De Graafschap-huurling kiest voor tweedeklasser in België: 'Club met ambitie'

    De Graafschap-huurling kiest voor tweedeklasser in België: 'Club met ambitie'

    Tarik Tissoudali speelt volgend seizoen in het shirt van Beerschot Wilrijk in Antwerpen. De Amsterdamse aanvaller heeft zijn contract bij Le Havre laten ontbinden.

    Beerschot Wilrijk heeft de komst van de aanvaller bekendgemaakt via de eigen website. In Antwerpen tekent Tissoudali een contract voor drie jaar. Met Beerschot Wilrijk zal hij uitkomen op het tweede niveau van België. "Het is een club met ambitie", aldus Tissoudali in een eerste reactie op zijn overgang. "En ze hebben komend seizoen een goede trainer: Stijn Vreven." Het afgelopen seizoen speelde Tissoudali nog op huurbasis voor De Graafschap. In vierendertig optredens voor De Superboeren kwam hij tot elf goals en acht assists.

    De buitenspeler stond eerder onder contract bij Telstar. Na een goed seizoen maakte hij in 2016 de overstap naar Le Havre. Daar kwam hij echter niet aan spelen toe. De Fransen verhuurden Tissoudali vervolgens aan SC Cambuur, VVV-Venlo en vorig seizoen dus aan De Graafschap.

    Plaats een reactie

    Rodajc +14348
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:09
    Beerschot is weer in opkomst, grote kandidaat om te promoveren!
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5490
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:46
    Germinal Beerschot was het meende ik destijds. Prima club die Europees speelde. We hebben er zelfs nog tegen gespeeld in de EL. Leuk dat ze weer op de weg terug Zijn!
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1144
    dinsdag 19 juni 2018 om 16:34
    Nee,dat was de fusieclub tussen Beerschot en Germinal Ekeren. De echte club heette gewoon Beerschot!
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8750
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:09
    Het shirt staat hem goed meer weet ik er niks over zeggen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 13:12]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:14
    Speelde maar een half seizoen bij ons dus geen 34 wedstrijden. Veel succes in België!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:26
    Speelde het eerste half jaar in Venlo
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:28
    Ja weet ik, in het artikel staat dat hij 34 wedstrijden voor de superboeren speelde.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9071
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:24
    Weer een gemiste kans Hofstede!!!! Je moet wel heel veel konijnen uit je hoed gaan toveren om een rolletje van betekenis te kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:31
    Ik denk dat de focus nu meer ligt op het middenveld en een fatsoenlijke doelman. Ik verwacht voorin niet al te veel verrassingen meer helaas. Misschien nog een huurdealtje ergens. Ik was het afgelopen seizoen niet weg van de samenstelling vd selectie. Er ontbraken in mijn ogen een paar belangrijke schakels, zoals bijv. de 6 positie waar Klaassen gelukkig zijn draai vond uiteindelijk. Ergens heb ik wel vertrouwen in Hofstede maar ben ook bang voor Bloemers taferelen waardoor de club bijna naar de klote ging.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1144
    dinsdag 19 juni 2018 om 16:31
    Roemruchte club dat Beerschot. Had altijd nauwe banden met de F-Side,zoals wij dat hadden met FC Antwerp......De Bosuil!!!! Onvergeetlijk!!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 01:20
    Prima clubje weer. Moeten niet vergeten dat die goals en assists vorig seizoen ook voornamelijk intikkers en balletjes breed waren. Kan de eredivisie niet aan naar mijn mening maar wel een speler die op de juiste positie staat en tegen een mindere tegenstander het publiek op de banken krijgt met zijn acties. Succes Tarik!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 01:20]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws