FC Twente krijgt goede recensie van Spurs-talent: 'Eén van de beste opties zelfs'

    FC Twente krijgt goede recensie van Spurs-talent: 'Eén van de beste opties zelfs'

    zaterdag 19 mei 2018 om 14:32

    Christian Maghoma lijkt een transfer naar FC Twente wel te zien zitten. Het twintigjarige talent van Tottenham Hostpur werkte de afgelopen week een driedaagse trainingsstage af in Enschede.

    De geboren Engelsman met Congolese roots beschikt over een aflopend contract bij Tottenham en kan bijtekenen, maar gaat liever op zoek naar een nieuwe club. Zijn keuze zou zomaar op FC Twente kunnen vallen. "FC Twente is nog altijd een grote club en we zijn op zoek naar een club met een bepaalde filosofie", vertelt zijn vader Desmond aan Twente Insite. "Christian heeft twaalf jaar in de jeugdopleiding van Tottenham gespeeld waar men opbouwt van achteruit. Dit zoekt hij ook in z’n nieuwe club."

    Het kamp-Maghoma schermt met meer aanbiedingen. "Als FC Twente hem goed genoeg vindt, denk ik dat FC Twente een zeer goed optie is. Eén van de beste zelfs. Misschien niet als we spreken over geld", aldus Maghoma senior, die hoopt dat zijn zoon ooit in de Premier League zal spelen. Zover is het echter nog niet, realiseert de vader zich. "Dan is het zaak je ergens anders door te ontwikkelen en ik denk dat dat bij FC Twente goed kan."

    De twintigjarige verdediger is na zijn stage teruggekeerd naar Londen, maar duikt binnenkort wellicht opnieuw op bij FC Twente.

    Plaats een reactie

    twentegoal +493
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:37
    fc Twente is nog steeds een grote club, dat gaat gewoon goedkomen
    Vind ik leuk
    Schaar +1236
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:41
    In de Jupiler League wel
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:42
    Nou ook niet jong Ajax.. jong PSV... en zelfs NEC
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:47
    Wat ben jij een misselijkmakende hater zeg!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:53
    Gewoon feiten Twente werdt zelfs laatste me een grotere begroting. De Jupiler is echt niet makkelijk helemaal niet met NEC en Roda J.C.
    Vind ik leuk
    jaccofct +908
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:43
    Dus de grootte van een club is enkel gebaseerd op cijfertjes en tegenstanders? Ten minste, dat is wat ik lees uit jouw reactie.

    Twente is momenteel (gewoon) (nog) een grote club.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:52
    Nee dat zeg ik dus juist... en dat je dat nog wil aanhalen na dit seizoen haha met die begroting haha
    Vind ik leuk
    jaccofct +908
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:58
    Dat ik wat wil aanhalen? Ik haak in op jouw reactie en haal geen nieuwe onderwerpen aan.

    Oh en je eerste zin.. Nee - dat zeg ik juist... wat is het nou? Niet of wel? En het daarna opvolgen met een zin om me uit te tent te lokken? Mislukt, probeer het nog een keer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:03
    Ben je gewoon dom? Dr staat toch dat Twente met een GROTERE BEGROTING LAATSTE IS GEWORDEN...

    Wat bedoel zou ik daar dan mee bedoelen. En ja de grote van een club is MEETBAAR als je dat ontkent dan zeg ik ken je niet tellen?
    Vind ik leuk
    munkikiii +1429
    zaterdag 19 mei 2018 om 21:39
    Twente heeft aankomend seizoen nog steeds een grotere begroting dan de meeste eredivisie clubs
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 22:11
    Ja en dat hielp ze toen niet
    Vind ik leuk
    munkikiii +1429
    zaterdag 19 mei 2018 om 23:43
    Dat komt door slecht beleid
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 00:40
    En dat zal ook zo blijven... kantoor personeel die bewijsmateriaal vernietigde zit er nog steeds. Van halst heeft zn best gedaan cultuur probleem.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1429
    zondag 20 mei 2018 om 01:35
    Gewoon alle ouwe rommel eruit nu dit is de kans schoon schip van directie tot staf spelers alles ! Ja je moet naar de juup maar dat is ook de kans om schoon schip te maken!! Al vindt ik wel dat de supporters niks aangerekend kan worden voor de fouten die slechte bestuurders maken
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:41
    In de Jupiler ook een sub top jong teams zijn de toppers
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:42
    Grootschalig oplichten zijn ze nog groter in
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4877
    zaterdag 19 mei 2018 om 14:59
    Nee dat was Ajax. Die hebben fraude gepleegd in de jaren 80, in de jaren 90 en in de jaren 00. Bestuurders van Ajax werden ook veroordeeld met celstraffen.
    Dat is gelukkig nooit gebeurd bij FC Twente.
    Twente werd vreemd genoeg wel gestraft door de KNVB en Ajax vreemd genoeg nooit...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 15:34]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40238
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:08
    https://www.nrc.nl/nieuws/1990/07/12/boete-ajax-voor-fraude-twee-miljoen-6935227-a286639
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4810
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:10
    Welke celstraffen hebben ze gehad dan?
    Volgens mij heeft Ton Harmsen nooit gezeten.
    Hij is wel geroyeerd door Ajax.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4877
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:21
    Wel bewezen achtte de rechtbank dat Ajax jaarrekeningen vervalste. Hiervoor werd ook de vroegere penningmeester L. Bartels veroordeeld tot vier maanden voorwaardelijke gevangenisstraf en een boete van 100.000 gulden.

    Ex-voorzitter T. Harmsen kreeg een gevangenisstraf van zes maanden voorwaardelijk en een boete van 150.000 gulden. De huidige algemeen directeur A. van Eijden kreeg vier maanden cel voorwaardelijk en een boete van 75.000 gulden opgelegd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:43
    Durf jij over fraude te praten terwijl je voor de grootste oplichters clubje van Nederland bent
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:32
    Je zou maar vanuit de premier league top naar een eredivisie-flop willen
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:17
    Het lijkt wel een telfortreclame hè? ;-)
    Vind ik leuk
    Madoc +0
    zondag 20 mei 2018 om 20:19
    Potverdorie me popcorn is op
    Vind ik leuk
    Connycoll +79