'Chelsea heeft technische staf bijna compleet, maar moet eerst 15 miljoen betalen'

    'Chelsea heeft technische staf bijna compleet, maar moet eerst 15 miljoen betalen'

    Chelsea lijkt de nieuwe technische staf voor komend seizoen bij elkaar te hebben. De beoogde nieuwe hoofdtrainer Maurizio Sarri en clubicoon Gianfranco Zola moeten hun landgenoot Antonio Conte opvolgen op Stamford Bridge.

    Volgens The Daily Mail moet alleen het contract van Conte nog afgekocht worden, voordat de club het nieuws naar buiten kan brengen. De nummer vijf van het voorbije Premier League-seizoen moet naar verluidt liefst elf miljoen euro uittrekken voordat het afscheid kan nemen van Conte en zijn assistenten. Ook voor Sarri moeten The Blues hun portemonnee trekken. De 59-jarige Italiaan staat formeel nog steeds onder contract bij Napoli, hoewel de club zich al verzekerd heeft van Carlo Ancelotti. De afkoopsom van Sarri zou vier miljoen euro bedragen.

    Naar verwachting wordt de deal deze week nog afgerond. Zola zou tijdens het WK actief zijn als analyticus, maar heeft zijn werkzaamheden voortijdig afgebroken en het vliegtuig naar Londen gepakt. Chelsea heeft ook met Laurent Blanc en Luis Enrique gesproken, maar Sarri was van meet af aan de eerste naam op het lijstje van de club.

    Plaats een reactie

    MichPSV +8759
    maandag 18 juni 2018 om 19:36
    Kan er alleen maar beter op worden qua voetbal.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 19:39]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    maandag 18 juni 2018 om 20:04
    Mwah... blijft afwachten...
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1996
    maandag 18 juni 2018 om 19:36
    Zola jaah goed idee. Wat een voetballer was dat zeg, geweldig.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:45
    Dat valt ook wel reuze mee. Goede speler daar niet van maar er waren vele malen betere spelers dan Zola
    Zeker in zijn tijd
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 19:46]
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1996
    maandag 18 juni 2018 om 20:36
    Zola was de bom.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8948
    maandag 18 juni 2018 om 19:39
    Altijd lekker als je als trainer nog onder contract staat bij je club en je al verhalen leest over de nieuwe trainer. Dat had die trainer van Fenerbahce ook, want Cocu was al 2 weken geleden in beeld, terwijl hij vandaag pas ontslagen is.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:43
    Antonio kan niet wachten tot hij een schop krijgt en een hele dikke zak geld, haha.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:48
    Zoeen man lijkt hij mij eerlijk gezegd niet. Heeft toch ook veel mooie dingen bereikt als trainer
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:50
    Het is wel duidelijk geworden dat hij er klaar mee is bij Chelsea, weet zelf volgens mij ook al lang voor zichzelf dat dit zijn laatste seizoen was.. En de club is klaar met hem, dus wachten op die dikke afkoopsom.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:54
    Dat zou iedereen doen denk ik zomaar. Ik zou dat al voor minder doen. Zolang je geld binnen ken harken, altijd doen. Maar hij is ook een liefhebber van de sport. Hij geeft zijn ziel en zaligheid voor elke club en elke wedstrijd
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 19:47
    Tegenwoordig doen ze vooruit denken. Eerst zaten ze dan 2 weken met een interim trainer
    Vind ik leuk
    DrDeef +2091
    maandag 18 juni 2018 om 19:49
    Ah joh die Conte is meteen na t kampioenschap in z'n eerste jaar ruzie gaan maken met de clubleiding en heeft in allerlei interviews z'n frustraties over t transferbeleid geuit. Dat hij er überhaupt nog zit is eigenlijk al een wonder.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    maandag 18 juni 2018 om 20:05
    Die gast is een fanaat!
    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    maandag 18 juni 2018 om 20:29
    Welkom in voetbal-land
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31732
    maandag 18 juni 2018 om 19:51
    Triest beleid van een trieste club.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    maandag 18 juni 2018 om 20:06
    Dat van dat beleid klopt.

    Een trieste club is het zeker niet.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14638
    maandag 18 juni 2018 om 23:42
    Ze doen maar wat lijkt het.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +829
    dinsdag 19 juni 2018 om 03:15
    Zou voor chelsea geweldig zijn als hij insigne meeneemt als vervanger voor hazard. Al hoop ik dat insigne naar barca gaat als hij weg gaat, wat een dodelijke aanval heb je dan weer.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 03:17]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws