    Plaats een reactie

    zaterdag 16 juni 2018 om 15:13
    Als ze zo doorgaan hebben ze nog kans ook om dit jaar in de eredivisie te blijven!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3024
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:57
    Nou nou, nou moet je niet gaan overdrijven...
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:57
    Het eerste jaar is vaak makkelijker dan het tweede.

    Deze twee aankopen blijven ook maar 1 jaar, dus niet goed voor de continiuiteit...
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1305
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:13
    Bizar, wie wilt er nou in Emmen wonen?
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8554
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:16
    Ze hebben jaren in Heerenveen gewoond, dus ze zijn wel wat gewend:-)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 15:17]
    Vind ik leuk
    Pec010 +1934
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:20
    Als je er gaat voetballen hoef je er niet persee te wonen.
    Vind ik leuk
    PRICE +32772
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:24
    Zo moet Emmen met slimme zetten een eredivisie waardig elftal neerzetten
    Vind ik leuk
    Senna +6295
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:22
    Waar woon jij dan .
    Vind ik leuk
    Tim +4573
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:21
    Ik woon in ieder geval nog liever in Emmen dan dat mijn Nederlands zo slecht is als dat van jou.
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +142
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:28
    G.Kopf zulke gasten die zoveel onzin uitroepen als jou, willen ze zelfs in Emmen niet eens wonen hebben. Bah bizarre gast.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 20:33
    Who the f**k is Emmen :-)
    Vind ik leuk
    Stefan311 +417
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:15
    Slagveer is echt de allerslechtste rechtsbuiten die ik ooit heb gezien in de ED.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3855
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:59
    Julian Jenner ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:15
    Emmen wordt het afdankteam van Heerenveen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:24
    En Groningen
    Vind ik leuk
    Tim +4573
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:50
    Maar ze zijn wel lekker gepromoveerd met de buitendebootvallerts van Groningen. Schijnen dus toch iets goed te doen.
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +142
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:57
    Dat is nu de grote fout van Heerenveen en FC Groningen, want die afdankertjes volgens hen, die gaan het helemaal maken.
    En zorgen ervoor dat Emmen hoger zal eindigen dan menige mensen denken.


    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 23:18
    Ik ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9112
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:25
    Ook fc Emmen heeft een bonuskaart en doet slimme koopjes 😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:32
    Goede aankoop voor Emmen
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4005
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:34
    Beter is waarschijnlijk niet te halen maar met dit soort jongens gaat handhaving heel lastig worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:52
    Valt wel mee. Ik vind slagveer bijv voor degradatie voetbal heel nuttig met zijn snelheid. Die andere jongen ken ik dan weer niet dus kan ik niet inschatten
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:43
    Netjes
    Vind ik leuk
    Hupfean +3944
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:50
    Mooie aanwinsten voor Fc Emmen. Succes Luciano en Cavlan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:55
    Slagveer zie ik wel als een verrassende meerwaarde voor Emmen en de ED, maar nog niet in de eerste wedstrijd ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:58
    Graafschap zitten slapen? Cavlan was prima geweest voor de lb positie en kan evt ook op het middenveld spelen. Hoop toch niet dat Tutuarima een basisplaats heeft volgend seizoen...
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:42
    Dat krijg je zonder sterke sponsors, leer er mee leven Doetinchummer, inderdaad jammer, maar wat doen we er aan ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:47
    Cavlan was gewoon transfervrij
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 23:27
    Ja en? Die komt dan voor een pot bruine bonen? Kom op!!
    Broodvoetballer met een gezin..
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 23:55
    Alsof ze niet het salaris kunnen betalen van een Cavlan. Die gaat inderdaad vast even cashen in Emmen...
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 18:12
    No money, No talk Doetinchummer
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 18:37
    Zo jij bent er op tijd bij!
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:00
    Slagveer absoluut aanwinst!! Cavlan ook als ie zijn niveau bij De Graafschap weer weet te halen
    Vind ik leuk
    Het Brein +3855
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:02
    Ik heb meer vertrouwen in Fortuna!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29678
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:12
    Twee prima aankopen!

    Vooral zo door gaan.
    Vind ik leuk
    haarlemx +432
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:17
    Van Heerenveen naar Emmen.... gaat goed met die gassies.
    Vind ik leuk
    FCE1925 +199
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:43
    Leuke aankopen. Deze jongens zijn gehaald met een bepaalde gedachte van hoe Lukkien wil spelen. Ook speelt het mee dat ze uit het Noorden en Oosten komen ivm mentaliteit. Lukkien gaat er weer een leuke vecht/aanvallende ploeg van maken.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 16:44]
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1331
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:56
    Netjes datzijn eredivisie waardige spelers 👍
    Vind ik leuk
    1MJ +70
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:26
    2 prima versterkingen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:40
    Gefeliciteerd voormalige Superboer Caner Cavlan, zie je op de Vijverberg!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Fraaie dubbelslag Eredivisie-promovendus: Cavlan en Slagveer vastgelegd