LIVE-discussie: Jörgensen versus Tapia, Schöne en Dolberg op de bank

    LIVE-discussie: Jörgensen versus Tapia, Schöne en Dolberg op de bank

    zaterdag 16 juni 2018 om 17:23

    Nicolai Jörgensen en Renato Tapia staan zaterdagavond om 18.00 uur tegenover elkaar tijdens Peru - Denemarken. Lasse Schöne en Kasper Dolberg zitten op de bank.

    De Deense bondscoach Age Hareide heeft alleen een basisplek ingeruimd voor Jörgensen. Verder spelen ook sterspeler Christian Eriksen, Yussuf Poulsen, Pione Sisto, William Kvist, Simon Kjaer en Kasper Schmeichel.

    Naast Tapia is Jefferson Farfán de bekendste naam bij de Peruvianen. De oud-PSV'er (33) staat samen in de aanval met André Carrillo van Benfica en Christian Cueva van Sao Paolo. Aanvoerder Paolo Guerrero zit verrassend op de bank.

    De opstellingen:

    Peru: Gallese; Advíncula, Ramos, Rodríguez, Trauco; Yotún, Tapia; Flores, Cueva, Carrillo; Farfán.

    Denemarken: Schmeichel; Dalsgaard, Kjaer, Christensen, Larsen; Kvist, Delaney; Sisto, Eriksen, Poulsen; Jorgensen.

    Lees meer over:WK 2018PeruDenemarken

    Plaats een reactie

    zaterdag 16 juni 2018 om 17:21
    Eriksen.. Dus bijna altijd wel de moeite van het kijken waard wat mij betreft. Denk ook dat Denemarken de groepsfase wel gaat overleven.

    #midfieldmaestro . #pizzadoosopschoot . #BBCOne
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 17:32]
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:29
    Vreemd dat zo'n matig spitsje als Jorgensen het supertalent Dolberg op de bank houdt.

    Of liggen de verhoudingen toch iets anders?
    Vind ik leuk
    derksen +8740
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:35
    Ja dolberg heb ook veel gespeeld dit seizoen
    Tjongejonge
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3023
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:17
    Yup, zelfs bij Ajax kwam hij niet meer aan de bak...
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12147
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:44
    Yussuf Poulsen is ook beter.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:02
    Jij had een voorzienende blik, nice
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25384
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:56
    Dolberg heeft amper gespeeld en weinig ritme. Hij zal vast wel invallen en wie weet kan hij dan een basisplaats afdwingen. Jorgensen is ook geen geweldenaar.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8410
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:04
    Dolberg ook niet met die drie wedstrijden die hij goed heeft gevoetbald. Bij Ajax wordt je al snel als supertalent beschouwd, maar laat hem dat na zijn blessure eerst maar eens een seizoen lang zien.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:15
    Pi-air vindt Dolberg, in het eerste kwartier, de beste man van het veld.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:21
    Ja hoor knul. Neem er nog een...
    Vind ik leuk
    PRICE +32521
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:25
    Denemarken,mooi team,hopelijk komen ze ver. In de voorbereiding mooie beelden van gezien.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:28
    Jammer geen schone.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11785
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:30
    2-1 Peru hoop ik. Kleine verrassing. Denemarken die daarna wint van Australië en Frankrijk :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:52
    IJsland heeft gelijk gespeeld dus ik ben al heel blij maar nu moet Denemarken nog resultaat! Winst! 1-2
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:32
    Veel (ex) Ajax, eindelijk een wedstrijd om naar uit te kijken. Denemarken, weer eens iets anders dan die theatrale mamma landjes.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 17:33]
    Vind ik leuk
    Dezeun +4300
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:40
    Klopt tot nu toe gaar het geweldig met de ajacieden dit wk
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:26
    Succes huilebalk
    Vind ik leuk
    The Iceman +7780
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:47
    Morten Olsen op Één (Belgische tv), blijft een mooie vent.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1527
    zaterdag 16 juni 2018 om 17:56
    Oliedom het interview zojuist door Tom Egberts zegt tegen K. Perez na al een aantal debiele vragen zoals we dat van Tom overigens gewend zijn: Kenneth jij hebt 22 interlands gespeeld? Antwoord: Nee Tom het waren er 24, zei Perez. Dit is precies wat Smeets bedoeld met verslaggever die het voor het geld doet en zich elke weer slecht ( of geheel niet ) voorbereid. Wat ben ik die Egberts al 10 jaar beu.

    Kan iemand de goede eigenschappen van hem doorgeven:
    -
    -

    Waar moet ik aan salaris bij hem aan denken, heeft iemand daar kijk op?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 18:10]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25384
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:00
    Zijn passie voor Engels voetbal.

    Verder weet ik het ook niet!
    Vind ik leuk
    MR - +37
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:02
    "Tom Egbers sluit vertrek bij NOS niet uit"
    Geplaatst op Wed 17 Feb 2016 om 17:00
    Tom Egbers sluit niet uit dat hij net als Toine van Peperstraten en Jack van Gelder vertrekt bij de NOS. Dat zegt de presentator in de Avrobode. Egbers ziet de NOS veranderen. “Of ik hier mijn pensioen haal? Ik denk natuurlijk na over de veranderingen in het medialandschap. We zijn de Champions League kwijt, dat is echt vervelend. Dat mis ik wel. Natuurlijk! De Olympische Spelen zijn we na 2016 waarschijnlijk ook voor een deel kwijt, maar daar staat nu Studio Voetbal wel tegenover.“
    De presentator verklapt dat hij heeft gesproken met een andere omroep, maar daar zou hij ongeveer hetzelfde gaan doen als nu. Een overstap zou dan een overstap om het geld betekenen. En dat wil hij niet. “Ik krijg een keurig salaris van de NOS en ze hebben mij de kans gegeven om me hier te ontwikkelen, dus ik ga hier niet zomaar weg.”

    => als ik dit bericht, lees, lijkt het erop dat hij het niet voor het geld doet?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1527
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:18
    => schijn bedriegt, wat hij per maand krijgt voor zijn jip en janneke optreden kan ik wasrschijnlijk een jaar van leven
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2455
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:01
    Succes beide teams ik hoop dat feyenoorders en psv'ers tapia jorgensen farfan steunen en wij ajacieden erikssen en evt dolberg steunen ,laat t 'n leuke pot worden
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2621
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:02
    Gambiaan als scheidsrechter....welja...
    Vind ik leuk
    MR - +37
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:50
    ?
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2455
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:14
    ???
    Vind ik leuk
    Dezeun +4300
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:19
    Heerlijk spel van peru
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:27
    Dus je hebt normaal gesproken gewoon de naam van je Deense moeder, mag je voor het Deense elftal op het WK spelen, en wil je je Tanzaniaanse naam op je shirtje. Had hem meteen de selectie uitgebonjourt
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2455
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:14
    So wat en waarom
    Vind ik leuk
    The Iceman +7780
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:33
    Schöne gaat de wedstrijd openbreken zo.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29564
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:34
    Het wordt echt saaier en saaier.
    Vind ik leuk
    The Iceman +7780
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:46
    Wat een kneus.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:46
    Hilarisch slechte penalty, wow! :>
    Vind ik leuk
    HJR +7050
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:55
    Inderdaad :), die bal zijn ze even aant zoeken. Wel leuke speler Cueva. Maar ja: 'neem nooit zelf de penalty als je die zelf uitlokt'. Of je moet Ronaldo heten ;)
    Vind ik leuk
    Jurjen72 +161
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:52
    Ik hoop dat Dolberg nog in de 2e helft invalt.
    Vind ik leuk
    Jurjen72 +161
    zaterdag 16 juni 2018 om 18:53
    Respect voor Jefferson Farfan, wat een uithoudingsvermogen heeft hij nog.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +684
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:10
    jorgenson is echt slecht zeg jeejtje
    Vind ik leuk
    HJR +7050
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:14
    Nou ja, hij speelt niet best nee. Maar slecht is hij niet. Suarez speelde ook slecht :)
    Vind ik leuk
    dijkie87 +684
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:23
    die 2 kun je niet met elkaar vergelijken een slechte suarez kan uit het niets nog iets ongeloofelijks doen dat kan jorgensen niet
    Vind ik leuk
    HJR +7050
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:26
    Vergelijk zo ook niet, geef alleen aan dat iedereen weleens een slechte dag kan hebben. Zelfs de beste spelers en daarom geef ik Suarez als voorbeeld. Jorgensen is prima spits voor Feyenoord. Geen topspeler dus zal niet elke wedstrijd top zijn.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +684
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:27
    klopt eens! nog een fijne wedstrijd
    Vind ik leuk
    HJR +7050
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:40
    Jij ook! Peru mag van mij nog wel keertje scoren
    Vind ik leuk
    dijkie87 +684
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:44
    idd leukste wedstrijd van de dag tot nu toe
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:18
    Toch wel een fijne assist van Eriksen en prima afgerond, 0-1!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 19:20]
    Vind ik leuk
    MR - +37
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:19
    Doelpunt Ronaldhino :-)
    Vind ik leuk
    Jurjen72 +161
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:28
    Wat een kans voor Farfan en Carillo namens Peru.
    Vind ik leuk
    Jurjen72 +161
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:32
    Denemarken houdt nog stand tegen Peru, al is het niet gemakkelijk.
    Vind ik leuk
    Jurjen72 +161
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:43
    Denemarken mag wel van geluk spreken dat het nog 0-1 voor staat.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6549
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:43
    Die bondscoach van Peru lijkt wel een junk gek
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Jörgensen versus Tapia, Schöne en Dolberg op de bank