De Haan slaat terug naar Van Duinen: 'We zijn met Zwolle in contact'

    De Haan slaat terug naar Van Duinen: 'We zijn met Zwolle in contact'

    maandag 18 juni 2018 om 16:57

    Het lijkt niet meer goed te komen tussen Mike van Duinen en Excelsior. De spits haalde in een interview in De Telegraaf hard uit naar de Rotterdamse club, maar algemeen directeur Ferry de Haan slaat terug.

    "Als Mike wat zegt, dan moet hij wel de hele waarheid vertellen'', reageert De Haan in gesprek met RTV Rijnmond over het statement van Van Duinen dat Excelsior beloftes niet nakomt. Excelsior wil de 26-jarige aanvaller niet voor het geboden bedrag van 750.000 euro laten gaan, maar vraagt 825.000 euro. De directeur wil er niet te veel woorden aan vuil maken.

    "De bal ligt niet bij mij. Er is genoeg via de media gecommuniceerd door alle partijen. Dat hebben wij nooit gedaan en dat zullen we nu ook niet doen. We zijn met Zwolle in contact en daar zal binnenkort meer duidelijk over komen", stelt De Haan.

    Mede door het mogelijke vertrek van Van Duinen zoekt Excelsior voorin nog naar versterkingen voor komend seizoen. De Kralingers hadden graag Lars Veldwijk binnengehaald, maar hij koos voor stadsgenoot Sparta.

    Poll

    Kan Van Duinen het spitsenprobleem van PEC oplossen?

    (4404 stemmen)

    Plaats een reactie

    twentegoal +500
    maandag 18 juni 2018 om 17:06
    iedereen heeft zijn of haar eigen waarheid...
    Vind ik leuk
    Arvin +3030
    maandag 18 juni 2018 om 18:58
    En toch heb ik het idee dat De Haan hier niet zoveel fout doet.
    Vind ik leuk
    PRICE +33761
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:43
    Kom op excelsior,je kunt die van Duinen zijn transfer niet onthouden. Waar gaat dit over.
    Vind ik leuk
    CPP +708
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:47
    Als hij zo graag wil betaald hij die 75000 toch zelf.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12647
    maandag 18 juni 2018 om 17:07
    Zoals altijd een degelijke reactie. Hoop dat ze een goede vervanger weten te strikken bij Excelsior
    Vind ik leuk
    Pec010 +1943
    maandag 18 juni 2018 om 17:11
    Ik hoop dat Zwolle zich terugtrekt, veel te veel geld voor deze jongen.
    Vind ik leuk
    mazu +1692
    maandag 18 juni 2018 om 17:15
    Klopt , hoop ik ook. Al denk ik dat de transfersom wel lager kan uitvallen nu er een onwerkbare situatie is ontstaan. 4 ton is meer dan voldoende
    Vind ik leuk
    Pec010 +1943
    maandag 18 juni 2018 om 17:19
    Maar als ze eerder al 700k hebben geboden gaat Excelsior nooit akkoord met zoveel minder. Voor dit bedrag moet je een betere spits kunnen halen.
    Vind ik leuk
    mazu +1692
    maandag 18 juni 2018 om 17:24
    Klopt, probeer Necid maar te halen , of anders Veerman of Muhren. Van Duinen is een harde werker, maar dat was Brock Madsen ook, 8 ton is veel te veel
    Vind ik leuk
    HanV +4019
    maandag 18 juni 2018 om 19:14
    Klinkt, jammer genoeg, niet zo. Geen idee wat de Haan bedoelt met wel het hele verhaal vertellen gekoppeld aan het nieuws dat de clubs nog praten. Dat is iets wat vermoedelijk buiten de speler omgaat, dus dat kun je hem niet verwijten.
    Vind ik leuk
    PRICE +33761
    maandag 18 juni 2018 om 17:22
    Dus, gáát goed komen
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 17:23
    825000 euro...dat kan Ronaldo bij PSG in de week krijgen....de eredivisie doet niet meer mee
    Vind ik leuk
    Emmenaar +592
    maandag 18 juni 2018 om 18:12
    Gelukkig niet. Bizarre en eigenlijk schandalige bedragen die je niet eens moet wíllen betalen.
    Vind ik leuk
    PRICE +33761
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:44
    Bedragen waar een Nederlandse eredivisie club overvalt. T jonge wat zijn we weer kenbaar een klein voetballand.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1347
    maandag 18 juni 2018 om 17:31
    Denk dat excelsior wel voor 750 akkoord gaat nu
    Vind ik leuk
    Smithsonian +30010
    maandag 18 juni 2018 om 17:37
    Zoveel gezeik om een overschatte speler. Tof!
    Vind ik leuk
    Peany +444
    maandag 18 juni 2018 om 17:42
    Laat Excelsior lekker de tering genieten, laat die van Duinen lekker daar en schakel alsjeblieft door. 750k was al 400k teveel...
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 17:49
    Huur Sierhuis van Ajax.
    Onee een Amsterdammer in Rotterdam kan natuurlijk niet
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3058
    maandag 18 juni 2018 om 18:10
    Ik denk eerder dat Excelsior de 'gok' te groot vind met zo'n speler. Lijkt me dat ze een spits zoeken met meer eredivisie ervaring.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 18:24
    Snap je punt.
    Noem ik Huntelaar als voorbeeld. Ook uit JL naar Heerenveen. Is ook uit de verf gekomen.

    Ik heb Sierhuis zien ballen... Ik denk dat dit wel een leuke club is.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1670
    maandag 18 juni 2018 om 17:57
    Wat ik me altijd af heb gevraagd.... Zou Ferry nou familie zijn van Foppe..?
    Vind ik leuk
    Stinoo +648
    maandag 18 juni 2018 om 17:59
    Achahbar, Castaignos, Cas Peters of Sam Hendriks, nog genoeg prima spitsen voor Excelsior of Zwolle
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 18:00]
    Vind ik leuk
    Tossa +2110
    maandag 18 juni 2018 om 18:32
    Achabar is al van Pec, kwam totaal niet uit de verf. Was bij Nec lekker bezig dus wie weet...
    Vind ik leuk
    FSCeara +8557
    maandag 18 juni 2018 om 18:03
    Wat moet PEC in hemelsnaam met van Duinen ? Die is net goed genoeg voor de Juup
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 18:21
    Achahbar zit alweer bij zwolle
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1347
    maandag 18 juni 2018 om 19:19
    Kunnen ze mooi ruilen achabar voor van duinen😆
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89622
    maandag 18 juni 2018 om 19:26
    Raar dit, zo ken ik Van Duinen helemaal niet.
    Vind ik leuk
    Ron777 +59
    maandag 18 juni 2018 om 20:33
    PEC moet toch spelers weghalen bij de concurrenten omdat ze zelf teveel spelers kwijt zijn
    Vind ik leuk
    RWMD +138
    maandag 18 juni 2018 om 23:52
    750k vind ik al echt een absurd hoog bedrag. Van Duinen zou dan wel eens de record boeken in gaan van Zwolle...

    Excelsior mag wel echt de handen dicht knijpen, als dit door gaat.
    Vind ik leuk
    brough +0
    woensdag 20 juni 2018 om 17:57
    Ze kunnen beter Robert Muhren huren van Zulte waregem.
    Een voetballer met inzicht , techniek en scorend vermogen.
    En een jongen die nooit moeilijk doet .
    En dan ben je misschien voor 2-3 ton, goedkoper en beter uit
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 17:58]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Haan slaat terug naar Van Duinen: 'We zijn met Zwolle in contact'