Milik over samenwerking met Bergkamp: 'Had bij Ajax meer aan groepstraining'

    Milik over samenwerking met Bergkamp: 'Had bij Ajax meer aan groepstraining'

    maandag 18 juni 2018 om 11:39

    Oud-Ajacied Arkadiusz Milik heeft tegenover het Poolse Przegladsportowy een boekje open gedaan over zijn samenwerking bij Ajax met Dennis Bergkamp: "Je ontwikkelt je het meest tijdens de groepstraining." 

    Naar eigen zeggen stak Milik niet veel op van de individuele trainingen die hij met Bergkamp had. "We hadden niet echt veel contact. Hij was er wel, maar meestal als we na de training op extra dingen trainden", stelt hij tegenover het Poolse medium.

    Hoewel Ajax de aanvaller veel heeft gebracht, heeft hij niet het gevoel dat bij Ajax zijn spelfilosofie is veranderd. "Op dit niveau zijn spelers klaar en gevormd en kun je enkel de nuances nog verbeteren. Ajax heeft me als team en als club wel veel gegeven. Maar je ontwikkelt je het meest tijdens de groepstraining, niet individueel."

    Eerder liet Milik zich nog heel positief uit over zijn band met Bergkamp. "We hebben een goede band. Ik heb vaak na de training bij Ajax veel tijd doorbracht in het perfectioneren van mijn techniek en hij heeft mij daarbij geholpen. Zelfs tijdens het toernooi hebben we af en toe per sms contact. Bergkamp is een speciaal persoon. Hij heeft een geweldige voetballoopbaan gehad, ik leer continu van hem", zo zei hij in 2016.

    Plaats een reactie

    jamesquinn +2884
    maandag 18 juni 2018 om 11:46
    "Naar eigen zeggen stak Milik niet veel op van de individuele trainingen die hij met Bergkamp had. "

    Dat zegt hij helemaal niet. Hij laat zich ook helemaal niet negatief over bergkamp uit. Hij zegt alleen dat hij MEER heeft geleerd van de groepstraining.

    Niet altijd het negatieve zoeken please...
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 11:48]
    Vind ik leuk
    Voebtal +1953
    maandag 18 juni 2018 om 13:08
    Milk is van de week uitgegleden over een dolfijn en heeft zijn hoofd geraakt.
    Vind ik leuk
    pietprecies +2397
    maandag 18 juni 2018 om 13:26
    Jij ook toen je een username hier bedacht ;-)
    Vind ik leuk
    Voebtal +1953
    maandag 18 juni 2018 om 19:33
    Precies.. piet.
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    dinsdag 19 juni 2018 om 01:24
    Idee met Bergkamp je mag hem of je mag hem niet. Meer keus is er niet.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:46
    Nu nog presteren voor ons land Milik, want jij bent toch wel de zwakste schakel op dit moment bij ons. Hoe je ook weer inviel tegen Chili. Deed echt pijn aan mijn ogen. MAAR GOED! WE WORDEN KAMPIOEN!
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:50
    Je alcoholprobleem is jou zwakste schakel
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1328
    maandag 18 juni 2018 om 11:52
    Onder het motto van 1 Pool drinkt veel Alcohol dus alle Polen drinken veel Alcohol :).
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 11:52]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:54
    Dat niet...

    Meer door de opmerking MAAR GOED!WE WORDEN KAMPIOEN!
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:56
    Nou dan drinken nederlanders nog veel meer. hebben er elk jaar weer een handje vol van, maar nu zijn ze zuur omdat ze niet meegaan. AHHH GOSSIE!
    Vind ik leuk
    Adje80 +5195
    maandag 18 juni 2018 om 11:59
    Nogmaals...je leeft en profiteert waarschijnlijk in Nederland..ga aub terug naar je ontwikkelingsland als je geen respect hebt voor Nederland
    Vind ik leuk
    aphex twin +975
    maandag 18 juni 2018 om 12:37
    Gasten zoals jij kunnen beter oprotten. De meeste Polen werken keihard en hebben banen waar jij je waarschijnlijk te veel voor voelt. Er zijn andere mensen in Nederland die niet WILLEN integreren, Polen doen dat oha WEL. En ja, ik heb een aantal Poolse vrienden, en ik ben zat in Polen geweest. Ontwikkelingsland zeg je, ik zou er eens gaan kijken voor je aannames maakt. Je komt nogal dom over namelijk :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 14:00]
    Vind ik leuk
    Adje80 +5195
    maandag 18 juni 2018 om 12:44
    Hij praat zonder respect of het Nederlands elftal..hij woont in Nederland dus vind ik dat niet kunnen. Jullie praten de Polen te goed, hard werken valt erg mee heb er verschillende aan het werk gehad maar valt erg tegen. Het enige verschil is dat ze uren willen maken en inderdaad zwaar en vuil werk willen doen maar daar worden ze ook voor betaald en kiezen er zelf voor.
    Vind ik leuk
    motsretep +244
    maandag 18 juni 2018 om 15:14
    Iemand die in Nederland geboren is mag dat wel, maar iemand die hier woont niet? Beetje kromme maatstaaf of mogen Nederlanders van jou ook niet zeiken over Oranje? Wordt saai hier dan...
    Vind ik leuk
    popiejopie +2126
    maandag 18 juni 2018 om 15:17
    Jij doet je naam wel eer aan Adje.

    De tijd dat de Polen al het vuile werk doen wat wij niet willen is al lang voorbij. In Polen is tegenwoordig meer werk dan vroeger en in Nederland verdienen ze net zo veel of meer dan Nederlanders (hard werken loont nu eenmaal). Daarbij wonen er ontzettend veel hoger opgeleide techneuten die werk doen wat wij niet kunnen door een tekort aan goede technici.

    Uiteraard lopen er nog genoeg vodka drinkers in veel te grote trainingspakken rond die wel hun geld verdienen met aardbeien plukken.
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    dinsdag 19 juni 2018 om 01:25
    Top gezegd aphex
    Vind ik leuk
    thebigeasy +479
    maandag 18 juni 2018 om 12:43
    Hij zegt toch nergens dat hij geen gesprek heeft voor Nederlanders of voor Nederland? Hij wordt hier continu aangevallen en gediscrimineerd op zijn afkomst en als hij dan eens iets terug zegt dan wordt er vervallen in hypocriete opmerkingen (ik mag wel iets zeggen, maar jij bent geen geboren nederlander dus als ik je beledig mag ik niks terugzeggen).
    Vind ik leuk
    Adje80 +5195
    maandag 18 juni 2018 om 12:45
    Volgens mij kan jij dan niet goed lezen. Hij lijkt het leuk te vinden dat oranje er niet bij is
    Vind ik leuk
    thebigeasy +479
    maandag 18 juni 2018 om 12:47
    Waar zegt hij dat? Geen woorden in iemands mond leggen en aannames doen. Hij reageert op de 100ste discriminerende opmerking die hij hier krijgt.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 13:39
    Dat heet "leedvermaak" en daar zijn wij de beste in.
    Daarbij vertegenwoordig jij ook niet het hele land.
    Wij kunnen uitdelen, maar zeker ook incasseren.

    En ja wij hebben een K** voorronde gedraaid en zijn er nu gewoon terecht niet bij en anderen wel.
    Daarbij is het zeker niet zo dat lui die ons nu in de zeik nemen het land maar moeten verlaten.
    Onder dat mom zijn wij nergens welkom.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:01
    alleen wij gaan dan niet dronken achter het stuur spook rijden
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:03
    Nee, Nederlanders zijn zo keurig. Daarom zijn er ook nooit aanrijdingen op de snelwegen. Zijn allemaal niet veroorzaakt door NEderlanders.
    Dit is echt zulk Hypocriete gedrag om wat 1x gebeurd hier is met een Pool, de hele bevolking daarma aan te spreken als dronken.
    Eng PVV volk zijn mensen als jij, met ADJE80 op plek nummer 1. Want die pik reageert altijd zuur op buitenlanders.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1328
    maandag 18 juni 2018 om 12:04
    Heb je een kater, dat je zo chagrijnig reageert:)
    Vind ik leuk
    companen +538
    maandag 18 juni 2018 om 12:18
    Ga dan terug als je hier bent geboren ben je helemaal een pannenkoek
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:21
    stem sp dus daar gaan je vooroordelen over mij ,maar ik woon zelf in brabant en de overlast is niet te mals hoor , blijft niet bij 1 incident wat jij nu probeert goed te praten....
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:22
    Wie vooroordeelt nou wie? Kijk eerst naar jezelf voordat je zoiets zegt Leonnetje.
    Vind ik leuk
    aphex twin +975
    maandag 18 juni 2018 om 12:39
    Lul toch niet man. Heb zelf in Brabant gewoond en gewerkt en heb er NOOIT last van gehad. Zat 's avonds zelfs gezellig met die jongens aan de bbq in de zomer. Stel je niet aan man.
    Vind ik leuk
    thebigeasy +479
    maandag 18 juni 2018 om 12:45
    Ik woon in de randstad en heb totaal geen overlast van Poolse mensen. Sterker nog kom weleens in een poolse supermarkt om goede ham te halen en Ogorki. Voor mij een verrijking ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:21
    Vergeet mij niet ,Polen zijn alcoholisten en veroorzaken alleen maar ellende oprotten dat volk.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 12:22]
    Vind ik leuk
    aphex twin +975
    maandag 18 juni 2018 om 15:30
    Domme uitspraak van een domme man (die aanname lijkt me vrij correct in dit geval) Ga lekker met je kratje bier in de voortuin zitten kerel :)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 15:45
    En krijg jij tietten
    Vind ik leuk
    Adje80 +5195
    maandag 18 juni 2018 om 12:27
    Bij ons op de a67 gebeuren heel vaak ongelukken met Poolse vrachtwagens die of dronken zijn of in slaap vallen omdat ze niet rusten
    Vind ik leuk
    Baijiu +1024
    maandag 18 juni 2018 om 13:46
    Nederland is een van de beste landen om te wonen als buitenlander. Ik vind ons in verreweg de meeste gevallen heel correct, netjes en respectvol naar buitenlanders die dat toekomt. Wat vind jij?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 13:41
    Nope "wij" geven de 'cruise control' de schuld.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +758
    maandag 18 juni 2018 om 14:01
    Moet je niet eens door met schilderen ?
    Heel de dag op VP met die onzin , en die arme mensen straks weer € 20 per uur in het zwart aftikken
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:10
    Kurwa. Na zdrovij.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1328
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:20
    nie, ty cipka licker
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:24
    Dat is? 😂
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1328
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:25
    Lol
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:05
    Alles kan ik het hedendaags voetbal! Altijd positief blijven, dats mijn motto! Ik heb er een goed gevoel over!
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1416
    maandag 18 juni 2018 om 15:53
    Met zo'n Nick mag je van mij van alles roepen. Of het nu waar is of niet. Ik vind het prachtig!
    Vind ik leuk
    Bizzy +16767
    maandag 18 juni 2018 om 11:52
    Zit je soms aan de Tyskie Bier. Enige realiteitszin is ver te zoeken. Polen kan een aardige balletje trappen maar kampioen worden gaat zeker niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:56
    En Paz dan? Die is toch wel zwakker
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2695
    maandag 18 juni 2018 om 11:58
    Haha jullie mogen je handjes dichtknijpen met spelers als Milik. Polen staat nou niet bekend om z'n voetbaltalent.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:01
    Nee, hij presteert niet bij ons zoals een V Perse vaak niet presteerde voor jullie en MEssi niet presteert bij Argentina.

    En Wat? Lewandowski, Lato, Boniek, Deyna, Piszczek, Glik, Smolarek, ETCCC. Jaaaa stop maar als je niet veel van ons weet.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2695
    maandag 18 juni 2018 om 12:17
    Polen heeft zeker wel topspelers voortgebracht, maar het zijn er altijd maar een paar enkelingen per generatie. Milik is na zn blessure nog niet de oude maar is in de afgelopen jaren naar mijn mening toch wel van onschatbare waarde geweest voor Polen. En ik hoop dat hij zich weer kan herpakken op dit toernooi.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +626
    maandag 18 juni 2018 om 12:27
    Met 1 ding zit je mis,over vPersie niet presteren in Oranje??? Het was niet elke wedstrijd geweldig maar hij is niet voor niks all-time topscoorder in Oranje!!
    NB: Boniek,wat een weergaloze spits was dat,samen met Platini dodelijk bij Juventus!
    Vind ik leuk
    Youri99 +7549
    maandag 18 juni 2018 om 13:03
    En Tomasz Rzasa
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3305
    maandag 18 juni 2018 om 13:37
    Topscorer aller tijden em dan nog zeggen dat hij niet presteerde. Hahahhahahha.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +626
    maandag 18 juni 2018 om 12:23
    Ze hebben er wel een paar (gehad)! Lato,Boniek!!! Lewandowski,Blascykowski. Niet zoveel toppers als Nederland voortgebracht heeft,maar toch......nooit laatdunkend doen over ander land's trots.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2593
    maandag 18 juni 2018 om 13:09
    Wie is jouw dealer? Ik wil ook aan de crack. Sterk spul
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7391
    maandag 18 juni 2018 om 13:08
    Klinkt niet alsof hij door god zelf onder handen is genomen.
    Keer op keer wordt het finale failliet van dat hele technische hart aangetoond.

    Ook Van der Sar. Iedereen blijft hem
    Maar verdedigen en hopen op verbetering. Het is een totale schande voor het hele Nederlandse voetbal wat daar al jaren bij Ajax gaande is.
    En maar stoer doen alsof er ook maar een beetje regie is.
    Vind ik leuk
    reinmark +11
    maandag 18 juni 2018 om 13:12
    Heren dames lees eens goed van Milik zegt. Houd eens op met al dat negatieve.
    Vind ik leuk
    Gilze +60
    maandag 18 juni 2018 om 13:22
    Ik herhinner me t wk 82 nog heel goed
    Met dat kleine spitsje
    Boniek
    Geweldig wat een speler samen met lato
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Milik over samenwerking met Bergkamp: 'Had bij Ajax meer aan groepstraining'