Jurjus om de tafel met oude liefde: 'Nog geen beslissing genomen'

    Jurjus om de tafel met oude liefde: 'Nog geen beslissing genomen'

    woensdag 20 juni 2018 om 16:54

    De Graafschap maakt werk van doelman Hidde Jurjus. De in Doetinchem opgeleide doelman vertrok in de zomer van 2016 naar PSV, maar lijkt op tijdelijke basis terug te keren op De Vijverberg.

    Volgens Voetbal International en het Eindhovens Dagblad hebben de gepromoveerde Achterhoekers al contact opgenomen met Jurjus. Trainer Henk de Jong heeft maandag een gesprek gevoerd met de 24-jarige sluitpost. Jurjus mag verhuurd worden van PSV en liet onlangs nog weten dat hij een rentree bij De Graafschap best ziet zitten. De Graafschap gaat niet verder met de transfervrije Filip Bednarek en heeft een nieuwe doelman nodig.

    Dat Jurjus daadwerkelijk bij De Graafschap aan de slag gaat, is overigens nog niet zeker. Zaakwaarnemer Henk van Ginkel bevestigt aan het ED dat er interesse vanuit Doetinchem is voor de doelman, die echter meerdere ijzers in het vuur lijkt te hebben. De belangenbehartiger van Jurjus laat weten dat 'alles nog mogelijk is' en dat zijn cliënt 'nog geen beslissing genomen heeft'.

    Plaats een reactie

    Alain2708 +10725
    woensdag 20 juni 2018 om 16:57
    Wordt nooit de 1e keeper van PSV, lijkt mij...
    Vind ik leuk
    MichPSV +4906
    woensdag 20 juni 2018 om 16:58
    Lijkt mij kan je weg laten.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:04
    we hebben ook ooit Isakson in de goal gehad , dus vlak Jurjus nooit helemaal uit ;-)
    Vind ik leuk
    MichPSV +4906
    woensdag 20 juni 2018 om 17:05
    Isaksson*. en was gewoon een goede lijn keeper.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 17:11]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:09
    hij stond wel in het doel toen de Graafschap gelijk speelde tegen Ajax weet je nog , dus hij heeft bij mij een heel klein streepje voor
    maar voor de rest snap ik nog steeds niet waarom PSV hem een contract heeft gegeven , waarschijnlijk was dat een beloning voor die ene wedstrijd
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10725
    woensdag 20 juni 2018 om 17:22
    Nou ja zeg, vind je het echt nodig om die wond wéér open te halen? ;-)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 17:22]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:32
    hahaha ja sorrie , ik lees net op de PSV site dat je vanaf nu niet meer mag roken op de Herdgang , dus ik moet ff ergens mijn gram halen nu , en dan zijn ajaxcieden het makkelijkste slachtoffer
    of zal ik gewoon mijn kinderen zonder eten naar bed sturen ;-)
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10725
    woensdag 20 juni 2018 om 18:53
    Maak mij dan maar liever slachtoffer, ik kan het wel hebben!
    Jouw kids moet je gewoon eten en liefde geven... :-)
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10725
    woensdag 20 juni 2018 om 17:20
    Oké, hahahahaa
    Vind ik leuk
    PRICE +18632
    woensdag 20 juni 2018 om 17:01
    De Graafschap een optie tot koop geven. Gaat in Eindhoven nooit slagen.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10725
    woensdag 20 juni 2018 om 17:23
    Optie tot gratis misschien een idee? ;-)
    Vind ik leuk
    PRICE +18632
    woensdag 20 juni 2018 om 17:42
    Kan ook,als hij maar van de loonlijst af gaat
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10725
    woensdag 20 juni 2018 om 19:00
    Hahahaha, ik maak maar geintje joh!
    Ik meen wel dat ik niet snap dat PSV Jurjus (zo heet hij toch?) heeft gehaald..
    Vind ik leuk
    PRICE +18632
    woensdag 20 juni 2018 om 19:34
    Zwaar door de mand gevallen,had echt meer van verwacht
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10725
    woensdag 20 juni 2018 om 19:38
    Ik ook hoor!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 16:58
    Hou m’n hart vast voor volgend seizoen maar gun hem wel de kans om zich opnieuw te bewijzen. Had graag Bednarek gezien ondanks dat die nauwelijks ervaring heeft op het hoogste niveau.
    Vind ik leuk
    Wally g +453
    woensdag 20 juni 2018 om 17:37
    Ik zie jurjus liever bednarek vind ik toch iets minder ,buiten dat weten we niet hoe hij het doet op het hoogste niveau !
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:48
    Bij Jurjus heb je het probleem dat hij totaal uit vorm is. Geen idee hoe sterk hij is op mentaal niveau en of hij een slecht seizoen zomaar naast zich kan leggen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:50
    Plus het besef dat er voor hem waarschijnlijk geen kans meer komt bij PSV. Moet ook een behoorlijke deuk in het vertrouwen geven. Daarnaast blijf ik het nog altijd bizar vinden dat de Graafschap niet gewoon netjes met Bednarek in gesprek is gegaan, ook als je niet met een speler verder gaat handel je de boel gewoon netjes af.
    Vind ik leuk
    Wally g +453
    woensdag 20 juni 2018 om 19:33
    Klopt maar heeft alleen hij gefaalt of heel het elftal dat in het algemeen ?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:34
    Beide natuurlijk
    Vind ik leuk
    Wally g +453
    woensdag 20 juni 2018 om 20:20
    Hij kan het vanaf het begin laten zien of misschien nog wel niet maar ik heb er vertrouwen in !
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 21:31
    Vertrouwen heb ik nog niet maar ik gun hem wel de kans.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1704
    woensdag 20 juni 2018 om 16:58
    In dat geval is één degradant alvast bekend...
    Blijf het onbegrijpelijk vinden dat ze Bednarek laten gaan, die is 2 klassen beter.
    Vind ik leuk
    harrie v. +672
    woensdag 20 juni 2018 om 17:06
    Niemand zou die sufkut nog moeten aannemen! Foto zegt genoeg.
    Kijk 'm staan met z'n over de knie opgetrokken sokken en houding van een geboren loser!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24103
    woensdag 20 juni 2018 om 17:09
    Haha. Veel keus heeft hij anders niet.
    Vind ik leuk
    Wally g +453
    woensdag 20 juni 2018 om 17:29
    Ik zie je graag terug komen . je bent gewoon tevroeg weg gegaan je hebt je kans gehad niet gelukt , ik zie je graag terug gewoon even huren en dan weer gratis terug komen en lekker vlammen bij een mooiere club dat de graafschap heet !
    Vind ik leuk
    Starkoo +508
    woensdag 20 juni 2018 om 17:33
    Alleen terug kopen niet huren!
    Vind ik leuk
    Johnnie +217
    woensdag 20 juni 2018 om 18:25
    Wist hij zeker al voor de degradatieplayoffs...wat een zacht gekookt eitje
    Vind ik leuk
    Jeroen84 +42