Argentijnse pers: Magallán niet naar Ajax, verbeterd contract bij Boca

    Argentijnse pers: Magallán niet naar Ajax, verbeterd contract bij Boca

    dinsdag 19 juni 2018 om 20:18

    De transfersoap rond Lisandro Magallan lijkt z'n climax te naderen. Waar het er dinsdagochtend nog goed uit leek te zien voor Ajax, klinken in Argentinië nu andere geluiden door.

    De Telegraaf meldde dinsdagochtend op basis van Argentijnse media dat Magallán juist op weg leek naar Ajax. Martín Costa, journalist van het Argentijnse TNT Sports, meldt nu heel iets anders. "Boca gaat het contract van Magallán opwaarderen. Hij blijft in Argentinië", aldus Costa.

    Ajax en Boca Juniors waren akkoord over een transfer van 8,5 miljoen euro. Magallán meldde zich zelfs al in Amsterdam voor de medische keuring, die hij met succes heeft doorstaan. Daarna werd het heel lang stil. Boca leek eerst een vervanger te willen halen, voor de 24-jarige Argentijn vrijgegeven werd. Nu de Argentijnse club op het punt staat die vast te leggen, leek niets een transfer van Magallán nog in de weg te staan.

    Het is echter nog maar zeer de vraag of Magallán daadwerkelijk naar Ajax komt. Volgens berichten uit Argentinië lijkt het er dus op dat de verdediger in Argentinië blijft tegen verbeterde financiële voorwaarden.

    Plaats een reactie

    bits +5254
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:19
    Selectie is weer op tijd op orde.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15104
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:28
    Magallang nie meer verrassend zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:40
    Het lijkt erop dat Ajax lichtelijk is gebruikt/misbruikt voor een contractverbetering.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31396
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:42
    Zou ik ook zeggen....
    Vind ik leuk
    PRICE +32772
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:48
    Wat een vies spel van die Argentijnen,gaat nergens over
    Vind ik leuk
    Vowtar +4503
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:31
    Maar dat Ajax interesse toont in elk PSV-target om de prijs op te drijven, is gewoon slim..
    Vind ik leuk
    vossing +2455
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:54
    Psv......doen die ook mee met dit verhaal......kneus
    Vind ik leuk
    Kremmidt +119
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:55
    De calimero-award gaat vandaag naar jou! Gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:03
    Hij bedoelt gewoon dat Ajax ook dit soort spelletjes speelt. Dat hoort er nou eenmaal allemaal bij.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4323
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:03
    Kom met voorbeelden en let op, ik trek ze na.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25471
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:00
    Lichtelijk misbruikt?? Dit misbruik duurde een half jaar! Flink genaaid zou ik zeggen..
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20159
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:01
    Ik word graag misbruikt en gebruikt, het liefst door een stuk of drie vrouwen tegelijk, twee mag ook
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 21:39]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:02
    Me too
    Vind ik leuk
    Butsbal +15104
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:15
    And me
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11475
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:13
    Goed niveau weer
    Vind ik leuk
    Jozef +36174
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:50
    Ach, wees blij...

    eindelijk eensgezind...;-)
    Vind ik leuk
    reggie +1566
    woensdag 20 juni 2018 om 08:56
    En uiteindelijk blijft alleen je hand over haha
    Vind ik leuk
    Obl93 +2083
    woensdag 20 juni 2018 om 04:07
    Had heel makkelijk voorkomen kunnen worden als Overmars tegelijk concreet was voor een andere speler.
    Vind ik leuk
    snibbo +336
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:41
    Wanneer je 1 naam zoveel gehoord hebt dat je met dit soort woordspelingen kunt komen
    Vind ik leuk
    Butsbal +15104
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:16
    Goed he
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:41
    Magallán la maar gaan :)
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2521
    woensdag 20 juni 2018 om 00:57
    Zonder hem hebben we met De Ligt, Wober, Schuurs 3 prima verdedigers en Doekhi en Bergsma hebben zich prima ontwikkeld dus qua centrale verdedigers hebben we nu geen problemen hoor..
    Vind ik leuk
    HupHolland +1962
    woensdag 20 juni 2018 om 10:08
    Leuk, drie eerste divisie spelers en De Ligt gaat misschien weg. Dus Ajax heeft eigenlijk helemaal niks achterin.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2521
    woensdag 20 juni 2018 om 12:46
    De Ligt is niet weg...
    Vind ik leuk
    HupHolland +1962
    woensdag 20 juni 2018 om 16:56
    Als De Ligt dit jaar niet vertrekt, dan vertrekt hij volgend jaar wel. Ajax heeft echt wel meer en betere verdedigers nodig.

    Ajax speelt met 4 verdedigers en ze hebben slechts De Ligt, Thagliafigo en Woeber die je als volwaardige selectie spelers zou kunnen beschouwen.

    Als Ajax een heel klein beetje serieus mee wil doen in Europa en voor het kampioenschap, dan mag daar echt wel wat bijkomen.

    De spelers die jij noemt zijn leuke talenten en daarvan heeft Ajax er zelfs meer. Alhoewel, ik denk niet dat Bergsma het gaat halen, maargoed dat is slechts een mening.

    Het seizoen is lang, ik denk dat Ajax zowel een CB als een RB hard nodig heeft. Nu draait alles om De Ligt. Hij (en/of Woeber) kan ook geblesseerd raken en dan heb je echt niks meer dat Europa waardig is.

    Voor 10 miljoen een verdediger kopen die zich wel al gemanifisteerd heeft is een goede zaak. Als bijvoorbeeld de Ajax talenten daar dan bovenuit groeien is het alleen maar beter. Maar je kunt niet die talenten verwachten dat er volgend jaar al zullen staan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:20
    Ons AJAX heeft geen speler nodig die niet wilt. Graag of helemaal niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:26
    Magallan was al bij de keuring dus het niet willen zal het niet zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:49
    Misschien wil hij juist daarom niet meer. Bezoekje aan ajax beviel hem gewoon niet + hij heeft natuurlijk ook meegekregen dat veel (basis)spelers bij ajax (willen) vertrekken. Hij trekt gewoon zijn conclusies. Hoezo iedereen wil naar ajax.... not! Ja, JL spelers
    Vind ik leuk
    Kremmidt +119
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:57
    Daar heb je even alle Ajacieden tuk, zeg! Knap gedaan!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 21:57]
    Vind ik leuk
    Jozef +36174
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:52
    Ja jongen, de originaliteitsprijs hoor.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 00:44
    Of gewoon de waarheid. En die is soms hard , zeker als blijkt dat jullie, door jullie zelf overschatte , club niet meer in trek is bij goede spelers. Chaos op bestuurlijk niveau, onderlinge haat,nijd en jaloezie, slechte sfeer in de selectie. Zulke zaken blijven niet onopgemerkt bij gewilde spelers
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 00:58
    Oké Ronnie. Heb je nog nieuws?
    Vind ik leuk
    Mr. O +939
    woensdag 20 juni 2018 om 01:29
    Blablablablabla. Lompe haat weer...

    Vind ik leuk
    Jozef +36174
    woensdag 20 juni 2018 om 08:21
    Tjonge.


    Klaar?
    Vind ik leuk
    Kremmidt +119
    woensdag 20 juni 2018 om 08:50
    Wat fijn dat er op VP een goed geïnformeerde Ajax-clubwatcher als Ronnie Visser actief is! Zo kom ik als neutrale voetbalfan aan objectieve informatie over de club!
    Vind ik leuk
    Mari +7748
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:36
    Het is niet de speler, maar de club
    Vind ik leuk
    Spiegel +9290
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:28
    Hoezo is het niet de speler? Die tekent, als het waar is dan, toch zelf bij?
    Vind ik leuk
    Mari +7748
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:12
    de club verkoopt niet. Hij heeft nog een contract,
    Vind ik leuk
    Spiegel +9290
    woensdag 20 juni 2018 om 06:24
    Uhu, maar dan nog kiest de speler ervoor om te verlengen bij de club die hem niet verkoopt.
    Vind ik leuk
    Mari +7748
    woensdag 20 juni 2018 om 09:57
    Ik weet niet of hij heeft verlengt.Na naaien volgt paaien.
    Ze hebben hem een transfer door de neus geboord en geven hem nu wat extra.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:53
    Bij jou ajax willen alleen maar spelers weg!
    Niet lullig bedoeld....
    Vind ik leuk
    JustH +14954
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:14
    Lupa voor je mee gaat trollen, vertel jouw voorkeurclub even?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:27
    Ik ben niet aan het trollen.
    Doe niet zo gegrustreerd man.
    En als je effe mijn profielnaam bekijkt weet je wat mijn clubs zijn
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18216
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:21
    Is er nou geen een journalist die Overmars een keer voor de microfoon kan trekken en vragen hoe het nu zit. Waarschijnlijk zit Overmars op zijn vakantieadres, dan reis je hem maar mooi achterna.
    Vind ik leuk
    bits +5254
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:27
    Toch apart als die tijdens de transferperiode op vakantie gaat. Dan hoort hij toch juist zijn werk te doen..
    Vind ik leuk
    Mari +7748
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:37
    Overmars?
    Die heeft al het mogelijke gedaan. Het is Boca
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18216
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:42
    Overmars had 2 weken geleden al moeten doorschakelen. En dan via de pers aan de fans doorgeven dat hij het geprobeerd heeft maar niet gelukt. We schakelen verder.
    Maar nee hoor, dit is veeeeel beter.

    Elke club ziet nu hoe OVermars aan het lijntje gehouden kan worden. Dit verzwakt zijn positie weer zo ontzettend veel en hij heeft al geen goede naam wat aankopen betreft.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 20:43]
    Vind ik leuk
    Mari +7748
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:47
    Ajax/Overmars heeft toch een deadline gesteld.
    Althans dat las ik hier op VP.
    Ik weet niet meer of dat afgelopen donderdag was of as. donderdag is
    Als de deadline is verlopen, dan snap ik dat de krant met dit bericht komt.
    Immers dan blijft die jongen daar (tegen zijn zin?)
    Boca zal hem tevreden moeten stellen
    Vind ik leuk
    Heino +43
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:53
    Ja dat was 6 Juni en de deadline zou 72 uur bedragen en dan zo u de stekker uit de deal gaan. De conclusie is dus dat de deadline al lang en breed verstreken is.
    Vind ik leuk
    Mari +7748
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:08
    Bedankt.
    Boca heeft een probleem geschapen en moet de speler dan ook compenseren.
    Ajax moet op zoek naar een plan C
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:06
    "Take it or leave it" was met Jan Smit ook al zo'n succes.
    Vind ik leuk
    JustH +14954
    woensdag 20 juni 2018 om 05:59
    Eigenlijk moet Overmars hier iedere dag een update geven van alle werkzaamheden die hij heeft verricht. Ik vind dat, dat verplicht moet worden voor de TD van Ajax.
    Vakantie of vrije dagen moet ook niet kunnen voor een TD.
    Zeker niet tijdens het seizoen of in de transferperiode,
    Vind ik leuk
    PRICE +32772
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:49
    HELAAS werk en privé worden gescheiden,maar je hebt absoluut een punt
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:01
    Ajacied_8,
    Het lijkt me onwaarschijnlijk, maar je kunt niet uitsluiten dat Marc een keer niet heeft gejokt, en na 72 uur daadwerkelijk de stekker uit de onderhandelingen heeft getrokken.
    Vind ik leuk
    Jozef +36174
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:58
    Onze Marc jokt nooit...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:26
    Natuurlijk wel Jozef.
    Overigens is er (voor een TD) met een leugentje om bestwil, in het belang van de club, niets mis hoor.
    Vind ik leuk
    Verratti +1902
    woensdag 20 juni 2018 om 00:20
    Dat deed de bankensector ook. Ze deden het voor hun bedrijf. Dat mag wel. Ajax ook. De Zuid-Amerikanen doen het ook. Om bestwil. Raiola doet het ook voor bestwil. Zo zit het ook in elkaar.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25471
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:02
    Denk zo maar dat Overmars baalt als een stekker en ff niet over Magallan wil praten.. Dit verhaal volgt later wel.
    Vind ik leuk
    JustH +14954
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:17
    Vraag het aan de schrijver, die weten waar het vandaan komt allemaal.
    Als Overmars nieuws heeft horen we het wel. Hij hoeft toch niet telkens op Valentijn Driesen, of nog erger een Argentijnse krant te reageren.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14973
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:21
    Echt lachwekkend dit, beetje GTST stijl... :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:24
    Per direct stoppen met die onzin, Boca speelt een spelletje. Onbetrouwbaar om zaken mee te doen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14973
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:26
    Dus dat, gewoon die dikke stekker eruit trekken!
    Vind ik leuk
    Stranger +4605
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:45
    Dus een echte voetbalclub.
    Zo zijn ze allemaal;-)
    De een wat meer , de ander wat minder maar allemaal hebben ze dezelfde trekjes.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18216
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:24
    EN dat allemaal voor een verdediger die me niet kan overtuigen. Als die ooit komt kan ik het zelf zien maar wat ik begrijp is het vooral een breedte aankoop. En dan dit gezeik hebben dan doet er iemand toch iets fout bij Ajax..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14973
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:27
    Eens! Zowat bedelen om een speler...
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5702
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:32
    Geef die 8 miljoen maar aan De Ligt en Frenkie zodat ze nog een jaar blijven...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18216
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:33
    Ja, zo ga je inderdaad denken.
    Vind ik leuk
    JustH +14954
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:19
    We gaan door naar de volgende soap, Juventus-PSV-Lozano.
    Wordt ook weer wat.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1529
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:28
    Zuurpruim.
    Vind ik leuk
    vossing +2455
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:00
    Soap......is dat al een soap dan.......probeer je de ellende in Amsterdam te ontwijken door over Psv te beginnen? Sukkel.
    Vind ik leuk
    JustH +14954
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:13
    Je bende!
    Vind ik leuk
    Mr. O +939
    woensdag 20 juni 2018 om 01:37
    Eerst vraag je iets wat je niet zeker weet en daarna trek je een conclusie... waar is de logica?
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1529
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:32
    Ja sommigen zijn gefrustreerd.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4227
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:22
    Het is fijn zaken doen in Zuid-Amerika. Kan de Uefa hier niet iets in betekenen? Contract = neem ik aan getekend. Contract=Contract in Europa althans. Zo doe je toch geen zaken. Lekker onbeschoft dat boca.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2648
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:25
    Daar denkt Younes heel anders over!
    Vind ik leuk
    SimonSays +5850
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:46
    Younes denkt contract = tekenen. Hij tekent ze allemaal. Snel, geef hem een kleurplaat!
    Vind ik leuk
    Stranger +4605
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:46
    En clubs en trainers en voetballers en zaakwaarnemers ook;-)
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2648
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:24
    Een week geleden was deze speler nog een wereldspeler volgens de ajacieden hier. Nu deugt er niks meer van.

    Gewoon Mike 'breaking' Verwey niet meer vertrouwen met zijn tweetjes en berichtjes in de Telegraaf.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:26
    Wanneer je al wekenlang een deal hebt en ze houden het steeds weer tegen, dan deugt er toch ook iets niet?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31396
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:43
    Maar dan is ie wel ineens wereldspeler af.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:48
    Wie heeft er gezegd dat het een wereldspeler is?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31396
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:49
    Jij bent waarschijnlijk de enige Ajacied die dat niet heeft gezegd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:55
    Top spelers komen niet naar Nederland en wanneer die jongen echt zo goed zou zijn had ie al in Europa gespeeld. Waarschijnlijk goed voor de Nederlandse competitie, maar ach als verdediger hoef je niet heel goed te zijn in de eredivisie om je mannetje te staan.
    Vind ik leuk
    Mr. O +939
    woensdag 20 juni 2018 om 01:39
    AFC. Dat wordt gecreeerd door al die mannetjes hier om uiteindelijk een antwoord te geven op het gemiddelde niveau van een mongool...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 01:40]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18216
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:27
    De kans dat je zo snel weer een nieuwe Sanchez binnen gaat halen is natuurlijk erg klein. Ik verwacht niveau Wober. Wel beter dan Orejuela maar niet de opvolger van De Ligt. Daar moet echt een goede aankoop voor komen als die vertrekt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:47
    Idd Magallan was jaloersmakend goed. Zeker in vergelijking met Angelino en Dumfries. Het kan verkeren.
    Vind ik leuk
    Jozef +36174
    woensdag 20 juni 2018 om 08:29
    Bron?

    Weet niet hoor, maar pers en publiek is ook behoorlijk kritisch geweest op deze aankoop. Ook Ajacieden hier op het forum.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:35
    Uiterst betrouwbare bron: VP-forum ;)
    Vind ik leuk
    Jozef +36174
    woensdag 20 juni 2018 om 08:48
    Je leek te spotten met een opinie.

    Ik gaf slechts aan dat die opinie verzonnen moet zijn. We zitten hier op vp, vandaar dat ik de mening over die jongen hier benoem. Die was hier, maar ook elders inde ers beslist niet overdreven hosanna zoals je graag wilt doen geloven. Zeker niet bij Ajacieden....


    Gebeurt hier aan de lopende band: boetseren van een valse beeldvorming bij de 'vijand'.

    Ergerlijk. En dat benoem ik, omdat het echt nergens op slaat.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:50
    Serieus?!
    Vind ik leuk
    Jozef +36174
    woensdag 20 juni 2018 om 08:51
    Nee hoor.

    Tevreden?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:24
    het 100 ste bericht over deze speler
    is het bij de redactie van VP ook bekend dat Feyenoord vandaag een nieuw trainingscomplex heeft geopend , en dat Neymar vandaag geblesseerd de training heeft verlaten
    of is dat niet interessant genoeg
    on topic ; ik hoop dat Ajax gewoon verder kijkt , met zo'n club wil je toch geen zaken doen als Ajax zijnde
    Vind ik leuk
    Mari +7748
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:38
    Boca komt straks Ajax smeken. Let maar op
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 01:04
    Nee, is niet bekend. Next.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15104
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:26
    Whaha, ken je die mop van die Argentijnse speler die naar Ajax ging ?
    Vind ik leuk
    Florian87 +10683
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:39
    Tagliafico die op het WK speelt?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:49
    Ken je die mop van die linksback die naar PSV zou en nog niet op het vliegveld is gesignaleerd??
    Vind ik leuk
    Jur74 +8217
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:52
    Viergever en Angelino zijn toch niet met vliegtuig gekomen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:55
    Nee joh, die Portugese wereldster in de winterstop....Brands heeft nog 3 dagen op vliegveld Eindhoven gebivakkeerd schijnt...
    Vind ik leuk
    PRICE +32772
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:03
    NEE ken ik niet,....vertel
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:27
    Nu ben ik er net als die Kluivert soap wel klaar mee!!!
    Vind ik leuk
    0343 +450
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:27
    Haha, na 50 onzinnige berichten hiervoor zou dat wel een tekenend einde zijn.... sturm graz lacht mee
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:27
    Wat een soap zou zeggen laat ze het uitzoeken en maar op zoek naar een andere speler dit gaat nergens over.
    Vind ik leuk
    stratumseind +155785
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:27
    Cash heeft de stekker er toch al uit getrokken of was dat weer 1 van zijn vele fabeltjes?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18216
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:32
    Er is gewoon geen alternatief. Overmars heeft waarschijnlijk weer zijn zaakje niet op orde en kan gewoon niet doorschakelen.
    Het zal wel eindigen dat de transferprijs nog eens 2 miljoen hoger uitvalt en Overmars dit braaf in 1 termijn overmaakt.
    Vind ik leuk
    chicken +10882
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:37
    Doorverkoop percentage van 40% afspreken en transfervrij laten vertrekken..
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12272
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:26
    Heb je het over lozano?
    Vind ik leuk
    chicken +10882
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:33
    Nee..maar die bracht me wel op die 40%
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:28
    Stekker eruit en nooit meer aan kloppen bij boca laat ze de tifus krijgen .
    Vind ik leuk
    Butsbal +15104
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:29
    Ok Rychard
    Vind ik leuk
    Florian87 +10683
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:41
    De tyfus bedoel je, helemaal mee eens! :D
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +310
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:29
    Ze hebben nog 72 uur
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:31
    Haaa haaa haaaa
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1479
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:32
    Deze soap duurt volgens mij ook al erg lang. Wel/niet, wel/niet.
    Vind ik leuk
    Mr. O +939
    woensdag 20 juni 2018 om 01:47
    De soap duurt nog 72 uur
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:34
    Dit gun ik Ajax ook weer niet na weken onderhandelen en wachten.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5803
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:34
    Lees overigens nergens dat Marc Overmars met zijn vriendin aan de Cote d Azur zitten, oftewel Marc werkt gewoon tijdens deze zomerstop!!
    Vind ik leuk
    Florian87 +10683
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:42
    Die zat vorige week nog gezellig op Curaçao , gezellig een drankje te doen met Peter Bosz!
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1048
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:48
    Nee,hij is met z'n vriend op vakantie deze keer....
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 01:10
    Jaloers?
    Vind ik leuk
    Mari +7748
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:35
    Het blijft lachen.
    Overmars, je hebt je best gedaan. Meer kon niet en kan niet
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5178
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:38
    Weer helemaal niks.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:38
    steeds weer wat nieuws maar ik verwacht hem gewoon deze week in amsterdam, hij was persoonlijk al akkoord en hij wilde naar europa dus t komt wel goed
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2030
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:39
    Laat Zapata dan maar naar ons toekomen als hij in Argentinie niet nodig is.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11969
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:39
    Vraag me af wat de FIFA hier van vindt. Alle partijen zijn akkoord, maar uiteindelijk weigert een partij de handtekening te zetten.
    Vind ik leuk
    Quareck +7015
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:03
    Zolang er niks getekend is, kun je wel een rechtszaak beginnen, maar
    Dan wordt het een welles/nietes spelletje
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11969
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:14
    Mondelinge overeenkomst is in Nederland al rechtsgeldig. Hier zal zelfs een en ander op papier staan.
    Vind ik leuk
    Quareck +7015
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:51
    Dat is het probleem van mondeling, jij zegt dat ik iets heb beloofd, en ik zeg van niet.. geen bewijs? Zaak gesloten. Je hebt gelijk dat het geldig is hoor, maar bewijs het maar eens..
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:17
    Paul1982,
    Lijkt me toch duidelijk.
    Dan zijn niet alle partijen akkoord.
    Vind ik leuk
    renemar +500
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:42
    Kunnen Overmars en vd Sar weer mooi zeggen dat ze alles hebben geprobeerd maar het niet is gelukt. We gaan het met Schuurs doen.
    Seizoenskaarten zijn immers uitverkocht.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10683
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:44
    Ze hadden toch een deal! Die jongen is laatst nog medisch gekeurd in Amsterdam. Dit kan je Overmars niet afrekenen! Hij heeft het inderdaad geprobeerd en net iets te lang geprobeerd. Nooit meer met zo'n club zaken willen doen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:43
    Dan maar plan G...de Argentijnen Luloor en Gebazel....wat een afgang.
    Vind ik leuk
    pos +8659
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:47
    Breuer wellicht plan D.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1048
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:44
    ajax moet nu de stekker eruit trekken.Kom op man,die gasten spelen gewoon met de ballen van Overmars! Weet bijna zeker dat de transferprijs ook nog omhoog geschaald wordt door die Argentijnen!
    Overmars,die 72 uur zijn allang verstreken.
    Vind ik leuk
    Stranger +4605
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:52
    Als het vrouwen zijn mogen ze ook met mijn ballen komen spelen.
    Het zal mij jeuken of die speler dan wel of niet komt. Als mijn ballen maar goed gekieteld worden.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1048
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:54
    Tja,ik weet niet of je de TD van Boca kent?? Weinig vrouwelijks aan,google hem eens ha,ha,
    NB: Ik verdenk Overmars nog altijd dat hij een jongen is "die in de kast zit" Dus in dat opzicht zal hij het niet heel erg vinden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 20:57]
    Vind ik leuk
    Stranger +4605
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:56
    Hij zal toch wel een secrearesse hebben en misschien ook nog wel een typiste of zoiets dergelijks.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 20:58]
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1048
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:01
    Een secretaresse hebben?? Daar weten wij wel raad mee Stranger!! Maar Overmars volgens mij niet,stiekeme homo(wat natuurlijk weer sneu is voor z'n mooie vrouw!)
    Vind ik leuk
    Stranger +4605
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:35
    Och misschien zorgt ze zelf wel dat ze toch aan haar trekken komt;-)
    En over de secretaresse ze moet wel jong zijn. Die nij mij op het werk een schat van een mens heel goed on haar werk , maar verder houdt het op.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 21:38]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:45
    Overmars of hij nou wel of niet komt je hebt je team weer op tijd op de rit. met zoveel geld en niet doortastender kunnen zijn. elke transfer periode maar weer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:45
    Elk woord en iedere aandacht is te veel voor deze
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13344
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:45
    Heb nog niks van Overmars gehoord.
    Dus ga er vanuit dat het doorgaat.
    Vind ik leuk
    2cents +53845
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:19
    In Argentinië was er eerst het verhaal dat Ajax de deal had afgeblazen.

    Vervolgens was Magallan boos en zou hij een beter contract hebben geeist.

    En nu heeft hij dat schijnbaar ook aangeboden gekregen.

    Voor een club die al weken traag handelt zouden ze in ene wel heel snel werken. ;)

    Parallel loopt er juist het verhaal dat ze rond zijn met een vervanger en dat hij gewoon eerdaags naar Amsterdam komt.

    Blijft grappig dit soort dingen, maar ik ben blij dat ik niet in die wereld hoef te werken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 22:09]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:45
    Goed dat het niet doorgaat. In ieder geval nooit meer zaken doen met Bananenclub Boca.
    Vind ik leuk
    Muscles +718
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:54
    Club aanklagen en schadevergoeding eisen wegens oplichting en imago schade, jokers daar
    Vind ik leuk
    dijkie87 +685
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:55
    wat moet j met die kneus koop toch gewoon een ander 10mil veels teveel voor middelmaat
    Vind ik leuk
    Chebaisit +353
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:00
    Geloof VP niet meer , dan wel dan niet dan weer wel dan weer niet.
    Zolang er niks gemeld word bij de VI geloof ik er niks van.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 21:01]
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1727
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:01
    Als ik lees hoe Boca fans het hun voorzitter kwalijk nemen dat hij zo'n mooi bod gaat laten schieten dan hoeven jullie Ajacieden het niet heel jammer te vinden dat de stekker eruit getrokken wordt.

    Genoeg talent in Zuid-Amerika voor dat bedrag.
    Vind ik leuk
    Quareck +7015
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:07
    Ja idd, ik heb deze jongen nooit zien spelen, maar ik las wel ergens dat ze zich kapot lachten dat Ajax zo veel wilde betalen. Misschien hapte Ajax toen zo makkelijk dat ze nu even willen kijken hoe ver ze kunnen gaan. Ik zou me hier als Ajax zijnde niet meer aan wagen.
    Vind ik leuk
    Siemjo +265
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:04
    Als Ajax met Boca overeen gekomen is qua transfersom en de betreffende speler is gekeurd en met Ajax overeengekomen is qua salaris waarom wordt er dan zolang gewacht met het tekenen van een contract of voor contract. Ajax is in deze wederom te afwachtend. Bij de Italianen wordt het direct geregeld zie het voorbeeld Younes. Waar blijft de Amsterdamse koopman mentaliteit. De zoveelste speler waar men maanden mee bezig is en afhaakt door de laksheid.
    Vind ik leuk
    flipper +1526
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:08
    Mooi gesproken Siemjo. Geen speld tussen te krijgen!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1529
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:20
    Déja vu, succes ermee.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:25
    Is het dan al 100% zeker dat hij de cintractvernieuwing heeft geaccepteerd? Mss moet hij even met onze 'Nico' praten over 😊. Hij komt nu uit op het WK mede dankzij zijn transfer naar Ajax.
    Vind ik leuk
    Downvalley +215
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:38
    Wat een soap.......wel, niet, onverwachte ontwikkelingen (elke dag opnieuw) abrupt einde aan maken Marc......... ze spelen spelletjes zodat jullie zeggen "houd hem maar" daar zijn ze op uit.
    Zoals ik al eerder heb aangegeven Ajax gaat het weer niet redden in de voorronde Champions League omdat er weeeeeeer geen goede selectie voorhanden is.
    Vind ik leuk
    Heino +43
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:41
    Dat is niet voor het eerst dat Ajax weer met lege handen staat, je kon het uit de berichtgevingen over en weer al een een beetje opmaken dat dit het niet zou worden. En doorrrrrr naar Plan D,E,F,G enzovoort enzovoort.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20516
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:43
    Next....
    Vind ik leuk
    Larrush +224
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:03
    Gaat dit wéér zo'n zomer worden dat de supporters heel de zomer lang een worst voor gehouden wordt? En dat uiteindelijk er pas iemand gehaald word op het moment dat Ajax voor alle europese competities is uitgeschakeld? Ik vrees van wel, geen tadic, geen magallan.
    Vind ik leuk
    flipper +1526
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:12
    Ben bang dat je gelijk krijgt Heino.Dit is de laatste jaren al zo. Droevig!!!!!@@@😣
    Vind ik leuk
    Dorzon +4260
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:20
    betaal dan meer als ajax zijnde, zo wordt het nooit wat
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4323
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:57
    Gaat niet altijd goed als je met Latijns Amerikanen onderhandeld.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +795
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:01
    Allemachtig wat een enorme klote zooi is dit. Als supporter van Ajax is dit gewoon niet te bevatten. Haal in godsnaam iemand anders en laat die Argentijnen de tering krijgen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20037
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:12
    Zijn er nog Ajacieden hier die Argentinie supporten tijdens het wk ? Switchen van land mag nu nog. Het is jullie vergeven :)

    Maar zonder gekheid, Overmars moet de stekker uittrekken. Deze onduidelijkheid is voor niemand goed. Er zullen vast nog verdedigers rondlopen die graag voor Ajax willen uitkomen.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +795
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:23
    Speelden heel slecht tegen IJsland en gaan verder ook geen potten breken, hooguit kwartfinale als het gaat lopen, maar ze kunnen ook lekker in de groep stranden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 23:24]
    Vind ik leuk
    Bizzy +20037
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:26
    Kroatie gaat ze pakken denk ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:13
    Ik snap er niets meer van. Hoe doen andere clubs het, dat ze niet altijd naast het pitje piesen? De zoveelste soap die in het nadeel van Ajax uit pakt.
    Vind ik leuk
    Patje41 +553
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:41
    heel simpel,

    psv heeft een salarisplafond van 2,5 miljoen, Feijenoord van 1,8 miljoen en Ajax van 1 miljoen
    Vind ik leuk
    Florian87 +10683
    woensdag 20 juni 2018 om 01:02
    Haha lul toch niet zo dom met PSV heeft een salarisplafond van 2.5 miljoen, hoe kom je erbij? Ook Feyenoord heeft geen 1.8 miljoen salarisplafond, sterker nog: Feyenoord komt niet eens in de buurt van het salaris budget wat Ajax beschikbaar heeft.
    Vind ik leuk
    FCshotover +127
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:26
    Niet alles geloven wat er hier geschreven word.
    Vind ik leuk
    Patje41 +553
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:40
    wordt lastig voor Ajax om een representatief elftal te krijgen voor de kwalificatie wedstrijden cl.... echte toppers willen niet naar Ajax, subtoppers kosten Ajax teveel geld en aan de spelers die Ajax wel koopt hebben we niets
    Vind ik leuk
    Bocajuun +276
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:48
    Dan niet,
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3024
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:57
    Je vraagt je bijna af wat die jongen zelf wil...
    Vind ik leuk
    PSVKorsou +34
    woensdag 20 juni 2018 om 00:47
    Die gaat naar PSV 😉
    Vind ik leuk
    Johnny020 +86
    woensdag 20 juni 2018 om 10:19
    Stekker was er toch al uit getrokken!
    Dus wat is het probleem?
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +447
    woensdag 20 juni 2018 om 10:56
    Overmars houdt zichzelf ook voor de gek hier in dit duurt te lang. Trek de stekker eruit en zoek naar een volgende verdediger die net zo goed is. Je mag blij zijn dat nu nog niemand weg is. Maar over een maand moet je er wel staan...
    Vind ik leuk