Van den Brom baalt in NOS-studio: Daarom is het een grote teleurstelling

    Van den Brom baalt in NOS-studio: "Daarom is het een grote teleurstelling"

    woensdag 20 juni 2018 om 19:48

    John van den Brom leeft mee met Alireza Jahanbakhsh. De topscorer van AZ ontbreekt woensdagavond in de basiself van Iran, dat Spanje treft op het WK.

    Van den Brom is op de eerste plaats trots op Jahanbakhsh. "Ja, natuurlijk. Ik ben enorm trots dat er een speler van mij - en AZ - bij de WK-selectie zit. Wat hij allemaal heeft gedaan om op een WK te spelen… Daarom is het een grote teleurstelling dat hij vandaag niet speelt", aldus de AZ-trainer als analist bij de NOS.

    Een blessure zit Jahanbakhsh, die uitviel tegen Marokko, waarschijnlijk dwars. Van den Brom: "Ik denk wel dat het daarmee te maken heeft. Hij kreeg een tik en kramp. Na afloop heeft de medische staf van AZ contact met hem gehad. Het leek mee te vallen, maar hij lijkt uiteindelijk toch niet hersteld."

    De coach van AZ zag dat Jahanbakhsh tegen Marokko niet helemaal zichzelf was. "Hij was niet in goeden doen, om het zacht uit te drukken. Ik schrok wel even toen hij geblesseerd uitviel.”

    Plaats een reactie

    woensdag 20 juni 2018 om 19:51
    verschrikkelijk mannetje die vdBrom , kunnen ze ook nog normale studiogasten uitnodigen daar, zoals ik bijv
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:52
    ja of niet, zo'n zelfingenomen kwijl is dat
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    woensdag 20 juni 2018 om 19:55
    Meteen auditie doen?
    hahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:59
    Jij bent voor psv, dus normaal ben je niet.
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    woensdag 20 juni 2018 om 21:05
    Thoresen,jij mag van mij in de studio,ipv vd Brom,suc 6
    Vind ik leuk
    Lucatonio +817
    woensdag 20 juni 2018 om 21:07
    En dan ga jij heel objectief over PSV praten? :)
    Vind ik leuk
    pos +7820
    woensdag 20 juni 2018 om 21:31
    @ThoresenPSV: Als jij komt zit je weer met ondertiteling. Gaat niks worden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 21:31]
    Vind ik leuk
    koppig +443
    woensdag 20 juni 2018 om 22:40
    Jij bent zeker familie van Johan Derksen
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:59
    Overschatte trainer
    Vind ik leuk
    Dezeun +2616
    woensdag 20 juni 2018 om 20:00
    Overschatte voetballer ook
    Vind ik leuk
    La Luz +288
    woensdag 20 juni 2018 om 20:24
    De teleurstellingen stapelen zich nog steeds op voor vd Brom
    Vind ik leuk
    Mr. O +653
    donderdag 21 juni 2018 om 01:16
    Zn voorhoofd zakt steeds verder naar beneden..
    Vind ik leuk
    hassel +579
    woensdag 20 juni 2018 om 20:56
    Waarom? Presteert niets tegen goede ploegen, zwaar overschat.
    Vind ik leuk
    John Noom +415
    woensdag 20 juni 2018 om 20:57
    Jij ook niet
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 09:10
    Lekker de media napraten..

    Kan je naam beter veranderen in Bertha 3 of Koosje 6.. dat kuddegedrag bezit je al..
    Vind ik leuk
    AZAlkmaar2 +255
    donderdag 21 juni 2018 om 11:34
    Wordt we twee keer derde, een keer vier en een keer zesde en haalt twee keer de bekerfinale. Plus een overwintering in Europa. Doet het prima bij AZ. We winnen niet van topclubs maar tegen PSV waren we twee keer niet minder en ook tegen Ajax thuis waren we een helft beter. Je koopt er niks voor maar zo heel zwart-wit was het niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 21:00
    Die van de Brom heeft een beste pens
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:42
    Meneer Van den Brom. Als een blessure hem in de weg stond, waarom viel hij dan wel in? In de speeltijd die hij gekregen heeft viel hij niet op en ook zijn wedstrijd tegen Marokko vond ik niet geweldig.
    Vind ik leuk
    pinkelman +3833
    donderdag 21 juni 2018 om 09:16
    Wat zei de reporter ook al weer tijdens de wedstrijd: 'in de Spaanse kranten stond Real Madrid al een van de mogelijk geïnteresseerde clubs voor deze Iraniër vermeld'. Als dat soort clubs al aan je wordt gekoppeld weet je dat je een enorme marktwaarde vertegenwoordigd.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 14:20
    Dus om wat een reporter roept moet ik hem ineens goed vinden? Vond hem gewoon tegenvallen en dat is mijn mening!
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 09:39
    Zo zie je maar weer hoe gevaarlijk televisie is..

    Meerdere mensen geven aan dat ze vd brom arrogant en zelfingenomen vinden. Toch baseren ze naar mijn mening hun uitspraken op wat ze gezien hebben. Je hebt dus de keuze om te zappen maar blijft apatisch naar een zender kijken met mensen die je blijkbaar alleen maar irriteren..

    Zegt dat dan wat over de persoon vd brom vraag ik mij af..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van den Brom baalt in NOS-studio: "Daarom is het een grote teleurstelling"