FC Twente pakt niet door na succesvolle stage: Tottenham-talent tekent in Polen

    FC Twente pakt niet door na succesvolle stage: Tottenham-talent tekent in Polen

    dinsdag 19 juni 2018 om 09:38

    FC Twente heeft naast Christian Maghoma gegrepen. De bij Tottenham Hotspur opgeleide verdediger werkte in mei nog een stage af bij de Tukkers en liet toen weten dat hij graag terug wilde komen in Enschede.

    Inmiddels heeft de geboren Congolees met de Engelse nationaliteit getekend bij het Poolse Arka Gdynia. De nummer negen van de voorbije Ekstraklasa-jaargang heeft dit bekendgemaakt via de officiële kanalen. Maghoma heeft zichzelf tot de zomer van 2021 verbonden aan de Poolse club.

    Daar zag het een maand geleden nog niet naar uit. Maghoma had toen net zijn trainingsstage in Enschede achter de rug en dat was beide partijen goed bevallen. "Als FC Twente hem goed genoeg vindt, denk ik dat FC Twente een zeer goede optie is. Eén van de beste zelfs", liet de vader van de centrale verdediger weten. Volgens Twentefans hebben de gedegradeerde Tukkers echter zo lang gewacht met het doen van een aanbieding dat Maghoma inmiddels eieren voor zijn geld heeft gekozen.

    Plaats een reactie

    frankn27 +5208
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:43
    Twente heeft hem getest en niet goed genoeg bevonden...
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11015
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:59
    Frankn27 nu nog even de text goed doorlezen...

    En dat was “ Beide partijen goed bevallen” dus Twente is veel te lax geweest!

    Als dit de gang van zaken blijft dan voorzie ik een heel lang verblijf in de jupilair leaque
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 09:59]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5208
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:26
    je gelooft maar wat je wil...
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3047
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:38
    Frank, je moet de realiteit niet uit je ogen halen.
    Zelfs volgens Twente insite was hij goed genoeg en een versterking.
    Echter, waar elke club mee zit (zie ook Ajax), is het afwachten wie komt en gaat.
    Maghoma was het getreuzel zat, zoals ook andere (jeugd) spelers van Twente, en koos eieren voor zijn geld.
    Erg jammer maar waar.
    Ik respecteer zijn gang van zaken en wens hem daarom toch nog veel succes.
    By the way is het ook een beetje logisch dat er bij het transfer gebeuren veel stagneert omdat men nog steeds bezig is om de hele organisatie op poten te zetten
    Vind ik leuk
    frankn27 +5208
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:42
    Jongen jij kent mij niet, en weet niet hoe ik het zeker weet dus je mag een heel verhaal houden ik weet hoe het zit... dat van die jeugdspelers is overigens een ander verhaal... inzake die van de spurs weet ik dat ze hem niet goed genoeg vonden
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 11:42]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3047
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:11
    Beste man (ik neem aan dat je een oudere bent anders noem je mij niet jongen), ik ken jou ook niet.
    Maar ik ben ook een tukker, Twente supporter.
    En ik neem ook meer aan van Twentse sites dan VP, VZ Soccernews of what ever.
    Maar daar las ik een paar weken geleden ook dat hij een goede indruk achterliet en dat Twente met de Spurs nog om de tafel moest voor eventuele huur of zo.
    By the way ben ik ook al op leeftijd.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5208
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:31
    nogmaals... het is jou vrij om iets op een bepaalde manier op te vatten.... je moet niet alles geloven wat je leest.... maar misschien hoor je er op jouw sites nog weleens iets over waarschijnlijk niet ;)
    dacht misschien wou je het van me aannemen, maar je bent erg volhardend en overtuigd... dan niet :)
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3047
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:39
    Oh, dan begrijp je me totaal verkeerd.
    Ik wil best iets van je aannemen maar dan moet je het ook kunnen onderbouwen en niet zomaar zeggen van"omdat ik het zeg".
    Ik zeg jou dat ik dit ook een paar weken geleden op een twente site las.
    Als jij met een tegenargument kom, zeg dan ook je bron erbij.
    Ben jij misschien Evert?
    Dan geloof ik je op je woord.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 12:42]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5208
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:03
    daar kan en ga ik niets over zeggen.
    Maar heb jij dat diezelfde Evert horen zeggen toen je dat in dat stukje tekst las?
    Was dat een uitspraak van die persoon?
    Vergelijk het met het stukje van Ter Avest nu op een Twentesite.... die zou toch ook met ADO gesproken hebben? volgens jou dus ook omdat je dat laatst gelezen had?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3047
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:12
    Oke, als je het zo stelt.
    Maar dan hoef je niets meer te lezen, ook geen tubantia.
    Er wordt ook vaak geschreven volgens de heer..........dus niet dat hij dat zelf zegt.
    Kunnen we ook studio voetbal en al die andere praat programma's niet meer serieus nemen.
    Want je hoort het via via en niet door desbetreffende persoon.
    Maar wie zegt mij dan dat ik jou WEL moet geloven?
    Want nu hoor ik het ook niet rechtstreeks van een twente personeelslid die het voor het zeggen heeft..................of toch?
    Vind ik leuk
    frankn27 +5208
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:05
    ik vraag je alleen om het niet klakkeloos over te nemen alles... net als dat straks iedereen v Leeuwen als man achter succes zal gaan zien :)
    terwijl voorwerk al gedaan is.. en daar laat ik het bij als je het niet erg vind
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:05
    gelul,

    twente insite is een klikgeile reclame site, die totaal niets met fc twente te maken heeft, maghoma is gewoon een niemand, en gewogen en te licht bevonden, heeft nog nooit op enig niveau gespeeld
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 15:07]
    Vind ik leuk
    PRICE +18626
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:07
    Zal geen grote misser zijn voor Twente.
    Vind ik leuk
    Tim +3535
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:49
    Nu is het even wachten op een reactie van onze vriend Lechia Gdansk, die heeft vast een mening over deze versterking van zijn aartsrivaal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:38
    Die ligt zijn roes nog uit te slapen
    Vind ik leuk
    Blindsy +7954
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:50
    Misschien geen zin om in de Juup te spelen?
    Vind ik leuk
    mcmodd +19864
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:05
    Kunstgras alom.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22839
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:06
    Dat kan spelers denk ik niet zoveel schelen als wordt gedacht
    Vind ik leuk
    mcmodd +19864
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:46
    Daar wordt wel verschillend over gedacht. Sinds ik mijn douchegordijn kwijt ben is het kunstgras inderdaad wat beter geworden... :-)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22839
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:49
    Nee, maar als Lozano, Guardado, Moreno, Van Ginkel, Van Persie, Kuyt, Huntelaar allemaal willen komen ondanks dat kunstgras, waarom zou iemand van het tweede van de spurs dan naar Polen gaan omdat wij kunstgras hebben?
    Als het jongens die alles te kiezen hebben al niet genoeg uitmaakt, waarom zou een jongen die veel minder te kiezen heeft dan niet willen?
    Vind ik leuk
    LIO7 +367
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:05
    Het zit de tukkers ook niet mee...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:16
    Wat willen jullie nu eigenlijk? Gewoon kijken wat er 31 Augustus nog over is? Waardeloze gang van zaken bij de club. Je moet je schamen met elkaar. Heel diep.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4309
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:23
    Met een schuld van 61 miljoen is het moeilijk shoppen.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5208
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:27
    echt he? :) als ze de ene na de andere uitgave doen moet je ook eens horen... Twente kan het nooit goed doen op deze manier.
    Maar goed voor de mensen die hardleers zijn, of willen zijn...

    Begroting inleveren - Technisch directeur aanstellen - aandelen verkopen aan Twentse investeerders - selectie samenstellen.

    Vind ik leuk
    Bossie020 +4309
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:24
    Die aandelen verkopen, daar wringt de schoen.
    De investeerders willen niet het verlies financieren,
    maar zien liever dat met hun centen de selectie een
    impuls krijgt. En dat gaat niet.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5208
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:44
    yup maar die aandelenverkoop was ook nodig om een sluitende begroting in te kunnen dienen voor 15 juni dacht ik... mogen we daaruit opmaken dat het gelukt is?
    de schuldeisers krijgen hun centen wel, maar niet via de inbreng van die investeerders indd... maar vervolgens op langere termijn wel...
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4309
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:05
    De begroting is natte vingerwerk.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3047
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:41
    Twente heeft geen geld en moet kritisch kijken wie haalbaar is.
    Zo is Brama gehaald en hebben ze bijna die AZ'er binnen.
    Om maar een andere uiterste te noemen:
    Ajax heeft heel en heel veel geld en hebben ook nog maar 2 spelers gekocht.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +746
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:42
    Was zeker anti drugs.
    Vind ik leuk
    FCT65 +2003
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:22
    Dan zou hij dus sowieso niet in Nederland willen spelen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 12:22]
    Vind ik leuk
    redknap +958
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:21
    Zeer slecht beleid bij FC Twente. Geen deskundigheid meer aanwezig.
    Jammer, maar zo is het wel.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6608
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:23
    Sorry VP, maar wat is dit in godsnaam voor foto???
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3047
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:15
    Wist je nog niet dat VP anti Twente is?
    Effe lege tribunes voorschotelen om nog meer indruk te geven dat Twente een troostloze boel is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:11
    Ach ja,

    met straks meer dan 20000 verkochte jaarkaarten, zijn ze in de juup league nog steeds 4de club van Nederland, kwa toeschouwers aantallen, lachen als straks twente thuis speelt, zijn er bij twente bijna net zoveel toeschouwers als vorig seizoen zo'n beetje in de hele JL
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2437
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:04
    Wat een eikels daar bij Twente...
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3047
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:16
    Verklaar!
    Vind ik leuk
    FCT65 +2003
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:24
    Doen ze niet Luchy, het roepen gaat om het roepen zelf, niet inhoudelijk. Geeft het niveau wel een beetje aan, toch?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3047
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:26
    Ja weet het.
    Als ze het nu onderbouwen kun je er een discussie mee beginnen of accepteren.
    Hier kun je totaal niets mee.
    Vind ik leuk
    FCT65 +2003
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:27
    Genau! ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:23
    maak er Red Bull Twente van pak je zo 200 miljoen
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:42
    Slapers !!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    FC Twente pakt niet door na succesvolle stage: Tottenham-talent tekent in Polen