Zwak Argentinië en schlemiel Messi laten punten liggen tegen IJsland

    Zwak Argentinië en schlemiel Messi laten punten liggen tegen IJsland

    zaterdag 16 juni 2018 om 16:54

    Het eerste groepsduel op het WK van Argentinië is in een bittere teleurstelling geëindigd. Tegen IJsland kwam de ploeg van bondscoach Jorge Sampaoli niet verder dan 1-1. In de tweede helft miste Lionel Messi een strafschop. 

    Argentinië - met Ajacied Nicolás Tagliafico in de basis - en IJsland zorgden in de eerste helft voor het nodige vermaak. Van goed voetbal was overigens niet echt sprake. De openingstreffer viel na twintig minuten. Na een gekraakt schot van Tagliafico kreeg Agüero de bal voor zijn voeten. De vedette van Manchester City kapte naar zijn linkervoet en haalde verwoestend uit. 

    Lang konden de Argentijnen niet genieten van de voorsprong. Een paar minuten na de 1-0 ging het in de achterhoede mis. Doelman Willy Caballero liet een voorzet los en enkele seconden later tikte Alfred Finnbogason binnen na een lage voorzet vanaf rechts.  

    Tijdens het tweede bedrijf werd Argentinië steeds dominanter. Het moedige IJsland werkte zich een slag in de rondte en deed er alles aan om de tegenstander van scoren af te houden. Het leverde aanvankelijk weinig uitgespeelde kansen op. 

    De doorbraak voor Messi en co. leek na ruim een uur alsnog te komen. De bal ging op de stip nadat Maximiliano Meza naar de grond was geduwd. Messi legde aan vanaf elf meter, maar de inzet van de vedette van FC Barcelona was zéér slap. Goalie Hannes Halldórsson kon dan ook vrij simpel redden. 

    Het resterende halfuur speelde zich af op de helft van IJsland. Messi schoot rakelings naast, een overtreding op invaller Cristian Pavón had eigenlijk een penalty moeten opleveren en Halldórsson greep fantastisch in op een inzet van diezelfde Pavón. 

    Ook invaller Gonzalo Higuain kon het verschil niet meer maken. De 2-1 viel niet meer. Argentinië komt donderdag weer in actie; Kroatië is dan de tegenstander. IJsland speelt een dag later tegen Nigeria. 

    Poll

    Hoe ver gaat Argentinië komen op dit WK?

    (3132 stemmen)

    Plaats een reactie

    Plattekar bv +25142
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:55
    Missi
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 17:26]
    Vind ik leuk
    Psssttttt +237
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:56
    Daarom is Ronaldo beter dan Messi, Ronaldo tilt zijn nationale ploeg naar een grotere niveau
    Vind ik leuk
    TvdM +655
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:59
    Feit is dat Portugal een nationaal team heeft, Argentinië heeft een bij elkaar gegooid zooitje zonder structuur, tactiek of discipline.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8822
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:19
    Waardeloos idd, als Messi bij Nederland zou spelen zouden ze ook geen kampioen worden. Bij Portugal komen er strijders uit de kleedkamer met gif, dit is slappe hap
    Vind ik leuk
    meinema +1340
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:25
    En wat is Portugal dan? Dikke bagger. Maar hoe Ronaldo daar mee bezig is, zijn team op sleeptouw neemt. Geeft aan wanneer er rust in het spel moet komen, geeft aan wanneer er druk gezet moet worden. Hij bepaald alles op het veld. Werkt zich de pleuris (kan messi een heel groot voorbeeld aan nemen) en scoort ook nog eens enorm belangrijke doelpunten voor zijn land. Voor mij is er maar 1 de beste en dat is Ronaldo. Neemt niet weg dat we van beide grootheden moeten genieten.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2165
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:55
    En vergeet niet dat Ronaldo 33 is dus inderdaad niet snel mee verdedigert , maar die sprint van gister van achter na voren mooi hoor met zijn 33 jaar , nog steeds de allee beste !!
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2055
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:58
    Die sprint vanuit z'n eigen strafschopgebied was het schoolvoorbeeld van niet meeverdedigen zeker?

    Het gesjok van Messi als-ie de bal niet heeft, de haast pathetische manier waarop vrijwel elke Argentijn Messi zoekt... Maar ook de manier waarop Ronaldo met kinderen omgaat die hem benaderen. Begin me steeds meer af te vragen wie nu echt de arrogante egoïst is als je alle mediaspektakel achterwege laat.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3014
    zaterdag 16 juni 2018 om 20:01
    Zeg nu mag men van Messi zeggen wat men wil maar een arrogante egoïst daar zit jij wel dik verkeerd mee maat , Google Messi maar eens die benadert kinderen met een aai en een handtekening dat heb ik al dikwijls gezien en arrogantie dat kent hij niet , het zou misschien beter zijn indien hij voordat hij een penalty trapt ook eens 10 minuten goed kan blazen net alsof hij zopas een marathon heeft gelopen.
    Messi is geen egotripper voor de cameras springt niet als een oude bok en komt altijd heel normaal op een voetbalveld gelopen, zonder poespas ed , gewoon een simpele eenvoudige mens , dat is Messi, zeker geen arrogante egoïst zoals jij beweert.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2165
    zondag 17 juni 2018 om 04:04
    Zeg toch hij verdedigerd niet altijd mee op dat moment wel omdat hij weet Waneer het wel nodig is en Waneer niet
    Vind ik leuk
    HJR +7877
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:39
    Dat Higuain invalt zegt al genoeg. Die was toch topscorer in Italië? Zeker tegen IJsland konden ze makkelijk met Higuain, Aguero, Di Maria en Messi spelen.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2055
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:00
    Dat mag niet van de grote patron. Dat Dyballa niet speelt is natuurlijk ook te belachelijk voor woorden. 'GOAT' bepaalt alles en faalt als het erom gaat. En da's niet de eerste keer. Heerlijk gebaartje van Ronaldo gisteren. Een punt is gemaakt.

    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:35
    Hoger*
    Vind ik leuk
    Gid010 +668
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:53
    Naar een hoger niveau?? Spanje had meer kansen, en kreeg geen cadeautjes van de scheids om te scoren. Penalty en vrije trap waren makkelijk gegeven. De volgende 8 of 9 duels wint Spanje wel. Ronaldo is nu wel beter in vorm dan Messi, Argentinie probeert tenminste nog te voetballen. Terwijl Portugal meer op een laffe manier voetbalt. Dus ja, wat is dan de definitie van het omhoog brengen naar een groter niveau??? Ze hebben niet meer kansen als de Spanjaarden gecreeerd. Ik snap wel dat t voor hem goed is dat hij er 3 maakt, maar niet dat hij het niveau van t team omhoog gebracht heeft, dat ook weer niet!
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2165
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:57
    Laffe manier van voetballen ?? Gozer heb je verstand of wat een team moet altijd spelen naar hun mogelijk heden en niet gaan voetballen als je geen team voor heb ! Wat Portugal gister heeft laten aan de best voetballende ploeg Spanje is dan gewoon respect om een gelijk spel te halen en was ook zeer terecht want het had voor rust ook 3-1 kunnen staan
    Vind ik leuk
    Gid010 +668
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:05
    Je doet nu alsof ze een G team hebben, we praten wel over de Europees kampioen. Het was gewoon een laffe vertoning ja idd. Ze konden echt wel wat meer laten zien in aanvallen opzicht. Ik snap heus wel dat ze niet kunnen tikken als Spanje, maar kom op. Ze lieten ronaldo voorin op eiland, ze hebben kwaliteit genoeg om meer te laten zien. Dus in dat opzicht moet jij jezelf maar eens afvragen of je vertand van voetbal hebt Je doet nu alsof Spanje 80 om 20 procent balbezit had, dat is ook weer niet het geval geweest.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2165
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:21
    65/35 balbezit voor Spanje ik zeg toch niet dat ik Portugal slecht vind ? Ben groot fan van Ronaldo zeg alleen dat ze voetballen na hun kunnen en dat legt er aan wat hun tegen stander is als Portugal gaat voetballen worden ze weg gespeelt door Spanje omdat hun kracht Tiki taka is dus hebben ze het slim gespeelt gister
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2055
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:07
    Sinds wanneer is balbezit bepalend voor de uitslag van een wedstrijd? Zie IJsland vandaag, er zijn zoveel meer voorbeelden. Waarom moet je gaan voetballen als je vooraf al weet dat je weggetikt wordt? Een wedstrijd moet gewonnen worden. Voetballend is dat tegen een ploeg als Spanje nagenoeg onmogelijk, dan moet je dus een andere manier verzinnen. Super gedaan Portugal, IJsland, maar ook Australië. Allen op een sportieve manier een wereldtopper het leven zuur gemaakt.

    Vind ik leuk
    Psv1989 +2165
    zondag 17 juni 2018 om 04:06
    Je gaat twee keer een discussie forceren terwijl ik niks negatiefs zeg snap je punt niet ? Volgens mij geef ik aan dat balbezit niet telt en dat belangrijk is te spelen na je kunnen als een tegenstander sterker is dus snap je niet ma goed
    Vind ik leuk
    Gid010 +668
    zaterdag 16 juni 2018 om 20:51
    Jij zegt dat dat door het balbezit van Spanje weinig konden inbrengen. Is gedeelte waar, door de kwaliteit van Spanje met balbezit.
    Ja maar tegenover was het laf om te zien hoe makkelijk de portugezen gingen ingraven. In de tweede helft deden ze niets tot aan de slotfase. Zo slim heeft Spanje het niet gespeeld, die tegengoals mochten ze eigenlijk niet incasseren. Portugezen hadden angst om meer tegengoals te krijgen in de tweede helft, dan mag je rustig zeggen dat het laf was hoe ze speelden.
    Jij zegt dat ze naar hun mogelijkheden hebben gespeeld, dat vind ik van niet. In de tweede helft konden ze echt wel meer brengen
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2165
    zondag 17 juni 2018 om 04:08
    Tot de 70 / 75 speelde Spanje gewoon heel goed en was Portugal het kwijt eerste helft speelde Portugal wel goed en kwamen ze vaak er goed uit , dus gelijkspel is na mij mening terecht
    Vind ik leuk
    TheManager +447
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:15
    Vindt je? Ronaldo doet alles in zijn uppie, zoals ook Messi dat doet. Is het geluk aan hun zijde of spelen ze naar hun vermogen dan winnen doe elftallen meestal. Maar zo niet is het echt een rommeltje. Het zijn geen regisseurs zoals een Zidane of Pirlo was of zoals ik Isco en Iniesta gisteren zag spelen. Die laten een heel elftal beter renderen, maar Ronaldo niet, en Messi eigenlijk ook niet al vervult hij iets vaker die rol. Messi en Ronaldo zijn vrijwel altijd bepalend, maar om nu te zeggen dat ze het niveau opkrikken dat vindt ik niet. Je merkt het ook direct dat als zij minder zijn ze het veelal verliezen.

    En het is wellicht wat flauw, want ik vind Ronaldo en Messi echt geweldig, maar zij zijn zovaak gebonden door spanning en de druk op deze toernooien. Ik vindt ze altijd onder hun absolute klasse presteren wat ik ergens wel begrijp. Ze doen en willen vaak teveel. Zeulen soms zo met hun ziel over dat veld. toernooi. Kijk het is leuk hoor dat Ronaldo voor gister slechts elk WK 1x wist te scoren en nu gewoon een hattrick, maar wat een geluk ook daarbij gehad. Leuk hoor dat Ronaldo een EK achter zijn naam heeft staan maar andere spelers waren bepalender dat toernooi. Leuk hoor dat Messi een finale bereikte van het WK en speler van het toernooi werd, maar hij was het niet. Kijk de wedstrijden maar eens terug, keer op keer zie je een rem of een te grote wil. Ik zeg niet dat ze ruk spelen, alles behalve dat, maar hun clubniveau zie ik er niet in terug. Ik durf erop te wedden dat geen van beide teams de finale haalt of wint, ze zijn te slecht, leunen teveel op een persoon en die laten hun elftal niet veel beter spelen. Er zullen dit toernooi andere spelers opstaan die nog bepalender zullen zijn aan het eind van de reeks als deze twee. Wat ik bij Ronaldo en Messi zie zag je nog meer bij Suarez, en is geloof dat het met Neymar net zo zou kunnen gaan. Nee ik denk dat iemand als Isco wel eens de man van het toernooi kan worden of wellicht Griezmann als het gaat draaien bij Frankrijk.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20979
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:40
    In alle opzichten
    Vind ik leuk
    Sunil010 +197
    zaterdag 16 juni 2018 om 23:55
    3 doelpunten van Ronaldo is gelijk aan 1 punt van Argentinie...
    Vind ik leuk
    Candela32 +1250
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:00
    Je taken uitvoeren, in de discipline spelen en je komt een heel eind..
    IJsland is geen incident.. dit is begonnen tegen Nederland thuis..
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13907
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:55
    Jammer
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3174
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:26
    Waarom?
    Ga me niet vertellen dat ze verdienden te winnen?
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13907
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:38
    Jammer dat het zo tegen viel.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:47
    IJSLANDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:55
    En terecht....
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3958
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:55
    "We ask less from God"
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:55
    Prutser. Il Puffo ontpopt zich tot een prutser
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:08
    Schandalig dat zó een voetballand een heel elftal opstellen rond dat dwergje. Drie vrije trappen uit kansrijke positie niet eens op goal. Niet scherp in de passing, iemand voor zich laten komen in de aanname (twee maal) een penalty missen. Dost zou gewoon gewisseld worden als hij zo speelt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:37
    Triest hoor op jezelf reageren...
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13907
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:41
    Hou je muil man.
    Hoe laat speelt Italië eigenlijk?
    😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:40
    Muil?
    🤔
    Helaas doen italie en nederland niet mee. Dus ben ik voor argentinie. Omdat ik dat een echt voetballand vind. Dat medogeloos kan zijn maar ook de zuidamerikaanse vrivoliteit heeft. Maar met dit team....
    Vrees van niet
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 21:41]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13907
    zondag 17 juni 2018 om 00:54
    Niet te vroeg afschrijven.
    Ze gaan groeien in het toernooi.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4749
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:55
    Ik geloof dat het nu wel duidelijk is dat de beste speler ter wereld Ronaldo is en niet Messi.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:57
    Nee man, gisteren was Ronaldo duidelijk beter dan Messi vandaag.
    Ik blijf me toch altijd afvragen hoe mensen tot de conclusie komen dat Ronaldo een betere voetballer is. Misschien net wat vaker resultaat behaalt maar dat maakt je niet een betere voetballer. Maar als je echt denkt dat Ronaldo beter kan voetballen dan Messi kijk je of niet naar FC barca of je kijkt gewoon geen voetbal.
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:00
    En jij hebt gisteren en vandaag niet gekeken?
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:02
    Lees nog is even de eerste regel van mijn comment. Jij hebt net niet gelezen? :D
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +382
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:02
    Wat zijn jou criteria om de beste voetballer van de wereld te zijn?
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:05
    Ik beslis dat niet op basis van criteria. iig niet collectieve prijzen zoals de CL. Ik kijk vooral naar individuele klasse. Bijvoorbeeld een speler die een pass geeft waarvan ik dacht dat dat onmogelijk zou zijn, een dribbel maken tussen drie verdedigers waar ik het kansloos acht dat diegene daarlangs komt of een vrije trap/penalty scoren. Ook wat de speler zonder de bal doet trouwens. (Voetbalintelligentie)
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +382
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:11
    Dan vindt ik dat alleen messi beter is in zijn tegenstanders voorbij komen. Ik vindt dan dat effectiviteit ook belangrijk is endat heeft ronaldo dan weet mee. Maar ik vindt messi inderdaad vaak een mooiere voetballer om te zien,
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:16
    De pass/inzicht en dribbel van Messi zijn overduidelijk beter. De vrije trappen van Messi gaan er ook vaker in al zal de techniek ongeveer gelijk zijn. Ronaldo is inderdaad stukken effectiever. En wat je op het laatst zegt is het voor mij vooral, Messi is een stukken mooiere voetballer om te zien naar mijn mening.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +382
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:18
    Maar als je voor de prijzen moest spelen ipv de mooi heid, zou je dan nog steeds voor n messi kiezen of een ronaldo. Ik zou t wel weten
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:29
    Ik zou eerst ff naar Wikipedia gaan en checken wie meer heeft gewonnen :P Volgens mij Ronaldo, maar voetbal is een teamsport daarom kijk ik niet naar de prijzen, want een Pepe wint dezelfde prijzen (Real en Portugal), waarom is hij dan niet de beste?
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +382
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:33
    Een verdediger wordt natuurlijk totaal anders beoordeeld dan n aanvaller, ik zou ook niet weten waarom de beste verdedigers die er rond lopen nooit mee doen voor de ballon dor. Maar zo werkt t voetbal nou eenmaal
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8822
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:24
    Goed gezegd een mooiere voetballer om te zien, maar kwa resultaat is Ronaldo van een andere dimensie. Als ik mocht kiezen koos ik Ronaldo in mijn team
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 18:44]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8822
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:22
    Je bedoelt FC Messi, Ronaldo voetbalt in een team en presteert altijd en overal. Met Messi ben je aangewezen op de vorm van de dag, daar word je landskampioen mee maar de toernooi prijzen gaan wel heel vaak aan hem voorbij
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:38
    Kan jij dom lullen zeg haha
    Vind ik leuk
    Tossa +2197
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:59
    Ik blijf het een eikel vinden maar Messi mist een penalty en mist een paar vrije trappen waar Ronaldo drie keer scoort tegen Spanje.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:06
    Zeker waar. Wat betreft dit toernooi: Messi 0 - 1 Ronaldo
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3174
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:31
    Nee Messi 0-3 Ronaldo ;-)
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4749
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:51
    Messi -1 vs Ronaldo +3.
    Een penalty niet scoren gaat er 1 af.
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:00
    Absoluut
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9567
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:02
    Beste voetballer zit thuis en heet Mark vd Maarel.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:07
    Kijk jij snapt t
    Vind ik leuk
    mcmodd +23979
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:07
    Nee, kopstootje, Mark is op vakantie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:37
    En we weten ook dat die tagliafico er echt helemaal niets van bakt... wat een slappe voetballer zeg.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:55
    Messi driedubbel gedekt, kon helemaal niks doen behalve die penalty. Helaas voor Messi en co maar wat is Argentinie slecht zeg. Die gaan veel moeite hebben om de groep te overleven. Ijsland verdedigd wel echt heel goed! Bijna ongekend!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:58
    Messi speelt bij Barca sterk omdat de spelers om hem super zijn en hem beter laten spelen.Ronaldo is one men show die er staat als het verwacht word ongeacht hoe de rest speelt
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:01
    Real Madrid is inderdaad zo ongelofelijk matig, driekwart van de spelers kan niet eens mee in de Eredivisie...
    Hoor je jezelf wel? Portugal is niet zo veel slechter al dan niet beter dan (dit) Argentinië. Real Madrid heeft zo ongeveer het beste middenveld die Ronaldo altijd bediend en bovendien hebben ze een spits die alle ruimtes creërt voor Ronaldo en nooit is zelf een fatsoenlijke voorzet krijgt.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:30
    Wil je nu echt gaan zeggen dat de spelers van Portugal net zo goed zijn als die van Real ? Lees eerst eens ... Messi is bizar goed maar word bij Barca door betere spelers om zich naar grotere hoogte word gebracht
    Vind ik leuk
    Mallerd +1757
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:01
    Van Kroatie gaan ze gewoon niet winnen, die zijn zoveel sterker met name op het middenveld. Het kan wel eens over zijn voor Argentinie na donderdag wat zeer jammer zou zijn voor de neutrale voetbalkijker, maar het is gewoon niet veel bij Argentinie.
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1201
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:34
    Als Kroatië en IJsland allebei van Nigeria winnen (moet kunnen) is Argentinië - ervan uitgaande dat Kroatië en IJsland een salonremise willen - per definitie klaar bij een nederlaag tegen Kroatië. Lijkt me op dit moment het meest waarschijnlijke scenario in deze groep.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:55
    Na eerder vandaag Aaron Mooy, was nu Halldórsson MOTM, geweldig gekeept! :>

    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:01
    Was op het EK ook al een top keeper! Iets voor een club uit de Eredivisie?
    Vind ik leuk
    Ricklek +1852
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:55
    Wel matig voor een team met zoveel sterren. Naja team...
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8948
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:56
    Iedereen vind dit waarschijnlijk mooi, maar ik kan toch echt niet genieten van IJsland. 90 minuten lang de bus parkeren. Daar kom je bijna niet doorheen, ook niet als je Messi heet.
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1201
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:37
    Dat had evengoed te maken met het vrij lage tempo bij Argentinië. En kennelijk ben je vergeten dat Messi ook die penalty er niet in legt.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +382
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:56
    Wordt helemaal niks met Argentinië, messi kan alleen op een of andere manier alleen ooit schitteren bij barca
    Vind ik leuk
    TvdM +655
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:58
    Niet vergelijkbaar. Barcelona is een team, Argentinië zijn 11 spelers die op het veld staan en maar wat doen.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +382
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:59
    Heb je zeker gelijk in, maar vindt t raar dat de top spelers bij andere landen t vaak wel goed doen en n messi bij argentinië totaal niet
    Vind ik leuk
    TvdM +655
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:02
    Topspelers bij andere landen hebben een veel beter team om hun heen. Argentinië is misschien een grote naam vanwege hun verleden, maar ze zijn dit WK niet eens een top-10 team.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10430
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:56
    Blijft toch bizar dat IJsland. Net zoveel inwoners als de stad Utrecht, maar wel echt een naar team om tegen te spelen. Zelfs voor het grote Argentinië.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 16:56]
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:59
    Ja Argentinië speelde ook zo slecht als vanouds
    Vind ik leuk
    The Iceman +10430
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:04
    Zeker, maar alsnog knap. Denk dat weinig teams het makkelijk zullen hebben tegen IJsland.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23979
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:11
    Maar andere teams weten nu wel hoe tegen Argentinië te spelen.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10430
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:16
    Dat wel, als die spelers dezelfde intensiteit en discipline kunnen opbrengen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23979
    maandag 18 juni 2018 om 09:27
    Dat is dan altijd de vraag, maar op een WK moeten ze dat toch wel kunnen opbrengen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:56
    Slechte moment opname Messi :(
    Vind ik leuk
    TvdM +655
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:56
    Ik vind stunt een overstatement. Deze Argentijnse ploeg stelt simpelweg niks voor. De verdediging en het middenveld zijn zeer matig. Het is Messi, Aguero en een zooitje anderen.
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:58
    Ronaldo: "Missi, wil je mijn veters even strikken".
    Missi: "Mag dat ???? Dank u wel !!!"
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31826
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:58
    Leuk om messi en co op hun bek te zien gaan.

    Chapeau ijsland.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:58
    Messi beste speler van de wereld #dikkenaad
    Vind ik leuk
    haarlemx +432
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:59
    Weer teveel de focus op Messi. Zoveel talent en alles op Messi. Wat een drama taktiek vandaag. Hopelijk is game 2 veel beter.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4123
    zaterdag 16 juni 2018 om 16:59
    Wat een heerlijk dynamisch middenveld met Mascherano en Banega (not)
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5262
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:00
    Ik zou heel graag willen dat Oranje de inzet had gehad van IJsland.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:03
    De haters kunnen nu gebruik maken van deze situatie. Natuurlijk zien zij niet in dat Messi letterlijk alles zelf moet creëren en Ronaldo dat niet hoeft te doen. Het was geen slechte Messi, natuurlijk moet die penalty er gewoon in maarja. Sampaoli heeft in mijn ogen wederom een fout gemaakt. Met dybala heb je een absolute spelmaker in het team die echt dringend nodig was. Er was nu helemaal geen tacktiek in het spel. Alleen maar passen op messi die gedekt staat door 5 ijslanders. Wordt moeilijk om iets te creëren

    Man van de wedstrijd is in ieder geval mascherano voor mij. Speelde defensief zo fantastisch goed en deed zijn taken heel goed als verdedigende middenvelder. Zo een mascherano heb ik tijden niet gezien. Maakt ook slimme overtredingen
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1506
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:03
    Ik vond Argentinie erg tegenvallen.
    Met de spelers die hun hebben zou je toch verwachten dat ze op een gegeven moment dat Blok uit elkaar trekken en kapot spelen.


    Complimenten voor Ijsland. 👍
    Vind ik leuk
    TvdM +655
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:06
    Kapot spelen met wie? De 2 defensieve middenvelders? De zwakke vleugelspelers? Je overschat Argentinië enorm als je denkt dat ze een land kunnen kapot spelen. Zeker met deze opstelling was dat simpelweg onmogelijk, totaal gebrek aan spelmakers binnen de opstelling.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1506
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:12
    Messi
    Ratje Di Maria
    Aguero

    die moeten toch iets kunnen bewerkstelligen al moeten ze het op eigen houtje proberen.
    Vind ik leuk
    Mo +11682
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:08
    Ben ik de enige die helemaal niks van dat Ijsland moet hebben
    Vind ik leuk
    Mallerd +1757
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:11
    Want ze spelen verdedigend voetbal? Gozer wat verwacht je nou, Ijsland heeft 334.000 inwoners.
    Vind ik leuk
    Mo +11682
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:07
    Gaat niet om die spelwijze, dat is prima. Vind er gewoon helemaal niks aan
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2165
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:52
    Haha IJsland heeft geen sterren en laten de laatse jaren zien hoe je niet snel moet verliezen respect voor IJsland want geen 1 land zal over hun heen lopen met gemak hoor vind wel knap
    Vind ik leuk
    Mallerd +1757
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:10
    Het draait teveel om Messi. Spelers zijn bang om zelf een actie te maken, want stel dat de actie mislukt ja dat vind Messi niet oke. Er staat een trainer naast het veld, maar het is toch overduidelijk dat Messi de baas is. Ik zou me echt opvreten als ik Dybala was. Dit Argentinie gaat echt niet winnen van Kroatie dat voetballend veel sterker is.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 17:14]
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2165
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:51
    Haha idd zat te kijken en denk Waneer komt dybala zijn kunsten laten zien je moet het vergelijken met Zweden met ibra liep het ook niet en was de beste spits van de wereld en nu met Messi loop het ook niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:13
    IJsland kan je beter Chinese muur noemen!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21482
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:19
    Tegen die houthakkers is het gewoon moeilijk voetballen. Strafschop had gewoon moeten zitten.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6607
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:21
    Spanje en Portugal zijn de enige landen die tot nu toe een beetje niveau hebben laten zien
    Frankrijk en Argentinië zijn bedroevend
    Vind ik leuk
    Mass +5344
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:23
    Schlemiel?...omdat hij een pingel mist?...Flikker toch op VP!!!!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 17:24]
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:25
    Dit is toch geen stunt, we weten toch allemaal dat IJsland een stug klote ploegie is waar je alleen maar van kan verliezen.
    Vind ik leuk
    derksen +8846
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:27
    Messi over al de schuld van geven
    Tjongejonge Argentinië is zonder messi nog minder als Liechtenstein!
    Maar een ding die commentator moet echt zelfmoord plegen anders. Vlieg ik morgen zelf naar Rusland en wurgen hem met 1 vinger gadverdame wat een ongelooflijke flapdrol is dat nou toch
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4056
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:57
    Laten we eerlijk wezen Messi speelde toch ook gewoon ruk.
    Vind ik leuk
    hassel +814
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:30
    Wat was die neus slecht hahaha, de zoveelste overschatte neus.
    Vind ik leuk
    Mallerd +1757
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:32
    Ja ik zag die Sofyan Ambrabat gister toch een partij goed invallen man man man.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1441
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:40
    IJsland heeft het ook gewoon goed gedaan!
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:40
    Nooit begrepen waarom veel mensen aangeven meer respect te hebben voor Messi dan voor Ronaldo, omdat, en ik quote, Messi een puur talent is en Ronaldo alleen hard traint en daardoor beter is geworden als een machine. Ik heb dan JUIST meer respect voor Ronaldo die er veel voor doet, terwijl Messi inderdaad vooral aangeboren is. Ronaldo blinkt uit en neemt ploeg op sleeptouw, terwijl Messi gewoon een stoorzender is en in de weg loopt als het even niet meezit.
    Van Ronaldo word dan weer gezegt dat hij juist irritant en chagrijnig is als het niet goed draait, nou, wat dan te zeggen van die chagrijnige ongeinteresseerde rotkop van Messi vandaag weer? Lag zeker weer allemaal aan de rest van het elftal? Want kom maar niet aan Messi...
    Vind ik leuk
    Marco S +4717
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:44
    Zo die worden dus kampioen.. in 88 waren wij ook bagger de eerste wedstrijd.. nu gaat het lopen.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2165
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:47
    Zo als Messi laats zelf al zij in een interview ik ben een BARCA speler ik zal misschien niet slagen in een andere competitie en ook niet bij Argentinië , in de la Liga is hij de beste maar beste van de wereld is toch Ronaldo hij heeft het in Engeland laten zien in Spanje en bij Portugal !!!
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2448
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:47
    Of de titel had kunnen zijn.. "IJsland verrast opnieuw!"...
    Vind ik leuk
    Twardt +357
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:51
    Messi is een fantastische voetballer, maar heeft goede voetballers om zich heen nodig om te kunnen schitteren. In een middelmatig team lukt het hem gewoon niet, dat blijkt elke keer weer bij Argentinië. Ronaldo heeft een veel grotere drive om te winnen en kan bij een team van mindere kwaliteit ook het beste laten zien.
    Vind ik leuk
    Fc uuuuu +164
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:55
    Viel idd goed tegen Argentinië is geen team teveel individuen.
    Vind ik leuk
    Lusitano +309
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:40
    Hou eens godverdomme op met elke keer die twee de ene keer als god en daarna als het even niet lukt als mislukkelingen neer te zetten. Voornamelijk de Nederlandse media heeft er een handje van. Opzouten! Echt ophouden daarmee. Slaat helemaal nergens op...
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 00:10
    Waar zijn de messi fans die denken dat hij beter is dan ronaldo hahahaha.

    Gewoon lachwekkend slecht die nep goat!.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws