Marokko-aanvoerder duwt Ziyech richting 'speciale' club: Hij is ongelooflijk

Marokko-aanvoerder duwt Ziyech richting 'speciale' club: "Hij is ongelooflijk"

Gepubliceerd: woensdag 20 juni 2018 om 20:27wo 20-06-2018 om 20:27

Hakim Ziyech moet deze zomer de overstap maken naar AS Roma. Dat stelt Medhi Benatia, zijn ploeggenoot bij Marokko én oud-speler van de Romeinse topclub.

"Ik hoop dat Hakim naar Roma gaat", laat Benatia weten na de 1-0 nederlaag van Marokko tegen Portugal, waardoor het Afrikaanse land is uitgeschakeld op het WK. "Ik weet dat Roma overweegt om Ziyech te halen en ik begrijp dat wel. Hij is een speler met ongelooflijke kwaliteiten."

Ziyech wordt de laatste weken nadrukkelijk gelinkt aan Roma, dat in hem een goede versterking voor volgend seizoen zou zien. Benatia weet het wel. "Ik heb hem verteld dat Roma een speciale club is waar hij het goed kan gaan doen. De fans zijn geweldig en heel gepassioneerd."

Benatia heeft een verleden bij Roma en staat tegenwoordig onder contract bij Juventus. Hij zegt te hopen dat hij Ziyech binnenkort tegenkomt in de Serie A. Afgelopen seizoen was de 25-jarige Ajacied goed voor negen goals en achttien assists in Amsterdam.

Poll

Is AS Roma de ideale club voor Ziyech?

(12470 stemmen)

Plaats een reactie

Ajacied_8 +19095
woensdag 20 juni 2018 om 20:31
Waarom doet hij geen goed woordje voor Ziyech bij Juventus? DIe kunnen ook nog eens meer betalen ook.
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 20:32
Dan loopt je het kleine risico dat ze hem echt halen en Benatia heeft natuurlijk al lang gezien dat hij daar niets te zoeken heeft.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1348
woensdag 20 juni 2018 om 20:59
Niets te zoeken heeft-:D grapjas.
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +559
woensdag 20 juni 2018 om 22:54
Hou toch op Vakkie-L, heeft bij Ajax al moeite om wekelijks het verschil te maken en jij denkt dat hij wat bij Juve te zoeken heeft? Roma wordt al moeilijk genoeg.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1348
woensdag 20 juni 2018 om 23:09
.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 23:35]
Vind ik leuk
"Mimi" +23511
woensdag 20 juni 2018 om 23:31
Dan is het raar dat je reageert op ieemand die zegt dat Ziyech niet goed genoeg is voor Juve
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1348
woensdag 20 juni 2018 om 23:34
Klopt mijn excuus-:) heb het verkeerd begrepen, Timmio.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 23:36]
Vind ik leuk
"Mimi" +23511
donderdag 21 juni 2018 om 11:17
No problemo :)
Vind ik leuk
Midden-Noord +94658
woensdag 20 juni 2018 om 21:24
Hahaha, dat kan je niet menen man. Hij komt toch te kort voor Juve man! Goeie en leuke speler Hakim maar Juve. :D
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
woensdag 20 juni 2018 om 21:29
Ik wil ook helemaal niet dat Ziyech naar een Italiaanse club gaat. Ik zie hem liever in Duitsland.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94658
woensdag 20 juni 2018 om 22:06
Duitsland is te fysiek.
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 22:21
En Italie niet?? Whahaha.. goeie grap man!
Vind ik leuk
Midden-Noord +94658
woensdag 20 juni 2018 om 22:29
Is anders.

In Duitsland is alles even net iets meer fysiek dan Italië.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 22:29]
Vind ik leuk
donderdag 21 juni 2018 om 19:46
Tuurlijk...

Duitsland is veel dynamischer voetbal dan in Italie (meer lopen).. maar qua fysiek / Duels doen ze voor elkaar niet onder.

Maakt overigens niet uit: Ziyech wint in beide competities geen duel.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94658
donderdag 21 juni 2018 om 19:52
Eens.
Vind ik leuk
maandag 25 juni 2018 om 12:31
Senegal!
[Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 12:32]
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1348
woensdag 20 juni 2018 om 23:37
Spanje zou hem veel beter passen met zijn speelstijl.
Vind ik leuk
Morris +23602
woensdag 20 juni 2018 om 20:31
Eerst moet Roma lappen..
Vind ik leuk
Henk 1971 +8378
woensdag 20 juni 2018 om 20:57
Waarom? Er werd geroepen als hij een goed WK speelt dan wordt het cashen........ Nu al uitgeschakeld dus geen enkel recht van spreken. Het is gewoon een irritant Marokkaantje en je mag blij zijn als hij verkocht wordt.
Vind ik leuk
Morris +23602
woensdag 20 juni 2018 om 21:00
Dus hij moet gratis naar Roma?
Vind ik leuk
Henk 1971 +8378
woensdag 20 juni 2018 om 21:04
Nee hoor.......maar de bedragen die de laatste weken voorbij kwamen sloegen echt nergens op.
Vind ik leuk
Morris +23602
woensdag 20 juni 2018 om 21:12
Daar had ik het toch nog niet over..
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 22:43
Het feit dat jij hem een irritant Marokkaantje noemt slaat anders ook nergens op. Zie niet in waarom het zijn van Marokkaan hem meer of minder irritant maakt. Beetje raar van je Henk, maar gezien het jaartal bij je naam ben je ook al een beetje een ouwe zeikerd....zie je dat is makkelijk niet? Ik maak net zo’n onsamenhangende suffe opmerking als jij waardoor het niveau op deze site meestal na drie reacties verandert in bagger. Laten we ff normaal doen man.
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 22:54
Echt een henkie opmerking bah gatver
Vind ik leuk
Henk 1971 +8378
woensdag 20 juni 2018 om 23:21
Leg even uit......ik niet begrijp
Vind ik leuk
donderdag 21 juni 2018 om 00:49
Denk je grappig te zijn henkie
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 20:37
Ajax is de ideale club voor Ziyech.
Vind ik leuk
Vato75 +2216
woensdag 20 juni 2018 om 20:47
Daarom wil hij zo snel mogelijk weg door jullie eigen supporters
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 21:22
Wij willen de titel uiteraard graag prolongeren en het zou ons niet slecht uitkomen als een gefrustreerde Ziyech daaraan meewerkt, door de juiste sfeer bij Ajax te verzorgen ;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 21:23]
Vind ik leuk
R94 +2010
woensdag 20 juni 2018 om 20:41
Ongelofelijk talent inderdaad, zo bepalend op een WK zie je ze maar zelden.
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1568
woensdag 20 juni 2018 om 22:16
lijkt me sarcastisch bedoeld, anders snap ik je niet.
Vind ik leuk
Bdog +6822
woensdag 20 juni 2018 om 20:42
Zi ech geen topper
Vind ik leuk
dijkie87 +1316
woensdag 20 juni 2018 om 20:45
was vandaag weer matig ziyech
Vind ik leuk
Dezeun +6042
woensdag 20 juni 2018 om 20:49
Na zo'n geweldig wk staan de clubs natuurlijk in de rij
Vind ik leuk
hassel +801
woensdag 20 juni 2018 om 20:51
2 wedstrijden zeer slecht hahahaha
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 20:52
Ik vind de stelling nogal vaag,"is Roma de ideale club voor Zyech,dat hangt helemaal van de tactiek en medespelers af,ook zal hij zijn eigen spel moeten aanpassen,de middenvelders ( ook de creatieve) verdedigen ver mee terug en dat is niet zijn sterkste kant,dus de ideale club?moet nog blijken,was Lyon de ideale club voor Memphis? Eerst niet, totdat hij zijn spel aanpaste en men hem anders ging gebruiken.Bergkamp ging ooit naar Inter maar Arsenal bleek uiteindelijk de ideale club voor hem.Een gevalletje eerst zien.
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 20:53
Zyech denkt dat Benatia het goed zou doen bij Barcelona. Da's logisch.
Vind ik leuk
Mari +11716
woensdag 20 juni 2018 om 20:54
Als hij naar Roma gaat is iedereen tevreden. Mooi toch.
Hopelijk is Overmars niet uit op het onderste uit de kan.
Geen lastige jongen geweest, heeft alles gegeven voor de club. Nu zal het mooi zijn als Ajax niet al te lastig doet
Vind ik leuk
Henk 1971 +8378
woensdag 20 juni 2018 om 21:02
Dan ken jij Mark netto niet........die heeft alleen oog voor euro's en niet voor de persoon Ziyech.
Vind ik leuk
Mari +11716
woensdag 20 juni 2018 om 21:45
Niet waar.
Welke voetballer stort zijn salaris terug, omdat hij als geblesseerde speler, niets had bijgedragen? Ik ken maar 1
Als verantwoordelijke van het geld van een ander (Ajax) weet hij dat hij veel geld moeten binnen halen en minder moet uitgeven.
Hij doet dit uitstekend!!
Let maar op bij Zyech zal hij het goed/hoog spelen, maar niet dwars gaan liggen.
Vind ik leuk
John040 +2504
woensdag 20 juni 2018 om 20:55
Ik denk dat Roma overtuigt is dat hij die transfer som nooit gaat betalen omdat hij prijs voetballend vermogen te ver uiteen lopen. Ik zie hem tegen Spanje ook geen pootje breken. Gewoon een overschatten middenvelder die veel te duur is. Maximaal 20 miljoen geen 45 haha dromers. Kopen ze liever Perreiro voor 20 miljoen.
Vind ik leuk
Enkidoe +310
woensdag 20 juni 2018 om 21:56
Alsof ik een slechte 'Google translate' aan het lezen ben.
Vind ik leuk
John040 +2504
woensdag 20 juni 2018 om 22:48
Zo ben jij de NL taal dan machtig
Vind ik leuk
Mr. O +1495
donderdag 21 juni 2018 om 01:39
Ik denk dat Roma overtuigt is dat hij die transfer som nooit gaat betalen omdat hij prijs voetballend vermogen te ver uiteen lopen. Ik zie hem tegen Spanje ook geen pootje breken. Gewoon een overschatten middenvelder die veel te duur is. Maximaal 20 miljoen geen 45 haha dromers. Kopen ze liever Perreiro voor 20 miljoen.

Ben jij in NL geboren en opgegroeid?
Zoja: back to basic school.
Dit gaat echt nergens over.

Zoniet: Goed dat je je best doet om jezelf de taal machtig te maken. Zinsopbouw is nog wel een dingetje.
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 20:55
Hoog gehalte; wij van WC-eend, adviseren.....
Vind ik leuk
woensdag 20 juni 2018 om 20:56
En Barcelona, Juventus, PSG.....doe maar Telstar
Vind ik leuk
JoeyC +3628
woensdag 20 juni 2018 om 21:02
Ziyech stelt teleur. In twee wedstrijden op het WK nog niets speciaals laten zien. Geen doelpunt, geen assist, zelfs geen speciale actie. Het is allemaal maar magertjes. Net als heel Marokko dit WK.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 21:02]
Vind ik leuk
Friend +275
woensdag 20 juni 2018 om 21:06
Wat heeft Ziyech nu helemaal laten zien totnutoe , bar weinig , het trainings potje van Portugal op 75% konden ze net bijbenen !
Vind ik leuk
Pimman +9471
woensdag 20 juni 2018 om 21:10
De fans zijn geweldig en kunnen gepassioneerd uitfluiten..dus Ziyech je bent gewaarschuwd ;)
Vind ik leuk
Henk 1971 +8378
woensdag 20 juni 2018 om 22:24
Aan dat uitfluiten is hij allang gewend........
Vind ik leuk
Gerro +8444
woensdag 20 juni 2018 om 21:18
Heeft zich niet bepaald in de kijker gespeeld. Dus moet nog zien of ie vertrekt.
Vind ik leuk
psv1996psv +166
woensdag 20 juni 2018 om 21:29
Was vandaag weer ijzersterk. Heeft helaas geen afmakers om zich heen.
Vind ik leuk
Chebaisit +1436
woensdag 20 juni 2018 om 21:46
Schrok al dacht dat we ziylach nooit kwijt zouden raken.
Vind ik leuk
Chebaisit +1436
woensdag 20 juni 2018 om 21:47
Ziylach heeft het slechtste punt gekregen in deze wedstrijd.
Vind ik leuk
Iefmeister +7901
woensdag 20 juni 2018 om 22:23
Luister eens even Benatia. Zyech heeft niet veel met fans ook niet met hele speciale.
Vind ik leuk
Bontscoach +445
woensdag 20 juni 2018 om 22:31
Ziyech speelt wel heel slecht dit toernooi.

Teveel pingelen en voor eigen succes, enorm veel balverlies. Hij is teveel bezig met zichzelf in de kijker te spelen. Het tegenovergestelde wordt bereikt: echt grote clubs zien vooral een speler die men niet wil. Ziyech voedt zo zelf de twijfel over hem.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 22:32]
Vind ik leuk
Demi +338
donderdag 21 juni 2018 om 00:54
Alles best...als hij maar NIET naar liverpool komt!!!!
Vind ik leuk
donderdag 21 juni 2018 om 06:33
Haha. Speciale club uit marokko zekerrr
Vind ik leuk
maandag 25 juni 2018 om 09:14
nu ook opzouten bij Ajax...is genoeg geweest...
Vind ik leuk
maandag 25 juni 2018 om 18:55
Lekker bij die neuzen blijven.

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws