Onverwachte rentree voor Slagveer: Ik was meteen enthousiast

    Onverwachte rentree voor Slagveer: "Ik was meteen enthousiast"

    zaterdag 16 juni 2018 om 21:13

    Luciano Slagveer is blij dat FC Emmen hem de kans geeft om komend seizoen aan de slag te gaan in de Eredivisie. Eerder op de dag werd bekend dat de voormalig buitenspeler van sc Heerenveen door de promovendus voor één jaar wordt gehuurd van Lokeren. 

    "Toen Emmen promoveerde werd er al snel contact gelegd. Ik was meteen enthousiast en heb aangegeven dat ik absoluut open sta voor een terugkeer naar Emmen", aldus Slagveer, die in het verleden in de jeugdopleiding van de club actief was. "Toen ik hier in de jeugd speelde heb ik het enorm naar mijn zin gehad. Ik ben zeer blij met deze stap in mijn carrière."

    Ook Caner Cavlan gaat aan de slag in Emmen. "Ik ben een man van weinig woorden: ik kom naar Emmen om een jaar te knallen, en wil vooral mijn voeten laten spreken het komende seizoen", zegt de vleugelverdediger, die net als Slagveer een verleden heeft in Heerenveen. Cavlan komt over van het Turkse Boluspor. 

    Lees ook: Fraaie dubbelslag Eredivisie-promovendus: Cavlan en Slagveer vastgelegd

    Poll

    Gaat Emmen zich komend seizoen handhaven?

    (1817 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 16 juni 2018 om 21:14
    Nachtkaars
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5490
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:31
    Die Slagveer is weer terug bij af eigenlijks.. volgens mij kregen wij die kerel er zo'n beetje bij destijds toen we de samenwerking met Emmen aangingen. Bij Slagveer is het overal eigenlijk niet veel. Zo snel en dan zo slap, zonde.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:52
    Niet helemaal, werd namelijk voor de samenwerking al opgehaald. Ging tegelijkertijd met michael chacon naar heerenveen. Locadia was de spits in dat elftal. Heeft natuurlijk bij heerenveen prima dingen laten zien, maar was niet constant genoeg. Ook erg blij met die linksback, hoeven we niet meer naar klok te kijken.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5490
    zaterdag 16 juni 2018 om 22:35
    Kijk dat was het dus, dank. Chacon heeft het ook niet mogen redden. Ik ben het alleen niet met jou eens omtrent Slagveer. Ik heb namelijk nauwelijks goede dingen van Slagveer gezien. Goed, hij maakte er een stuk of 9 in het seizoen dat Uth ook speelde, het 1 had in dit geval met het ander te maken. Buiten dat seizoen heb ik het altijd een erg matige speler gevonden. Razendsnel, maar nagenoeg nooit een man voorbij gaan. Zijn voorzet.. die zijn echt heel erg slecht. Er belanden er ook nog eens geregeld een bal of wat achter de goal. En duelkracht van een wurm.. kopduels gaat hij niet aan, het is best een watje in het veld. Voor een counterende ploeg misschien ideaal( al redde hij het in België ook niet) maar ik denk dat je er weinig aan hebt.. zelden zo'n rappe buitenspeler gezien die er tegelijkertijd zo weinig mee doet.

    Cavlan is in mijn ogen een absolute versterking en gaan jullie plezier aan beleven. Emmen in de ED, het is even wennen maar wel leuk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:34
    Een speler zonder Eredivisie niveau bij een club zonder Eredivisie ervaring. Goeie match.
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8749
    zaterdag 16 juni 2018 om 21:39
    Hu ?.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5490