'Brands zet zinnen op Ajax-verdediger De Ligt: Everton wil topclubs aftroeven'

    'Brands zet zinnen op Ajax-verdediger De Ligt: Everton wil topclubs aftroeven'

    Director of Football Marcel Brands van Everton wil zich in de strijd mengen om Matthijs de Ligt. Dat schrijft The Telegraph maandag. The Toffees zijn zeer geïnteresseerd in de Ajax-verdediger.

    Brands weet dat de concurrentie voor De Ligt fors is. De achttienjarige Oranje-international staat ook in de belangstelling van onder meer Manchester City en kan tot wel zestig miljoen euro kosten. Everton wil echter zijn spierballen tonen op de transfermarkt en denkt De Ligt iets te kunnen bieden wat bij de Europese grootmachten geen vanzelfsprekendheid is: speeltijd.

    Om die reden heeft Everton ook zijn zinnen gezet op Gelson Martins van Sporting Portugal. De 23-jarige vleugelaanvaller, momenteel met Portugal actief op het WK, is net als onder meer Bas Dost ontevreden in Lissabon na de confrontatie met hooligans. Brans wil de strijd aangaan met clubs als Liverpool, Arsenal en Tottenham Hotspur.

    Plaats een reactie

    maandag 18 juni 2018 om 18:05
    Over een kansloze missie gesproken, haha.
    Vind ik leuk
    MichPSV +8761
    maandag 18 juni 2018 om 19:16
    Hoezo kansloze missie grotere club meer geld voor een groter salaris betere competitie ?.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 19:31]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:35
    Dat kansloos slaat op Brands en dus Everton.. Het gaat hem namelijk nooit lukken om De Ligt vast te leggen, zover was je toch zelf ook wel?
    Vind ik leuk
    MichPSV +8761
    maandag 18 juni 2018 om 19:48
    Nee.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    maandag 18 juni 2018 om 20:36
    Marcel is goed bezig ,ben benieuwd of dit ook weer lukt.
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    maandag 18 juni 2018 om 20:51
    Blij dat Brands niet bij Ajax zit.
    Voor je het weet ben je helemaal leeg, en failliet.
    Vind ik leuk
    Eric777 +117
    maandag 18 juni 2018 om 23:20
    Gezien het feit dat Overmars Brands niet kan luchten of zien zal die de telefoon niet eens opnemen als Brands belt. En De Ligt zal zelf ook niet echt oren hebben naar Everton als alle grote clubs hem al willen hebben. Dan maakt die garantie op speeltijd echt niets uit.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2348
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:33
    De Ligt zou er zelf wel verstandig aan doen om naar een club te gaan van het kaliber everton. Bewijst tot nu toe steeds dat het bij spannende momenten de meest instabiele verdediger is, en bij een absolute topclub krijg je die tijd niet, en wordt je al afgeschreven voor je begonnen bent (bij wijze van spreken)
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    maandag 18 juni 2018 om 18:05
    Heb je 100 miljoen bij je Marcel?
    Vind ik leuk
    Pimman +5064
    maandag 18 juni 2018 om 18:07
    Wéér 10 miljoen meer waard? ;)
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    maandag 18 juni 2018 om 18:14
    Sowieso, Brands moet extra betalen! ;-)
    Vind ik leuk
    Guust +5704
    maandag 18 juni 2018 om 18:20
    Precies, anders lekker Isimat of Swaab halen, kosten een kwart, maar die vind hij blijkbaar niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3286
    maandag 18 juni 2018 om 18:35
    Zijn die niet kampioen geworden?
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    maandag 18 juni 2018 om 18:39
    Meerdere keren zelfs
    Vind ik leuk
    Guust +5704
    maandag 18 juni 2018 om 18:43
    Ja en, blijkbaar denkt Brands daar toch anders over. Real werd ook geen kampioen.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    maandag 18 juni 2018 om 19:21
    Real won alweer een grote prijs.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    maandag 18 juni 2018 om 19:22
    Real is geen ajax
    Vind ik leuk
    Olfie +4426
    maandag 18 juni 2018 om 19:25
    En Schwaab geen de Ligt ;-)
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    maandag 18 juni 2018 om 19:33
    Bedoel je schwaabinho?? Wie is Schwaab?
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    maandag 18 juni 2018 om 19:38
    Ze bedoelen the real Ajax. Het schoonmaakmiddel ;)
    Vind ik leuk
    Jozef +38638
    maandag 18 juni 2018 om 19:40
    Brands gaat helemaal niet betalen.


    Gewoon.


    Omdat ik dat niet wil...;-)

    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    maandag 18 juni 2018 om 20:42
    Jozef,Jozef,Jozef.
    Vind ik leuk
    Jozef +38638
    maandag 18 juni 2018 om 21:06
    Haha, laat me.

    Ik bijt verder niet hoor...;-)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 20:00
    Toch weet die Brands wel waar hij een (aankomende) Klasbak moet halen.......
    Vind ik leuk
    buddha +8882
    maandag 18 juni 2018 om 20:03
    net zo'n klasbak als klaassen ?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 20:07
    3 x beter, dus 3 x 27 miljoen, is 81 miljoen.....
    Vooruit, met korting: 80 miljoen.......
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:49
    lire? of roepies?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:02
    Euro's..........
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    maandag 18 juni 2018 om 20:42
    Die kant gaat de Ligt ook heen voor Barca te licht Arsenal past beter bij hem.
    Vind ik leuk
    tannat +14016
    maandag 18 juni 2018 om 20:34
    BlaasKaak?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 20:40
    Nee, de Ligt heet ie.......
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 20:41]
    Vind ik leuk
    Pimman +5064
    maandag 18 juni 2018 om 18:06
    En nu?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 18:07
    Haha ga spelen. Alsof de fans dat ook leuk vinden... die denken een Klaassen deel 2 dan.
    Vind ik leuk
    Luiehond +1956
    maandag 18 juni 2018 om 18:08
    Everton is te ligt voor hem!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    maandag 18 juni 2018 om 18:08
    Je kunt blijven lachen met die Brands. Ook nu hij in Engeland zit.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1283
    maandag 18 juni 2018 om 18:24
    Maar wat dacht je van luie hond !! Daar kun je echt mee lachen ... everton te ligt voor hem , wat een goede grap zeg
    Vind ik leuk
    Luiehond +1956
    maandag 18 juni 2018 om 19:06
    Haha dank je man! Ik dacht zou ik hem maken.....
    Vind ik leuk
    Sanuk +3286
    maandag 18 juni 2018 om 18:36
    Ja met ajax valt al 4 jaar niets te lachen.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    maandag 18 juni 2018 om 19:22
    Ik moet anders al 4 jaar lachen om Ajax hoor :p
    Vind ik leuk
    Pimman +5064
    maandag 18 juni 2018 om 20:02
    Ik heb sowieso al minimaal 33x gelachen om Ajax ;)
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    maandag 18 juni 2018 om 20:05
    Dan vind jij ze wel heel erg lachwekkend!
    Vind ik leuk
    Pimman +5064
    maandag 18 juni 2018 om 20:15
    Als je het niet begrijpt dan helaas!
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    maandag 18 juni 2018 om 20:18
    Hahaha,

    Helaas voor jou dus :p
    Vind ik leuk
    cheeks +3672
    maandag 18 juni 2018 om 20:07
    Dan moet je wel zowat de oudste man van Nederland zijn.
    Vind ik leuk
    Pimman +5064
    maandag 18 juni 2018 om 20:13
    Google is een handige tool.
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    maandag 18 juni 2018 om 20:54
    33x echt het hardst gelachen zelfs.
    Volgens mij zijn er in Nederland geen clubs die meer gelachen hebben.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17643
    maandag 18 juni 2018 om 18:48
    Zijn netwerk reikt niet ver ;-)
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2482
    maandag 18 juni 2018 om 18:10
    Noemen de bekende Psvers hier De Ligt nog steeds Te Ligt en gaat het nooit redden enz;) degene die niet door zijn fouten konden kijken, heb het altijd gezegd sinds hij in de A1 kwam, dat hij een wereld topper gaat worden!
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1506
    maandag 18 juni 2018 om 18:10
    Dat kun je vergeten Marcel.
    Of De ligt moet persé zelf naar Everton willen,maar zodra jij een bod doet.

    Komen de topploegen ook meteen om de hoek kijken.
    Vind ik leuk
    Pimman +5064
    maandag 18 juni 2018 om 18:11
    Denk dat Brands hem in zijn psv -tijd óók al graag wilde maar ja natuurlijk onbetaalbaar voor een Nederlandse club.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 18:12
    Die wacht wel op iets beters
    Vind ik leuk
    Thilo +2799
    maandag 18 juni 2018 om 18:17
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    Mari +9356
    maandag 18 juni 2018 om 18:17
    Slimme zet van Brandts. Als van Dijk € 80 mln waard is (in Engeland), dan is de Ligt dat ook (in Engeland)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 18:29
    Dat betekent dus dat Brands meer moet betalen. Wat is daar slim aan?
    Vind ik leuk
    Mari +9356
    maandag 18 juni 2018 om 18:32
    Een speler van Ajax die volop gewild is in Europa halen is de slimme zet
    Wat bedragen betreft: zo gaat dat in Engeland. De clubs krijgen zoveel geld uit tv-rechten dat ze met geld kunnen smijten.
    Brandts wil niet na 1 jaar er alweer uit liggen en gaat dan ook de boerin op
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 18:35
    Ok, dat snap ik, maar door de hoeveelheid clups die geïnteresseerd zijn gaat de transfersom nu alleen maar verder omhoog, en hoe De Ligt zich gaat ontwikkelen is erg onzeker. Dus wat hij over 1 of 2 jaar moet kosten is gissen...
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    maandag 18 juni 2018 om 19:26
    Hoezo?
    Vind ik leuk
    Mari +9356
    maandag 18 juni 2018 om 19:30
    Hoezo wat?
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    maandag 18 juni 2018 om 19:32
    Hoezo is de ligt 80 miljoen waard als van dijk dat ook is?
    Vind ik leuk
    Mari +9356
    maandag 18 juni 2018 om 19:35
    Ik vind van Dijk dit bedrag totaal niet waard.
    (de ligt overigens ook niet)
    In Engeland gaat het totaal niet meer om geld. Overleven is de kunts
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    maandag 18 juni 2018 om 19:36
    Ja die zijn de weg kwijt en door die bizarre tv gelden stoken ze de hele wereldmarkt op.
    Vind ik leuk
    Mari +9356
    maandag 18 juni 2018 om 19:40
    Beide zijn max de helft waard.
    Vind ik leuk
    Kevinho +573
    maandag 18 juni 2018 om 18:22
    Gelson Martins had toch zijn contract laten ontbinden?
    Vind ik leuk
    Ale +4759
    maandag 18 juni 2018 om 18:23
    Humor.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 18:23
    Haha, alsof de Ligt naar Everton zou willen.
    Droom lekker verder.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11818
    maandag 18 juni 2018 om 18:40
    Tussenstap zou zo gek niet zijn, zeker ook gezien zijn leeftijd
    Vind ik leuk
    orion73 +1480
    maandag 18 juni 2018 om 18:25
    Everton is prima club voor hem. Gewoon 25 miljoen pakken als dat lukt want meer gaan ze echt niet betalen.
    Vind ik leuk
    base +2269
    maandag 18 juni 2018 om 19:03
    25 miljoen ?
    Onder welke steen heb jij geleefd de afgelopen jaren?
    Kluivert komt daar al bijna aan met zijn 1 jarige contract. ;)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 18:26
    Menneke kan beter naar die andere club uit Liverpool gaan, samen met van Dijk schitteren in het mooiste stadion ter wereld
    Vind ik leuk
    hassel +814
    maandag 18 juni 2018 om 18:27
    1 overschatte neus bij Everton is wel genoeg hoor.
    Vind ik leuk
    Wilex +1259
    maandag 18 juni 2018 om 18:38
    Precies lekker in Amsterdam laten deze held. Hij haald Sven van Beek ofzo maar op, die is veeeeel beter volgens de echte kenners in 010 en is ook nog is veeeeel goedkoper want shoppen bij de kakkies is als winkelen bij de aldi
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1536
    maandag 18 juni 2018 om 18:30
    Zou ik niet mn vingers aan branden, Marcel
    Vind ik leuk
    stratumseind +171274
    maandag 18 juni 2018 om 18:30
    Eens een PSV’er altijd een PSV’er
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:01
    Brands zal gedacht hebben als niemand Ajax van De Ligt verlost doe ik het zelf wel. En De Ligt is zeker niet de zwakste Ajacied, dus zo dient hij nog steeds de belangen van PSV.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11818
    maandag 18 juni 2018 om 18:39
    Can’t blame him for trying
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 18:39]
    Vind ik leuk
    BS +1127
    maandag 18 juni 2018 om 18:41
    Kansloos Brands, als je zoveel clubs voor het kiezen hebt, ga je niet bij Everton voetballen.
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +296
    maandag 18 juni 2018 om 18:45
    Hahahaha, hahahaha...... Brandsie, je laat mij telkens weer van mijn stoel vallen van het lachen..... Wss tegen kerst weer terug in Nederland en een illusie armer...
    Vind ik leuk
    Strijp +12810
    maandag 18 juni 2018 om 18:47
    Ik snap het gelach niet zo goed, voor De Ligt zou dit een goede tussenstap zijn, hier kan hij spelen en op een hoger niveau.
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +296
    maandag 18 juni 2018 om 19:15
    Dan moet ie eerst wat meer dan 100 miljoen te besteden hebben. Met 100 miljoen kan je niet met de grote jongens mee doen, dus ja, hij maakt het zeer lachwekkend..
    Vind ik leuk
    Richard020 +13026
    maandag 18 juni 2018 om 19:21
    Duurste aankoop van Everton is 30 miljoen € geweest. De Ligt moet rond de 60 miljoen kosten! Everton betaalt nooit dat soort hoge bedragen, om te lachen dus dat Brands denkt kans te maken op Matthijs De Ligt!

    Overmars en Brands hebben al geen goede verstandhouding, Overmars gaat daarom geen ruimte geven met de onderhandelingen, en Everton kan geen 60 miljoen betalen.
    Vind ik leuk
    Strijp +12810
    maandag 18 juni 2018 om 22:23
    Snap je punt van de 30 miljoen, punt van Brands en overmars kan ook kloppen, echter heeft Everton 100 miljoen transfer budget ter beschikking, ik zie Everton als club zelf echter wel als een tussen mooie stap voor De Ligt
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:00
    Duurste aankoop van Everton was afgelopen zomer Sigurdsson voor zo'n 45 miljoen pond. Verder maakt Everton natuurlijk geen schijn van kans om De Ligt te contracteren.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 00:01]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21482
    maandag 18 juni 2018 om 18:47
    Kan ie niet betalen ;-)

    Maar waarheidsgehalte....geen idee
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 18:55
    Zou wat zijn als ze de Ligt kopen om hem vervolgens direct te verhuren aan PSV.
    Worden ze helemaal gek in Amsterdam;)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 20:10
    De Ligt wordt gek, wil ie helemaal niet......
    Trouwens jij vindt de Ligt toch helemaal niets, kan er toch niets van volgens jou......
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 20:33
    De Ligt zou graag ook eens een schaal in de lucht willen houden;)
    Ik vind de hype rond de Ligt inderdaad zwaar overdreven. Heeft op een handvol wedstrijden nog helemaal niets laten zien op niveau. Maakt nog regelmatig zijn fouten. Iedereen denkt dat hij zo maar even mee kan draaien met de Europese top. Nou dat gaat hem vies tegenvallen. Dat hebben we wel eerder gezien met diverse topspelers uit de eredivisie.
    Ik heb nooit gezegd dat hij niets is en er helemaal niets van kan.
    Dat maak jij ervan....
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 20:39
    Dat heb jij ervan gemaakt.....
    Ben je vergeten zeker, Tsja......
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1536
    maandag 18 juni 2018 om 21:09
    Toch heeft Silkenborg een punt. Startsnelheid en wendbaarheid zijn echt zwakke punten die je in Eredivisie kunt verbloemen..
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:39
    Lul niet zo slap. Geef maar eens aan dan waar ik dat letterlijk gezegd heb.
    Denk dat jou begrijpend lezen niet van z'n heel hoog niveau is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:19
    Niet zo te keer gaan, knul.....
    Ik bewaar niet alles van je......
    Vind ik leuk
    Retweet +508
    maandag 18 juni 2018 om 18:58
    Haal ze maar weg uit Amsterdam Marcel!
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:02
    Wist niet dat brands in de comedy zat...
    Vind ik leuk
    Het Brein +4123
    maandag 18 juni 2018 om 19:09
    Marcel, probeer het eens bij Van Beek..
    Vind ik leuk
    Martinnat +952
    maandag 18 juni 2018 om 19:11
    Als Barcelona komt heeft Marcel geen kans , maar als die niet komt zou het nog niet zo gek zijn , laat het daar maar zien dan kun je daarna echt overal heen denk ik dan
    Vind ik leuk
    ficusje +2200
    maandag 18 juni 2018 om 19:24
    Schroeven zo de prijs voor de ligt naar ongekende hoogte,marcel zet nu goede druk.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23979
    maandag 18 juni 2018 om 19:29
    De Ligt is mijns inziens nog niet rijp voor een hoger niveau. Laat hem nog een jaar in de eredivisie spelen en dan zal blijken hoe goed hij kan zijn. Volgend jaar is nog vroeg genoeg om een stap omhoog te maken, en over twee jaar kan ook nog.
    Vind ik leuk
    Altijd wat +113
    maandag 18 juni 2018 om 19:55
    Toch zou tie daar de kneepjes van het Engelse harde voetballen kunnen leren. Kijk naar van Dijk ook eerst een lagere club daarna door stomen naar het grote werk. Bij de grote 4 hoef je geen fouten te maken.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5542
    maandag 18 juni 2018 om 19:58
    Nu is het een ex PSV er die een Ajacied wil, niet zeuren dat het weer over Ajax gaat.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 20:23
    Zou geen verkeerde zet zijn.
    1 of 2 jaartjes bij everton in de premier league.
    Top ervaring voor hem.
    Heeft hij hele goeie kansen om echte speeltijd te krijgen.
    Niet 5 of 10 min om de wedstrijd 9fz.
    En Daarna het echte werk.
    Beetje Van Dijk route.
    Met paar sprongetjes haha
    Vind ik leuk
    Champ1 +246
    maandag 18 juni 2018 om 20:24
    Brands heeft een neusje voor koopjes
    Vind ik leuk
    Flexa71 +1
    maandag 18 juni 2018 om 20:39
    Frenkie gewoon op de postie op middenveld punt naar voren.
    Alles in de voorwaartse beweging
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:03
    Everton gaat dus 80 betalen en de ligt wil daar voetballen inplaats van al die CL teams....


    Sure
    Vind ik leuk
    1974 +18
    maandag 18 juni 2018 om 21:03
    mark hou je poot stijf dus niet verkopen
    Vind ik leuk
    HupHolland +2614
    maandag 18 juni 2018 om 22:03
    Ze konden Klaassen ook speeltijd bieden.

    Everton zou in alle opzichten een absoluut verkeerde keuze voor De Ligt zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:20
    Droom lekker verder Brands niet bij PSV en zeer zeker niet Everton en je kan hem niet betalen , andere clubs waaronder City en United wel !
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 22:21]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26504
    maandag 18 juni 2018 om 22:53
    De Ligt moet van Ajax niet naar Everton. Hij moet naar een grotere club. Ik snap wel dat Brands het toch gaat proberen!
    Vind ik leuk
    Gerro +6690
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:14
    Marcel heeft waarschijlijk nog een trauma van de linksback die hij niet naar PSV wist te halen en nu denkt bij Everton de meest begeerde jonge centrum verdediger van de wereld even binnen te hengelen waarmee hij in 1 keer door zijn tranferbudget heen gaat. Dat gaan ze daar vast niet goed vinden maar denk ook niet dat de Ligt interesse heeft naar daar te verkassen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws