'Napoli verrast en geeft tijdens WK toestemming voor huurtransfer Milik'

    'Napoli verrast en geeft tijdens WK toestemming voor huurtransfer Milik'

    woensdag 20 juni 2018 om 20:54

    De kans bestaat dat Arek Milik tíjdens het WK een nieuwe club vindt. Napoli heeft een principe-akkoord bereikt met Galatasaray.

    Dat meldt de Turkse afdeling van beIN Sports. Galatasaray meldde zich deze week bij Napoli voor Milik en lijkt succes te hebben. De Italiaanse topclub heeft toestemming gegeven voor een verhuur van de 24-jarige spits, die op dit moment op het WK actief is met Polen.

    Het is nog niet helemaal zeker dat Milik volgend seizoen in Turkije speelt, want de oud-Ajacied moet zelf nog een akkoord bereiken met Galatasaray. Hij zou nog twijfelen.

    Milik kwam in de zomer van 2016 voor 32 miljoen euro over van Ajax en kende een flitsende start in Napels. Na enkele maanden kreeg hij te maken met knieproblemen. In twee seizoenen kwam hij tot veertig wedstrijden, waarin hij veertien keer scoorde.

    Plaats een reactie

    woensdag 20 juni 2018 om 20:58
    Milik toch mislukt bij Napoli, ajax deed goede zaken blijkt wel
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:59
    wij wisten wel dat Milik geen superspits is
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 21:02
    Is na zijn lange blessure echt ontzettend slecht en gemakzuchtig geworden. Slechtste speler in onze selectie met Cionek
    Vind ik leuk
    Lampenpit +256
    woensdag 20 juni 2018 om 21:52
    Dat was toen al duidelijk. Prima spits met een geweldige linker, maar ook een hoop beperkingen. Ik vond hem goed bij Ajax, maar 32 miljoen was toen dikke kassa!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:59
    Lijkt me een goede stap voor alle partijen, Milik was aardig bezig bij zijn start voor napoli, wellicht kan hij op de lange termijn Mertena opvolgen, anders lijkt het mij een prima 2e spits
    Vind ik leuk
    Thilo +2848
    woensdag 20 juni 2018 om 21:00
    32 miljoen 😂👌🏻
    Vind ik leuk
    Dezeun +2633
    woensdag 20 juni 2018 om 21:09
    Die kopen niet meer bij ajax
    Vind ik leuk
    Gerro +5488
    woensdag 20 juni 2018 om 21:16
    Nou ik weet niet hadden ze Youness niet gehaald. Geen succes want die wil niet meer.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4821
    woensdag 20 juni 2018 om 21:56
    Younes was gratis geld. Transfervrij gehaald uiteindelijk.
    Vind ik leuk
    Gerro +5488
    woensdag 20 juni 2018 om 22:34
    In eerste instantie zou ie in de winterstop gaan voor 5 miljoen daarna begon ie te emmeren.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +13190
    woensdag 20 juni 2018 om 21:15
    Jammer voor Cocu. Nu gaat Galatasaray de kampioen worden. Op zeker.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24105
    woensdag 20 juni 2018 om 21:49
    Niet doen joh.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22247