'Ik snap het van beide partijen wel. Cocu verlaat PSV op het juiste moment'

    'Ik snap het van beide partijen wel. Cocu verlaat PSV op het juiste moment'

    dinsdag 19 juni 2018 om 08:51

    Pierre van Hooijdonk begrijpt dat Phillip Cocu PSV wil verruilen voor het Turkse Fenerbahçe. Volgens de analyticus verlaat Cocu de Eindhovenaren op precies het juiste moment.

    "Ik snap het van beide partijen wel. Bij Fenerbahçe zijn er echt veel mogelijkheden om iets te bereiken", laat de oud-spits weten aan Voetbal International. Van Hooijdonk vermoedt dat er naar de smaak van Cocu te veel onzekerheden rondom PSV hangen. "Het vertrek van Marcel Brands naar Everton en een spelersgroep die veel wijzigingen zal ondergaan, dat zal zeker meespelen bij zijn overweging."

    Hoewel Van Hooijdonk niet had verwacht dat Fenerbahçe bij de 101-voudig Oranje-international uit zou komen, denkt hij dat Cocu in staat is om succes te boeken met de Turkse grootmacht. De analist plaatst echter één belangrijke kanttekening. "Hij moet de wetten van het Turkse voetbal wel goed tot zich nemen. De mediahectiek, de fanatieke supporters, alles eromheen", stelt Pi-Air. "Dat is wel even heel wat anders dan bij PSV. Hij moet zich goed voorbereiden op wat hem te wachten staat."

    Poll

    Cocu naar Fenerbahçe, een goede stap?

    (9496 stemmen)

    Plaats een reactie

    DeanJayden +7736
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:03
    Die man praat of dat Cocu Brabant nog niet uit geweest is, Cocu kan daar prima mee omgaan en is een onverstoorbare persoonlijkheid
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:06
    Is daar anders dan bij PSV.
    Denk aan de beker finale in Turkije?
    Of na Sporting? De supporters en media zijn daar niet zo mild.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:09
    Had Cocu als voetballer nu maar bij een grote Europese club gespeeld, dan wist hij misschien hoe hij daarmee om moest gaan...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 09:17]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:13
    Turkse supporters zijn anders dan de Barca aanhang.

    Bom met spelersbus?
    Spelersbus die worden aangevallen door de tegenstander.
    Dan het gedoe met de beker finale?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5169
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:08
    Ik denk wel dat de kebab hem zwaar zal vallen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:16
    Like als ja ramos haat
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:47
    Moet jij niet naar school?
    Vind ik leuk
    Zwitserland +4520
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:21
    Mongol, dikke vette dislike.
    Vind ik leuk
    PRICE +32013
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:04
    Cocu,heeft grandioos gedaan. Goed geweest. PSV gaat verder,Cocu gaat verder.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11980
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:05
    Dat Cocu bij PSV weg gaat snap ik wel, maar Fenerbahce dan weer niet..
    Vind ik leuk
    PRICE +32013
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:20
    Zal absoluut te maken hebben met de aanbieding van Fenerbahçe,eigen trainers staf,spelers mee nemen,ambitie van de club,mogelijkheden. Is echt een opzet voor langere tijd bij Fenerbahçe. Geloif nietcdat Cocu snelvdaar weer verdwijnt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 09:20]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11980
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:37
    Ik zou ten eerste niet in het land van Erdogan willen werken.. En ten tweede vind ik Fenerbahce nou niet bepaald een stap omhoog..
    Cocu lijkt me ook geen geldwolf verder..
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:49
    Mooi avontuur man, Fenerbahce. Mooie beleving. Mooie derby's. Meer financiële mogelijkheden. Club met een visie. Lekker in Istanbul wonen en knaken als water. Ik zou het wel weten.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11980
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:17
    Nou ik niet.. Dictator aan de macht..
    Vind ik leuk
    LIO7 +970
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:06
    Ach is toch leuk voor hem. Als hij een stap wil maken is dit wel een mooie! Gun het hem wel, al is het een beetje een dooie ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:15
    Cocu is een icoon van Psv. Dat zal hij ook altijd blijven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:16
    Like als je Lozano goed vind
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 09:32]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7736
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:28
    Kun je je mannenliefde niet beter op een andere site bespreken?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:00
    www.grinder.com
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29368
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:30
    Nou cocu succes die paar maanden in turkey.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:32
    Ik hoop dat het de juiste tijd is
    Vind ik leuk
    Dorzon +4263
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:33
    neemt iemand deze krullebol nog serieus?
    Vind ik leuk
    huge +557
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:24
    Pierre, hoe blij ik ook met je was in '02 kom op zeg!
    Cocu is de Nederlander met de meeste wedstrijden ooit voor Barcelona dus die is wel wat gewend lijkt me............
    Vind ik leuk
    Bill +592
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:36
    Cocu is een nette man. Een verademing in de voetbalwereld vol zelfingenomen idioten. Net als frank de Boer bijvoorbeeld. Jammer dat deze trainers uit nederland verdwijnen. We krijgen nu weer die oude hap van marwijk teruh. Dicky zal wel weer opduiken enz.
    Cocu en de Boer hebben dezelfde kunstjes geflikt. Met een mindere selectie de concurrent afgetroefd op teamgeest en teamspirit. Ik had beide graag als bondscoach gezien. Nu zit daar die koeman die al overal gezeten en gefaald heeft in feite. En psv gaat voor v. Bommel. Een rancuneus anti amsterdam mannetje. Dat wordt niets
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:50
    Cocu verdwijnt als een dief in de nacht! en verlaat het zinkende PSV schip op tijd!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:59
    hallo Pierre.... EINHOVEN DE GEKSTE!!! (zeggen ze altijd)

    Dus pfffff een paar "fanatieke" voetbalsupportertjes kan hij wel aan hoor
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +139
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:31
    Dick Advocaat heeft het daar prima naar ze zin gehad , dus waarom Cocu niet..
    Je moet er presteren maar bij welke topclub niet?
    Als Ten Hag niet presteerd bij Ajax dit seizoen wordt die ook gewoon opzij gezet.
    *Als je zo een kans aangeboden krijgt moet je er altijd voor gaan.
    Vind ik leuk
    Yass +105
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:53
    Pierre wil gewoon heel stiekem mee met cocu als assistent of zo
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik snap het van beide partijen wel. Cocu verlaat PSV op het juiste moment'