Ajax gewaarschuwd: 'Als ze Sturm Graz onderschatten gaat het weer mis'

    Ajax gewaarschuwd: 'Als ze Sturm Graz onderschatten gaat het weer mis'

    woensdag 20 juni 2018 om 07:08

    Ajax moet niet denken dat het Champions League-tegenstander Sturm Graz even opzij zet. Dat is de boodschap van Oostenrijk-kenner Bernard Schuiteman in De Telegraaf.

    "Ajax is favoriet, maar mag Sturm Graz zeker niet onderschatten. Dan gaat het voor de derde keer op rij mis", stelt de oud-speler van onder meer Feyenoord en FC Utrecht in de krant.

    Hoewel Sturm Graz in Thorsten Röcher en Marvin Potzmann twee belangrijke spelers kwijtraakte, blijft het een lastige ploeg. "Daartegenover staat dat de club Dario Maresic heeft kunnen behouden. Hij is een centrale verdediger van achttien jaar, speelde zich in het competitie-elftal van het seizoen en werd als grote rijzende ster van Oostenrijk begeerd door een aantal topclubs."

    Volgens Schuiteman moet Ajax vooral oppassen voor Deni Alar. "Je ziet hem 89 minuten niet, maar elke kans is raak.” Schuiteman is verder lovend over trainer Heiko Vogel (42 jaar). "Tactisch variabel. En hij weet de tegenstanders altijd goed te analyseren."

    Lees meer over:Champions LeagueAjax

    Poll

    Overleeft Ajax de tweede voorronde?

    (7804 stemmen)

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18884
    woensdag 20 juni 2018 om 07:14
    Als ons Ajax al niet van Sturm Graz kan winnen is het wel heel triest.
    Ik ga er gewoon van uit dat dat 2 winstpartijen worden voor Ajax
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 07:14]
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4700
    woensdag 20 juni 2018 om 07:16
    Niet winnen van Rapid Wenen of Rosenborg was toch net zo triest?
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18884
    woensdag 20 juni 2018 om 07:19
    Absoluut.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5327
    woensdag 20 juni 2018 om 07:33
    Klopt, begin van het seizoen lijkt Ajax altijd nog zoekende te zijn. Niet zo gek as de jaarlijkste uitverkoop net geweest is, maar hopelijk onderschatten ze deze keer de tegenstander niet.
    Vind ik leuk
    Senn +7273
    woensdag 20 juni 2018 om 08:00
    Wat een onzin, als of er bij de tegenstanders geen spelers vertrekken.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11818
    woensdag 20 juni 2018 om 07:36
    Dat is precies de onderschatting waar Schuiteman het over heeft
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4469
    woensdag 20 juni 2018 om 08:11
    Je toont precies het misplaatste arrogante gedrag wat Ajax al zo vaak heeft genekt ... Sturm Graz is het niveau van Ajax. De Amsterdammers zijn niets beter dan clubs van dit niveau.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:02
    Eerste gedeelte met je eens, tweede gedeelte zwaar oneens. Alsof sturm graz in staat is ver te komen in Europa. Als je eerlijk bent dan moet Ajax dit gewoon winnen over twee wedstrijden. Dat er niet te makkelijk gedacht mag worden is natuurlijk waar, overigens is dat ook het zwakke punt van Ajax (en Nederland).
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:23
    Ajax zit in een positie dat zij niemand mogen onderschatten. Ajax is gewoon europese middelmaat (net als mijn clubje overigens)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    woensdag 20 juni 2018 om 12:15
    Dat is nou precies de houding waar Schuiteman voor waarschuwt.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8175
    woensdag 20 juni 2018 om 07:15
    Het grote Ajax denkt van iedereen te kunnen winnen.........appeltje eitje. Om er vervolgens achter te komen dat ze HELEMAAL NIETS zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:25
    Gaat het ?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:54
    Slecht geslapen? Vrouwtje niet willig?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:01
    Henkje heeft inderdaad niet geneukt gisteravond. Dat opgekropte zaad is hem naar zijn botte hersens gestegen! Hij spreekt alleen nog maar wartaal
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:35
    Mocht dat zo zijn dan hebben jullie iets gemeen
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:37
    Wel toevallig dat jij met je zaadkop ook bij het clubje hoort
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:42
    En maar lekker erop los schelden.Klasse jongen ,typisch jou niveau.Meld eens iets zinnigs.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:44
    Ik scheld niet, ik reageer op jouw onnozele reactie...
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:46
    Zaadkop etc.Maakt ook niet uit.Schelden is een vorm van zwakte.Dus neem je niets kwalijk.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14431
    woensdag 20 juni 2018 om 10:24
    Provoceren wat jij doet is ook een teken van zwakte.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:35
    Kijk, JCJWZ begrijpt het
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:41
    Als je dat provoceren noemt kom jij dus pas net in t leven kijken.
    Vind ik leuk
    Iggy +3836
    woensdag 20 juni 2018 om 08:22
    Ach, die obsessieve Henkie toch!
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8175
    woensdag 20 juni 2018 om 09:38
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    zwollie +7950
    woensdag 20 juni 2018 om 09:35
    Henk net als Ajax, stelt psv ook helemaal niets voor in Europa,
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:41
    Het zit je wel erg hoog dat PSV he Zwollie
    Vind ik leuk
    zwollie +7950
    woensdag 20 juni 2018 om 16:35
    Helemaal niet. Gewoon Nederland heeft er niets te zoeken. Jij hebt zelf een Ajax complex.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 16:55
    Ik heb het in een Ajax-topic over Ajax.
    Zwollie sleept er uit frustratie PSV weer bij.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 16:58
    Ben het met je eens Ajax heeft er niets te zoeken.
    Maar waarom moet je nu Nederland er weer bijslepen?
    Vind ik leuk
    zwollie +7950
    woensdag 20 juni 2018 om 17:21
    Omdat Nederlandse clubs niets in Europa te zoeken hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:24
    Topic gaat over Ajax niet over de Nederlandse clubs
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:17
    Ik denk 40/60 in het voordeel van de Oostenrijkers. Europees hebben de Nederlandse clubs te weinig kwaliteit icm misplaatste arrogantie.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:25
    Dit moeten gewoon 2 winstpartijen zijn voor Ajax. Resultaten uit het verleden hoeven hiervoor niet te tellen.
    Op basis van kwaliteit moet Ajax hier 2x van winnen, over en uit!
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4030
    woensdag 20 juni 2018 om 07:32
    Ken jij die kwaliteiten van Sturm Graz dan zo goed?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:42
    Nee, en dat is precies de reden dat ze het moeten winnen.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4030
    woensdag 20 juni 2018 om 07:45
    Kan niet, jij zegt op basis van kwaliteit.
    Ik hoop dat Ajax gewoon 2x wint.
    Maar ik ken de kwaliteiten van Sturm Graz niet, dus kan ik ook niet zeggen dat ze winnen op basis van..........
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:06
    Als ze meer of ongeveer gelijkwaardig zouden zijn aan kwaliteit, dan had ik ze wel gekend.
    Sterker nog, ik ken geen enkele selectiespeler van hun. En dan ben je een erg onbekende club, en zal de kwaliteit wel meevallen.
    Vind ik leuk
    Arvin +4295
    woensdag 20 juni 2018 om 08:45
    Dus omdat jij de club niet kent, moet het wel een kwalitatief slechte club zijn? Wat een egocentrische gedachte zeg, haha wauw.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:24
    Nee hoor, het is nou eenmaal zo dat ik redelijk kennis heb van voetbal. Dit kan je arrogant noemen, dat mag. Maar ik heb alleen verteld dat ik Ajax gewoon hoger in schat dan Sturm Graz op basis van spelersmateriaal. En dat lijkt me niet zo gek toch? Als je hoort wat voor interesse er is in spelers van Ajax, en ook spelers zoals tagliafico die worden afgeleverd op een WK(bij niet een minste land), dan kan je daaruit wel een conclusie trekken welk team er meer kwaliteit heeft. En wie dus de favoriete is?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:57
    90 minuten,
    Besef je nu werkelijk niet dat Ajax in een Mickey Mouse League speelt en niet eens in staat is om die te winnen?
    Sturm Graz is gewoon gelijkwaardig aan Ajax.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:01
    Ajax in Mickey mouse, en Sturm Graz in een nog lagere compentitie. Je moet gewoon realistisch zijn dat Ajax meer kwaliteit heeft. Maarja iedereen kan van iedereen verliezen dat sluit ik niet uit , zoals je ook vorig jaar hebt kunnen zien.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:15
    90 minuten,
    Sturm Graz speelt niet in een lagere competitie.
    UEFA Country Ranking:
    11 Oostenrijk
    14 Nederland

    Natuurlijk kon je vorig jaar verliezen. Toen zagen we hier dezelfde stuitende arrogantie.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:35
    Mogelijk op de ranglijst van de FIFA. Maar ik bekijk het vooral aan het feit dat een wöber naar Ajax vertrekt voor een groot bedrag, en dat dat soort transfers niet andersom gebeuren.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:49
    Dat dit soort transfers niet andersom plaatsvinden is simpel verklaarbaar.

    Er loopt hier weinig of niets rond wat aan de kwaliteit/prijsverhouding van de Oostenrijkers kan voldoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:52
    Precies, de spelers hier zijn meestal te duur. Dit geeft lijkt me wel aan dat we dan nog steeds de grotere compentitie zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:55
    Een slechte prijs/kwalitiet verhouding heeft niets met een grotere competitie van doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 15:05
    Als de prijzen duurder zijn betekend dat de spelers uit een grotere compentitie komen. Daardoor wordt de prijs-kwaliteit slecht.
    Dit is dezelfde reden dat het voor Nederlandse clubs vrijwel onmogelijk spelers kunnen kopen uit de topcompetities
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 15:50
    VVV kan toch gewoon Lennart Thy en Lars Unnerstall uit Duitsland halen.
    PSV haalt Andrés Guardado en Héctor Moreno uit Spanje
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 15:52]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 15:54
    Zijn afvallertjes uit de topcompetities. Zo kunnen de Oostenrijkse onze afdankertjes ook halen (ritzmeijer)
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 16:04
    Unnerstall doet echt niet onder voor een Onana.
    Onder leiding van die afdankertjes overwinterde PSV in de Champions League. Vertel hoe lang is het geleden dat Ajax met hun aangekochte en zelfopgeleide kanjers in de CL overwinterde?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 16:52
    Unerstall was op het moment dat die naar VVV gaat een afdankertje, en heeft het goed gedaan bij VVV. En guardado was volledig afgekeurd bij valencia(lukte daar niet, en ook niet tijdens zijn uitleen beurt aan Leverkusen), dus wel lichtelijk een afdankertje. Verder wel een geweldige aankoop, evenals Moreno. Daarom zei ik lukt vrijwel nooit, guardado omdat hij simpelweg buiten de boot viel(en Moreno gewoon goed gehandeld door brands.

    En wanneer Ajax voor het laatst overwinterde weet ik niet, ben gelukkig ook geen Ajax fan. Maar voor PSV (wat je waarschijnlijk niet verwacht)
    Vind ik leuk
    zwollie +7950
    woensdag 20 juni 2018 om 16:38
    Als het je zo stuit, lees het dan allemaal niet.
    Vind ik leuk
    Eendracht +16039
    woensdag 20 juni 2018 om 09:11
    Van Rosenborg kende je dus alle spelers bij naam en toenaam?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:25
    Nee ook zeker niet. Wel een aantal spelers. Maar ook daar viel te zeggen dat Ajax meer kwaliteit had. Maar ze hebben toen gewoon gefaald, dat kan en hoort ook bij sport. Maar er valt heus nog wel wat te zeggen van de kwaliteit vooraf.
    Vind ik leuk
    Stranger +5104
    woensdag 20 juni 2018 om 09:26
    Welke kwaliteit ?
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    woensdag 20 juni 2018 om 10:38
    Welke kwaliteit ? Als je Ajacieden moet geloven is Ajax nog steeds top van Europa. Reality check : het is met hangen en wurgen de laatste jaren gewoon top 3 in Nederland niet eens meer Kampioen dus wat denk je dan dat je in Europa voorstelt ?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:47
    Op basis van arrogantie zou Ajax kunnen winnen.
    Op basis van kwaliteit heb ik zo mijn twijfels.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:30
    Heeft die man het nu over Sturm Graz of over een club gelijkwaardig aan Barcelona? Beetje alles de hemel in prijzen, met alle respect ze spelen tegen ploegen die het hier zwaar hebben tegen een gemiddelde degradatiekandidaat, buiten Salzburg en Rapid Wien
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4030
    woensdag 20 juni 2018 om 07:33
    Niet een beetje hetzelfde dat dit ook voor Ajax geldt?
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2633
    woensdag 20 juni 2018 om 07:34
    Ajax heeft het echter ook tegen veel tegenstanders zwaar vooral in uitwedstrijden. Ik moet het nog maar zien er zullen wel 3 a 4 echte a versterkingen bij moeten komen wil Ajax goed voor de dag komen in de voorrondes van de CL.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1173
    woensdag 20 juni 2018 om 08:33
    Sturm Graz doet het de afgelopen jaren beter dan Rapid Wien, gewoon de 2e club van Oostenrijk, en de 1e club van Oostenrijk is minstens net zo goed, zo niet beter, dan het huidige Ajax.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    woensdag 20 juni 2018 om 12:17
    Er zijn zoveel clubs beter dan Ajax....
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:34
    Eerst maar eens zien welk team er tegen die tijd staat, is pas over vijf weken...
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:35
    Ajax analyseren?
    Ajax weet zelf nog niet hoe het speelt. Veel succes daarmee...
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3273
    woensdag 20 juni 2018 om 07:43
    Misschien kan hij het ons vertellen dan.. :)
    Vind ik leuk
    Zultkop +5412
    woensdag 20 juni 2018 om 09:09
    Iedereen moet nog wennen aan het typische ajax spel. trek er maar een paar jaar voor uit ..
    Vind ik leuk
    Morris +22848
    woensdag 20 juni 2018 om 07:45
    Maresic is idd een groot talent. Mag best door Ajax gekocht worden. Sturm Graz gelijk weer zwakker geworden
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4030
    woensdag 20 juni 2018 om 07:47
    Nee doe maar niet.
    Wordt Jong Ajax weer sterker.
    En dit wil ik juyist niet
    ;-)

    Wens Ajax 1 wel veel succes!
    Vind ik leuk
    Morris +22848
    woensdag 20 juni 2018 om 07:51
    wij houden geen rekening met Lucky Kes.

    En dit talent kan volgens mij makkelijk in het eerste staan..
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4030
    woensdag 20 juni 2018 om 09:05
    Punt 1: Waarom niet?

    punt 2: Samen met De Ligt? Wel uniek zo'n jong centrale duo.
    Vind ik leuk
    Morris +22848
    woensdag 20 juni 2018 om 09:26
    Punt 1: waar denk jezelf?

    Punt 2: klopt
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4030
    woensdag 20 juni 2018 om 10:36
    Punt 1: Waar ik denk? Hier.

    Punt 2: Toch nog een puntje voor mij
    ;-)
    Vind ik leuk
    Morris +22848
    woensdag 20 juni 2018 om 10:45
    Waar = wat..
    Auto correctie. Excuus.

    Maar discussiëren gaat om punten scoren.
    Dus ik ben in gesprek met je ego.
    Niet interessant voor mij, ik haak af.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4030
    woensdag 20 juni 2018 om 10:48
    Sorry, wist niet dat je niet tegen gekheid kon.


    Vind ik leuk
    Morris +22848
    woensdag 20 juni 2018 om 10:53
    Klopt dat behandel ik liever..

    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4030
    woensdag 20 juni 2018 om 12:08
    :O)
    Vind ik leuk
    Sigma +2800
    woensdag 20 juni 2018 om 07:46
    Ajax heeft wederom zijn selectie niet op orde.....en de grote leegverkoop gaat zo beginnen...terwijl over een maand de eerste wedstrijd begint..
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9870
    woensdag 20 juni 2018 om 07:53
    Hoe kan je nu een inschatting maken in deze fase ? niemand weet met welke spelers Ajax begint aan het nieuwe seizoen......
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:00
    18 juni (twee dagen geleden) was de selectie van Ajax rond volgens hoofd inkoop. Maak je dus geen zorgen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9870
    woensdag 20 juni 2018 om 16:42
    Ten Hag ziet graag nog versterkingen komen lees ik vandaag hier bij VP.....en wat is rond ?.....de contracten van Kluivert zijn niet getekend en Hakim is ook nog een vraagteken.
    Er is niks rond.....ha ha ja, de bal.....
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 16:43]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 16:52
    Marc zal toch niet jokken?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9870
    woensdag 20 juni 2018 om 16:56
    Ik lees steeds weer andere commentaren, er is teveel media en te weinig nieuws....."ze" moeten wat...
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:00
    Goed punt.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9870
    woensdag 20 juni 2018 om 17:28
    Alle berichtgeving ten spijt, maar na 31 Augustus weten we pas wat de realiteit is voor het komende seizoen, tot dan zijn we veroordeelt tot braaf elke dag vernemen wat waarschijnlijk niet waar is........
    Vind ik leuk
    ajaxdev +482
    woensdag 20 juni 2018 om 08:00
    Ajax mist zijn wk gangers. Achterhoede mist daardoor iedere ervaring. Ziyech weg neem ik aan. Komen kracht en ervaring te kort. Overmars moet nu echt tempo maken met minimaal 2 verdedigers. Zoals al eerder gezegd. Had viergever lekker gehouden want nu ontbreekt alle ervaring. Die oostenrijkers zijn gewoon beter, dus ajax gaat dat niet redden helaas. Handjes dichtknijpen als ajax EL haalt
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1998
    woensdag 20 juni 2018 om 08:09
    Dat zijn wijze woorden, mijn god wat een cliche geneuzel.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:15
    Laten we nu maar nergens op hopen.
    Vind ik leuk
    Op afstand +678
    woensdag 20 juni 2018 om 08:16
    De “positieve”reactie op de loting was al fout, vrees weer een drama, Ajax leert al jaren niet van zijn fouten, vrees weer een ramp


    Vind ik leuk
    Downvalley +248
    woensdag 20 juni 2018 om 08:20
    Het gaat ben ik bang sowieso weer mis.
    Uitgaande transfers de transfer geruchten en de huidige selectie weer niet optijd in orde.
    De wk gangers die een deel missen van de voorbereiding ect.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1173
    woensdag 20 juni 2018 om 08:29
    De Oostenrijkse top 3 is ondertussen niet slechter dan de Nederlandse.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 08:33]
    Vind ik leuk
    Op afstand +678
    woensdag 20 juni 2018 om 08:41
    Zelfs beter !
    Vind ik leuk
    Zultkop +5412
    woensdag 20 juni 2018 om 09:12
    Dat kan niet kloppen, ajax is de beste, dat geloven ze zelf in ieder geval...
    voor diegenen die vinden dat ajax op basis van historie de beste is, en deze wedstrijd makkelijk gaat winnen omdat ze de beste zijn. Laat het maar zien dan, ipv al dat geblaat. Iedere wedstrijd is een nieuwe, resultaten uit het verleden hebben hier geen invloed op. (leer het maar eens).
    Vind ik leuk
    Bals +396
    woensdag 20 juni 2018 om 08:51
    Vogel weet een team te smeden die voor elkaar door het vuur gaan. Ten Hag weet niets van groepsdynamica en focust op beheersing en controle. Gaat een zware kluif worden met deze trainer...
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +499
    woensdag 20 juni 2018 om 08:52
    Als Ajax zorgt voor een versterkt middenveld dan moet je de CL makkelijk kunnen halen. Vertonghen terughalen en voor de flanken proberen om iheanacho of Traoré te strikken en je bent klaar. Nu kun je deze spelers nog goedkoop binnenhalen maar na het WK gaan de prijzen omhoog. Het liefst nog Ten Hag dumpen en van Gaal of Bosz terughalen en je haalt met gemak de knockout fase.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 08:53]
    Vind ik leuk
    Eendracht +16039
    woensdag 20 juni 2018 om 09:13
    Liefste nog Messi, Ronalde en Kane erbij en dan heb je 55% kans toch??
    Vind ik leuk
    Zultkop +5412
    woensdag 20 juni 2018 om 09:14
    Een hoop blabla heb je wel, nu realistisch. Laat het allemaal maar zien dan.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 09:14]
    Vind ik leuk
    soplul +3228
    woensdag 20 juni 2018 om 08:53
    Aan overschatting doen alleen nog de ajax supporters.
    Ik denk dat team en staf tegenwoordig niemand meer onderschatten gezien recente geschiedenis.
    Vind ik leuk
    ˩ens1999 +48
    woensdag 20 juni 2018 om 09:33
    Sturm Graz is een ploeg van niks en die moet je ook onderschatten als je Ajax heet. Als Ajax Vertonghen terug haalt en voor de spits/flanken Embolo, Iheanacho of Traore haalt dan niemand Ajax iets maken en haal je de CL met 2 vingers in de neus.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 09:34]
    Vind ik leuk
    HupHolland +2614
    woensdag 20 juni 2018 om 09:57
    Waarom neemt Ajax die Dario Maresic niet gewoon over eigenlijk?
    Vind ik leuk
    Leozao +4194
    woensdag 20 juni 2018 om 10:10
    Met die uitspraak van hem kun je alle kanten mee op. Waarom zou Ajax ze onderschatten? Daarnaast is het niet meer dan commentaar van een voormalig Feijenoorder.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1028
    woensdag 20 juni 2018 om 10:11
    zie het somber in voor Ajax, veel te veel roemroer geen structuur en leegloop aanstaande
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    woensdag 20 juni 2018 om 11:58
    Eerder dat Sturm Graz Ajax niet onderschat.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    woensdag 20 juni 2018 om 12:14
    "Oostenrijk-kenner Bernard Schuiteman"

    Vroeg me al af wat er van hem was geworden....
    Vind ik leuk
    El Cazador +6672
    woensdag 20 juni 2018 om 12:40
    Zelfs zonder WK gangers zou dit te doen moeten zijn, mits de tuinkabouter goed luistert naar zijn team en goed wisselt. 5 - 0 met o.a. 2 x Huntelaar en 2 x Siem de Jong, Neres
    Vind ik leuk
    Muscles +821
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:49
    Een open deur en dat van ex Feijenoord en Utrecht speler. Mag ik een teiltje?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws