Jurjus om de tafel met oude liefde: 'Nog geen beslissing genomen'

Jurjus om de tafel met oude liefde: 'Nog geen beslissing genomen'

Gepubliceerd: woensdag 20 juni 2018 om 16:54wo 20-06-2018 om 16:54

De Graafschap maakt werk van doelman Hidde Jurjus. De in Doetinchem opgeleide doelman vertrok in de zomer van 2016 naar PSV, maar lijkt op tijdelijke basis terug te keren op De Vijverberg.

Volgens Voetbal International en het Eindhovens Dagblad hebben de gepromoveerde Achterhoekers al contact opgenomen met Jurjus. Trainer Henk de Jong heeft maandag een gesprek gevoerd met de 24-jarige sluitpost. Jurjus mag verhuurd worden van PSV en liet onlangs nog weten dat hij een rentree bij De Graafschap best ziet zitten. De Graafschap gaat niet verder met de transfervrije Filip Bednarek en heeft een nieuwe doelman nodig.

Dat Jurjus daadwerkelijk bij De Graafschap aan de slag gaat, is overigens nog niet zeker. Zaakwaarnemer Henk van Ginkel bevestigt aan het ED dat er interesse vanuit Doetinchem is voor de doelman, die echter meerdere ijzers in het vuur lijkt te hebben. De belangenbehartiger van Jurjus laat weten dat 'alles nog mogelijk is' en dat zijn cliënt 'nog geen beslissing genomen heeft'.

Plaats een reactie

AllAdIn +22456
woensdag 20 juni 2018 om 16:57
Wordt nooit de 1e keeper van PSV, lijkt mij...
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 16:58
Hou m’n hart vast voor volgend seizoen maar gun hem wel de kans om zich opnieuw te bewijzen. Had graag Bednarek gezien ondanks dat die nauwelijks ervaring heeft op het hoogste niveau.
Vind ik leuk
Wally g +553
woensdag 20 juni 2018 om 17:37
Ik zie jurjus liever bednarek vind ik toch iets minder ,buiten dat weten we niet hoe hij het doet op het hoogste niveau !
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 17:48
Bij Jurjus heb je het probleem dat hij totaal uit vorm is. Geen idee hoe sterk hij is op mentaal niveau en of hij een slecht seizoen zomaar naast zich kan leggen.
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 17:50
Plus het besef dat er voor hem waarschijnlijk geen kans meer komt bij PSV. Moet ook een behoorlijke deuk in het vertrouwen geven. Daarnaast blijf ik het nog altijd bizar vinden dat de Graafschap niet gewoon netjes met Bednarek in gesprek is gegaan, ook als je niet met een speler verder gaat handel je de boel gewoon netjes af.
Vind ik leuk
Wally g +553
woensdag 20 juni 2018 om 19:33
Klopt maar heeft alleen hij gefaalt of heel het elftal dat in het algemeen ?
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 19:34
Beide natuurlijk
Vind ik leuk
Wally g +553
woensdag 20 juni 2018 om 20:20
Hij kan het vanaf het begin laten zien of misschien nog wel niet maar ik heb er vertrouwen in !
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 21:31
Vertrouwen heb ik nog niet maar ik gun hem wel de kans.
Vind ik leuk
Uncle Fester +2324
woensdag 20 juni 2018 om 16:58
In dat geval is één degradant alvast bekend...
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat ze Bednarek laten gaan, die is 2 klassen beter.
Vind ik leuk
harrie v. +733
woensdag 20 juni 2018 om 17:06
Niemand zou die sufkut nog moeten aannemen! Foto zegt genoeg.
Kijk 'm staan met z'n over de knie opgetrokken sokken en houding van een geboren loser!
Vind ik leuk
Smithsonian +41327
woensdag 20 juni 2018 om 17:09
Haha. Veel keus heeft hij anders niet.
Vind ik leuk
Wally g +553
woensdag 20 juni 2018 om 17:29
Ik zie je graag terug komen . je bent gewoon tevroeg weg gegaan je hebt je kans gehad niet gelukt , ik zie je graag terug gewoon even huren en dan weer gratis terug komen en lekker vlammen bij een mooiere club dat de graafschap heet !
Vind ik leuk
Starkoo +626
woensdag 20 juni 2018 om 17:33
Alleen terug kopen niet huren!
Vind ik leuk
Johnnie +897
woensdag 20 juni 2018 om 18:25
Wist hij zeker al voor de degradatieplayoffs...wat een zacht gekookt eitje
Vind ik leuk
Jeroen84 +60