'PSV kwam uit bij de overschatte Angelino, terwijl Gallardo beschikbaar was'

    'PSV kwam uit bij de overschatte Angelino, terwijl Gallardo beschikbaar was'

    Henk Spaan denkt dat PSV in de zoektocht naar een linksback beter voor de Mexicaanse international Jesús Gallardo had kunnen gaan. De 23-jarige speler van Pumas maakte een sterke indruk in het WK-duel met Duitsland.

    Spaan kreeg sowieso een goed gevoel bij het optreden van de Mexicanen. 'Zou Herrera nog trager zijn dan die Jedinak (Australië, red.) met zijn baard? Technisch en tactisch is Hector, de Mexicaanse bultenaar, wel vier tot vijf klassen beter', schrijft hij in Het Parool. 'Hij was het die de bal afpikte van Khedira, waaruit de counter werd geboren die tot de Mexicaanse overwinning leidde.'

    'De Duitse mythe van het tactische meesterschap is dood. Ze hoeven in Zeist niet meer bij Duitse laptoptrainers in de leer te gaan', aldus Spaan. 'Beter kunnen ze aan Osorio, de bondscoach van Mexico, gaan vragen hoe hij zijn voorbereiding heeft aangepakt. Hij zal zeggen dat hij een paar uur met Louis van Gaal heeft zitten praten. Wat betekent dat ze in Zeist dus eigenlijk het beste Louis de alleenheerschappij hadden kunnen geven.'

    'Verder was linksback Gallardo geweldig. PSV kwam na lang zoeken uit bij de overschatte Angelino, terwijl Gallardo beschikbaar was', besluit Spaan.

    Plaats een reactie

    jaja_PSV +46056
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:22
    Eerlijk gezegd heb ik ook liever een gevestigde international.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:23
    Inderdaad maar kost wel 5 miljoen duurder
    Vind ik leuk
    Korm +36615
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:25
    precies!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:26
    Zit toch geld zat in Eindhoven?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46056
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:27
    We hebben geen grond meer in de verkoop.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10298
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:40
    Verstandig dat je maar meteen zelf de grap maakt ;-)
    Vind ik leuk
    Morris +22840
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:41
    vast nog wel gebakken lucht? :-)
    Vind ik leuk
    Korm +36615
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:47
    dat hebben ze in amsterdam morris, ken je het verhaal van die argentijnse verdediger die zou komen.....?
    Of tadic, balotelli of eto'o??
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 11:03]
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14380
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:17
    Volgens mij ben je in de war met al die linksbacks die naar Eindhoven zouden komen de afgelopen 2 jaar.
    Vind ik leuk
    Korm +36615
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:20
    hahaha dat is ook zo'n verhaal ja!
    maar we hebben hem nu :)

    maar je gaat toch niet ontkennen dat dit ook zo'n soap wordt?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 09:22]
    Vind ik leuk
    tannat +14014
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:58
    Die hebben ons afgelopen seizoen het kampioenschap gekost...
    Oh wacht ... toch niet!
    Vind ik leuk
    Morris +22840
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:47
    Dat Sanuk en Kees zo zouden reageren was voorspelbaar maar jij??

    Vind ik leuk
    Korm +36615
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:43
    tja ook ik laat me wel eens gaan... wordt soms moe van dat bashen en als mensen als jij er ook mee gaat beginnen dat kan ik het toch niet laten om ook te reageren ;)
    Vind ik leuk
    Morris +22840
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:09
    Ik vond mijn cynisme wel grappig
    Vind ik leuk
    Korm +36615
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:30
    Ik niet ;)
    Vind ik leuk
    Morris +22840
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:35
    Het was cynisme om te ondersteunen, niet om te bashen..
    Vind ik leuk
    Korm +36615
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:49
    dan kan ik ermee leven :)
    Vind ik leuk
    Adje80 +8478
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:40
    Net of ajax iets had aan eto'o en balotelli..eto'o was niks meer na zijn Barcelona tijd, daarvoor ook niet trouwens en balotelli moet je al nooit willen
    Vind ik leuk
    Korm +36615
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:43
    daar ben ik mee eens, maar ajax wilde ze wel
    Vind ik leuk
    Adje80 +8478
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:50
    Wie zegt dat ze er echt nee onderhandeld hebben..ajax wist echt wel wat die gasten verdienen daar gaat ajax nog niet bijna de helft van betalen en waarom zouden ze dan in zo'n zwakke competitie gaan spelen
    Vind ik leuk
    Korm +36615
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:02
    hmm overmars bij de tafel van kees?
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1428
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:01
    Over welke Braziliaan heb jij? Volgens mij heb je het over een Argentijn!
    Vind ik leuk
    Korm +36615
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:03
    hahaha inderdaad, thnx maat
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1428
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:09
    You're welcome;)
    Vind ik leuk
    Sanuk +3286
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:50
    Dat verkoopt ajax zijn supporters al jaren.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:33
    Of in de leer gaan bij Ajax om de belasting te foppen,wie weet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:17
    Like als je lozano goed vind
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:42
    nee maar nog wel de tribunes van het stadion en aandelen
    maar als we dat allemaal gaan verkopen , halen ze ons in Amsterdam nooit meer in ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:37
    De Hertgang ;) dat is groter als de grond onder het stadion
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:28
    Als je arias verkoopt dan zou je hem er wel bij kunnen kopen. Moeten ze maar uitvechten voor die positie. Maar heb echt idee dat we die erick bij moeten hebben en als je iemand kan lenen of transfervrij kan halen die veel ervaring heeft is je middenveld ook al goed als zeker.
    Vind ik leuk
    Castromann +7190
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:01
    5 milj..?.denk dat hij nu over de toonbank gaat voor 15milj.
    Maar denk dat Henk Spaan meer teleurgesteld is dat Angelino niet naar zijn cluppie ajax verhuist. Objectiviteit is bij Henkie vaak ver te zoeken....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 09:02]
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:05
    Hmmm kan wel in ieder geval tussen 10 en 15 miljoen zeker. Hij mag hem overschat vinden wil die backs van ajax nu wel eens een jaar zien. Dan eens zien of hij zo objectief blijft zal er spijt ban krijgen;)
    Vind ik leuk
    chicken +11316
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:06
    Waarom? We hebben een Argentijns international...voor 4 miljoen...
    Vind ik leuk
    Castromann +7190
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:29
    Tja wegens gebrek aan beter bij pover Argentinië.
    Als kostas lamprou nu argentijn was...had hij nu ook op het wk gekeept......
    Vind ik leuk
    chicken +11316
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:36
    Joh...je hebt echt wat te melden...
    Vind ik leuk
    Bertus +5685
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:26
    Wie Spaan nog serieus neemt moet naar de dokter. Wat een zure verbitterde vent is dat toch. Ik had het idee dat hij vroeger bij Spaan en Vermeegen een rol speelde maar hij is dus echt zo.
    PSV heeft met Angelino een goeie back in huis gehaald, en ja misschien is Gallardo beter maar is hij ook betaalbaar?
    Vind ik leuk
    chicken +11316
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:04
    Ook 5 miljoen beter..
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:11
    Waarschijnlijk wel is niet voor niets een international.
    Vind ik leuk
    chicken +11316
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:14
    Beetje verder in zijn ontwikkeling en rijper..

    Alleen hebben we de 1 een seizoen aan et werk gezien, talentvol, en de ander een wedstrijdje counteren op het WK..
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:17
    Ja maar als hij bij PSV past waarom niet?! Alleen is de vraag stel van bommel wordt coach hoe gaat hij het invullen.
    Vind ik leuk
    chicken +11316
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:20
    Das toch weer afwachten denk ik. Van NAC naar PSV..worden weer andere dingen verwacht.

    En oom voor Bommel zou gelden; je moet het doen met de spelers die je hebt..
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:23
    Klopt maar geldt ook voor dumfries en viergever na zijn blessure eigenlijk wel voor elke speler wat ze dit seizoen gaan brengen..
    Vind ik leuk
    chicken +11316
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:26
    Als je de namen zo leest moet psv op -2 beginnen dit seizoen. Alles opnieuw opbouwen. Toch is er eigelijk niemand vertrokken...
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:29
    Ja maar er gaan paar zeker weg zoals arias zoet en zie isimat ook vertrekken op een goed bod. Elk jaar moet een nl club bouwen het moet net allemaal passen. Bij bepaalde spelers weet je ook waar je aan toe bent. En maar net zien hoe van bommel alles in past
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:31
    En je hebt ook nog een voorbereiding om naar te kijken hoe alles in elkaar valt. Alleen moeten de spelers dan achter het tactiek en denkwijze van de trainer staan.
    Vind ik leuk
    chicken +11316
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:40
    Dat bedoel ik met beginnen op -2...

    Voorlopig is iedereen er nog. De geruchten molen hoor je ook niet echt. Niet te hopen dat er pas verkocht wordt na het WK. Als je dan pas kunt gaan bouwen ben je de sjaak. En we hebben het wel over de basis..afgelopen seizoenen viel dat wel mee in Eindhoven. Ben benieuwd wat er staat de eerste competitie ronde.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:44
    Laten we zeggen de eerste officiële wedstrijd is al belangrijk plus europa. Ze moeten het inderdaad op tijd rond hebben. Maar ook al begin je -2 als alles klopt dan kan je op tijd bouwen.
    Vind ik leuk
    chicken +11316
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:49
    Toch krijg ik een eng voorgevoel met die Europese kwalificatie voor de deur..als we hey niet redden zijn we definitief vd kaart geveegd ben ik bang.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:57
    Hoezo dat we zijn al verzekerd van el groepsfase. Zelfs met van bommel zie ik ze het wel redden. Wat ik al zeg ze moeten wel voor hem willen spelen.
    Vind ik leuk
    chicken +11316
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:06
    El groepsfase....kom op man. Dat is toch de maatstaaf niet voor onze kampioen...CL moet binnen geharkt worden en niks anders.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:10
    Tuurlijk iedereen wilt cl spelen is een betere vetpot en sfeer dan el maar als het niet anders is dan pech...
    Vind ik leuk
    Always PSV +11689
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:27
    Zucht! Ik wordt echt moe van Spaan. Achteraf journalistiek.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10298
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:30
    Echt he. Thank you Captain Hindsight! Ook maar even afwachten hoe Angelino het gaat doen.
    Vind ik leuk
    2cents +56550
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:49
    Nou ja achteraf, Angelino heeft nog geen bal getrapt en is dus ook nog zeker niet mislukt. Als hij de revelatie wordt in Eindhoven heeft Spaan het gewoon, vooraf, fout gezien.

    Hij blijft wel één van de stuurlui die aan wal blijven, net als wij, alleen krijgt hij een groter podium. ;)
    Vind ik leuk
    The Iceman +10298
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:51
    Dat achteraf lijkt me vooral te gaan over die Gallardo. Als Spaan echt een grote jongen was geweest had hij die speler voor het WK al aangeprezen.
    Vind ik leuk
    2cents +56550
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:55
    Spaan is geen scout in Midden Amerika hè. PSV heeft daar voet aan de grond en moet hem dus op de radar hebben gehad. Als hij inderdaad beschikbaar is dan was het een optie. Toch?
    Vind ik leuk
    The Iceman +10298
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:02
    Tuurlijk, hoewel we de afweging van psv in dezen niet kennen. Misschien was hij te duur, misschien wilde hij niet, misschien vond psv Angelino gewoon beter. En voor hetzelfde geld was dit met afstand de beste wedstrijd die Gallardo op dit WK gaat spelen, dus ik vind het vooral wat opportunistisch van Spaan. Maar daar krijgt hij voor betaald, dus ik snap het wel.
    Vind ik leuk
    2cents +56550
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:08
    Hij zit er natuurlijk om spraakmakende dingen te schrijven, anders negeert iedereen die column.

    Al zijn de meningen over Angelino wel erg positief. We moeten nog maar afwachten hoe dat uitpakt. Ook hij is geen groot verdediger, dus samen met Lozano op 1 kant spelen zal ook bij hem een probleem zijn. En links blijft veruit de beste kant voor Lozano. Maar goed, die zal wel vertrekken. En Bergwijn levert wél die verdedigende arbeid.

    Vind ik leuk
    Nistel +3590
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:54
    Henk Spaan heeft nog nooit iets positiefs over PSV gezegd. Inderdaad categorie Sjaak Swart.
    Vind ik leuk
    2cents +56550
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:58
    Spaan sprak vorige week nog zeer positief over een PSV talent en ik denk dat als je zijn verhalen terugleest er nog veel meer positieve commentaren te vinden zijn. Je moet ze echter wel willen zien. ;)
    Vind ik leuk
    Nistel +3590
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:00
    Dan is het inderdaad goed zoeken. Ik zie kennelijk alleen de verhalen van een heel verzuurde man die het altijd beter denkt te weten. Ook over onderwerpen als het Ajax betreft overigens hoor, al is dat wel meer een mix van euforie en negativiteit.
    Vind ik leuk
    2cents +56550
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:03
    Spaan is eigenlijk gewoon liefhebber, net als wij. Alleen inderdaad eentje waar de zuurgraad vrij hoog is. In alles wat hij schrijft. En ja, hij schrijft voor een Amsterdams krantje, dus Ajax is iets vaker onderwerp van gesprek.

    Ik heb ook weinig op met dat zure gebeuren en het feit dat het voor hem makkelijk lullen is. Daarbij overdrijft hij nogal, maar dat hoort dan weer bij columns.
    Vind ik leuk
    Nistel +3590
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:09
    Spaan en ook Swart komen natuurlijk uit de generatie dat voetbal nog een bepaalde romantiek kende, niet was vernield door commercie en de egootjes van verwende multimiljonairs op hun 17e. Toen het echt nog om de schoonheid van de sport ging en je als kleine(re) club gewoon kon meten met clubs internationaal. Zonder al te veel afbraakvoetbal.

    De hang naar het verleden is best begrijpelijk, maar die tijd komt -helaas- niet meer terug. Types als Spaan en Swart moeten zich daar eens overheen zetten. Een keertje verzuchten naar vroeger is prima, maar ook weer met de blik vooruit.
    Vind ik leuk
    2cents +56550
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:20
    Denk je dat daar die negativiteit vandaan komt? Zou goed kunnen hoor, maar bij Swart is het in mijn beleving toch bovenal zijn blinde liefde voor zijn club en het veel te grote podium dat hij krijgt om dat te uiten. Door de nieuwe media en clickbait sites als dit, krijgt hij een veel groter publiek dan ooit de bedoeling kon zijn. Die man had men tegen zichzelf moeten beschermen in plaats van een podium moeten bieden. Maar alles voor de advertenties.

    Spaan is toch een iets ander verhaal. Kan prima nadenken en ook nuanceren. Hij doet echter bewust bepaalde uitspraken om te prikkelen.
    Vind ik leuk
    Nistel +3590
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:31
    Ik zie Spaan nooit anders, lijkt me toch een structureel dingetje te zijn.

    De blinde liefde voor een club geeft natuurlijk de richting aan de negativiteit die reeds de aard van het beestje is (alles wat ook maar enigszins tegen je club ingaat is slecht). Ach dat zie je hier op VP net zo goed. Staat speler A in de belangstelling van de andere club, kan die er niks van. Wordt 'ie door jouw club gekocht is het opeens een topper.

    Types als Swart worden natuurlijk wel door de media uitgemolken omdat ridiculiteit nu eenmaal scoort. Dat ben ik met je eens.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8749
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:08
    Als die gasten het niet beter denken te weten, hebben ze dus geen onderwerpen meer om te behandelen
    Vind ik leuk
    Nistel +3590
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:11
    Genoeg columns die ik met plezier lees. Hoef het ook niet overal mee eens te zijn. Het kan ook op een ludieke manier ipv altijd na het drinken van een fles azijn. Van Spaan word ik al heel lang niet meer vrolijk.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26616
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:52
    Precies, die kerel roept van alles, maar komt nooit met fatsoenlijk nieuws. Ouwe koeien uit de sloot, inkoppertjes en niet realistische suggesties... dat is Spaan samengevat...
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:32
    Er komt weer weinig zinnigs uit zijn vingers.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25004
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:58
    Dat Angelino door City werd gekocht, betekend dat hij er echt wel iets van kan, hoor. En dat heeft hij bewezen ook !
    Vind ik leuk
    The Iceman +10298
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:22
    Mosterd na de maaltijd meneer Spaan, daar heeft niemand wat aan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:26
    Henkie heeft weer eens een mening...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:27
    Weet je, je kan ook alleen maar hopen dat elke speler uit een buitenlandse competitie hier óók slaagt. Angelino is op basis van zijn prestaties in de ED gehaald. Dus lijkt het me dat deze onze competitie aankan. Wk Wonders zeggen niet alles. Ochoa keept ook maar bij Standaard Luik.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20966
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:27
    Zoals ik al vaker gepleit heb voor meer midden en zuid amerikaanse spelers bij Psv. Angelino en Dumpfries is 1 grote gok.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:14
    Ja, en dat zouden die midden- en Zuid-Amerikaanse spelers ook zijn.
    Met alle succesverhalen lijken de missers vaak vergeten te worden, zoals 'Maza' Rodriguez, Alcides, Robert, Beto da Silva etc.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20966
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:28
    Het kan niet altijd raak zijn maar doorgaans doen die jongens het goed bij PSV.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2328
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:28
    Dit complete stuk is achteraf gelul, niet te filmen dit!
    Vind ik leuk
    Rodajc +14638
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:29
    Angelino heeft zich nog niet eens kunnen bewijzen en Spaan trekt hier wel erg veel conclusies op basis van een enkele wedstrijd. Ze hebben kwaliteit om de ruimte die ze kregen goed te benutten, maar dat zouden veel landen zo kunnen. Het resultaat kwam niet alleen door het Mexicaanse antwoord op Duitsland, niet door puur het Mexicaanse voetbal. Dat is hartstikke prima natuurlijk, maar we moeten niet gaan overdrijven en denken dat hun spelopvatting altijd werkt. Met landen als Denemarken, Schotland, Wales en Kroatië (dus als ze zelf het spel moeten maken) hadden ze heel wat moeite.
    Vind ik leuk
    Smash +3327
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:31
    Zou Henk Spaan familie zijn van Sjaak Swart? Allebei betweters en zuurpruimen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12344
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:41
    Nu nog de mening van De Mos en we hebben de Achteraf Weet Ik Het Allemaal Beter-analyses weer gehad.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 08:42]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12698
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:42
    Henk moet echt van de drugs afblijven..
    Vind ik leuk
    lange076 +211
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:42
    Vorig seizoen was Angelino 1 van de smaakmakers in de eredivisie en nu overschat. Komt wel goed met hem! Met betere spelers om hem heen zal ook Angelino het nog beter gaan doen. PSV zal er veel plezier van hebben.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1935
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:46
    1 van de smaakmakers ? Welke fantastische actie of goal van Angelina is ons allemaal bij gebleven dan ? Of welke top verdedigende actie ? Juist geen 1
    Vind ik leuk
    Breda83 +2163
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:07
    De vrije trap (goal) tegen Utrecht staat met nog helder voor de geest. En de afgeslagen corner die hij in 1 keer op de pantoffel nam en voor slingerde waar Mari uit scoorde. Balletje achter zijn standbeen aannemen tegen Heracles. De geweldige actie thuis tegen Excelsior, bal in 1 keer uit de lucht over de verdediger heen wippen en helaas tegen de paal. Voorzet waar Vloet de 1-0 uit scoort tegen Heracles.

    Kan nog wel even doorgaan. Aanvallend gezien de beste back in Nederland. Afgelopen jaar 6 assists, gaat hij dit jaar minimaal verdubbelen.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1935
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:45
    Eens over Angelina die gaat nog zwaar tegenvallen
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:13
    Het enige wat nu tegenvalt ben jij, dat je bewust een speler zijn naam verkeerd schrijft zegt alles over jouw kleuter niveau
    Vind ik leuk
    munkikiii +1935
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:42
    En eingelijk zegt het nog meer over jou als je er op reageert arme stakker
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:43
    Angelina? Nooit van gehoord.....
    Vind ik leuk
    munkikiii +1935
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:43
    NAC supporter nooit van gehoord !!
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1750
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:47
    De heer H. Spaan is een groot liefhebben van de alombekende cliche's de OPEN DEUR en DUUUUHHHHH!
    Vind ik leuk
    Streaker +3503
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:57
    Een artikel compleet vol onzin. Chapeau dat iemand het voorelkaar krijgt.
    Vind ik leuk
    Dani82 +1927
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:05
    Psv heeft prima zaken gedaan door angelino aan te trekken hoor. Daar komt die spaan nog wel op terug als angelino straks onbetwiste basis speler is bij psv
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:09
    Aldus Henk
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:17
    Like als je lozano goed vind
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:17
    Like als je dit leest en geen scheet laat
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26438
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:34
    Henk Spaan en de waan van de dag.. Morgen zal de wind weer uit een andere hoek waaien.
    Vind ik leuk
    soksa +1544
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:34
    Wat is het toch weer heerlijk oppertunistisch. Na 1 wedstrijd roepen dat het weet 180 graden anders moet. Mensen zoals Spaan is wat er mis is met het hedendaagse voetbal.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4399
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:35
    dus een goede voorbereiding op een wk is een zwembad vol met hoeren ;-)
    Vind ik leuk
    slaski +2287
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:35
    90 minuten voetbal later, en de voetbalwereld ziet er elke keer weer totaal anders uit voor de rasopportunist Spaan.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1282
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:42
    Ik heb echt goede hoop op die Angelino. Heb hem toch dingen aan de bal zien doen zoals willems maar dan functioneler en slimmer. En ook qua concentratie schat ik hem hoger in en qua instelling ook. Wellicht ben ik wat te optimistisch maar ik zie hem als een verbeterde versie van Jetro.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:44
    IK zou Angelino op het middenveld plaatsen....is aanvallender beter ingesteld dan verdedigend.......
    Vind ik leuk
    aartstyle +1282
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:59
    Kijk. Een reactie van iemand die dichter op het vuur zat. Ja ik heb vooral aanvallende dingen gezien van hem. Ben erg benieuwd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:54
    Om tot zijn aanvallende acties te komen...moest hij natuurlijk elke keer vanuit zijn positie als links back naar voren rennen....en dat kost gewoon erg veel kracht.....nee....bij mij zou hij echt op het middenveld spelen als in de trainer was.....haal je veel meer rendement uit hem.....
    Vind ik leuk
    Boyette +71
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:55
    wat een flutartikel
    Vind ik leuk
    Martinnat +944
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:09
    Spaan kreeg goed gevoel van de Mexicanen, wat is dit in godsnaam , wie zit te wachten op het gevoel van Henk Spaan , wat heeft dit met voetbal te maken , kan iemand mij dit uitleggen
    Vind ik leuk
    Drobtine +2521
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:16
    Typisch Henk "Kort door de bocht" Spaan
    Vind ik leuk
    reggie +1737
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:21
    Krijgt Spaan ook al een podium?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31732
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:59
    Henk ga jij maar het spelersbeleid voeren bij psv ;)
    Vind ik leuk
    haarlemx +432
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:06
    De Duitse mythe van het tactische meesterschap is dood. Typisch Nederland, valt er niet te zaniken over ons eigen land zoeken we de buren. Als het duitse voetbal dood is dan is ons voetbal meer dan dood. Spaan je bent weer aan het zwammen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:15
    hij kan niet beter. Is de leeftijd. Hij is uitgerangeerd. Je ziet hem ook altijd stil in een programma zitten. Best wel zielige man.
    Vind ik leuk
    meloen87 +784
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:22
    Spaan kan wel roepen dat Gallardo geweldig was, maar waarschijnlijk had hij nog nooit van hem gehoord voordat het WK begon. Met Angelino hebben ze gewoon een prima verdediger in huis gehaald.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:07
    Typisch Spaan. te oud om na te denken. Jammer dat hij zo een hekel heeft aan bepaalde clubs en dat zijn mening bepalen. Gelukkig zijn er andere die deze jongen goed vinden en niet zo azijn zeiken.
    Vind ik leuk
    FACT +2353
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:38
    Henk!

    Als Angelino bij jouw 020 had getekend was 't een TOPaankoop geweest!

    Jaloers (kreng)!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws