Engelse fans schrikken van 'piss poor' Feyenoorder: 'Echt verschrikkelijk slecht'

Engelse fans schrikken van 'piss poor' Feyenoorder: 'Echt verschrikkelijk slecht'

Gepubliceerd: zaterdag 16 juni 2018 om 20:43za 16-06-2018 om 20:43

Het allereerste optreden van Nicolai Jörgensen op een WK werd zaterdag bepaald geen succes. De spits van Feyenoord was één van de zwakke schakels bij Denemarken, dat met het nodige fortuin een 1-0 zege wist te boeken op Peru. Op social media werd Jörgensen tijdens en na de wedstrijd stevig aangepakt. 

In januari stond de aanvalsleider van Feyenoord nog in de belangstelling van Newcastle United. Fans van die club lijken inmiddels opgelucht dat de deal niet is doorgegaan. The Magpies waren naar verluidt bereid om twintig miljoen euro te betalen voor Jörgensen. 

Poll

Is Jörgensen klaar voor een stap hogerop?

(10797 stemmen)

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
j-roen11 +1968
zaterdag 16 juni 2018 om 20:45
En dan heb je Dolberg op de bank!
Vind ik leuk
YoungOne +192
zaterdag 16 juni 2018 om 20:47
Die is inderdaad nog minder.
Vind ik leuk
Bengelino +12716
zaterdag 16 juni 2018 om 20:48
Me ballen. Laatste half uur enkel counteren, dan gooi je dolberg er toch in. We hebben in de Kuip gezien dat hij prima is in de counter
Vind ik leuk
Jozef +42260
zaterdag 16 juni 2018 om 20:53
Inderdaad
Vind ik leuk
Castromann +8434
zaterdag 16 juni 2018 om 20:50
Beide zijn van vele miljoenen waard naar hoogstens n paar milj gezakt.....
De eredivisie staat er weer goed op.........not.
Tagliafico was ook al n drama.
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:00
Vond Tagliafico helemaal niet drama.. Vond hem vooral eerste 20 minuten heel sterk spelen.
Vind ik leuk
Stranger +6270
zaterdag 16 juni 2018 om 21:27
Jammer dat een wedstrijd 90 minuten duurt;-)
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:27
Pi-Air vond ook dat tagliatelle en Messi sterk begonnen. Je staat dus niet helemaal alleen.
Vind ik leuk
Pimman +9458
zaterdag 16 juni 2018 om 23:04
Klopt speelde vooral degelijk..
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:09
Nico drama? He?
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 20:52
En dat baseer je op?
Jorgensen is een houten klaas en dat bleek vandaag maar weer is. Feyenoord krijgt er geen kut meer voor
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:16
Houten klaas? Heb jij wel eens gezien hoe beweegelijk Jorgensen kan zijn en hoe hij soms in de kleine ruimte met de bal beweegt?
Vind ik leuk
j-roen11 +1968
zaterdag 16 juni 2018 om 21:57
Hij beweegt misschien in de kleine ruimte met zijn ballen, maar ik heb deze man toch zelden op enige souplesse kunnen betrappen. Vooropgesteld dat je dat met beweeglijk bedoeld. Want zich voortbewegen kan hopelijk iedere voetballer.
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:58
Dan heb jij te weinig beelden van Jorgenson gezien.
Vind ik leuk
j-roen11 +1968
zaterdag 16 juni 2018 om 22:10
Het lijkt me heel redelijk om er vanuit te gaan dat je in dit geval gelijk hebt! Ik zie de man inderdaad niet vaak aan het werk en dat is eigenlijk wel prima. Zie hem tegen Ajax spelen en dan is het meestal niet veel. Maar dat is standaard voor heel Feyenoord zo! Ik hoop dat Feyenoord er nog lang van mag genieten. Als hij dan blijkbaar toch zo goed is, en blijkbaar nog lenig ook is het alleen maar goed als hij onze competitie verrijkt! Is het niet?!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11574
zaterdag 16 juni 2018 om 21:17
Net als houtklaas Huntelaar bij ajax jorgensen kon zich nog meten met meer goals dan. Die houten pop uit Amsterdam heeft nog helemaal niets bewezen
Vind ik leuk
Bullet +3273
zaterdag 16 juni 2018 om 21:25
Je bent punten en komma's vergeten gozert!
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:44
Gaat het hier over Huntelaar? Volgens mij doet hij helemaal niet mee tijdens het WK. Deze opmerking slaat als een lul op een drumstel.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11574
zaterdag 16 juni 2018 om 21:53
Dan heb jij even pech dat ik schijt heb aan wat jij zegt.
En je vergelijking met lul en drumstel is te vergelijken met iemand uit het jostiband .
Blijkbaar ben je de weg kwijt maar geeft niet zet je gelijk weer op zn plaats.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 09:29]
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:58
Heel knap jongen! Dat is precies wat ik er mee wil zeggen. Die opmerking slaat helemaal nergens op
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 22:18
Ik heb geen pech hoor. Jij mag zeggen wat je wil. Het maakt mij geen moer uit wat je zegt. Hetgeen dat je zegt slaat alleen helemaal nergens op. Dat is het enige wat ik je duidelijk wil maken. Hoe in godsnaam heb jij mij trouwens op mijn plek gezet? Nog zo’n onzinnige opmerking
Vind ik leuk
rpaulp50 +13155
zondag 17 juni 2018 om 06:33
Het verschil is dat Huntelaar op z'n retour is, maar Jorgensen er nu "zou moeten staan" op dit moment in zijn carrière.
Maar goed, het WK is nog niet afgelopen.....
Vind ik leuk
DeanJayden +11042
zondag 17 juni 2018 om 08:15
Die houten Klaas heeft het al bewezen, die houten Pop van jullie komt niet boven het niveau ED uit
[Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 08:19]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11574
zondag 17 juni 2018 om 11:23
wat heb je eraan met grote club ervaring Het verschil is dat houten klaas van jullie nooit als volwassen man in zijn carrière kampioen is geweest bij welke club dan ook.
Gewoon schandalig
[Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 17:32]
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:33
Dat zou mooi zijn. Dan blijft ie dus gewoon. Als hij weer wat fatsoenlijke ballen krijgt heb je voor de Eredivisie een prima spits. Waarom zou het altijd om verkopen moeten gaan?
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 20:56
Minder 😂 Dolberg is pakken beter dan Jorgenson!!!
Vind ik leuk
Stranger +6270
zaterdag 16 juni 2018 om 21:27
Je doet je naam eer aan ;-)
Vind ik leuk
Dani82 +2756
zaterdag 16 juni 2018 om 21:45
Nog minder als jörgensen?
Dat kan haast niet
Vind ik leuk
Chebaisit +1436
zondag 17 juni 2018 om 07:16
Mag nu weg voor 500.000 eurootjes.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 07:16]
Vind ik leuk
Nuance +10422
zaterdag 16 juni 2018 om 20:52
Ja die draait echt als een tierelier
Vind ik leuk
Pimman +9458
zaterdag 16 juni 2018 om 23:03
Dolberg er in!!
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 20:46
Goed voor de Nederlandse competitie
Vind ik leuk
Come on Utreg +28907
zaterdag 16 juni 2018 om 20:54
Dan zit hij op zijn plek in Rotterdam ;-)
Vind ik leuk
Bep Slatter +11471
zaterdag 16 juni 2018 om 20:46
Mooi dat is goed.nieuws kan hij ons volgend seizoen aan de titel helpen.
Vind ik leuk
"Mimi" +23511
zaterdag 16 juni 2018 om 20:48
beker* verder komm je niet ;)
Vind ik leuk
Bep Slatter +11471
zaterdag 16 juni 2018 om 20:51
Als ik mee doe niet inderdaad maar voor de beker hebben we van Persie ;)
De ploeg (vd traditionele top 3) die de minste transfers maakt deze zomer pakt de titel komend seizoen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 20:53]
Vind ik leuk
"Mimi" +23511
zaterdag 16 juni 2018 om 21:04
Ajax gaat 'm worden helaas
Vind ik leuk
Bep Slatter +11471
zaterdag 16 juni 2018 om 21:06
Dan is het voor jou te hopen dat we er beide naast zitten.
Vind ik leuk
"Mimi" +23511
zaterdag 16 juni 2018 om 21:09
Zeker.. Eerst maar eens de CL voorronden overleven en Ajax hopelijk ook
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:46
Net als afgelopen seizoen zeker?
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11574
zaterdag 16 juni 2018 om 21:22
Dus dat dan pakken we maar weer de titem met hem zo is dat 😉
Vind ik leuk
3puntertje +1520
zaterdag 16 juni 2018 om 20:47
Stijve hark geworden
Vind ik leuk
Dezeun +6033
zaterdag 16 juni 2018 om 20:47
Waren er wel meer bij Denemarken die verzaakten
Vind ik leuk
MojoRisin +14418
zaterdag 16 juni 2018 om 20:48
Tja, 1 goed seizoen bij Feyenoord, afgelopen jaar was het al niet veel meer..
Vind ik leuk
Thilo +2745
zaterdag 16 juni 2018 om 20:50
Duh Feyenoord speler
Vind ik leuk
SirUltionem +3167
zaterdag 16 juni 2018 om 21:21
lekker inhoudelijk...
Vind ik leuk
gerras +79
zaterdag 16 juni 2018 om 20:53
Voetbalprimeur een grote Ajax site
Vind ik leuk
Mr. O +1495
zaterdag 16 juni 2018 om 21:49
Hoe kom je daar nou bij?
Vind ik leuk
Vp128 +819
zaterdag 16 juni 2018 om 20:53
Een artikel schrijven over een aantal random gasten die wat neerpleuren op twitter. Ik blijf het raar vinden.
Vind ik leuk
HanV +5099
zaterdag 16 juni 2018 om 21:16
De tweet "Op BBC positief over Jorgenson : Sterk , goede loopacties, een PL speler" heeft de selectie niet gehaald.
Vind ik leuk
kwartje50 +1147
zaterdag 16 juni 2018 om 20:55
jammer volgende keer beter
Vind ik leuk
stratumseind +190906
zaterdag 16 juni 2018 om 20:57
Zouden ze in rotterdam een beetje ziek zijn dat ze hem afgelopen december niet op de boot gezet hebben naar newcastle?
Vind ik leuk
Stranger +6270
zaterdag 16 juni 2018 om 21:31
Nee hoor wij hebben het over voetbal niet over geld.
Verder heb ik het over vrouwen, drank en rock 'n roll;-)
Vind ik leuk
stratumseind +190906
zaterdag 16 juni 2018 om 21:31
voetbal vrouwen drank en rock
toevallig familie?
Vind ik leuk
Stranger +6270
zaterdag 16 juni 2018 om 21:34
Wel Brabanders;-)
Vind ik leuk
stratumseind +190906
zaterdag 16 juni 2018 om 21:36
De perfecte basis is er dus
Vind ik leuk
Stranger +6270
zaterdag 16 juni 2018 om 21:40
Ik heb altijd al een zwak voor je gehad.

Waarschijnlijk kwam door je naam ;-)
En verder kwamen er alleen maar bonuspunten bij;-)
Och en de fout dat je voor de verkeerde club bent is je vergeven:-)
Vind ik leuk
stratumseind +190906
zaterdag 16 juni 2018 om 21:44
nobody is perfect maar ik kom nodejuus dicht in de buurt.....
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:49
Get af fucking room
Vind ik leuk
stratumseind +190906
zaterdag 16 juni 2018 om 21:51
een neuk kamer?
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5102
zaterdag 16 juni 2018 om 20:58
Opvallend dat er door deze 'redactie' hier een artikel aan gewaagd wordt. Social Media als bron. Lekker goedkoop.
De gemiddelde twitteraar zit daarop om te klagen...
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 20:59
Beetje rare poll na deze slechte wedstrijd. Werd op een gegeven moment diep gestoken door Eriksen en ging op de keeper af, maar wat toen gebeurde was niet normaal totaal geen controle. Kan dus totaal niet dribbelen en rennen. Had je beter Dolberg of Poulsen (en dan een buitenspeler op zijn plek) daar neer kunnen zetten, want je kan hem niet gebruiken in de omschakeling en kan hem ook biet diep sturen.
Vind ik leuk
Stranger +6270
zaterdag 16 juni 2018 om 21:33
Dolberg? Wat heeft die eigenlijk gepresteerd na een goede 3 a 4 maanden in 2016 of is het nog langer geleden?
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:51
Volgens mij heeft hij Ajax naar de finale geschoten? Daarnaast heeft hij er ff twee ingewipt tegen Feyenoord. Daarna is hij een hele tijd geblesseerd geweest. Hoezo?
Vind ik leuk
Stranger +6270
zaterdag 16 juni 2018 om 21:53
3 goals knap hoor!
Maar als Viergever tegen Schalke niet door zet was die goal in Lyon ook nooit gevallen. Dus hoezo?
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:56
Ja en als Ajax de finale niet had gehaald waren ze kampioen geworden.. wat wil je nou zeggen?
Vind ik leuk
Stranger +6270
zondag 17 juni 2018 om 02:07
Ik neem aan dat je daar bewijzen van hebt .
Of is het je onderbuikgevoel?
En wat heeft het verder met het niet presteren van Dolberg te maken?
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 06:58
Dat kan ik beter aan jou vragen. Jij komt met een verhaal van als, als, als. Dolberg is gewoon vele malen beter dan Jorgensen. Dan kan je een beetje raar gaan lopen praten, maar dat doet niets af aan dat feit. Het was toch gewoon lachwekkend wat Jorgensen liet zien? Feyenoord had gewoon die 15 miljoen moeten pakken die ze van de winter hebben kunnen vangen. Daar gaan ze nu spijt van krijgen. Hij is namelijk al een keer eerder geflopt.
Vind ik leuk
Stranger +6270
zondag 17 juni 2018 om 10:19
Ik kom alleen met het feit dat ALS Viergever niet doorgezet had Dolberg nooit tegen Lyon gescoord kon hebben. Volgens mij is daar geen speld tussen te krijgen.

Dan begin jij over dat Ajax dan kampioen geworden zou zijn. Nergens op gebaseerd . Je geeft in ieder geval geen antwoord op mijn vraag.

Verder vind je dat 3 goals in 2 seizoenen meer voorstellen dan topscoorder in de eredivisie.
Dan heb je het over mislukt zijn klopt. Alleen Dolberg is nog nergens geslaagd . Oké op 3 belangrijke goals ( in jouw ogen ) na dan.
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 10:40
Ja en als Kuijt de laatste wedstrijd niet had gespeeld dan had Feyenoord geen kampioen geworden. Zo lust ik er ook nog wel een paar. Die drie doelpunten waar ik op doel, zijn erg belangrijke doelpunten die ik benoem. Jorgensen heeft de laatste tijd helemaa niks laten zien. Daarnaast is Dolberg 20 en Jorgensen 27. Jorgensen is al een keer mislukt en heeft toevallig een goed seizoen gehad. Zelfs Jorgensen zegt over Dolberg dat hij het grootste talent van Denemarken is. En zeg nou zelf: wat Jorgensen de laatste tijd laat zien slaat toch helemaal nergens op?
Vind ik leuk
Stranger +6270
zondag 17 juni 2018 om 11:46
Het afgelopen seizoen was inderdaad minder,mede door blessures en misschien ook wel teleurstelling dat de transfer niet door ging. Ik weet het niet.

Maar verder heeft hij ondanks dat toch een aantal goals in de CL gemaakt,wat ook niet iedereen gegeven is.

Wat jij over Kuijt zegt zou kunnen ,alleen een klein verschil. Dan was er nog een hele wedstrijd te spelen en Viergever was de enige die nog tot het gaatje ging terwijl Ajax al op apegaaien lag.

En laten we het niet over (grote)talenten hebben er mislukken er meer dan dat er doorbreken!
Vind ik leuk
yuuup +10342
zaterdag 16 juni 2018 om 21:00
Ik denk niet dat Feyenoord hiervan wakker ligt. Bij hun rendeert hij, dus verder niet zo belangrijk wat anderen ervan vinden.
Vind ik leuk
COYG +7746
zaterdag 16 juni 2018 om 21:19
Precies en dit alles na één slechte wedstrijd...
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:04
Nee ziyech, jahanbaksh, schone, tagliafico speelden super, gewoon bs en weer feyenoord bashen van de meest niet neutrale website ooit. Als je eerlijke journalistiek wilt bedrijven, niet van het niveau van een 12 jarige, dan zeg je dat alle ere divisie spelers slecht zijn begonnen en slechts figuranten zijn, zegt genoeg over de ere divisie.
Vind ik leuk
Stranger +6270
zondag 17 juni 2018 om 11:47
Niet huilen;-)
Vind ik leuk
HJR +8830
zaterdag 16 juni 2018 om 21:05
Speelt één slechte wedstrijd :), kan er geen hout meer van. En iedereen maar elkaar napraten
Vind ik leuk
Koen Blom +80
zaterdag 16 juni 2018 om 21:05
Wat ik zag in deze wedstrijd, zie ik al tijden van Jørgenson! Hij is bij lange na niet zo goed als ze beweren! Ook in het kampioensjaar was het allemaal niet zo denderend! Veelste makkelijk balverlies lijden(voor zo'n grote gozer), struikelen over de bal en kijkt helaas vaak niet eens waar die schiet! Iedereen keer dat ik dit zeg word ik raar aangekeken en/of beledigd door mijn mede Feyenoorders! Kan je hooguit 7 doelpunten van verwachten per seizoen de rest moet panklaar liggen en zelfs dan kan het nog misgaan! Tuurlijk heeft die ook een paar mooie dingen laten zien daar ben ik ook niet blind voor! Maar hoe zeggen ze dat ook alweer: een zwaluw maakt de lente niet! Ik had er potentie in gezien als die nog ergens begin 20 was maar dat is die ook niet meer
Vind ik leuk
COYG +7746
zaterdag 16 juni 2018 om 21:21
Nogal wiedes dat wij zo reageren. Je hebt er duidelijk geen kijk op. Vorig seizoen nog maar eens terugkijken.
Vind ik leuk
Koen Blom +80
zaterdag 16 juni 2018 om 21:29
Hij is oké voor Feyenoord maar bij lange na niet zo goed als ze beweren! Je ziet zelf toch ook wel dat die een beperkte spits is? Heeft geen snelheid ook geen handelingssnelheid en zonder Kuyt en Elia had die zeker niet het aantal erin gelegd wat die vorig seizoen gedaan heeft! En dat heeft die dit seizoen wel bewezen! Maar ook Feyenoord had na het kampioensjaar gelijk voor een betere spits of 1 met potentie moeten gaan! Ik had hem liever zien vertrekken voor die 20! Al vond ik hem tegen Peru zo slecht nog niet maar vooral op het einde van de wedstrijd zag je zijn zwakke eigenschappen terug! Zijn sterkste punt is dat die de vrije ruimte bijna altijd wel vind! Maarja het schieten is nog steeds niet al te best! Liever een van Wolfswinkel ofzo gehad of die van AZ! Trouwens props voor je Copy, paste bericht
Vind ik leuk
heur es +859
zaterdag 16 juni 2018 om 21:07
Op dit moment is zijn spitsentrainer beter, MacKaay, die 20 kg te zwaar is (gezien bij Kuyt zijn afscheidspartij).

En nu een Beugel, Mjammie!
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:10
Al die ajax 12 jarigen met dolberg, ga knikkeren, als dolberg echt zoveel beter is waarom speelt ie dan niet? Waarom moest cornelius warm lopen, niet dolberg? Omdat ze in denemarken realistisch zijn, niet ajax geil, dolberg is duidelijk nog niet goed bevonden. En jorgensen krijgt complimenten op deense tv, ook door de bondscoach, want hij deed wat hij moest doen. Ballen vasthouden, storen, ruimte in lopen als afleiding, zo kon poulsen scoren. Het is geen ronaldo he.
Vind ik leuk
RR12 +649
zaterdag 16 juni 2018 om 21:11
Eriksen was geweldig?
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:17
Dan blijft ie toch lekker!
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:18
En als Jorgensen de volgende wedstrijd scoort is hij weer 25 miljoen waard. Wat een opportunistisch gelul hier zeg.

Het verbaast mij ook dat de naam Dolberg hier wordt genoemd. Dat hij uberhaupt mee is naar het wk is al raar. Speelt er niet een betere spits in de Deense competitie? Moet toch wel?
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3221
zaterdag 16 juni 2018 om 21:54
Leuk wat 1 wedstrijd al niet kan doen met reacties van iedereen... Stel hij schiet er 3 in de volgende wedstrijd en de commentaren zijn heel anders denk ik 😂
Vind ik leuk
kees ee +770
zaterdag 16 juni 2018 om 23:11
. . . 't was voor de amsterdammers ook een beetje schrikken van lassie en ziyech bv, . . en dit compenseert een beetje voor ze !? fijn.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 23:12]
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3221
zondag 17 juni 2018 om 00:13
Klopt en van dolberg niet te vergeten
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3221
zaterdag 16 juni 2018 om 21:56
Ben zelf ook geen fan van Jorgensen hoor voordat er mensen reageren maar zo werkt het zovaak in de voetbalwereld
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 21:56]
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:59
Dolberg heeft meer klasse in zijn kleine teen dan Jorgensen in zijn hele lijf.
Vind ik leuk
Smithsonian +41008
zondag 17 juni 2018 om 00:16
Je kunt de twee niet vergelijken.
Vind ik leuk
kees ee +770
zaterdag 16 juni 2018 om 22:00
jorgenson is klaar voor een stap hogerop, . . maar dat is engeland niet natuurlijk !!?
Vind ik leuk
pietprecies +10190
zaterdag 16 juni 2018 om 22:02
Jorgensen is een type voor het Championship, PL onwaardig.

Het is dat Dolberg nog niet 100% fit is want die heeft meer talent in zn rechter kleine teen dan Jorgensen bij elkaar..
Vind ik leuk
kees ee +770
zondag 17 juni 2018 om 15:05
de vraag is alleen; . . waarvoor ?
Vind ik leuk
haarlemx +431
zaterdag 16 juni 2018 om 22:08
Goed voor Feijenoord nu is er zeker geen interesse voor hem.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3317
zaterdag 16 juni 2018 om 22:20
Van 20 miljoen in de lucht naar vijf miljoen in een zucht
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 22:20
Dat wisten wij allang.
Vind ik leuk
Chebaisit +1436
zaterdag 16 juni 2018 om 22:57
Mag nu weg voor 1 miljoen
Vind ik leuk
Pds010 +1333
zaterdag 16 juni 2018 om 23:00
Gelukkig ;) laat hem nog maar een jaartje lekker in Rotterdam ballen deze jongen is fantastisch alleen noet in het Deens elftal.
Vind ik leuk
jeyHey +2
zaterdag 16 juni 2018 om 23:10
Wat een enge site zeg...Ik stap defi over naar voetbalzone.nl.
Vind ik leuk
Smithsonian +41008
zondag 17 juni 2018 om 00:15
Denk je dat het daar beter is dan.
Vind ik leuk
VLUUPIK +202
zaterdag 16 juni 2018 om 23:24
Reacties uit Amsterdam.. zucht....
Vind ik leuk
Foebele +53585
zondag 17 juni 2018 om 00:06
Die coach gaat echt niet ineens Dollie erin zetten de volgende wedstrijd. Misschien maar beter ook, zal je zien dat ze hem ook ineens willen wegplukken bij Ajax.
Vind ik leuk
COYG +7746
zondag 17 juni 2018 om 00:59
Inderdaad of hij doet het nog slechter. Maar serieus om hier nou een artikel over te maken. En dat na één wedstrijd... Alles voor de clicks zegmaar.
Vind ik leuk
Smithsonian +41008
zondag 17 juni 2018 om 00:14
Oh piss of you tweeting wankers!
Vind ik leuk
Sunil010 +293
zondag 17 juni 2018 om 02:51
Scoort hij straks 3x tegen australie dan is het weer een wereld spits.
Scoort hij 2x tegen Frankrijk is ie een genie.
Reacties zijn net als de transfer sommen, waan van de dag!!
[Reactie gewijzigd op zondag 17 juni 2018 om 02:52]
Vind ik leuk
Jan Guevara +9860
zondag 17 juni 2018 om 09:16
Als je Jorgenssen als veredelde linksbuiten laat spelen dan moet je de manager bekritiseren.

Op die plek kun je inderdaad beter dolberg hebben. Jorgenssen is een goede spits of man achter de spits.

Maar ik hoop dat hij gewoon bij Feyenoord blijft, dus dit is geen slecht nieuws.
Vind ik leuk
GROBAR66 +1537
zondag 17 juni 2018 om 10:59
Al lang bekend dat deze kneus niet veel kan
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 13:19
Jaha, want de beste manier om een goed oordeel over een speler te vellen is 1 wedstrijd bekijken.
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 23:09
heerlijk al dat negentieve Nou blijf hij lekker bij ons
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws