'Strootman ziet Nainggolan vertrekken: transfer van 20 miljoen naar rivaal'

    'Strootman ziet Nainggolan vertrekken: transfer van 20 miljoen naar rivaal'

    dinsdag 19 juni 2018 om 23:48

    De transfer van Radja Nainggolan naar Internazionale lijkt er dan toch te komen. Volgens de Italiaanse journalist Fabrizio Romano heeft Inter een akkoord bereikt met AS Roma.

    Romano, werkzaam bij onder meer Sky Sport Italia en The Guardian, meldt dinsdagavond op Twitter dat er een akkoord is over de transfer van Nainggolan naar Internazionale, waar zijn ex-coach Luciano Spalletti op de bank zit. De Belg, die niet werd geselecteerd voor het WK, wordt al weken gelinkt aan een transfer naar de Italiaanse hoofdstad, maar zelf sprak hij alle geruchten lang tegen.

    Romano is desondanks zeker van zijn zaak. Volgens de journalist betaalt Inter ongeveer twintig miljoen euro voor Il Ninja. Daarnaast worden twee jonge spelers betrokken in de deal. Nicolò Zaniolo bewandelt sowieso de omgekeerde weg. Over de andere speler moet nog beslist worden. Als de transfer wordt afgerond, lijkt Inter goede zaken te doen. Vorige zomer moest Nainggolan nog meer dan vijftig miljoen euro kosten.

    Bij Roma speelde Nainggolan de voorbije seizoenen op het middenveld samen met Kevin Strootman.

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +12878
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:54
    20 miljoen maar? Dit is de belangrijkste transfer binnen Italie deze zomer, voor een schijntje.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 00:07
    Nainggolan, Balotelli, Depay. Alle 3 knettergek. Als je voor zo'n speler 20 M betaalt.....
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 00:14
    wat een BS
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 00:16
    WYW
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 00:19
    SKN
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 00:29
    Zijn ze mogelijk ook geniaal?

    Gek zijn ze pas als ze geen succes boeken.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 00:32
    Vooruit. Geniaal knettergek dan.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 03:10
    @Das Ungeheuer

    Memphis Depay doet het hardstikken goed nu bij Lyon met 36wedstrijden,19goals en 13assists nadat Manchester United hem weg deed voor 16 miljoen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 03:50]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 03:16
    @Das ungeheuer

    Het is een ruildeal met twee voetballers.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 03:21]
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +4885
    woensdag 20 juni 2018 om 07:35
    Nainggolan is in tegenstelling tot die twee dwarrels geen speler die verzaakt. Prima deal voor Inter!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 03:13
    @Ajaxied_8

    2 jonge voetbalers omgekeerde weg is een ruildeal.Dat is geen schijntje.Je had het beter moeten lezen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 03:21]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 03:53
    @JCJWZ ook wakker?

    Van WK voetbal kijken krijg je geen nachtmerrie's.Alleen als AJAX tegen PSV speeld en een gelijk spel word daar krijg je slapeloze nachten van.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 07:58]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:02
    ....alleen voor wk gangers word de hoofdprijs betaald
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12472
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:55
    Kunnen ze mooi Hakim halen voor 40 miljoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 00:08
    Ziyech past zeker in dat rijtje.
    Vind ik leuk
    Snuck +487
    woensdag 20 juni 2018 om 08:02
    Daar zullen ze in Sesamstraat wel heel blij mee zijn!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2249
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:55
    Sinds wanneer is Milaan de hoofdstad van Italie???
    Vind ik leuk
    Thilo +2848
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:58
    Je kent het gezegde. Alle wegen leiden naar Milaan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 23:59]
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2249
    woensdag 20 juni 2018 om 00:07
    Nee, die kende ik helaas nog niet...
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1084
    woensdag 20 juni 2018 om 00:53
    Zo oud als de weg naar.....
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 03:05
    @Maxx Jw

    Zo oud als de weg naar Milaan?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 03:21]
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12596
    woensdag 20 juni 2018 om 03:35
    Milaan is ook niet in 1 dag gebouwd.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +1677
    woensdag 20 juni 2018 om 00:15
    Ja, de VP-auteur van dit stukje proza raakt verstrikt in z'n eigen woorden en wil het te mooi verwoorden.
    "Nainggolan wordt al weken gelinkt aan een transfer naar de hoofdstad"
    Mooie zin toch ? Dat er inhoudelijk niets van klopt is bijzaak.
    Vind ik leuk
    davidben +3584
    woensdag 20 juni 2018 om 01:27
    Of de schrijver heeft iemand ooit horen zeggen dat Milaan de hoofdstad van de mode is en denkt dat het de hoofdstad van het land is. Hoe dan ook....erg knullig
    Vind ik leuk
    Simsalabim +802
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:55
    Inter timmert aan de weg deze zomer, zou het dan echt wat worden daar
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2249
    woensdag 20 juni 2018 om 00:18
    Welnee...
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +732
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:56
    Arsenal waarom slaap je
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:57
    Omdat ze moe zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:57
    Inter ipv Roma?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:58
    Inter doet goede zaken, Roma daarentegen wordt er echt zwakker op met aankopen als ziyach en kluivert
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12878
    woensdag 20 juni 2018 om 00:02
    Echt blij worden van al deze verkopen en aankopen van Roma doe ik ook niet. Maar Monchi, de man achter de Sevilla successen, de man die de clubs kon uitkiezen om als TD aan de slag te gaan, die zal toch wel weten waar hij mee bezig is.
    Hij krijgt voorlopig het voordeel van de twijfel, maar er moeten wel prestaties komen.
    Vind ik leuk
    Verratti +1724
    woensdag 20 juni 2018 om 00:11
    Dat denk ik ook. Voor m'n gevoel lijkt het uitholling, maar Mochi is niet voor niets aangetrokken. Waarschijnlijk past Nainggolan niet in het plaatje. Die twee jonge spelers zeggen me niets, maar, als het waar is, zal er ook over zijn nagedacht. Ben benieuwd!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:59
    De Vrij en Nainggolan, dat zijn wel betere versterkingen voor Inter
    Vind ik leuk
    Rodajc +11086
    woensdag 20 juni 2018 om 00:00
    Inter had al een aardig team, maar wordt er bepaald niet slechter op. Gaat nu toch wel naar niveau Napoli toe lijkt me.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 00:13
    Ik zit nog even voor VI.
    Wat een kutzooi. Hartman met zijn grote bek. die imbeciel van een Drenthe en nog één of andere knuffelmarokkaan die toevallig kapper is.
    Jezus.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12878
    woensdag 20 juni 2018 om 00:16
    Hartman was te irritant aanwezig. Prima dat hij (iemand) een keer Genee aanpakt, maar hij trok teveel aandacht naar zich toe die naar de gasten had moeten gaan.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +2892
    woensdag 20 juni 2018 om 00:14
    "De Belg, die niet werd geselecteerd voor het WK, wordt al weken gelinkt aan een transfer naar de Italiaanse hoofdstad, maar zelf sprak hij alle geruchten lang tegen."


    Milaan de hoofdstad van Italië? De stagiair is weer bezig geweest...
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 00:28
    20 miljoen is toch best een koopje voor hem. Emery heeft een middenvelder nodig, waarom haalt hij hem niet? Past denk ik goed in de Pl
    Vind ik leuk
    chicken +10058
    woensdag 20 juni 2018 om 01:18
    Misschien omdat het een onruststoker is...naar het WK is hij ook niet. Gevalletje bek te groot.??
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 01:54
    Zou inderdaad kunnen, maar we kunnen het niet zeker weten. Of heeft Martinez de waarheid gezegd van waarom die hem niet meeneemt?

    Maar sowieso moet een trainer zijn spelers goed onder bedwang houden, anders mis je een belangrijke kwaliteit. Bij Van Gaal zou je nooit een grote bek kunnen trekken of bij een mourinho, want die interesseert het echt geen reet wat voor status je hebt. Ze zetten je gewoon op de bank neer als je niet luistert of presteert naar kunnen. Guardiola is daar ook een mooi voorbeeld van. Naingolan zou ook echt een versterking zijn voor het best zwakke middenveld van Arsenal
    Vind ik leuk
    Yung Lean +24
    woensdag 20 juni 2018 om 02:33
    In de huidige markt is dit een koopje, één van de beste CM’s van Italië.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23716
    woensdag 20 juni 2018 om 06:24
    Koopje. Samen met leno.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1143
    woensdag 20 juni 2018 om 06:39
    Milaan Italiaanse hoofdstad? Really?

    Los daarvan een aardige versterking voor Inter.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 06:40]
    Vind ik leuk
    Boi +354
    woensdag 20 juni 2018 om 09:04
    Ik vindt Nainggolan wel meer waard dan 20 miljoen eigenlijk, vooral in de huidige markt...
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:04
    Nu is Milaan in ene de hoofdstad van Italie?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:32
    Ik mis nog een hijgerig bericht van VP dat Frenkie de Jong of van de Beek worden genoemd als opvolgers van Nainggolan.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:04
    Inter is me daar een partij lekker bezig. Ze zijn wel weer helemaal terug.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Strootman ziet Nainggolan vertrekken: transfer van 20 miljoen naar rivaal'