'Sarri op weg naar Londen, Mertens staat bovenaan zijn verlanglijst'

'Sarri op weg naar Londen, Mertens staat bovenaan zijn verlanglijst'

Gepubliceerd: woensdag 20 juni 2018 om 11:53wo 20-06-2018 om 11:53

Maurizio Sarri moet bij Chelsea de opvolger worden van trainer Antonio Conte. Engelse media verwachten dat Sarri snel zal worden aangesteld.

Volgens Sky Sports is de zaakwaarnemer van Sarri al in Londen is om de overgang af te ronden. De 59-jarige Sarri kan naar verluidt een verbintenis tot medio 2020 tekenen op Stamford Bridge. Daarnaast heeft Chelsea de optie om het contract van de Italiaan met één jaar te verlengen. Clubicoon en landgenoot Gianfranco Zola moet de rechterhand van Sarri worden. Zola heeft aan The Sun al bevestigd dat hij met Chelsea in gesprek is over een terugkeer. 

Mocht Sarri inderdaad komen, moet Dries Mertens volgens The Telegraph de eerste aankoop worden. Sarri wil Mertens meenemen vanuit Napels. De Belgisch international kende onder de Italiaanse oefenmeester fantastische seizoenen. Onder Sarri was Mertens in totaal goed voor liefst 67 treffers in 135 duels.

Plaats een reactie

Barry Engels +31962
woensdag 20 juni 2018 om 12:05
Mertens.... wordt in Engeland helemaal ondersteboven gelopen....
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 12:09
67 goals in 135 wedstrijden , toch wel cijfers waar je mee thuis kan komen denk ik
Salah had mindere statistieken bij Roma , en die houd zich in zijn eerste jaar bij Liverpool ook staande
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
woensdag 20 juni 2018 om 12:10
Weet ik.... maar zijn fysiek.....
Vind ik leuk
Rodajc +17393
woensdag 20 juni 2018 om 15:37
Salah is toch niet veel sterker?
Vind ik leuk
geezy +27
woensdag 20 juni 2018 om 12:09
Zal wel meevallen. Er zijn genoeg kleine spelers die wekelijks uitblinken in de top van de Premier League
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
woensdag 20 juni 2018 om 12:10
Tsja.... helemaal waar, maar toch heb ik er weinig fiducie in...
Vind ik leuk
mcmodd +25120
woensdag 20 juni 2018 om 12:11
Mertens... wordt nergens oneersteboven gelopen, daarvoor is hij veel te wendbaar. Hij zou prima bij Chelsea passen, maar de vraag is wat hij zelf het liefste wil.
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
woensdag 20 juni 2018 om 12:13
Mag je uiteraard vinden. Ik vind van niet.
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 12:31
Maar jij snapt er ook niet zo heel veel van haha
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
woensdag 20 juni 2018 om 12:33
Dat hebben we dan weer gemeen.
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 12:34
Gekkie
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 12:53
Hij heeft die reuzen in Italiaanse reuzen ook overleefd
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
woensdag 20 juni 2018 om 12:54
Klopt helemaal. Toch heb ik er geen vertrouwen in. Alles gaat veel sneller in Engeland.... heb het idee dat ie compleet onder de voet gelopen gaat worden.

Maar ik had ook nooit verwacht dat ie in staat zou zijn tot wat hij in Napels heeft bereikt.
Vind ik leuk
Tjipie +125
woensdag 20 juni 2018 om 16:22
Denk dat dat wel meevalt.. kijkend naar Eden Hazard en Kun Aguero..
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
woensdag 20 juni 2018 om 16:43
Nou... in die prijsklasse zit Mertens in ieder geval niet...
Vind ik leuk
ihvmmdk +6963
woensdag 20 juni 2018 om 12:35
Uitstekende trainer!
Vind ik leuk
ihvmmdk +6963
woensdag 20 juni 2018 om 12:36
Ik zou eerder voor Koulibaly en Zielinski gaan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws