'Miljoenentransfer Ajax tóch niet uitgesloten door beweging in Argentinië'

    'Miljoenentransfer Ajax tóch niet uitgesloten door beweging in Argentinië'

    maandag 18 juni 2018 om 08:14

    Als we de pers in Argentinië mogen geloven, is de deur voor Lisandro Magallán naar Ajax nog niet hélemaal gesloten. Boca Juniors blijft werken aan de komst van een vervanger.

    Dat meldt Olé maandag. Ajax leek Magallán binnen te hebben en keurde de Argentijnse verdediger enkele weken geleden op De Toekomst, maar Boca Juniors blééf de transfer uitstellen. Marc Overmars, directeur spelersbeleid in Amsterdam, zou daarop de stekker uit de onderhandelingen hebben getrokken. Toch lijkt de deur nog op een kier te staan.

    Argentijnse media schrijven maandagochtend over het feit dat Boca Juniors nog steeds probeert een centrale verdediger naar Buenos Aires te halen. Het is niet uitgesloten dat Carlos Izqueirdoz alsnog overkomt van Santos Laguna. Een transfersom van 6,5 miljoen euro werd afgeslagen, maar Boca zou maandag een tegenbod willen doen.

    Daarnaast heeft de kampioen van Argentinië nog een alternatief. Volgens Olé bekijkt Boca de mogelijkheid om Christian Zapata te huren van AC Milan. 'In de komende uren zullen we zien of Boca de verkoop van Magallán aan Ajax en de komst van een opvolger nieuw leven kan inblazen', schrijft Olé. Ajax is bereid 8,5 tot 9,5 miljoen euro te betalen.

    Lees ook: 'Ajax-transfer ketst af: Overmars is er klaar mee en trekt stekker uit deal'

    Plaats een reactie

    maandag 18 juni 2018 om 08:17
    Deze transfer is inmiddels al afgeblazen? 72 uur, een extreem duidelijk deadline die Ajax gaf. ....
    Vind ik leuk
    Degraaf +16494
    maandag 18 juni 2018 om 08:22
    Dat gaf de media aan, niet Ajax ;-)
    Vind ik leuk
    alffie +1915
    maandag 18 juni 2018 om 08:24
    Niet alles geloven wat de media zegt. 72 uur zou overmars gezegd hebben. Met de nadruk "zou gezegd hebben"


    De media lult maar... weten helemaal niet veel en gokken maar
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20437
    maandag 18 juni 2018 om 09:16
    Lisandro wachtenlang
    Vind ik leuk
    AfcaJB +213
    maandag 18 juni 2018 om 10:25
    Hahahahaha best one so far
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:26
    Ben benieuwd wat eerder is: de naamswijziging van de Amsterdam Arena of de deal met Magallán :)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:17
    gevalletje even de prijs opdrijven tot na het WK
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:29
    Ja want magallan is op het wk toch?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11949
    maandag 18 juni 2018 om 09:18
    Hij zat 2 rijen voor Maradonna op de tribune ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:46
    Euh, straalt de genialiteit van Messi af op de niet-wk-deelnemer Magallán?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:19
    Flauwekul allemaal, met gels is alles mogelijk!!

    Vraag maar aan Cocu, die zei een 1,5 maand terug dat hij zeker in Eindhoven zou blijven....
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:22
    Dat is nu net t verschil,Cocu gaat voor zijn carrière en niet voor in Ajax termen denken geld.Cocu is altijd een nuchter persoon geweest die altijd zeer goede keuzes heeft gemaakt.Denk je nu echt dat Cocu t voor t geld doet.Die is allang binnen
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:47
    Ik geloof dat Sneijder, Iniesta enzo ook allemaal binnen zijn....

    Je meent dat die gaan omdat het weer aan die kanten zo goed is?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:48
    Ik neem zelf ook aan dat Cocu een carrière-technische keuze heeft gemaakt en geen financiële. Maar als je op de desbetreffende topics kijkt zijn niet alle PSV supporters het daarmee eens. Toch?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:52
    Das waar,maar zoals ik al aangaf denk ik echt dat het uit pure nuchterheid is.
    Vind ik leuk
    JustH +14878
    maandag 18 juni 2018 om 10:05
    Koekkoek droom maar verder in je eigen straatje.
    Mensen hebben nooit genoeg, en dat geld zeer zeker voor jouw Cocu!
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 10:06]
    Vind ik leuk
    Degraaf +16494
    maandag 18 juni 2018 om 10:20
    Droom maar lekker verder, voor zijn carrière gaan en niet voor geld. Hij gaat daar 5x meer verdienen dan bij PSV, anders ga je niet naar een dictatuur. Jullie Brabo's kunnen zo heerlijk naïef zijn ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 10:33
    Dat was Dickie Advocaat ook, maar die koos ook telkens lekker voor de knaken hoor...
    Sportieve ambities my ass!
    Vind ik leuk
    Budazonen +358
    maandag 18 juni 2018 om 08:21
    Schat de kans op 50/50. Maar wat een drama weer. Man een man woord een woord toch!
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:38
    Woorden van de media zeggen niet zoveel over de woorden van de mannen die hier ook echt meer afweten en met deze transfer te maken hebben
    Vind ik leuk
    Budazonen +358
    maandag 18 juni 2018 om 09:19
    De speler heeft zelf toch ook een eigen zegje? Als hij zelf naar Ajax wil en het gast niet door dan blijft hij toch ongemotiveerd bij zijn oude club.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3188
    maandag 18 juni 2018 om 10:18
    Klopt, net als de ligt, de jong, neres, onana etc...
    Vind ik leuk
    Simonsopa +419
    maandag 18 juni 2018 om 08:41
    Dat is een normale regel ja, maar zelfs schriftelijke contracten hebben geen waarde in het voetbal.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3373
    maandag 18 juni 2018 om 09:34
    Jawel hoor. Die kunnen alleen afgekocht worden, en daar heb je gelijk de waarde van je contract...
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12402
    maandag 18 juni 2018 om 10:02
    Schriftelijke contracten zijn spijkerhard in het voetbal.
    Kunnen alleen afgekocht worden.

    Het probleem van Ajax kan daarom maar 1 oorzaak hebben:
    Er ligt geen getekent contract.
    Vind ik leuk
    Budazonen +358
    maandag 18 juni 2018 om 18:50
    Kijk maar naar younes
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20420
    maandag 18 juni 2018 om 08:30
    *gaap* er is vast nog wel ergens een twitterbericht te vinden met weer een ander verhaal @VP
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1035
    maandag 18 juni 2018 om 08:36
    Toch lachwekkend al die berichten, het ene moment is het een zo goed als afgeronde transfer en een half uur later wordt alles definitief afgeblazen en dat nu al x4...
    Vind ik leuk
    2cents +53320
    maandag 18 juni 2018 om 08:41
    Rustig door blijven ademen mensen...

    Die 6,5 miljoen waren trouwens dollars. Nog steeds een hoog bedrag, dat zou betekenen dat Boca niet veel overhoudt aan de transfer van Magallan bij een verhoogd bod.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 08:42
    hahaaa .. , Ajax maakt zich volstrekt belachelijk....en ongeloofwaardig.. wat een slapstick..
    Vind ik leuk
    2cents +53320
    maandag 18 juni 2018 om 08:55
    Heeft Ajax hier al iets over naar buiten gebracht dan? Ik heb juist het idee dat vooral de media zichzelf ongeloofwaardig maken.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1026
    maandag 18 juni 2018 om 09:12
    Ik begrijp niet wat je bedoelt Bruno , kan je uitleggen hoe Ajax zich volstrekt belachelijk maakt?

    Volgens mij is er maar één die zich volstrekt belachelijk maakt en dat is onze Bruno..
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:18
    Ajax zou 2 weken geleden de stekker er al uit hebben getrokken, vervolgens weer niet, nu weer wel maar toch weer niet... , afblazen die handel, .. volstrekt belachelijk..
    Vind ik leuk
    JustH +14878
    maandag 18 juni 2018 om 10:09
    Luister in het vervolg maar naar mensen persoonlijk Bruno.
    Dan hoef niks stoms meer te schrijven hier.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:53
    Pimmetje gevalletje kop in het zand, doe niet zo onnozel....
    Vind ik leuk
    Chebaisit +358
    maandag 18 juni 2018 om 09:08
    Net kon je hier lezen dat de transfer afgeblazen is en 5 min later is er weer hoop?.
    VP neemt alleen alles over van andere sites kunnen niet zelf iets ontdekken dan alleen fabeltjes te verkondigen om mensen hier te houden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 11:31]
    Vind ik leuk
    ENSTN-FULB +472
    maandag 18 juni 2018 om 09:17
    Dit zijn media berichten puur bedoeld voor de verkoop met als waarheidsgehalte 0,0.
    Feit is en blijft, hij is gekeurd en in Amsterdam geweest. Transfer is financieel rond, voor zowel de speler als de verkopende club en Ajax.

    Dat mensen hier op VP de raarste opmerkingen maken richting Ajax getuigd van een IQ als een stuk vloerbedekking.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15168
    maandag 18 juni 2018 om 10:00
    Getuigt*
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:25
    Hou toch op man.
    Vind ik leuk
    Hagenees +328
    maandag 18 juni 2018 om 09:40
    Kom nou is met echt nieuws man jezus....zo lees je dit, dan is het weer dat, dan is het zus, en zo....als je godverdomme niks weet hou dan lekker je bek man wat een slap gelul joh.
    Vind ik leuk
    Hagenees +328
    maandag 18 juni 2018 om 09:42
    Ik ben er klaar mee!!!! met deze nep voetbal pagina....adios iedereen die wel blijft lezen
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18916
    maandag 18 juni 2018 om 10:22
    Later ouwe :o
    Vind ik leuk
    Mari +7566
    maandag 18 juni 2018 om 09:46
    Advies aan Ajax
    Haal de vervanger die Boca op het oog heeft.
    Hierdoor missen zij inkomsten, hebben zij een boze/ontevreden werknemer
    hebben jullie een goedkoper alternatief/hebben jullie het spel gespeeld zoals het daar wordt gespeeld/weten ze in het vervolg dat Hollanders zich aan afspraken houden!
    Vind ik leuk
    mcmodd +22647
    maandag 18 juni 2018 om 09:51
    Valt het nu niemand op dat Boca vreselijk haar best doet om een vervanger voor Magallan te halen? Ze willen hem kwijt en kwijlen van een bedrag van 9 miljoen euro dat Ajax wil betalen. Als een club zo graag een speler verkoopt, dan moet je als kopende club je een keer afvragen of die speler wel zo goed is als gedacht, gezegd of aangeprezen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14966
    maandag 18 juni 2018 om 09:53
    Dan hadden ze hem zonder vervanger wel weggejaagd niet ?
    Vind ik leuk
    mcmodd +22647
    maandag 18 juni 2018 om 10:25
    Dat kan je niet weten buts. Waarschijnlijk waren ze dan gewoon een jaar balend doorgegaan met deze speler.
    Vind ik leuk
    2cents +53320
    maandag 18 juni 2018 om 10:47
    En dat kan jij wel weten...?

    Iedereen maakt z’n verhaal bij deze soap (vooral gecreëerd door de media) en dat mag ook.

    Maar houdt het voorlopig maar simpelweg op de Zuid Amerikaanse manier van werken. Dit hebben we vaker gezien. Ook bij transfers van andere spelers uit die regio.

    En dat een club pas zaken wil doen als het ook zelf zaken kan doen is al zo oud als het betaalde voetbal. Vandaar dat clubs vaak schakelen op het moment dat er concrete interesse komt. Kijk naar Heerenveen met Dumfries. Denk je echt dat Heerenveen snel zaken deed met Sparta omdat het Dumfries graag kwijt was?
    Vind ik leuk
    MR - +35
    maandag 18 juni 2018 om 15:54
    Hoe goed een speler is kan je gewoon zien (bijv. als scout, die de wedstrijden volgt). En die kan ook nog beoordelen of een speler past bij wat een club op een bepaald moment zoekt (dus daar is niet zoveel speculatie over mogelijk - alleen wij zien hier de wedstrijden niet, dus kunnen het lastiger inschatten
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 15:57]
    Vind ik leuk
    Butsbal +14966
    maandag 18 juni 2018 om 09:52
    Nog niet niet... dus wel ?
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6093
    maandag 18 juni 2018 om 10:20
    als mark er gisteren echt de stekker heeft uitgetrokken. zou ik ook niet meer de deur op een kier gaan zetten

    Ajax had een deal. en dat wilde ze daar opeens niet meer. dan helaas pindakaas. dan kijken we verder

    als je nu nog terug krabbelt. dan laat je met je sollen.

    ( maar het hangt ervan af natuurlijk of het allemaal waar is wat hier word gepubliseerd)
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12710
    maandag 18 juni 2018 om 11:29
    Wat een soap zeg :)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:36
    Is inderdaad maar waar haal je zo snel een andere verdediger vandaan, zou het niet weten op korte termijn , zal toch betekenen dat de deur nog niet gesloten is voor deze aankoop van Magallan !
    Vind ik leuk
    Gilze +139
    maandag 18 juni 2018 om 16:20
    Ze komen weer met dr eieren na Pasen
    Ze pissen weer overal langs
    Zon slecht aankoopbeleid
    Verkopen kan overmars wel maar kopen das een vak apart
    Seizoen is nu al weer verprutst
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Miljoenentransfer Ajax tóch niet uitgesloten door beweging in Argentinië'