LIVE-discussie: Nieuwe doelman bij Saudi-Arabië, Uruguay ververst middenveld

    LIVE-discussie: Nieuwe doelman bij Saudi-Arabië, Uruguay ververst middenveld

    woensdag 20 juni 2018 om 16:16

    Uruguay en Saudi-Arabië trappen om 17.00 af voor hun tweede WK-wedstrijd. Wanneer Uruguay wint, weet het al zeker dat het samen met gastland Rusland de bovenste twee plekken in Groep A zal bezetten.

    Bondscoach Oscar Tabárez heeft na de late 1-0 zege op Egypte zijn buitenste middenvelders geslachtofferd. Nahitan Nández en Giorgian De Arrascaeta werden tegen Egypte al vervangen door Carlos Sánchez en Cristan Rodriguez, die het nu vanaf de aftrap mogen proberen. Het spitsenduo Luis Suárez-Edinsdon Cavani is er wederom bij, net als matchwinner José Maria Giménez (foto) en captain Diego Godiín.

    Saudi-Arabië verloor de openingswedstrijd tegen Rusland met 5-0 en start in Rostov met liefst vier nieuwe namen. Doelman Mohammed Al-Owais krijgt een kans van bondscoach Juan Antonio Pizzi, net als Ali Al Bulaihi, Hattan Bahebri en Fahad Al-Muwallad. Saudi-Arabië moet winnen om nog enige kans op de tweede ronde te houden.

    De opstellingen:

    Uruguay: Muslera; Varela, Godín, Giménez, Cáceres; Sánchez, Betancur, Vecino, Rodriguez; Cavani, Suárez.

    Saudi-Arabië: Al-Owais; Alburayk, Osama, Al Bulaihi, Yasser; Bahebri, Taiseer, Otayf, Salman, Al Dawsari; Al-Muwallad.

    Plaats een reactie

    GetRekt +1518
    woensdag 20 juni 2018 om 16:19
    nulletje of 4
    Vind ik leuk
    Foebele +47599
    woensdag 20 juni 2018 om 16:25
    ga je 10.000 euro inzetten? Toe maar.
    Vind ik leuk
    Alisteas +311
    woensdag 20 juni 2018 om 16:28
    Dat zal Uruguay wel moeten want dan is gelijkspel tegen rusland niet voldoende. Dan kan Uruguay vol aan bak tegen Spanje als die 1e staat.
    Vind ik leuk
    Foebele +47599
    woensdag 20 juni 2018 om 16:31
    Jouw verhaal slaat als een tang op een varken. Sowieso bestaat er weinig verband tussen jouw reactie en mijn originele comment, maar daarnaast beweer je even dat Rusland, Uruguay en Spanje bij elkaar in de poule zitten....
    Vind ik leuk
    snorrepof +189
    woensdag 20 juni 2018 om 16:33
    opheldering: hij bedoelt dat de nummer 2 van groep A (uruguay) dan tegen de nummer 1 van groep B (spanje) zou moeten
    Vind ik leuk
    Foebele +47599
    woensdag 20 juni 2018 om 16:34
    Dan nog, wat heeft dat met mijn reactie te maken? Hij wil gewoon hoog in het topic zichtbaar zijn volgens mij.
    Vind ik leuk
    snorrepof +189
    woensdag 20 juni 2018 om 16:37
    heb je je eigen initiële reactie wel bekeken, knul?
    Vind ik leuk
    Foebele +47599
    woensdag 20 juni 2018 om 16:44
    Knul? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
    Vind ik leuk
    Alisteas +311
    woensdag 20 juni 2018 om 16:47
    Lekker vooroordeel, sukkel! Het zegt genoeg dat je niet verder denkt dan je neus!
    Vind ik leuk
    Foebele +47599
    woensdag 20 juni 2018 om 16:48
    Hahaha sukkeltje, je reactie heeft niets met mijn comment te maken, dus wat zit je nou slap uit je nek te lullen man, enorme treurwilg die je bent.
    Vind ik leuk
    Alisteas +311
    woensdag 20 juni 2018 om 16:50
    beter lezen joh! Hij zegt 4-0 en je zegt 10.000 inzetten. Dus ik zei dat Uruguay wel moeten winnen met meer dan 4 goals. Blijkbaar voel je aangevallen pfff.
    Vind ik leuk
    Foebele +47599
    woensdag 20 juni 2018 om 16:52
    Waarom reageer je dan op mij jongen? Ik voel me totaal niet aangevallen, ik snap je onzinnige opmerkingen gewoon niet.
    Vind ik leuk
    MichPSV +4867
    woensdag 20 juni 2018 om 16:27
    Verwacht er niet veel van dan kan het alleen maar leuk worden.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 16:28
    Nog steeds slordig dat ze Pereiro niet mee hebben genomen, want op Suarez, Cavani, Godin en Gimenez na zou hij in mijn opinie toch een van de betere spelers zijn.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 16:32]
    Vind ik leuk
    Koeroe +9558
    woensdag 20 juni 2018 om 16:41
    Niet perse beter maar ze missen wel creativiteit die Pereiro of eventueel Lodeiro wel hebben
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 16:55
    Ja daar kan ik me wel in vinden
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +805
    woensdag 20 juni 2018 om 16:29
    Die 3 punten kunnen we nu al bijschrijven bij Uruguay
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:14
    Suarez heeft weer zwemles
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:17
    Nu gaat Suarez voor schoonspringen
    Vind ik leuk
    Starkoo +500
    woensdag 20 juni 2018 om 17:25
    Suarez who who who :D
    Vind ik leuk
    John M. +4185
    woensdag 20 juni 2018 om 17:43
    Ook de nieuwe doelman is een vliegenvanger.
    Vind ik leuk
    Hyena +27205
    woensdag 20 juni 2018 om 18:03
    Is dit vooralsnog de slechtste wedstrijd van het WK? Wat een belabberd laag niveau.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:21
    Hopelijk maakt Spanje er wat van vanavond. Want Portugal-Marokko was ook niet best.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:22
    De single home van Dotan bestijgt de hitlijsten in Marokko.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Nieuwe doelman bij Saudi-Arabië, Uruguay ververst middenveld