'Juventus informeert in Eindhoven naar Lozano: PSV laat vraagprijs weten'

'Juventus informeert in Eindhoven naar Lozano: PSV laat vraagprijs weten'

Gepubliceerd: dinsdag 19 juni 2018 om 18:13di 19-06-2018 om 18:13

Hirving Lozano staat dinsdag groot op de voorpagina van de Mexicaanse krant Récord met het nieuws dat Juventus interesse in hem heeft. De Italiaanse landskampioen zou al bij PSV hebben geïnformeerd naar de Mexicaan.

Volgens Récord gaan PSV en Juventus na het WK onderhandelen over een transfer. PSV heeft aan de Italianen wel al laten weten dat Lozano niet voor weinig op te halen is uit Eindhoven: de Eredivisie-kampioen vraagt ongeveer 35 miljoen euro, schrijft Récord. Op dit moment onderhandelen beide clubs niet. Lozano is nog met Mexico actief op het WK, waar hij alle ogen op zich gericht weet, vooral na zijn heldenrol tegen Duitsland van afgelopen zondag. 

PSV is bereid om Lozano na een seizoen te verkopen, maar alleen tegen het juiste bedrag. Juventus zal zich eerst bij Lozano zelf en zijn zaakwaarnemer moeten melden. Daar moet eerst een akkoord mee worden bereikt, waarna PSV in actie komt.

Juventus-voorzitter Pavel Nedved heeft al contact gezocht met de 22-jarige Lozano, maar over een transfer is nog niet onderhandeld. Récord verwacht dat dat na het WK gebeurt. Opvallend genoeg werd Lozano bijgestaan door zijn vader, die als zaakwaarnemer diende. Inmiddels behartigt de vader zijn vrouw zijn zaken.

Lozano is deze week al in verband gebracht met een transfer naar FC Barcelona en Everton.

Poll

Is Lozano toe aan een transfer?

(9717 stemmen)

Plaats een reactie

Barry Engels +32289
dinsdag 19 juni 2018 om 18:15
En weg.....!!!!!

Kunnen ze toch mooi zeggen dat ie in Eindhoven heeft gespeeld.
Vind ik leuk
Butsbal +14808
dinsdag 19 juni 2018 om 18:15
Haha 35 miljoen. Voor zn schoenen ja
Vind ik leuk
Always PSV +15947
dinsdag 19 juni 2018 om 18:22
PSV zit in een luxe positie, lijkt me dat er meer uit gehaald kan worden!
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 18:32
Krijgen ze wel een handtekening en foto erbij.
100+ of anders niet.
Cl levert genoeg op om die transfer een jaar uit te stellen
Vind ik leuk
Butsbal +14808
dinsdag 19 juni 2018 om 20:25
Moeten we wel CL halen matje
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 23:32
Daarom moeten we niet iedereen verkopen en zeker niet voor een habbekrats,psv heeft nu een luxe positie,dan moeten we het ook gebruiken,als lozano voor dik verkocht wordt dan kan je op tijd je selectie op orde brengen door wat terug te halen,de lijstjes liggen klaar als ik het mag geloven wat ze zeggen,al hebben we dat verhaal vaker gehoord.
Geen excuses dit jaar,cl moet gewoon.
Vind ik leuk
Butsbal +14808
dinsdag 19 juni 2018 om 23:59
VAMOS !
Vind ik leuk
14forever +8976
dinsdag 19 juni 2018 om 18:17
35 miljoen lijkt mee een beetje aan de lage kant. Doe er 10bij
Vind ik leuk
goedemorgen +3292
dinsdag 19 juni 2018 om 18:34
Of meer, die gaan ze echt niet voor 35 miljoen verkopen neem ik aan.
Vind ik leuk
Morris +23601
dinsdag 19 juni 2018 om 18:17
Het zijn de mats maanden bij psv
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 20:27
Hamsteren!
Vind ik leuk
DeanJayden +11151
dinsdag 19 juni 2018 om 18:18
Is wat anders dan al die sprookjes bedragen hier van PSV kenners
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 18:24
sprookjesbedragen moeten jullie anders niet teveel van zeggen DeanJayden
maar 35 miljoen lijkt mij een prima bedrag , en veel meer ga je er ook echt niet voor krijgen
of hij moet topscorer van het WK worden , maar dat zie ik niet gebeuren
Vind ik leuk
DeanJayden +11151
woensdag 20 juni 2018 om 09:33
En jullie is Jodenvolk, ik praat graag voor mezelf en enkel de mensen die hier maar rare bedragen roepen hoeven zich aangesproken te voelen. Ik zelf ben een stuk realistischer dan mijn mede supporters en roep ook geen rare bedragen in het rond
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 09:43
ik ook niet , want als we 35 miljoen voor Lozano kunnen krijgen , moet je er of een grote strik omheen doen en laten gaan , of je geeft niks om dat geld en houd hem in Eindhoven
maar dan moet je er niet vanuit gaan dat je ooit nog zo'n bedrag voor hem krijgt
als het aan mij ligt blijft ie gewoon bij PSV , ik heb liever goede spelers op het veld , als dat je dadelijk een opvolger moet gaan halen die een een stuk minder is
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
dinsdag 19 juni 2018 om 18:18
35 voor de kerel die Djurmanie sloopte? Dacht het niet. Eerder 135. En optyfen met die maffiosi. Chucky gaat naar Spanje of Engeland.
Vind ik leuk
Butsbal +14808
dinsdag 19 juni 2018 om 18:18
Juist
Vind ik leuk
Paulus1962 +1296
dinsdag 19 juni 2018 om 18:26
Mooie club hoor Juventus.
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
dinsdag 19 juni 2018 om 18:33
Weet ik maar voor 35 kijken we nog even verder naar een nog mooiere.
Vind ik leuk
Paulus1962 +1296
dinsdag 19 juni 2018 om 19:37
Je bent als speler ook handelswaar, stel hij wil graag naar Juventus maar City biedt bijvoorbeeld 10 milj meer, dan wordt de overgang naar de ploeg waar hij graag naar toe wil geblokkeerd, dit is geen verwijt naar psv, het gebeurd overal.
Vind ik leuk
DeanJayden +11151
woensdag 20 juni 2018 om 09:34
Goed om te weten wat jullie doen en dat je dat hier op VP met ons deelt. Groetjes aan je mede collega`s die hier zeggenschap over hebben
Vind ik leuk
Iefmeister +7903
woensdag 20 juni 2018 om 13:56
Laat ik het niet zien Dean dat je op de stoel van een trainer of bestuurder gaat zitten.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 18:19
1 doelpunt tegen Duitsland....en iedereen is van het padje af,de volgende wedstrijd is het straks bagger en dan hoor je er niemand meer over
Vind ik leuk
Werner1913 +10262
dinsdag 19 juni 2018 om 18:23
Ach. Hij heeft er afgelopen seizoen meer gemaakt dan Younes, Dolberg en Huntelaar bij elkaar ;-))
Vind ik leuk
DeanJayden +11151
woensdag 20 juni 2018 om 09:35
Younes en Dolberg deden niet mee, en Huntelaar en Dolberg samen hadden er net zoveel als Chucky
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 09:43]
Vind ik leuk
AllAdIn +22358
dinsdag 19 juni 2018 om 18:24
Hoezo van het padje af? Gewoon meegaan in de gekte van de transfersommen..
Vind ik leuk
companen +1952
dinsdag 19 juni 2018 om 18:50
Scoren tegen NAC, twente of Willem II is toch wel iets anders als tegen de wereldkampioen.
Vind ik leuk
bartjeee +1376
dinsdag 19 juni 2018 om 18:19
Ik d8 dat lozano met de wedstrijd tegen duitsland 10 mil duurder was geworden? Dus is het nu niet 45 mil ipv 35??
Vind ik leuk
Cazzy +1948
dinsdag 19 juni 2018 om 18:21
Waarom zo weinig...
Vind ik leuk
AllAdIn +22358
dinsdag 19 juni 2018 om 18:22
Gewoon 80 miljoen vragen!
Vind ik leuk
G.Kopf +4349
dinsdag 19 juni 2018 om 18:22
Ching ching.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 18:23
15 miljoen te weinig
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 18:24
35 miljoen lijkt me een typo, komma vergeten?
Vind ik leuk
Mari +11718
dinsdag 19 juni 2018 om 18:25
Dat wordt € 30 in meerdere termijnen of € 25 in een keer
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 18:26
Ik schat dat het rond de 40 gaat uitkomen en dat is echt de hoofdprijs
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 18:27
En terecht niet voor minder laten gaan dacht ik zo denk dat hij dat wel waard is.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 18:29
Wat een onzin bericht,
100 +,want psv hoeft niet te verkopen,en voor dat bedrag kan je beter cl met hem gaan voetballen want dan verdien je die 35 miljoen ook.
DUS PSV WAKKERRRRRRR WOOOOORDEEEEEEEENNNNNN
Vind ik leuk
SimonSays +6884
dinsdag 19 juni 2018 om 18:30
Jongens, we zijn geen Aldi. Bij 35 miljoen moet toch wel een doorverkooppercentage van 60 procent.

En het liefst houden we hem nog een jaar, gezien zijn 5 jarig contract. Maar 35 miljoen is een bod die ik aan mijn Italiaanse laars lap.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1849
dinsdag 19 juni 2018 om 18:33
Psv had toch interesse in moise kean van juventus dus is al beklonken 100% lozano voor 35€ miljoen naar juve plus Moise kean ..... 100% let maar op
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 18:36]
Vind ik leuk
Pimman +9488
dinsdag 19 juni 2018 om 18:34
35miljoen vraagprijs..dan zou het 30 kunnen worden. Bijna de helft gaat naar de oude club van Lozano plus een percentage naar de makelaar. Houd je ongeveer 15 over. Gekocht voor rond de 10 dan dus 5 winst?.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
dinsdag 19 juni 2018 om 18:45
Gaat zeker voor meer weg dan 30 miljoen! En dan vraagt ajax 45 miljoen voor Ziyech????????
Vind ik leuk
Pimman +9488
dinsdag 19 juni 2018 om 18:52
Ajax moet zijn handen dichtknijpen als ze 30 voor Ziyech zouden krijgen!
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 19:08
Voor het geval je hierboven over het hoofd gaat zien: Pimmannetje, zo te zien is rekenen niet jouw sterkste kant en trouwens dat niet alleen. Is 60% van € 30 miljoen, bedrag (is jouw aanname), € 15 miljoen of € 18 miljoen? Heeft PSV Lozano gekocht voor € 10 miljoen? Vraagt PSV voor Lozano € 30 miljoen of minimaal € 35 miljoen? En nog een aanname; verkoopt Ajax De Ligt voor € 50 miljoen (= aanname) dan houdt Ajax € 45 miljoen over (en nog maar een aanname). Jouw bovenstaande reactie hangt aan elkaar met rekenfouten, taalfouten maar bovenal aannames.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
dinsdag 19 juni 2018 om 18:43
Gaat op 100% zeker weg bij psv! Scoorde tegen Germania en was ook de man waar alles om draaide bij Mexico. Ik denk dat we nog veel meer van hem gaan zien dit WK. Geweldige aankoop van psv,gaan ze zeker mee cashen,al zal een aanzienlijk gedeelte ook naar zijn oude club gaan...maar toch.Lozano wordt 1 van de smaakmakers dit WK!!
Ik hoop nog steeds op Jorgensen dit WK,waarschijnlijk tegen beter weten in,maar daar ben je Feyenoordfan voor.
Vind ik leuk
Pimman +9488
dinsdag 19 juni 2018 om 18:50
Als PSV slim is proberen ze hem sowieso nog een jaar te houden. Maar groeit hij in het toernooi wordt het lastig. Jorgensen vind ik voor de NL-competitie wel een goede spits.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1126
dinsdag 19 juni 2018 om 19:07
Voor NL competitie zeker,maar de 1e wedstrijd van Denemarken viel hij me wel tegen,al was heel Denemarken zwak! Zelfs grote man Eriksen,
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 18:43
Kunnen de mensen die hier allerlei percentages benoemen die PSV zou moeten afstaan bij verkoop van Lozano met aantoonbaar bewijs kunnen komen hoe hoog die percentage exact is? Laat ons dan ook even weten hoeveel PSV betaald heeft voor Lozano. Ook graag met bewijs en niet het gebruikelijke giswerk / gezwam / gezwets of andere onzin.
Vind ik leuk
Pimman +9488
dinsdag 19 juni 2018 om 18:56
Ipv van je bezig te houden met gezwam en gezwets op deze site waar grotendeels onzin te vinden is, eens kijken op de serieuze voetbalsites..dáár kan je het exact lezen hoe de constructie in elkaar steekt!
Vind ik leuk
Foebele +53582
dinsdag 19 juni 2018 om 18:45
Haha Napolitano riep nog heel stoer dat Chucky sowieso het Nederlandse transferrecord zou verbreken...
Vind ik leuk
Importbrabo +1927
dinsdag 19 juni 2018 om 18:49
Begin gewoon eens bij 60 miljoen. De tijd van vriendenprijsjes is klaar nu.
Vind ik leuk
Mass +5791
dinsdag 19 juni 2018 om 18:53
Gewoon op 50 miljoen zetten...
Vind ik leuk
Bobbi4 +265
dinsdag 19 juni 2018 om 18:54
Afgelopen week las ik nog bedragen tussen de 80 en 100 miljoen.... Dan is 35 miljoen toch maar een schijntje...
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
dinsdag 19 juni 2018 om 18:57
hebben we toch 1 seizoen van zijn kunsten op de nederlandse velden mogen genieten.
Vind ik leuk
Smash +4009
dinsdag 19 juni 2018 om 19:17
Wat een idioterie daar in Eindhoven! Wat nou 35 miljoen? Minimaal 50!
Vind ik leuk
040-077 +1191
dinsdag 19 juni 2018 om 19:18
Zeg gewoon 60m we geven ze steeds weg voor vriendenprijzen wat een onzin.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 19:21
Hallo 35 miljoen hij hoeft niet verniks weg
Ik zou pas bij een bedrag van 60 miljoen
Gaan nadenken
Vind ik leuk
Mari +11718
dinsdag 19 juni 2018 om 19:32
Veel te weinig.
Kluivert € 20. Lozano €35?
Klopt iets niet
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 19:34
35 miljoen??? Ze zijn niet goed...als chucky n fantastisch wk speelt wil iedere club hem hebben..dan kan je zelfs 100 miljoen vragen...tis n lijp wereldje
Vind ik leuk
Caniggia +1130
dinsdag 19 juni 2018 om 19:57
Psv bepaald de prijs niet,die zijn slechts figurant in deze zaak.Die mogen alleen doorgeven wat de vraagprijs is.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 19:34
35miljoen vragen geloof je het zelf ik niet namelijk en ik denk eerder aan 70miljoen
Vind ik leuk
Caniggia +1130
dinsdag 19 juni 2018 om 19:55
Ik zei toch 35 miljoen is de prijs,en er dient eerst contact met de zaakwaarnemer en speler te worden genomen.En niet zoals normaal is als jij als club eigenaar bent eerst met Psv. Met andere woorden Psv mag op papier eigenaar zijn en niet meer dan dat.Ze gaan er een aantal miljoenen aan overhouden,maar dat zullen er niet meer dan 10 worden.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 20:05
Ik geloof niet dat PSV instemt met zo'n constructie van 40 procent doorverkoop naar puncha gaat het zal eerder 10 à 15 procent zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 20:11
Vanmiddag was raiola nog zijn zaakwaarnemer.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 20:12
Als dit klopt wat ik niet gelof.Is psv de domste club die er is en hebben ze geen verstand van zaken doen.
Voor het dubbele bedrag staan de clubs nog in de rij voor hem.
Psv heeft echt geen verstand wat een speler waard is.
Ik denk dat die gerbrands helemaal niet zo goed is voor de club.
We wachten maar af.Want 99% van de berichten op deze site kloppen niet.

Vind ik leuk
John040 +2504
dinsdag 19 juni 2018 om 20:13
Ik denk dat Juventus hoopt hem binnen te halen voor 35 miljoen maar het gaat een bied oorlog worden als Lozano nu volgende wedstrijd 1 of 2 keer assist geeft of zelfs 1 keer scoort, dan is de hek van de dam.
Vind ik leuk
Drobtine +2528
dinsdag 19 juni 2018 om 20:15
Beetje laag m.i. waarom niet starten bij 50 miljoen?
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6101
dinsdag 19 juni 2018 om 20:44
vind het wel weinig voor een speler. die zo hoog op menig verlanglijstje staat

dan denk je toch echt meer zo rond de 50 miljoen met de prijzen die tegenwoordig worden betaald

Vind ik leuk
#GruisZ +10
dinsdag 19 juni 2018 om 20:52
Sorry hoor 35milj. ??? Als het waar is welke idioot bij psv heeft deze prijs bepaald? .....35milj. Is niks. ...Vind je het gek dat ajakkes een dikke bankrekening heeft en psv elke keer moet wikken en wegen.
Vind ik leuk
Axim +893
dinsdag 19 juni 2018 om 20:58
kom op man ! 35 . da's een schijntje ! kijk eens waar bankzitters uit amsterdam voor verkocht worden .... dit is gvd wat statiegeld !! Idioten in eindhoven !!!
Vind ik leuk
Bontscoach +445
dinsdag 19 juni 2018 om 21:19
Lijkt mij dat Chucky in inmiddels de 60 miljoen wel is gepasseerd. In de winter wilde Liverpool en Arsenal al zaken doen voor bijna 50 miljoen.

Dus die 35 komt uit de grote teen en is een kansloos bod als het wel zou bestaan.
Vind ik leuk
Aart +239
dinsdag 19 juni 2018 om 21:19
Belachelijk laag. Heeft nog contract van 5 jaar. Dit is weggeven.
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
dinsdag 19 juni 2018 om 21:37
Hahahah 35 miljoen , heb je zijn linkerschoen voor. Onzinbericht volgens RE.
En het is een Mexicaans krantje ! -:)
CHUCKY THA BOMB ! Ff wachten wordt de ster van dit WK
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 21:55]
Vind ik leuk
Smithsonian +41120
dinsdag 19 juni 2018 om 21:41
Doei doei chucky.
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
dinsdag 19 juni 2018 om 21:43
Goedendag Toon Gerbrands:

LOZANO NIET VERKOPEN !

BEDANKT!
Vind ik leuk
Karakter1 +1325
dinsdag 19 juni 2018 om 23:19
Goedendag Teamgeest,

Oké. Ik zal zo snel mogelijk zijn contract verlengen en hem alvast als trainer vastleggen voor over een jaartje of tien, vijftien.

ALSJEBLIEFT!

Groet, Toon.
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
donderdag 21 juni 2018 om 20:51
Dank Toon👍🏻
Vind ik leuk
Pietje2015 +16439
dinsdag 19 juni 2018 om 22:05
Hij maakt een keurige goal tegen Duitsland.
Verder totaal niet gezien.
Over het ophemelen van een speler gesproken.
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
donderdag 21 juni 2018 om 20:52
Scoren is een vak. Hij scoort dus 👍🏻. Houden in E’hvn.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 21:09]
Vind ik leuk
Karakter1 +1325
dinsdag 19 juni 2018 om 23:18
35 miljoen is toch geen geld. Vooral niet te snel happen, wacht het WK maar rustig af en laat je als PSV zijnde vooral niet afschepen. Buitenlandse clubs denken vaak voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten in de Eredivisie. Ajax laat dat sinds enkele jaren niet meer gebeuren en hopelijk volgt PSV snel.
Vind ik leuk
Gilze +756
dinsdag 19 juni 2018 om 23:38
Overmars let eens op
Hij hoeft maar 35 miljoen te kosten



Vind ik leuk
Bocajuun +907
dinsdag 19 juni 2018 om 23:53
25 miljoen ex btw
Vind ik leuk
Meh +54
woensdag 20 juni 2018 om 00:30
35 miljoen zou gewoon een prachtig bedrag zijn toch? Al dat gezeik over Ajax en PSV, situaties zijn simpelweg niet te vergelijken. Historisch gezien krijgt Ajax altijd meer voor spelers dan PSV, alleen lijkt dat gat beetje bij beetje terug te lopen.

Stel hij gaat voor 35 miljoen. Dan zit er gewoon een 23 miljoen overwaarde na de 12 miljoen euro aankoop.
Klaarblijkelijk is er nog een 40% doorverkoop percentage over de winst voor zn vorige club. Dan gaat er dus 9,2 miljoen van die 23 miljoen af.

Tevens gaan de geruchten dat er ook nog eens zo'n 15% naar speler/zaakwaarnemer gaan, dat is 3,45 miljoen over de meerwaarde of 5,25 miljoen als het over de totale transfer gaat. Uitgaande van het laatste, gaat er dus 9,2 + 5,25 = 14,45 miljoen niet naar PSV.

PSV ontvangt dan 35 - 14,45 = 20,55 miljoen. Leuk bedrage toch, kunnen ze weer makkelijk een volgende Lozano voor kopen wanneer die ook 'maar' 12 miljoen zal kosten.

Ga je kijken naar een 'netto' winst, dan gaat er van die 20,55 de aankoop kosten van af. 8,55 wat je over houdt. Heb je nog wat salaris kosten (in principe 1mil max ivm salarisplafond) plus bonussen van, laten weten schortig zijn, nog eens 1mil.
Zelfs dan houdt PSV er zo'n 6,5 miljoen over. Top deal toch over 1 enkel seizoen? Komt ook nog bij dat PSV extra inkomsten heeft gehad van het kampioenschap en daar uit volgend minimaal EL voetbal. Lozano is daar niet alleen verantwoordelijk voor, maar wel een gedeelte. Dan gaat zo'n 6,5 miljoen 'netto' vrij snel weer tot over de 10 mil.
Nogmaals, dan heb je ze toch netjes verdiend over 1 seizoen? Kan je alleen maar een buiging voor maken.
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
donderdag 21 juni 2018 om 20:51
Nee oneens. PSV moet 1/4- of 1/2 finale champions league halen met Lozano; snapte. Sportief is het beste wa hedde aan 40m op de rekening.
Vind ik leuk
PSVKorsou +33
woensdag 20 juni 2018 om 00:51
Zijn ze gek in Eindhoven . 35 mil doe er nog maar eens 35 mil bij . Ik hoop echt dat deze prijs niet klopt . Anders sta je toch echt voor lul met nog zn lang contract en dan zo weinig vragen toch ?
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 07:10
Als de grote clubs er om strijden, laat maar bieden boven €35 miljoen.
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 08:43
Er wordt regelmatig door bezoekers van de site gerefereerd aan percentages van 25 tot 40% die PSV zou moeten afstaan bij een transfer.

Volgens een ander bericht kost Lozano uiteindelijk maximaal € 12 miljoen, waarvan € 8 miljoen bij de transfer al is voldaan.

bron: https://www.telegraaf.nl/sport/221464/lozano-kan-psv-12-miljoen-euro-kosten

Als dat bericht klopt, dan verdient PSV € 35 - € 12 = € 23 miljoen aan de deal. En hebben ze dat dus heel slim gedaan. Naast alle sportieve voordelen:
- mede dankzij de 17 doelpunten kampioen
- op de drempel van de lucratieve CL
- de club opnieuw laten zien aan internationale talenten als goede springplank naar de Europese (sub)top

In deze constructie zou het overigens onlogisch zijn dat Pachua ook nog eens voor 40% deelt in de meerwaarde boven de € 12 miljoen (wordt her en der ook geroepen). In bovenstaand rekensommetje zouden de Mexicanen dan nóg eens zo'n € 9.2 miljoen extra ontvangen en dan valt de uiteindelijke aankoop voor PSV vér boven de oorspronkelijke vraagprijs van € 15 miljoen uit. Je mag verwachten dat elke deal met Pachua wordt afgetopt op in ieder geval die € 15 miljoen.

Overigens denk ik niet dat PSV werkelijk al een bedrag heeft genoemd. Dit is weer zo'n aanname van een krant. Je mag verwachten dat PSV wacht tot na het WK met het bepalen van een prijs. Vooral ook omdat Lozano zelf ook met zijn keuze wil wachten tot na het toernooi. Er is geen haast.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 08:45]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws