LIVE-discussie: Nieuwe doelman bij Saudi-Arabië, Uruguay ververst middenveld

LIVE-discussie: Nieuwe doelman bij Saudi-Arabië, Uruguay ververst middenveld

Gepubliceerd: woensdag 20 juni 2018 om 16:16wo 20-06-2018 om 16:16

Uruguay en Saudi-Arabië trappen om 17.00 af voor hun tweede WK-wedstrijd. Wanneer Uruguay wint, weet het al zeker dat het samen met gastland Rusland de bovenste twee plekken in Groep A zal bezetten.

Bondscoach Oscar Tabárez heeft na de late 1-0 zege op Egypte zijn buitenste middenvelders geslachtofferd. Nahitan Nández en Giorgian De Arrascaeta werden tegen Egypte al vervangen door Carlos Sánchez en Cristan Rodriguez, die het nu vanaf de aftrap mogen proberen. Het spitsenduo Luis Suárez-Edinsdon Cavani is er wederom bij, net als matchwinner José Maria Giménez (foto) en captain Diego Godiín.

Saudi-Arabië verloor de openingswedstrijd tegen Rusland met 5-0 en start in Rostov met liefst vier nieuwe namen. Doelman Mohammed Al-Owais krijgt een kans van bondscoach Juan Antonio Pizzi, net als Ali Al Bulaihi, Hattan Bahebri en Fahad Al-Muwallad. Saudi-Arabië moet winnen om nog enige kans op de tweede ronde te houden.

De opstellingen:

Uruguay: Muslera; Varela, Godín, Giménez, Cáceres; Sánchez, Betancur, Vecino, Rodriguez; Cavani, Suárez.

Saudi-Arabië: Al-Owais; Alburayk, Osama, Al Bulaihi, Yasser; Bahebri, Taiseer, Otayf, Salman, Al Dawsari; Al-Muwallad.

Plaats een reactie

GetRekt +1928
woensdag 20 juni 2018 om 16:19
nulletje of 4
Vind ik leuk
Foebele +53582
woensdag 20 juni 2018 om 16:25
ga je 10.000 euro inzetten? Toe maar.
Vind ik leuk
Alisteas +398
woensdag 20 juni 2018 om 16:28
Dat zal Uruguay wel moeten want dan is gelijkspel tegen rusland niet voldoende. Dan kan Uruguay vol aan bak tegen Spanje als die 1e staat.
Vind ik leuk
Foebele +53582
woensdag 20 juni 2018 om 16:31
Jouw verhaal slaat als een tang op een varken. Sowieso bestaat er weinig verband tussen jouw reactie en mijn originele comment, maar daarnaast beweer je even dat Rusland, Uruguay en Spanje bij elkaar in de poule zitten....
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 16:28
Nog steeds slordig dat ze Pereiro niet mee hebben genomen, want op Suarez, Cavani, Godin en Gimenez na zou hij in mijn opinie toch een van de betere spelers zijn.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 16:32]
Vind ik leuk
Koeroe +12440
woensdag 20 juni 2018 om 16:41
Niet perse beter maar ze missen wel creativiteit die Pereiro of eventueel Lodeiro wel hebben
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 16:55
Ja daar kan ik me wel in vinden
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
woensdag 20 juni 2018 om 16:29
Die 3 punten kunnen we nu al bijschrijven bij Uruguay
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 17:14
Suarez heeft weer zwemles
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 17:17
Nu gaat Suarez voor schoonspringen
Vind ik leuk
Starkoo +626
woensdag 20 juni 2018 om 17:25
Suarez who who who :D
Vind ik leuk
John M. +5054
woensdag 20 juni 2018 om 17:43
Ook de nieuwe doelman is een vliegenvanger.
Vind ik leuk
Hyena +30290
woensdag 20 juni 2018 om 18:03
Is dit vooralsnog de slechtste wedstrijd van het WK? Wat een belabberd laag niveau.
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 18:21
Hopelijk maakt Spanje er wat van vanavond. Want Portugal-Marokko was ook niet best.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws