'Juventus informeert in Eindhoven naar Lozano: PSV laat vraagprijs weten'

    'Juventus informeert in Eindhoven naar Lozano: PSV laat vraagprijs weten'

    dinsdag 19 juni 2018 om 18:13

    Hirving Lozano staat dinsdag groot op de voorpagina van de Mexicaanse krant Récord met het nieuws dat Juventus interesse in hem heeft. De Italiaanse landskampioen zou al bij PSV hebben geïnformeerd naar de Mexicaan.

    Volgens Récord gaan PSV en Juventus na het WK onderhandelen over een transfer. PSV heeft aan de Italianen wel al laten weten dat Lozano niet voor weinig op te halen is uit Eindhoven: de Eredivisie-kampioen vraagt ongeveer 35 miljoen euro, schrijft Récord. Op dit moment onderhandelen beide clubs niet. Lozano is nog met Mexico actief op het WK, waar hij alle ogen op zich gericht weet, vooral na zijn heldenrol tegen Duitsland van afgelopen zondag. 

    PSV is bereid om Lozano na een seizoen te verkopen, maar alleen tegen het juiste bedrag. Juventus zal zich eerst bij Lozano zelf en zijn zaakwaarnemer moeten melden. Daar moet eerst een akkoord mee worden bereikt, waarna PSV in actie komt.

    Juventus-voorzitter Pavel Nedved heeft al contact gezocht met de 22-jarige Lozano, maar over een transfer is nog niet onderhandeld. Récord verwacht dat dat na het WK gebeurt. Opvallend genoeg werd Lozano bijgestaan door zijn vader, die als zaakwaarnemer diende. Inmiddels behartigt de vader zijn vrouw zijn zaken.

    Lozano is deze week al in verband gebracht met een transfer naar FC Barcelona en Everton.

    Poll

    Is Lozano toe aan een transfer?

    (9690 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 19 juni 2018 om 18:15
    35????? Beetje weinig toch?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 18:15]
    Vind ik leuk
    Bengelino +10148
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:20
    Krijgt psv 25% van dus pakken ze toch een kleine 9 miljoen, jackpot
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +13190
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:23
    Houden ze maar zo weinig van over? Wat is dat dan voor een deal geweest. Beetje zoals de huurdeal bij Heerenveen van Lammers.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12361
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:27
    Tel erbij wat het kampioenschap oplevert. Daarom zijn de prijzen van spelers in Amsterdam hoger.
    Vind ik leuk
    MichPSV +4906
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:33
    We kunnen dus beter geen kampioen worden?.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12361
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:02
    Jawel, wat heb jij aan het geld van je club ? Ga je daar een feestje of huldiging voor organiseren ?
    Vind ik leuk
    Gilze +67
    woensdag 20 juni 2018 om 00:25
    Er is maar 1 club die een 2e plek vieren alsof ze kampioen waren
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 00:45]
    Vind ik leuk
    jakeisback +5653
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:34
    Champions league is nog niet binnen hoor voor PSV
    Vind ik leuk
    dhrwobo +20131
    woensdag 20 juni 2018 om 11:42
    Nee zeker niet. Maar laten we voor het Nederlands voetbal hopen dat Ajax en PSV het goed gaan doen in Europa komend jaar.
    Vind ik leuk
    jakeisback +5653
    woensdag 20 juni 2018 om 11:43
    Ja Psv treft een op papier zwakke broeder in de play offs ronde. Laten we hopen dat Ajax Sturm Graz pakt zodat ze zeker zijn van Europa league. Champions league is bijna onhaalbaar met drie rondes.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:35
    Blijf het vooral roepen misschien dat je het dan zelf gaat geloven
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:31
    Grap van de dag. 25%... Hahaha.
    Vind ik leuk
    davidben +3591
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:01
    Het is 60%
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36579
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:09
    120%
    Vind ik leuk
    psv.040 +131
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:58
    maak daar maar 85% van
    Vind ik leuk
    Quareck +6317
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:41
    Je moet niet alles geloven, hij leert in groep vier pas rekenen, daarom zegt hij nu gekke dingen. De verwachting is wel dat bengelino volgend schooljaar, na 17 keer groep drie te hebben gedaan, de stap naar groep vier gaat maken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:46
    Hahaha. Bengelino is inderdaad 1 van de grootste sapstaven hier op VP. Wat een downie...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:23
    Nee joh natuurlijk niet. Doet ie gewoon weer om te stoken. Pachuca krijgt 15% van dat bedrag. PSV dan dus de rest. Én Raiola natuurlijk.
    Vind ik leuk
    alffie +1614
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:11
    Niet dus, 40% oude werkgever. 15% zakenwaarnemers en rest van de debielen.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:32
    Debielen zoals jij.
    Vind ik leuk
    alffie +1614
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:16
    Hahaha ik krijg niets hoor. Ik had jou wel hoger ingeschat masterpsv.

    Mij een debiel noemen.
    Maar goed je hebt je likejes weer
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 23:17]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:30
    Wat praat jij poep met je 25 %
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:36
    40% over de winst naar oude werkgever dus 60% naar Ons PSV hoe kom je bij 25% vriend??
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 19:41]
    Vind ik leuk
    yabba1000 +583
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:05
    is dat zo? klinkt beter dan de 25% van bengelino
    Vind ik leuk
    MeAgain +5162
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:20
    40% over de winst zeker. Dus 60% van de winst (27 miljoen) gaat naar PSV. Dus 16,2 miljoen winst voor PSV.
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:36
    En dat in 1jaar verdiend en trouwens geloof er niks van die 35 m ,psv kan lozano beter houden met het oog op de CL of anders gewoon poot stijfhouden en 55 miljoen vragen graag of niet!
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4310
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:39
    55? Je bent zeker een paar keer teveel naar de Efteling geweest?
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:47
    Hahaha Ajax kreeg 30 miljoen voor milik en kreeg ook 18 miljoen voor kluivert, en vraagt absurde bedragen voor frenkie de jong en de ligt.

    Dan is 55 miljoen voor onze sterspeler op het WK zo gek nog niet!

    Dus als je zin hebt neem ik je mee naar de Efteling?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 20:48]
    Vind ik leuk
    Sniper1 +976
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:51
    Ajax = A merk.

    Psv ook bijna..... :)
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:59
    Bijna is ook goed ;) Ajax denk ik eerder aan wc merk😆😆
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 21:00]
    Vind ik leuk
    Sniper1 +976
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:55
    Leuk. Bij psv stop ik met denken.... :)
    Vind ik leuk
    4everfcu +1246
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:22
    fout!
    ajax was A merk tegenwoordig een B merk
    Vind ik leuk
    Sniper1 +976
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:54
    Eej, bij een A merk maakt kwaliteit niet uit,. Je betaald standaard 25% teveel.

    Maar je bent niet voor niks een A merk geworden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:05
    Ajax is een A merk, dat klopt en schoonmaak merk en voor je brandblusser, klap klap.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4310
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:04
    Graag
    Vind ik leuk
    Spiegel +8225
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:34
    Ik heb sinds 1 week een abonnement, mag ik ook mee?!
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:47
    Hahah je mag altijd mee spiegel😂😂
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4310
    woensdag 20 juni 2018 om 10:02
    Alleen als je je PSV sjaal thuis laat.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8225
    woensdag 20 juni 2018 om 10:19
    Sjaals zijn met deze temperaturen overbodig haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:48
    Sterspeler? Nou nou nou 1 goal
    Vind ik leuk
    4everfcu +1246
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:21
    waarom niet dat vraagt ajax toch ook voor beperkte spelers.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +974
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:41
    .
    Vind ik leuk
    MeAgain +5162
    woensdag 20 juni 2018 om 21:37
    Helemaal gelijk. Ik heb ook liever een goed elftal. Zie liever een paar andere spelers vertrekken en daarvoor wat betere versterking komen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:41
    Uhh verkeerde berekening. 60 % van de WINST...
    Dus aankoopbedrag eraf halen eerst. Ze hebben er volgens mij 12 miljoen voor betaald?. Dus 35 - 12 = 23 miljoen winst. Daarvan 60% voor PSV is 13,8 miljoen. Nog een beetje naar de zaakwaarnemer dus zeg maar 12 miljoen hou je eraan over dan. Dus in 1 seizoen heeft hij een groot aandeel gehad in de titel en je investering is verdubbeld, geen slechte deal lijkt mij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:50
    En jij zegt het goed Mario,OVER DE WINST,dus de transfersom die PSV betaald heeft gaat er ook nog af.bijv.40 miljoen is 30 miljoen winst en daarvan 12 miljoen naar oude club blijft 18 miljoen winst voor PSV over.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:59
    Ja is toch de inkoop, de winst tel je als je iets verkoopt minus de inkoop
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:04
    Of tel ik fout ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:50
    en de fiscus?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 05:33
    Ach,als hij weggaat levert het sowieso geld op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:42
    T wordt steeds minder bij jullie. Straks denken jullie nog dat we geld moeten betalen om ervan te mogen zijn.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22839
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:57
    Ik las inderdaad ergens dat Juve 30m vraagt om hem over te nemen :p
    Vind ik leuk
    PinPelado +873
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:18
    Whahahahhaa
    Vind ik leuk
    iceman +1680
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:49
    25% klopt niet. Sommigen hier lullen maar wat.
    Het is 60% wat PSV krijgt.. Dat is dus 21 miljoen voor PSV.
    Als 35 daadwerkelijk de vraagprijs is. Daarnaast zou PSV nog een flink doorverkoop percentage kunnen afspreken met Juventus. Zoals Pachuca met 40% ook gedaan heeft.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 18:56]
    Vind ik leuk
    chicken +10149
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:54
    Minus wat ze al betaald hadden en het salaris. Goede 10 miljoen over ofzo?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 19:04]
    Vind ik leuk
    iceman +1680
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:59
    Grapjas. PSV heeft geen 11 miljoen aan salaris betaald. Er is een salarisplafond van 1 miljoen per jaar. PSV gaat bij 35 miljoen, zo'n 21 miljoen overhouden aan de deal + nog een eventuele doorverkoop percentage. Ze hebben in 1 jaar het aankoop bedrag verdubbeld.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 19:05]
    Vind ik leuk
    chicken +10149
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:01
    Oeps...rapporteerde je per ongeluk...verkeerde knop.

    Ze hebben hem ook moeten kopen toch...dus die 21 van je minus aanschafprijs..
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4310
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:40
    Wat weet jij daar nou van....
    Vind ik leuk
    Senn +5187
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:00
    8+ 1 salaris is 12 winst ongeveer. Toch netjes na 1 jaar.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2157
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:06
    Sinds wanneer rekenen ze het salaris hierin mee?

    En Lozano heeft PSV het kampioenschap opgeleverd, dat lijkt me meer waard dan wat euro's
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 19:08]
    Vind ik leuk
    chicken +10149
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:10
    Je wilt toch weten wat je netto eraan overhoudt of niet??

    En nee, lozano heeft geen kampioenschap opgeleverd. Dat doe je met de hele selectie..

    Je hebt meer bier op dan ik geloof ik..
    Vind ik leuk
    popiejopie +2157
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:17
    Zonder Lozano zouden ze geen kampioen zijn geworden ben ik van overtuigd Helaas speelde hij wel mee dus moeten we weer een jaar extra wachten.
    Vind ik leuk
    chicken +10149
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:21
    Dat geloof ik niet...zal wel een aantal voor hun poten schoppen, maar hij is vooral gevaarlijk met ruimte. Counteren dus. Welke topploeg speelt reactievoetbal??

    Vind ik leuk
    popiejopie +2157
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:34
    Real...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:16
    Onzin....zowel Pachuca en PSV hebben nooit naar buiten gebracht was de afspraken percies zijn. Het enigste wat zelf Brands aangeven heeft in een tv interview is dat PSV 100 procent van de transfer rechten heeft. Dit wil nog niets zeggen als er bonussen zijn afgesproken met Pachuca.
    Al de rest is gezever uit kranten en van mensen die het denken te weten....
    Vind ik leuk
    Gilze +67
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:35
    Bij Bananasplit zeker????
    Vind ik leuk
    PinPelado +873
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:21
    Wat dat betreft doet Ajax het echt veel beter qua verkoop. Ze hebben ook genoeg geld op de bank dus voor hun is het meer een kwestie van take iT or leave iT.
    Vind ik leuk
    PRICE +18626
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:53
    Zwakke prijs,snap PSV absoluut niet.
    Milik 30 miljoen apart dat voor lozano zo weinig word gevraagd.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +583
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:04
    is de clausule idd 25%?
    en gaat dat dan over de 35 miljoen minus de 8 miljoen aankoop?
    Vind ik leuk
    MeAgain +5162
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:17
    Waar haal jij die wijsheid vandaan? Ik geloof daar namelijk helemaal niks van.
    Ze krijgen sowieso hun aankoop bedrag terug (een 8 miljoen) dan blijft er nog een 27 miljoen over. En volgens jou zou de deal dan zijn dat ze 2/3 van de winst moeten afstaan?? En dat geloof jij??
    Vind ik leuk
    PSVFU +2913
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:23
    Niet te geloven wat voor een dombos toch op deze planeet rondlopen.

    60% is voor Psv!
    Vind ik leuk
    Bossie020 +4310
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:41
    Dan kunnen ze het parkeerterrein weer terugkopen van de Gemeente
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:27
    Nee 40% is voor Pachucha dat betekent niet dat 60 voor PSV is. Zaakwaarnemer en speler krijgen ook deel. Kom je denk op 50% uit, dus 35 miljoen, maar 17,5 miljoen......
    Vind ik leuk
    PSVFU +2913
    maandag 2 juli 2018 om 17:01
    Het is overigens 40% van de winst
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:26
    PSV paakt 60% eigk maarja
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1332
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:28
    Altijd zo onbenullig dat zoveel partijen meedingen in een transfer. Of Brands/Gerbrands kan niet onderhandelen?
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1674
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:49
    Haha PSV krijgt echt wel meer niemand heeft bewijs wat er afgesproken is en volgens mij heeft PSV 12 miljoen zelf moeten betalen bij de koop van lozano dus lijk me sterk dat ze dan genoegen nemen met 9 miljoen hoe jij het zeg
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:01
    Wat eem onzin. PSV heeft de volledige rechten. Zijn vorige club krijgt eem doorverkooppercentage van ongeveer 10%.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:28
    *40%

    Zelfs ik ken PSV nog beter zegt heel veel.....
    Vind ik leuk
    masterpsv +13269
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:29
    Zo je bent goed op de hoogte hahaha van waar heb je die 25% procent? Lozano is 100% eigendom van psv, alleen ontvangt zijn vorige club pachuca 40% van zijn transfersom en dat is anders wat jij beweert. Dus psv ontvangt 60 % en dat is (21 miljoen in 1 jaar verdiend) en niet 9 miljoen, als ik jou was zou ik mij goed in verdiepen voor dat je met onzin komt!
    Vind ik leuk
    Bertus +4185
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:50
    Onzin bericht, zelf uit je duimpje gezogen?
    Vind ik leuk
    Spiegel +8225
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:32
    Waar is je bron dat PSV maar 25% pakt dan?

    Geloof dat ze enkel een clausule van 40% hebben voor pachuca, en dat is ook alleen voor het bedrag boven de12 miljoen van de oorspronkelijke som. Dus je kletst maar wat raak dus.
    Vind ik leuk
    Psssttttt +151
    woensdag 20 juni 2018 om 00:05
    Wat een bla man ben jij.. met je 25%
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:31
    . verwijderd. nieuwe post gemaakt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 08:42]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:29
    35 M. als startprijs. Je moet ergens mee beginnen. Verkoop bij opbod zal een veelvoud opleveren. PSV kan met gemak, na aftek van kosten, 60 M bijschrijven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:49
    Jij zit nog in het verdriet van de verliespartij?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:56
    Nein!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:43
    Niet als je en doorverkooppercentage zou bedingen of een kampioensbonus van 35miljoen.
    Vind ik leuk
    Degraaf +15055
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:44
    Dat is de vraagprijs, dus wat ze ontvangen zal een stuk minder zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:51
    Jij bent overduidelijk geen Graaf tel. Want tellen kun je niet. 35 gaat t heus niet worden. Clubs gaan opbieden bij zo'n topper en dan kom je, afhankelijk van zijn prestaties op de rest vh en op een bedrag tussen de 50 en 70 m uit graafje!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 21:24]
    Vind ik leuk
    chicken +10149
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:56
    Tenzij juve ja zegt op die 35 miljoen. Dan heb je een deal..
    Vind ik leuk
    Degraaf +15055
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:06
    Droom lekker verder ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:24
    Ok graaf. Wat u wilt. Ik zal braaf schaapjes tellen. Ik kan goed tellen hoor....
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4991
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:11
    De spelers die per opbod worden verkocht en boven de vraagprijs zijn heel erg zeldzaam hoor...
    En dan nog zet je de vraagprijs zo hoog mogelijk zodat ze hoog beginnen als bij een veiling.
    35 miljoen is aan de lage kant helemaal met een lang contract.
    Als dat echt de vraagprijs is gaat ie weg voor 30 excl bonussen
    Vind ik leuk
    Den Daats +5339
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:14
    Het is niet logisch dat PSV nu uberhaupt een bedrag noemt!
    Vind ik leuk
    Gini +11
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:14
    je gelooft toch niet dat Psv nu een vraagprijs neerlegt, dream on.
    met een contract tot 2023 en een goed WK gaat hij minimaal 50 mjn opleveren
    Vind ik leuk
    zwollie +6612
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:51
    Beetje veel toch?
    Vind ik leuk
    Den Daats +5339
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:13
    Ik geloof echter niet dat PSV een bedrag heeft genoemd in deze fase. Dan zouden ze ook niet de keuze maken om te kiezen na het WK maar zou je gelijk de onderhandelingen aangaan.

    Ik verwacht een bedrag rond de 40mil.

    Dat is al een clubrecord!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14720
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:26
    35.000.000 ? Het kan niet waar zijn en PSV is gek als ze dat vragen. Minimaal 50.000.000 en anders gewoon niet !!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:36
    Minimaal 50. Kom op zeg. Wat een schijntje 35 miljoen
    Vind ik leuk
    Bertus +4185
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:51
    Precies, gewoon torenhoog inzetten. Zakken kan altijd nog en als hij nog een paar goeie wedstrijden speelt komen er vanzelf meer clubs bij die interesse tonen.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +974
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:38
    Klopt, veel te weinig. Vindt maar eens een spits die zoveel scoort en wat kost die dan 53 miljoen zo niet dan maar niet!!!!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26469
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:15
    En weg.....!!!!!

    Kunnen ze toch mooi zeggen dat ie in Eindhoven heeft gespeeld.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12361
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:15
    Haha 35 miljoen. Voor zn schoenen ja
    Vind ik leuk
    Always PSV +7432
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:22
    PSV zit in een luxe positie, lijkt me dat er meer uit gehaald kan worden!
    Vind ik leuk
    PRICE +18626
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:54
    Is natuurlijk wel media,intern bij PSV is het natuurlijk wel anders.
    Vind ik leuk
    Always PSV +7432
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:29
    Mocht Lozano vertrekken en v Ginkel niet terugkomen dan kun je dat niet met eigen jeugd opvangen mijn insziens. Moet je ook weer iemand gaan halen. Per saldo moet PSV er natuurlijk wel op vooruitgaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:32
    Krijgen ze wel een handtekening en foto erbij.
    100+ of anders niet.
    Cl levert genoeg op om die transfer een jaar uit te stellen
    Vind ik leuk
    Butsbal +12361
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:25
    Moeten we wel CL halen matje
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:32
    Daarom moeten we niet iedereen verkopen en zeker niet voor een habbekrats,psv heeft nu een luxe positie,dan moeten we het ook gebruiken,als lozano voor dik verkocht wordt dan kan je op tijd je selectie op orde brengen door wat terug te halen,de lijstjes liggen klaar als ik het mag geloven wat ze zeggen,al hebben we dat verhaal vaker gehoord.
    Geen excuses dit jaar,cl moet gewoon.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12361
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:59
    VAMOS !
    Vind ik leuk
    Jens1999 +19087
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:16
    Prima prijs...... xD
    Vind ik leuk
    14forever +7952
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:17
    35 miljoen lijkt mee een beetje aan de lage kant. Doe er 10bij
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2951
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:34
    Of meer, die gaan ze echt niet voor 35 miljoen verkopen neem ik aan.
    Vind ik leuk
    Morris +21089
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:17
    Het zijn de mats maanden bij psv
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:27
    Hamsteren!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7458
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:18
    Is wat anders dan al die sprookjes bedragen hier van PSV kenners
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:24
    sprookjesbedragen moeten jullie anders niet teveel van zeggen DeanJayden
    maar 35 miljoen lijkt mij een prima bedrag , en veel meer ga je er ook echt niet voor krijgen
    of hij moet topscorer van het WK worden , maar dat zie ik niet gebeuren
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7458
    woensdag 20 juni 2018 om 09:33
    En jullie is Jodenvolk, ik praat graag voor mezelf en enkel de mensen die hier maar rare bedragen roepen hoeven zich aangesproken te voelen. Ik zelf ben een stuk realistischer dan mijn mede supporters en roep ook geen rare bedragen in het rond
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:43
    ik ook niet , want als we 35 miljoen voor Lozano kunnen krijgen , moet je er of een grote strik omheen doen en laten gaan , of je geeft niks om dat geld en houd hem in Eindhoven
    maar dan moet je er niet vanuit gaan dat je ooit nog zo'n bedrag voor hem krijgt
    als het aan mij ligt blijft ie gewoon bij PSV , ik heb liever goede spelers op het veld , als dat je dadelijk een opvolger moet gaan halen die een een stuk minder is
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7502
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:18
    35 voor de kerel die Djurmanie sloopte? Dacht het niet. Eerder 135. En optyfen met die maffiosi. Chucky gaat naar Spanje of Engeland.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12361
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:18
    Juist
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +970
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:26
    Mooie club hoor Juventus.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7502
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:33
    Weet ik maar voor 35 kijken we nog even verder naar een nog mooiere.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +970
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:37
    Je bent als speler ook handelswaar, stel hij wil graag naar Juventus maar City biedt bijvoorbeeld 10 milj meer, dan wordt de overgang naar de ploeg waar hij graag naar toe wil geblokkeerd, dit is geen verwijt naar psv, het gebeurd overal.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7458
    woensdag 20 juni 2018 om 09:34
    Goed om te weten wat jullie doen en dat je dat hier op VP met ons deelt. Groetjes aan je mede collega`s die hier zeggenschap over hebben
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7502
    woensdag 20 juni 2018 om 13:56
    Laat ik het niet zien Dean dat je op de stoel van een trainer of bestuurder gaat zitten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:19
    1 doelpunt tegen Duitsland....en iedereen is van het padje af,de volgende wedstrijd is het straks bagger en dan hoor je er niemand meer over
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6211
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:23
    Ach. Hij heeft er afgelopen seizoen meer gemaakt dan Younes, Dolberg en Huntelaar bij elkaar ;-))
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:24
    En minder dan Weghorst!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:43
    Eindelijk een positieve reactie over onze Wout.
    Vind ik leuk
    jakeisback +5653
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:35
    Haha noem drie bankspelers op.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9783
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:27
    Als Dolberg en Huntelaar op de bank zaten, wie stond er dan op het veld? Cassiera was het niet...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7458
    woensdag 20 juni 2018 om 09:35
    Younes en Dolberg deden niet mee, en Huntelaar en Dolberg samen hadden er net zoveel als Chucky
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 09:43]
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10725
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:24
    Hoezo van het padje af? Gewoon meegaan in de gekte van de transfersommen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:44
    Memphis moest na een soortgelijk seizoen ook voor 35 mil weg. De markt is veranderd. 45 mil minimaal voor een speler met 5 jaar contract.
    Vind ik leuk
    companen +543
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:50
    Scoren tegen NAC, twente of Willem II is toch wel iets anders als tegen de wereldkampioen.
    Vind ik leuk
    bartjeee +200
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:19
    Ik d8 dat lozano met de wedstrijd tegen duitsland 10 mil duurder was geworden? Dus is het nu niet 45 mil ipv 35??
    Vind ik leuk
    cheeks +3118
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:20
    Nogal onbetrouwbaar bericht. PSV moet 35% van de winst overdragen aan Pachuca. Tel daarbij op een nog 4 jarig contract en 35 miljoen is ineens zeer ongeloofwaardig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:28
    Cheeks waarom 35% en niet 80% afdragen aan Pachuca?
    Vind ik leuk
    Cazzy +1249
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:21
    Waarom zo weinig...
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10725
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:22
    Gewoon 80 miljoen vragen!
    Vind ik leuk
    G.Kopf +746
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:22
    Ching ching.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:23
    15 miljoen te weinig
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:24
    35 miljoen lijkt me een typo, komma vergeten?
    Vind ik leuk
    Mari +5595
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:25
    Dat wordt € 30 in meerdere termijnen of € 25 in een keer
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:25
    Gisteren was het nog Barcelona, vandaag is het Juventus en dan zal je zien dat ie gewoon nog een jaar blijft. 35 miljoen is wel wat weinig trouwens, rond de 50 miljoen moet zeker lukken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:26
    Ik schat dat het rond de 40 gaat uitkomen en dat is echt de hoofdprijs
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:27
    En terecht niet voor minder laten gaan dacht ik zo denk dat hij dat wel waard is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:29
    Wat een onzin bericht,
    100 +,want psv hoeft niet te verkopen,en voor dat bedrag kan je beter cl met hem gaan voetballen want dan verdien je die 35 miljoen ook.
    DUS PSV WAKKERRRRRRR WOOOOORDEEEEEEEENNNNNN
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:31
    Beginnen over een onzin bericht en dan kom jij zelf met onzin aanzetten door 100 miljoen + te roepen haha.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:35
    Nee (k)neus, psv hoeft nog niet te verkopen,dus waarom geen 100+,die 35 verdien je zo in de cl.
    Volgend jaar kunnen we hem ook verkopen na een cl ervaring rijker.
    Nederland moet stoppen met spelers cadeau doen en zeker als ze nog een vijf jarig contract hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:37
    Meteen schelden, zielig!
    CL is trouwens nog geen zekerheid voor PSV.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:36
    Sorry dat is aangeboren als ik met 020 mensen praat,kom er maar niet vanaf.
    Kan je niet overstappen naar psv,mischien kunnen we dan normaal praten met elkaar.
    Vind ik leuk
    SimonSays +4671
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:30
    Jongens, we zijn geen Aldi. Bij 35 miljoen moet toch wel een doorverkooppercentage van 60 procent.

    En het liefst houden we hem nog een jaar, gezien zijn 5 jarig contract. Maar 35 miljoen is een bod die ik aan mijn Italiaanse laars lap.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:33
    Psv had toch interesse in moise kean van juventus dus is al beklonken 100% lozano voor 35€ miljoen naar juve plus Moise kean ..... 100% let maar op
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 18:36]
    Vind ik leuk
    Pimman +1514
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:34
    35miljoen vraagprijs..dan zou het 30 kunnen worden. Bijna de helft gaat naar de oude club van Lozano plus een percentage naar de makelaar. Houd je ongeveer 15 over. Gekocht voor rond de 10 dan dus 5 winst?.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +644
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:45
    Gaat zeker voor meer weg dan 30 miljoen! En dan vraagt ajax 45 miljoen voor Ziyech????????
    Vind ik leuk
    Pimman +1514
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:52
    Ajax moet zijn handen dichtknijpen als ze 30 voor Ziyech zouden krijgen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:08
    Voor het geval je hierboven over het hoofd gaat zien: Pimmannetje, zo te zien is rekenen niet jouw sterkste kant en trouwens dat niet alleen. Is 60% van € 30 miljoen, bedrag (is jouw aanname), € 15 miljoen of € 18 miljoen? Heeft PSV Lozano gekocht voor € 10 miljoen? Vraagt PSV voor Lozano € 30 miljoen of minimaal € 35 miljoen? En nog een aanname; verkoopt Ajax De Ligt voor € 50 miljoen (= aanname) dan houdt Ajax € 45 miljoen over (en nog maar een aanname). Jouw bovenstaande reactie hangt aan elkaar met rekenfouten, taalfouten maar bovenal aannames.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +644
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:43
    Gaat op 100% zeker weg bij psv! Scoorde tegen Germania en was ook de man waar alles om draaide bij Mexico. Ik denk dat we nog veel meer van hem gaan zien dit WK. Geweldige aankoop van psv,gaan ze zeker mee cashen,al zal een aanzienlijk gedeelte ook naar zijn oude club gaan...maar toch.Lozano wordt 1 van de smaakmakers dit WK!!
    Ik hoop nog steeds op Jorgensen dit WK,waarschijnlijk tegen beter weten in,maar daar ben je Feyenoordfan voor.
    Vind ik leuk
    Pimman +1514
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:50
    Als PSV slim is proberen ze hem sowieso nog een jaar te houden. Maar groeit hij in het toernooi wordt het lastig. Jorgensen vind ik voor de NL-competitie wel een goede spits.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +644
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:07
    Voor NL competitie zeker,maar de 1e wedstrijd van Denemarken viel hij me wel tegen,al was heel Denemarken zwak! Zelfs grote man Eriksen,
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:43
    Kunnen de mensen die hier allerlei percentages benoemen die PSV zou moeten afstaan bij verkoop van Lozano met aantoonbaar bewijs kunnen komen hoe hoog die percentage exact is? Laat ons dan ook even weten hoeveel PSV betaald heeft voor Lozano. Ook graag met bewijs en niet het gebruikelijke giswerk / gezwam / gezwets of andere onzin.
    Vind ik leuk
    Pimman +1514
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:56
    Ipv van je bezig te houden met gezwam en gezwets op deze site waar grotendeels onzin te vinden is, eens kijken op de serieuze voetbalsites..dáár kan je het exact lezen hoe de constructie in elkaar steekt!
    Vind ik leuk
    Foebele +48362
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:45
    Haha Napolitano riep nog heel stoer dat Chucky sowieso het Nederlandse transferrecord zou verbreken...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:51
    Napolitano roept ook al 3 maanden dat Erick Gutiérrez al rond was met PSV. Die zijn duim is dikker dan de buik van dikke Willem.
    Vind ik leuk
    Foebele +48362
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:53
    Hahaha ja die lult een hoop slap uit zijn nek ja!
    Vind ik leuk
    PRICE +18626
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:55
    Geloof niet in dit bedrag. PSV last zich geen miljoenen door de neus boren
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1224
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:49
    Begin gewoon eens bij 60 miljoen. De tijd van vriendenprijsjes is klaar nu.
    Vind ik leuk
    Mass +4088
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:53
    Gewoon op 50 miljoen zetten...
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +300
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:54
    Afgelopen week las ik nog bedragen tussen de 80 en 100 miljoen.... Dan is 35 miljoen toch maar een schijntje...
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +821
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:57
    hebben we toch 1 seizoen van zijn kunsten op de nederlandse velden mogen genieten.
    Vind ik leuk
    Smash +2575
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:17
    Wat een idioterie daar in Eindhoven! Wat nou 35 miljoen? Minimaal 50!
    Vind ik leuk
    040-077 +829
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:18
    Zeg gewoon 60m we geven ze steeds weg voor vriendenprijzen wat een onzin.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:21
    Hallo 35 miljoen hij hoeft niet verniks weg
    Ik zou pas bij een bedrag van 60 miljoen
    Gaan nadenken
    Vind ik leuk
    Mari +5595
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:32
    Veel te weinig.
    Kluivert € 20. Lozano €35?
    Klopt iets niet
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:34
    35 miljoen??? Ze zijn niet goed...als chucky n fantastisch wk speelt wil iedere club hem hebben..dan kan je zelfs 100 miljoen vragen...tis n lijp wereldje
    Vind ik leuk
    Caniggia +758
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:57
    Psv bepaald de prijs niet,die zijn slechts figurant in deze zaak.Die mogen alleen doorgeven wat de vraagprijs is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:34
    35miljoen vragen geloof je het zelf ik niet namelijk en ik denk eerder aan 70miljoen
    Vind ik leuk
    Simsalabim +839
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:55
    Lozano is toch wel 60 miljoen waard
    Vind ik leuk
    Caniggia +758
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:55
    Ik zei toch 35 miljoen is de prijs,en er dient eerst contact met de zaakwaarnemer en speler te worden genomen.En niet zoals normaal is als jij als club eigenaar bent eerst met Psv. Met andere woorden Psv mag op papier eigenaar zijn en niet meer dan dat.Ze gaan er een aantal miljoenen aan overhouden,maar dat zullen er niet meer dan 10 worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:05
    Ik geloof niet dat PSV instemt met zo'n constructie van 40 procent doorverkoop naar puncha gaat het zal eerder 10 à 15 procent zijn.
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1128
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:11
    Vanmiddag was raiola nog zijn zaakwaarnemer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:12
    Als dit klopt wat ik niet gelof.Is psv de domste club die er is en hebben ze geen verstand van zaken doen.
    Voor het dubbele bedrag staan de clubs nog in de rij voor hem.
    Psv heeft echt geen verstand wat een speler waard is.
    Ik denk dat die gerbrands helemaal niet zo goed is voor de club.
    We wachten maar af.Want 99% van de berichten op deze site kloppen niet.

    Vind ik leuk
    John040 +1312
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:13
    Ik denk dat Juventus hoopt hem binnen te halen voor 35 miljoen maar het gaat een bied oorlog worden als Lozano nu volgende wedstrijd 1 of 2 keer assist geeft of zelfs 1 keer scoort, dan is de hek van de dam.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2375
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:15
    Beetje laag m.i. waarom niet starten bij 50 miljoen?
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +5974
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:44
    vind het wel weinig voor een speler. die zo hoog op menig verlanglijstje staat

    dan denk je toch echt meer zo rond de 50 miljoen met de prijzen die tegenwoordig worden betaald

    Vind ik leuk
    #GruisZ +10
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:52
    Sorry hoor 35milj. ??? Als het waar is welke idioot bij psv heeft deze prijs bepaald? .....35milj. Is niks. ...Vind je het gek dat ajakkes een dikke bankrekening heeft en psv elke keer moet wikken en wegen.
    Vind ik leuk
    Axim +568
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:58
    kom op man ! 35 . da's een schijntje ! kijk eens waar bankzitters uit amsterdam voor verkocht worden .... dit is gvd wat statiegeld !! Idioten in eindhoven !!!
    Vind ik leuk
    Bontscoach +148
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:19
    Lijkt mij dat Chucky in inmiddels de 60 miljoen wel is gepasseerd. In de winter wilde Liverpool en Arsenal al zaken doen voor bijna 50 miljoen.

    Dus die 35 komt uit de grote teen en is een kansloos bod als het wel zou bestaan.
    Vind ik leuk
    Aart +5
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:19
    Belachelijk laag. Heeft nog contract van 5 jaar. Dit is weggeven.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7862
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:37
    Hahahah 35 miljoen , heb je zijn linkerschoen voor. Onzinbericht volgens RE.
    En het is een Mexicaans krantje ! -:)
    CHUCKY THA BOMB ! Ff wachten wordt de ster van dit WK
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 21:55]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24102
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:41
    Doei doei chucky.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +974
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:43
    Goedendag Toon Gerbrands:

    LOZANO NIET VERKOPEN !

    BEDANKT!
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1138
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:19
    Goedendag Teamgeest,

    Oké. Ik zal zo snel mogelijk zijn contract verlengen en hem alvast als trainer vastleggen voor over een jaartje of tien, vijftien.

    ALSJEBLIEFT!

    Groet, Toon.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +974
    donderdag 21 juni 2018 om 20:51
    Dank Toon👍🏻
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12552
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:05
    Hij maakt een keurige goal tegen Duitsland.
    Verder totaal niet gezien.
    Over het ophemelen van een speler gesproken.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +974
    donderdag 21 juni 2018 om 20:52
    Scoren is een vak. Hij scoort dus 👍🏻. Houden in E’hvn.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 21:09]
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1138
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:18
    35 miljoen is toch geen geld. Vooral niet te snel happen, wacht het WK maar rustig af en laat je als PSV zijnde vooral niet afschepen. Buitenlandse clubs denken vaak voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten in de Eredivisie. Ajax laat dat sinds enkele jaren niet meer gebeuren en hopelijk volgt PSV snel.
    Vind ik leuk
    Gilze +67
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:38
    Overmars let eens op
    Hij hoeft maar 35 miljoen te kosten



    Vind ik leuk
    Bocajuun +116
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:53
    25 miljoen ex btw
    Vind ik leuk
    Meh +47
    woensdag 20 juni 2018 om 00:30
    35 miljoen zou gewoon een prachtig bedrag zijn toch? Al dat gezeik over Ajax en PSV, situaties zijn simpelweg niet te vergelijken. Historisch gezien krijgt Ajax altijd meer voor spelers dan PSV, alleen lijkt dat gat beetje bij beetje terug te lopen.

    Stel hij gaat voor 35 miljoen. Dan zit er gewoon een 23 miljoen overwaarde na de 12 miljoen euro aankoop.
    Klaarblijkelijk is er nog een 40% doorverkoop percentage over de winst voor zn vorige club. Dan gaat er dus 9,2 miljoen van die 23 miljoen af.

    Tevens gaan de geruchten dat er ook nog eens zo'n 15% naar speler/zaakwaarnemer gaan, dat is 3,45 miljoen over de meerwaarde of 5,25 miljoen als het over de totale transfer gaat. Uitgaande van het laatste, gaat er dus 9,2 + 5,25 = 14,45 miljoen niet naar PSV.

    PSV ontvangt dan 35 - 14,45 = 20,55 miljoen. Leuk bedrage toch, kunnen ze weer makkelijk een volgende Lozano voor kopen wanneer die ook 'maar' 12 miljoen zal kosten.

    Ga je kijken naar een 'netto' winst, dan gaat er van die 20,55 de aankoop kosten van af. 8,55 wat je over houdt. Heb je nog wat salaris kosten (in principe 1mil max ivm salarisplafond) plus bonussen van, laten weten schortig zijn, nog eens 1mil.
    Zelfs dan houdt PSV er zo'n 6,5 miljoen over. Top deal toch over 1 enkel seizoen? Komt ook nog bij dat PSV extra inkomsten heeft gehad van het kampioenschap en daar uit volgend minimaal EL voetbal. Lozano is daar niet alleen verantwoordelijk voor, maar wel een gedeelte. Dan gaat zo'n 6,5 miljoen 'netto' vrij snel weer tot over de 10 mil.
    Nogmaals, dan heb je ze toch netjes verdiend over 1 seizoen? Kan je alleen maar een buiging voor maken.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +974
    donderdag 21 juni 2018 om 20:51
    Nee oneens. PSV moet 1/4- of 1/2 finale champions league halen met Lozano; snapte. Sportief is het beste wa hedde aan 40m op de rekening.
    Vind ik leuk
    PSVKorsou +31
    woensdag 20 juni 2018 om 00:51
    Zijn ze gek in Eindhoven . 35 mil doe er nog maar eens 35 mil bij . Ik hoop echt dat deze prijs niet klopt . Anders sta je toch echt voor lul met nog zn lang contract en dan zo weinig vragen toch ?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:10
    Als de grote clubs er om strijden, laat maar bieden boven €35 miljoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:43
    Er wordt regelmatig door bezoekers van de site gerefereerd aan percentages van 25 tot 40% die PSV zou moeten afstaan bij een transfer.

    Volgens een ander bericht kost Lozano uiteindelijk maximaal € 12 miljoen, waarvan € 8 miljoen bij de transfer al is voldaan.

    bron: https://www.telegraaf.nl/sport/221464/lozano-kan-psv-12-miljoen-euro-kosten

    Als dat bericht klopt, dan verdient PSV € 35 - € 12 = € 23 miljoen aan de deal. En hebben ze dat dus heel slim gedaan. Naast alle sportieve voordelen:
    - mede dankzij de 17 doelpunten kampioen
    - op de drempel van de lucratieve CL
    - de club opnieuw laten zien aan internationale talenten als goede springplank naar de Europese (sub)top

    In deze constructie zou het overigens onlogisch zijn dat Pachua ook nog eens voor 40% deelt in de meerwaarde boven de € 12 miljoen (wordt her en der ook geroepen). In bovenstaand rekensommetje zouden de Mexicanen dan nóg eens zo'n € 9.2 miljoen extra ontvangen en dan valt de uiteindelijke aankoop voor PSV vér boven de oorspronkelijke vraagprijs van € 15 miljoen uit. Je mag verwachten dat elke deal met Pachua wordt afgetopt op in ieder geval die € 15 miljoen.

    Overigens denk ik niet dat PSV werkelijk al een bedrag heeft genoemd. Dit is weer zo'n aanname van een krant. Je mag verwachten dat PSV wacht tot na het WK met het bepalen van een prijs. Vooral ook omdat Lozano zelf ook met zijn keuze wil wachten tot na het toernooi. Er is geen haast.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 08:45]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Juventus informeert in Eindhoven naar Lozano: PSV laat vraagprijs weten'