LIVE: Marokko komt rappe tegengoal niet te boven en kan bijna naar huis (gesloten)

    LIVE: Marokko komt rappe tegengoal niet te boven en kan bijna naar huis (gesloten)

    woensdag 20 juni 2018 om 15:54

    Na het teleurstellende resultaat tegen Iran heeft Marokko woensdag een resultaat nodig tegen Portugal om zicht te houden op de volgende ronde van het WK. VoetbalPrimeur houdt je de komende uren op de hoogte van álle ontwikkelingen!

     

    Lees meer over:WK 2018BelgiëPortugal

    Plaats een reactie

    Nistel +3618
    woensdag 20 juni 2018 om 12:45
    Kan maarzo een gestolen overwinning worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:48
    Discriminatie!
    Vind ik leuk
    Cantona +970
    woensdag 20 juni 2018 om 14:10
    Als je dit niet snapt......man, man, man
    Vind ik leuk
    twentegoal +500
    woensdag 20 juni 2018 om 15:37
    Leuke woordspeling
    Vind ik leuk
    ˩ens1999 +48
    woensdag 20 juni 2018 om 12:45
    Als Ajax niet miljoenen wilt mislopen moeten ze hopen dat Ziyech 4 goals maakt anders wordt ie een stuk minder waard. Ik ben niet echt voor Marokko maar ik ben wel voor het geld voor Ajax.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 12:46]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:47
    Hier gaat t dus mis met ajax... Als zelfs de supporters al blij worden van het geld... Zal het trieste ajax van de laatste jaren zo door blijven gaan
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    woensdag 20 juni 2018 om 12:49
    Haal de S erachter aub weg, ik ga altijd naar de thuiswedstrijden en spreek heel veel supporters en wij worden enkel blij van geld op het veld. De enige bank met geld waar we blij van worden is de reservebank!
    Vind ik leuk
    HpDeskjet +741
    woensdag 20 juni 2018 om 12:53
    Zie je dat je reageert op een nepaccount...??? Hij typt alleen maar wat om jouw soort reacties uit te lokken
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:58
    Door jou zie ik het ook, had het niet door. Ik lees meestal de comments en daarvoor soms de naam. Maar let nooit op de duimpjes.
    Vind ik leuk
    Bullet +3016
    woensdag 20 juni 2018 om 13:55
    Ik las niks als geld geld geld toen Lozano scoorde voor Mexico! Dan roepen er veel dat ze niks om dat geld geven, en vervolgens (lees maar ff terug die discussies) zien ze heel veel geld!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 15:31]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:37
    Niks om dat geld lezen ?
    Vind ik leuk
    Bullet +3016
    woensdag 20 juni 2018 om 15:31
    Geven bedoelde ik. Foutje aangepast
    Vind ik leuk
    Dani82 +1189
    woensdag 20 juni 2018 om 14:32
    Niks met ajax geld te maken.
    Gewoon kansloos naar huis sturen het marokkanse team.
    Ziet er niet uit, en smerig voetbal
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:45
    Als Ronaldo zo speelt als tegen Spanje kunnen de Marokkanen het wel shaken.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31396
    woensdag 20 juni 2018 om 12:48
    Dikke kans.... die gast is zo ontzettend gemotiveerd.....

    Ben totaal geen fan, maar vindt het wel knap dat ie zich zo kan opladen. Iedere keer weer.....
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:50
    Mee eens, en het is dit keer erger dan anders. Hij werkt zelfs voor het team, en geeft zelf meer ballen af als gebruikelijk.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31396
    woensdag 20 juni 2018 om 12:51
    Hij weet dat ie ALLES moet geven om iets te bereiken.... net als op de EK.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:53
    Ja precies, echt diep respect voor. Een wereld van verschil met messi, die loopt er tot nu toe echt bij als een zoutzak.
    Vind ik leuk
    Pimman +2921
    woensdag 20 juni 2018 om 13:03
    Klopt het WK winnen met Portugal dan heeft hij alles bereikt wat hij wilde!..ik ben Messi fan maar heb bewondering voor de soms "enge" Ronaldo.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31396
    woensdag 20 juni 2018 om 12:46
    Easy win voor Portugal.
    Vind ik leuk
    Quareck +7015
    woensdag 20 juni 2018 om 12:46
    Lijkt er op dat het aantal keer getoeter in de straten bij 0 blijft dit jaar!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:47
    Hopen dat de Marokkaantjes weer keihard afgaan haha
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18367
    woensdag 20 juni 2018 om 12:48
    Portugal wint
    Vind ik leuk
    PRICE +32770
    woensdag 20 juni 2018 om 14:22
    Ronaldo hard op weg voor de man van het tournooi
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +405
    woensdag 20 juni 2018 om 12:48
    Hopen op 6 goals van Zyech dan gaat Ajax cashen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    woensdag 20 juni 2018 om 12:51
    Nog erger straks wil niemand die prutser hebben en zitten we er nog een paar jaar mee opgescheept
    Vind ik leuk
    frankn27 +5467
    woensdag 20 juni 2018 om 13:37
    ik en de rest van voetbalminnend Nederland vind het wel grappig dat ajax supporters niet eens positief of respectvol kunnen zijn naar de beste speler van de Nederlandse velden... lachwekkend
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7724
    woensdag 20 juni 2018 om 13:53
    Je kan wel zien dat je zelf niet op de tribune zit bij Ajax, een echte middenvelder is balvast en schiet de ballen niet allemaal naar de verkeerde kleur of in de tribune
    Vind ik leuk
    frankn27 +5467
    woensdag 20 juni 2018 om 14:26
    Maar ik heb wel profcoach gewonnen, wat kan jij daar tegenover zetten? :)

    Hoe waren zijn statistieken verder?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:51
    Bij 7 of 8 ook nog wel denk ik
    Vind ik leuk
    kwartje50 +523
    woensdag 20 juni 2018 om 12:53
    meedoen is belangrijker dan winnen
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:54
    Zware opdracht? Kansloze opdracht!
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +310
    woensdag 20 juni 2018 om 13:54
    Het is nooit kansloos. Maar met zo'n instelling zoals jij zal het niet lukken. Er voor gaan en alles geven, dan is er een kans.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:18
    Nooit kansloos???? Na 4 minuten 1 - 0 achter ,je weet echt waar je over praat
    Vind ik leuk
    3Detti +157
    woensdag 20 juni 2018 om 12:57
    KANSLOOS wk marokko 0 uit 3 lekker naar huis
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:58
    adios Marokko , na vandaag wk over, Louis van Gaal tja.....laat maar, haha
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1727
    woensdag 20 juni 2018 om 12:59
    Sorry asahbis. Deze gaan we winnen. Stiekem hoopte ik dat Portugal en Marokko samen door konden gaan, maar dan hadden jullie dik moeten winnen van Iran (en later moeten stunten tegen Spanje). :)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 13:00]
    Vind ik leuk
    linkspoot +680
    woensdag 20 juni 2018 om 13:00
    Vreemd dat Da Costa erin zit, ik zou liever voor Saiss gaan. Hopelijk dat Dirar fit genoeg is. Kom op Marokko, flame on!
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1727
    woensdag 20 juni 2018 om 13:05
    Misschien dat de coach op extra motivatie hoopt. Lijkt me voor hem raar om tegen Portugal te spelen.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5467
    woensdag 20 juni 2018 om 13:38
    Die Da Costa viel indd dramatisch in en ik verwacht een makkelijke middag voor Ronaldo
    Vind ik leuk
    frankn27 +5467
    woensdag 20 juni 2018 om 14:29
    hadden we toch al weer goed gezien he haha
    Vind ik leuk
    JoeyC +1766
    woensdag 20 juni 2018 om 13:03
    Ik verwacht een simpele overwinning voor Portugal. Met Ronaldo momenteel een van de beste voetballers, maar ook een beter team dan Marokko. 3-0.
    Vind ik leuk
    linkspoot +680
    woensdag 20 juni 2018 om 13:25
    Ronaldo kan niet elke wedstrijd schitteren, dat hebben we vaker gezien. Tegen Spanje een penalty en een vrije trap benut, is iets anders dan een uitgespeelde kans benutten. Daarbij opgeteld de blunder van De Gea. Dus je mag best zeggen dat het geluk aan de zijde van Portugal was.

    Deze wedstrijd is totaal niet voorspelbaar op basis van vorige wedstrijd. Een groot verschil is, Portugal heeft een wereldspits, Marokko niet.
    Vind ik leuk
    El Lobo +1887
    woensdag 20 juni 2018 om 13:09
    Gelijkspel! En Iran wint van Spanje! ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:13
    Portugal - Fc Opsporing Verzocht.

    Egypte kan de koffers al pakken, nu Marokko en straks Saoedi Arabië, dan kan het toernooi echt beginnen.
    Vind ik leuk
    linkspoot +680
    woensdag 20 juni 2018 om 13:32
    Wat een jaloezie, doet je best wel pijn he. Dat je zelfs de moeite neemt om hierop te reageren, dan moet je toch echt wel ongelukkig voelen :)
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:35
    Nee erg gelukkig juist dat die moslimlanden lekker naar huis gaan met die beperkte spelers.
    Vind ik leuk
    NvC +3251
    woensdag 20 juni 2018 om 14:16
    Ben je wel mega triest als je alleen blij ben omdat het “moslimlanden” zijn. Misselijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:40
    Hoe wil jij ze noemen NvC? of wat zijn het dan?
    Vind ik leuk
    NvC +3251
    woensdag 20 juni 2018 om 14:46
    Ik zie ze als voetballanden, gezien het een wk is, religie heeft hier niks mee te maken. Maar het gaat erom dat jij gelukkig wordt als een moslimland eruit vliegt. Waarom wordt jij gellukig als een moslimland uit het wk gaat?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:56
    Volgens mij is het allemaal niet zo moeilijk.

    We hebben tijdens het Wk ..Europese landen, Azië, Afrikaanse landen, Zuid Amerikaanse landen en moslimlanden.

    Waarom? Omdat het beperkte landen en voetballers zijn die niets te zoeken hebben tussen de beste der aarde. En dat hebben IJsland en Zwitserland ook niet, maar die werken zich het pleuris ...dat kon en kan ik nou net niet zeggen van Egypte en Marokko
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 14:57]
    Vind ik leuk
    NvC +3251
    woensdag 20 juni 2018 om 15:03
    Der is geen moslim continent. Marokko is een Afrikaans land, Egypte ook. Saudi Arabie is een Aziatisch land. Deze landen zijn gekwalificeerd, waren de beste van hun continent dus verdienen ze hier te staan. Maar nogmaals waarom ben jij blij als “moslimlanden” naar huis gaan?
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1795
    woensdag 20 juni 2018 om 15:25
    Omdat het een grote rascistische hond is
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 15:38
    Racisme bestaat niet..... varken dat je er bent!
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1795
    woensdag 20 juni 2018 om 16:31
    Hitler
    Vind ik leuk
    davidben +4602
    woensdag 20 juni 2018 om 16:39
    Racisme?????

    Echt waar?

    Laat me raden......je ouders kijken allebei scheel.
    Op zijn minst loensen papa en mama .
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1795
    woensdag 20 juni 2018 om 15:24
    Nederland heeft er niks te zoeken !! Landen hebbben er voor gevochten om mee te mogen doen zielig figuur dat je bent
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1795
    woensdag 20 juni 2018 om 15:23
    Zijn het niet allemaal moslimlanden van uit ons land gezien ? Snap je niet Spanje , Portugal , Brazilië zijn ook buitenlanders voor ons ! Wil je iedereen na huis sturen moet je ff wachten tot de finale
    Vind ik leuk
    Sunil010 +173
    woensdag 20 juni 2018 om 13:13
    Hoop op een klinkende zege voor mijn Marokkaanse vrienden!!
    Vind ik leuk
    Bill +623
    woensdag 20 juni 2018 om 13:16
    Marokko heeft natuurlijk geen schijn van kans. Die spelers spelen alleen voor zichzelf daar waar portugal in dienst speelt van Ronaldo. Ik voorspel 15 tot 20 zinloze lange ballen van ziyech en 35 keer balverlies.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:32
    Het WK loopt geheel volgens verwachting; met zonder uitzondering verliezende Noordafrikaanse landen die als hobbelpaardjes bijten in het pistezaagsel van het Russische circus.

    De raszuivere Portugese Lippizaners lijken mij te dartel voor de aandoenlijke Marokkaanse schillenboerpaarden.

    Portugese Arabische volbloeders en Noordarikaanse werkezels. Het zijn verwarrende metaforen in deze tijden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 13:38]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29678
    woensdag 20 juni 2018 om 13:35
    Portugal wint hem.

    Dag dag marokko.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 14:22
    Vind Marokko wel beter spelen met de beste kansen ook.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:35
    Over 2 en een half uur heeft ziyech weer zijn transfersom met 10 miljoen naar beneden bij gesteld
    Vind ik leuk
    RtdDub +11923
    woensdag 20 juni 2018 om 13:49
    Middagwedstrijd die weinig invloed zal hebben op de bedrijvigheid op de Nederlandse werkvloer.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12506
    woensdag 20 juni 2018 om 14:43
    Deze reactie verdient erkenning
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +310
    woensdag 20 juni 2018 om 13:50
    Kom op Marokko, pak die Portugezen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:44
    Ik zag gisteren in Opsporing Verzocht wel 3 Marokkanen die een Nederlander pakte
    Vind ik leuk
    linkspoot +680
    woensdag 20 juni 2018 om 14:56
    Ik zag gisteren een Nederlander wat mensen doodrijden...
    Vind ik leuk
    Basschot +2039
    woensdag 20 juni 2018 om 14:58
    Weet je dat zeker? Geen verwarde moslim
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 15:01
    Klopt omdat er 4 zwakzinnige midden op een auto weg ging zitten in het pikke donker.

    Maar in 35 jaar Opsporing Verzocht en 1250 afleveringen later is het 95% Noord Afrikaans of getint uiterlijk ;)
    Vind ik leuk
    Hyena +28303
    woensdag 20 juni 2018 om 13:51
    Hup Chris!
    Vind ik leuk
    Foebele +54058
    woensdag 20 juni 2018 om 13:54
    Kom op Hakim, ff die transferwaarde opkrikken de laatste twee potjes. Poort Ronaldo even, doet het altijd goed!
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6551
    woensdag 20 juni 2018 om 13:56
    Ronaldo is een stuk vergeten te scheren
    Of zou dat bewust zijn zo een onverzorgd vies vlas baardje

    Vind ik leuk
    Hugo59 +2034
    woensdag 20 juni 2018 om 15:04
    Ronaldo is een aandachts slet.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 13:57
    Geweldig volkslied van Marokko.

    Hup Marokko.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 13:59
    Lekker sfeertjuh.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +2692
    woensdag 20 juni 2018 om 14:04
    Siiiiiiiiiiiii wat een fenomeen
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:25
    'Na het teleurstellende resultaat tegen Iran'.

    Van een teleurstelling was uiteraard geen enkele sprake; wél van een hoopvol resultaat.

    Het journalistieke aspect is op VP, gelet op de ronkend ingenomen voorkeur, volstrekt verwaarloosbaar.

    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 14:32
    Marokko wordt toch echt een pingel ontnomen. Waarom geen VAR?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +2692
    woensdag 20 juni 2018 om 14:34
    Zelfs geen herhaling.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 14:51
    Heel vreemd, maar het was er echt 1.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +2692
    woensdag 20 juni 2018 om 14:59
    Die hele VAR is af en toe echt een farce..
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 15:02
    Gaat nergens over man.
    Vind ik leuk
    Basschot +2039
    woensdag 20 juni 2018 om 14:58
    Was geen overtrading!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 15:00
    Op zeker wel!
    Vind ik leuk
    Schaar +1377
    woensdag 20 juni 2018 om 14:35
    Het WK van Marokko, 3 wedstrijden 0 goals en 0 punten.
    Vind ik leuk
    mo26 +417
    woensdag 20 juni 2018 om 14:40
    het wk van Nederland... thuis voor de buis
    Vind ik leuk
    Basschot +2039
    woensdag 20 juni 2018 om 15:00
    Zoals het Wk van Marokko altijd is.. dus dan ga je maar spelers importeren! Weinig die in Marokko zijn geboren! misschien volgende keer uit Brazilie halen?
    Vind ik leuk
    Schaar +1377
    woensdag 20 juni 2018 om 16:12
    Beter thuis voor de buis dan dat kansloze geschuif en gepingel van Marokko. Hakje zus, schaartje daar maar effectiviteit ho maar.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 14:54
    En toch vind ik Marokko het betere van het spel hebben, het ontbeert hen alleen aan effectiviteit.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:36
    Hahahah lekker marokkaantjes
    Vind ik leuk
    Dorzon +4260
    woensdag 20 juni 2018 om 14:39
    jammer weer geen toeterende marokanen door de straat.
    Vind ik leuk
    Mari +7744
    woensdag 20 juni 2018 om 14:41
    Als een Marokkaan wordt aangepakt, niks aan de hand
    Als Ronaldo wordt aangeraakt; vrije trap
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 14:58
    Scheids is partijdig!
    Vind ik leuk
    Mari +7744
    woensdag 20 juni 2018 om 14:58
    Hij is teveel onder de indruk van Ronaldo (cs.)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 15:01
    Dat blijkt maar weer.
    Vind ik leuk
    Champ1 +247
    woensdag 20 juni 2018 om 14:44
    Jee wat zijn die Marokkanen slecht
    Vind ik leuk
    Mari +7744
    woensdag 20 juni 2018 om 14:47
    Dan heb je de scheidsrechter nog niet gezien.
    Wat een slap lip.
    Hij fluit niet als Portugal overtredingen maakt, omgekeerd wel.
    Zwaaien met de arm; niets aan de hand.
    Vind ik leuk
    mo26 +417
    woensdag 20 juni 2018 om 14:52
    Ik weet niet naar welke wedstrijd jij kijkt maar ik zie een marokko dat domineert en vol op de aanval speelt maar helaas niet scoort
    Vind ik leuk
    Vamos7 +2692
    woensdag 20 juni 2018 om 15:02
    Ze doen het leuk, maar verder is er geen stootkracht of gevaar geweest voorin. Tegen Iran ook leuk maar je hebt er geen ruk aan.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 15:11
    Marokko mist een killer! Ze spelen echt leuk voetbal.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 14:59
    Vind Marokko wel beter spelen en spelen zeker niet slecht. Portugal kunnen ze écht pakken als ze wat geconcentreerder spelen. Kansen zijn er wel.
    Vind ik leuk
    John040 +2165
    woensdag 20 juni 2018 om 14:54
    Wat is marokko een zeer matig ploeg zeg dadelijk 0 uit 3 zonder goal gescoort te hebben. Ziyech niet gezien tot de 2de wedstrijd 2de helft. Nee teveel branie te weinig kwaliteit.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +2692
    woensdag 20 juni 2018 om 15:01
    Alleen Nordin Amrabat heeft kwaliteit voorin, voor de rest heeft Marokko een matige voorhoede.
    Vind ik leuk
    Pimman +2921
    woensdag 20 juni 2018 om 14:56
    Ronaldo-Messi 4-0. ben geen Ronaldo fan maar hij flikt het weer!
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2034
    woensdag 20 juni 2018 om 15:01
    Ziyech is weer meer waard aan worden ondanks de achterstand.
    Vind ik leuk
    ˩ens1999 +48
    woensdag 20 juni 2018 om 15:01
    Echt jammer van dat geld. Dit is de enige wedstrijd waar Ajax veel geld voor kan vangen. Kut Ziyech scoor nou eens en doe het voor Appie en voor Ajax!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29678
    woensdag 20 juni 2018 om 15:03
    Lekker naar huus mennekes.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 15:12
    Vieze ploeg dat Portugal spelen op de counter. Marokko moet ze kunnen pakken.
    Vind ik leuk
    Foebele +54058
    woensdag 20 juni 2018 om 15:15
    5 eigen doelpunten al dit toernooi, terwijl de meeste landen slechts 1 wedstrijd hebben gespeeld?

    Dus niet alleen de organisatie van een toernooi wordt 'verkocht', maar inmiddels worden de meeste wedstrijden ook nog eens verkocht...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 15:15
    Klote portugal heeft geluk
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 15:19
    Portugal is zwaar in de verdrukking en komt er niet meer uit. jammer dat Marokko hun kansen niet weten af te maken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 15:21]
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23595
    woensdag 20 juni 2018 om 15:24
    Respect voor Marokko. Ze vechten voor wat ze waard zijn, spelen beter dan Portugal. Helaas hebben ze geen afmakers die de laatste pass kunnen omzetten tot een goal. Verdienen ze wel
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 15:27
    Statistieken zijn ook in Marokkaans voordeel helaas dat ze geen goal maken.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 15:25
    Portugal heeft niks te vertellen. Gun het Marokko wel hoor spelen echt goed voetbal.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 15:25
    Wat is die ziyech een matige speler zeg:(
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 15:34
    Wat is die linksachter van Portugal slecht, zeg. Hij doet alles fout. Marokko vecht wel als leeuwen!
    Vind ik leuk
    Mari +7744
    woensdag 20 juni 2018 om 15:36
    Die linksback van het laffe Portugal had allang geel moeten hebben gehad
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 15:37
    Aan invaller Gelson Martins heb je ook niets. Wat een slome duikelaar!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 15:41
    Penalty scheids 100% handsbal! Kaka ploeg dat Portugal
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 16:06
    Easyyy !! Het is voorbij met ze, als je verliest van iran heb je hier niks te zoeken
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20612
    woensdag 20 juni 2018 om 15:42
    Vieze scheids is het ook! Alles in het voordeel van Portugal fluiten
    Vind ik leuk
    Foebele +54058
    woensdag 20 juni 2018 om 15:44
    Aldie mensen die het leven tegenwoordig waarnemen door het scherm van hun telefoon, totaal onbegrijpelijk!
    Vind ik leuk
    Truth +2991
    woensdag 20 juni 2018 om 15:54
    Ze mogen naar huis ...geen doelpunten en nu nog tegen spanje ...
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23595
    woensdag 20 juni 2018 om 15:55
    Helaas Marokko verloren... die Ziyech vist ook overal achter het net hè ;-)
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8864
    woensdag 20 juni 2018 om 17:11
    Heeft dit jaar wel een kampioenswedstrijd gespeeld in Eindhoven ! Weliswaar met 3-0 verloren maar toch mooi meegenomen
    Vind ik leuk
    michelhx +3528
    woensdag 20 juni 2018 om 15:59
    Ah, wat jammer!
    Vind ik leuk
    meinema +1310
    woensdag 20 juni 2018 om 16:53
    Weg der mee en door met echt voetbal
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8864
    woensdag 20 juni 2018 om 17:09
    Lekker toeteren ! Ziechje , jullie kwamen toch in de finale ? In de losersfinale zeker ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE: Marokko komt rappe tegengoal niet te boven en kan bijna naar huis (gesloten)