FIFA maakt statement en slaat terug na bizarre Amrabat-claim over scheidsrechter

    FIFA maakt statement en slaat terug na bizarre Amrabat-claim over scheidsrechter

    donderdag 21 juni 2018 om 13:40

    Nordin Amrabat is woensdag na Portugal - Marokko (1-0) zijn boekje te buiten gegaan met de kritiek op scheidsrechter Mark Geiger. In een statement neemt de FIFA afstand van de uitspraken.

    "Ongelooflijk, hij was zwaar onder de indruk van Cristiano Ronaldo", foeterde Amrabat woensdag bij de NOS. "Ik hoorde van Pepe dat hij vroeg of hij Pepe's shirt mocht. Kom op man, waar hebben het over? Het is een WK, geen circus."

    De FIFA heeft de opvallende uitspraken inmiddels ook meegekregen en komt daags na Portugal - Marokko met een statement. 'Met teleurstelling hebben we kennisgenomen van de berichten over scheidsrechter Mark Geiger, die zou hebben gevraagd om het shirt van de Portugese aanvoerder. Geiger weerlegt deze claims en ontkent categorisch dat hij dat verzoek heeft gedaan', aldus de wereldvoetbalbond.

    De FIFA is niet blij met Amrabat. 'We veroordelen deze beweringen van het lid van het Marokkaanse elftal. De scheidsrechters hebben voor het WK duidelijke instructies gekregen over hun gedrag in relatie tot spelers en we kunnen bevestigen dat Geiger zich voorbeeldig en professioneel heeft gedragen. De FIFA wil alle teams herinneren aan het feit dat de principes van Fair Play gerespecteerd moeten worden.'

    Plaats een reactie

    Hyena +27303
    donderdag 21 juni 2018 om 13:42
    De FIFA is maar druk met die Amrabat..
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 13:44
    Niet lang meer.
    Nog één wedstrijdje figureren en dan vakantie.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 13:54
    Amrabat heeft gewoon gelijk die Amerikaan zag alleen maar sterren. Schandalig dat een part-time scheidsrechter op een wk staat.
    Vind ik leuk
    The Iceman +5605
    donderdag 21 juni 2018 om 14:01
    Mwa, dat maakt toch niet veel uit? Kuipers is ook een part-time scheidsrechter.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 14:40
    Kuijpers is eigenaar managers runnen de zaak. Dat heeft iedereen toch duidelijk gezien? En een leraar is niet klaar na ze les... plus Kuijpers fluit stukken beter.
    Vind ik leuk
    The Iceman +5605
    donderdag 21 juni 2018 om 14:42
    Daar gaat alsnog genoeg tijd in zitten, net als in z’n haarstudio.
    Vind ik leuk
    RWB013 +1613
    donderdag 21 juni 2018 om 14:12
    Bestaat er eigenlijk wel zo iets als een fulltime scheidsrechter? Moet die dan 5 wedstrijden per dag fluiten?
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 14:39
    Nee dr zijn er zat die het full time doen.
    Vind ik leuk
    RWB013 +1613
    donderdag 21 juni 2018 om 14:46
    Voorbeelden?
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 14:46
    Google...
    Vind ik leuk
    RWB013 +1613
    donderdag 21 juni 2018 om 14:49
    Kortom : je hebt geen idee waar je het over hebt. Zeg dan gewoon niks -_-
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 14:50]
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 14:56
    Kortom ik ga niet Google omdat jij te lui bent. Jij beweerd dat ze allemaal part time werken... bewijs het Trump junior
    Vind ik leuk
    RWB013 +1613
    donderdag 21 juni 2018 om 15:03
    020bovenalles bewijst het hier onder, en dan neem je het ook niet aan. Wie is hier nou een trump junior. :D
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 14:55
    Je hebt gewoon geen flauw idee waar je over lult.. in Nederland is alleen boom fulltime in dienst van de knvb, en niet perse alleen als scheidsrechter.

    voetbalflitsen.nl/nieuws/55jjba/wat-doen-scheidsrechters-er-eigenlijk-naast
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 14:58]
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 14:57
    Iets dr naast doen is anders dan een fulltime leraar... Google eens hoeveel uur die werken clown en Ga ook eens naar de KNVB site staat precies wie dr fulltime werken doei doei
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 14:58]
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 14:59
    Ze zijn gewoon geen fulltime scheidsrechter. Zoals al gezegd is dat ook lastig met het fluiten van 1 wedstrijd a anderhalf uur per week. Rot gewoon een keer op met je onzin, fulltime VP reageerder.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 16:18
    Hahaha oké voor jouw meneer de professor KNVB scheidsrechterzaken... wat is de bijbaan van pak em beet... Blom.


    En nu gauw die mond houden kom je wel uit mijn stad? Duidelijk weer zo’n boer die hier niet vandaan komt. En als je dit onzin noemt dan leef je in een leugen de meeste hebben gewoon GEEN bijbaan. Laat staan een bijbaan waar gemiddeld 60 uur in de week zit haha
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 16:19]
    Vind ik leuk
    Nvd88 +1772
    donderdag 21 juni 2018 om 15:26
    Die Amerikaan kon er inderdaad geen klote van.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 16:20
    Precies en duidelijk overrompelt door de ster voetballers. Gast staat gapend meerdere malen op camera naar ze te kijken haha
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26323
    donderdag 21 juni 2018 om 13:51
    Die Amrabat is ook niet slim he.... laat zich met 1 opmerking de kast op jagen.... goedgelovige sul....
    Vind ik leuk
    Hyena +27303
    donderdag 21 juni 2018 om 13:54
    Hahaha ja prachtig hè, die Pepe lacht zich de ballen uit zijn string.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26323
    donderdag 21 juni 2018 om 13:55
    Terwijl Ronaldo eraan likt!
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 14:43
    Ik geloof Pepe en amrabat eerder... de FIFA is geen moer veranderd. Zelfs met videoref hebben ze wedstrijden weer beïnvloed. Was het maar alleen deze.. tegen Brazilië was een judo worp geen pen en een overtreding bij een doelpunt ook geen probleem. Kunnen allemaal amrabat gaan uitlachen maar hij is niet de gene die ons lievelings sport kapot maakt. FIFA kan ook maar beter per direct stoppen met video ref.
    Vind ik leuk
    PRICE +17770
    donderdag 21 juni 2018 om 14:07
    Fifa is niet bij met Amrabat.
    Amrabat is niet blij met Fifa.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 13:43
    Volgende keer beter Marokko! Jullie hadden ook wel een hele lastige poule! Hopen op meer geluk volgende keer zoals Belgium dat nu heeft
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 13:44]
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 13:54
    Nou nou, Polen had op papier ook een mindere poule met Colombia,Senegal,Japan met het enige verschil wij winnen wel en je mag ook niet vergeten dat Belgie die poule dankt aan zijn hoge ranking op de FIFA lijst waardoor ze in pot 1 zaten en zo kleppers vermeden. Dus hebben we het zelf ook wel een beetje afgedwongen. Maar moeilijke poule of biet he moet je wedstrijden nog altijd zien te winnen natuurlijk😁
    Vind ik leuk
    bits +5110
    donderdag 21 juni 2018 om 14:14
    Ik vind de poule van Polen juist sterk, geen echte zwakke ploeg erbij, allemaal redelijk gelijkwaardig.
    OT: Makkelijk ontkennen voor de scheids als er gevraagd word of hij het shirt van Ronaldo vroeg, terwijl die om het shirt van Pepe vroeg. Gelijk veroordelen ze Amrabat ook, zonder hem ooit iets te vragen. Maar ja zo werkt dat in de FIFA dictatuur natuurlijk.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 14:15]
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    donderdag 21 juni 2018 om 14:26
    Polen had ook pot 1

    België speelt heel zwak dus nog niet zo snel oordelen met je 'wij winnen wel'. Wint Tunesie van jullie dan liggen jullie er al weer bijna uit!

    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 16:12
    1ste helft was zwak maar de 2de was toch gewoon goed. En met wij winnen wel bedoel ik dat we in tegenstelling tot andere (schaduw)favorieten gewoon 3 punten pakken. En we verliezen heus niet van Tunesië hoor geloof me maar.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    donderdag 21 juni 2018 om 16:23
    Tunesië is niet slecht. Ik geef ze 1/4 kans tegen België.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 16:27
    Tunesië is zeker niet slecht en ik zeg niet dat we winnen maar verliezen doen we zeker niet.Het voordeel dat dit Belgie heeft ten op zichte van andere outsiders is dat ze veel scorend vermogen heeft en niet afhankelijk van 1 bepaalde speler.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 16:28]
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    donderdag 21 juni 2018 om 16:30
    Verliezen kan zomaar. Gelijk wordt het sws niet want dat mag Tunesie niet laten gebeurren. Die gaan laatste paar minuten vol alles of nietsen als het niet werkt.

    Nadeel van Belgie is dan het geen team is. geen collectief en Tunesië is dat vooralsnog wel
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:40
    We waren toch een maatje te groot 😉
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:42
    Yup! spelen goed vandaag . Gefeliciteerd :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:53
    Dank je
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4737
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:00
    Ik geef ze 2/8 kans
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 16:13
    En polen had pot 1 met als gevolg dat er ook niet echt een topland in hun poule zit.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    donderdag 21 juni 2018 om 16:23
    Zeker waar
    Vind ik leuk
    Polly11 +2881
    donderdag 21 juni 2018 om 14:34
    Polen heeft zwaardere tegenstanders dan België, maar hoop dat jullie beide doorgaan
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 16:15
    Mee eens maar Polen heeft nu toch ook geen top poule.ik schat dit Engeland in de poule van Belgie wel hoger in dan het Colombia of Senegal van de groep van Polen. Maar dat is mijn mening.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4365
    donderdag 21 juni 2018 om 14:12
    Of zoals Polen Senegal de klote in zou spelen!?

    En als groepshoofd de poule door zou komen!?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 14:14]
    Vind ik leuk
    kwartje50 +377
    donderdag 21 juni 2018 om 13:44
    Amrabat HELD!
    Vind ik leuk
    Quaresma +4328
    donderdag 21 juni 2018 om 13:49
    Loser bedoel je?
    Vind ik leuk
    kwartje50 +377
    donderdag 21 juni 2018 om 13:50
    feitelijk wel

    verloren he'
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 13:50
    Het is gewoon een zwakkeling die excuses zoekt voor Marokkaanse uitschakeling.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +377
    donderdag 21 juni 2018 om 13:52
    als het waar is heeft die wel een punt Henkie
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 13:58
    Dat is het niet.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +377
    donderdag 21 juni 2018 om 13:59
    jij was erbij dat scheelt
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26323
    donderdag 21 juni 2018 om 14:00
    Jij gelooft Amrabat? Hahahahahahahahahahahahahahaha!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17622
    donderdag 21 juni 2018 om 14:50
    Geloof eerder Amrabat dan die Mafia Stichting.
    Vind ik leuk
    Purist01 +430
    donderdag 21 juni 2018 om 13:47
    Kunnen ze Marokko niet eeuwig diskwalificeren? Naast het tranentrekkende spel, het mekkeren bij de scheids en de geniepige overtredingen ook na afloop nog even natrappen op de scheidsrechter? www.vooroordelenbevestigen.nl. Griebusvolk.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +377
    donderdag 21 juni 2018 om 13:56
    racist
    Vind ik leuk
    Purist01 +430
    donderdag 21 juni 2018 om 14:05
    Je bedoelt waarschijnlijk 'realist'? Racist lijkt me onwaarschijnlijk, want sinds wanneer zijn Marokkanen een ras? Of vind jij Limburgers ook een ras? Ook een bijzondere bevolkingsgroep trouwens.
    Vind ik leuk
    markpark +981
    donderdag 21 juni 2018 om 14:32
    Lekker op PVV blijven stemmen jongen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17622
    donderdag 21 juni 2018 om 14:51
    Haat zit diep blehhhh
    Vind ik leuk
    NvC +1405
    donderdag 21 juni 2018 om 14:34
    Deze gast wilt Wilders na en ook schuldig worden bevonden van discriminatie.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17622
    donderdag 21 juni 2018 om 14:51
    Sukkel!
    Vind ik leuk
    Ennou +64
    donderdag 21 juni 2018 om 14:50
    Welke overtredingen? Tranentrekkende spel? Kerel, volgens mij moet je even je ogen laten checken. Als je wat te vermelden hebt zou het fijn zijn als het ook ergens op sloeg. Conclusie: RACIST
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17622
    donderdag 21 juni 2018 om 14:52
    Dat is een troll die alle werkelijkheid mist. Zulke gasten zijn meer met Marokko bezig dan andersom. Triest pest zooitje is het.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1240
    donderdag 21 juni 2018 om 13:47
    Zou wat zijn als Geiger het toe had gegeven. Statement op het niveau van water is nat wat nu uitgegeven wordt. Er zal ongetwijfeld wel iets gebeurd zijn maar dat Geiger vandaag video referee is zegt al genoeg toch. Ze blijven toch wel achter hem staan.
    Vind ik leuk
    Hyena +27303
    donderdag 21 juni 2018 om 13:50
    Er is helemaal niks gebeurd, alleen zijn Marokkanen vaak ietwat aan de emotionele kant. Die Pepe heeft Amrabat gewoon een beetje lopen opnaaien en Amrabat heeft dat nog serieus genomen ook.
    Vind ik leuk
    soplul +2374
    donderdag 21 juni 2018 om 13:55
    Dit dus.
    Pepe heeft gezegd.....ja als je dat gelooft direct na de wedstrijd en het ook nog voor draaiende camera's gaat roepen......

    Pepe ligt nu nog in een lachstuip telkens als hij hier berichten over ziet.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 13:57
    Precies wat ik dacht.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1240
    donderdag 21 juni 2018 om 14:14
    Als Pepe het idd verzonnen heeft is het wel enorm opgeblazen haha. Mede door toedoen van Amrabat. Maar het schijnt echt voor te komen dat scheidsrechters ook shirtjes vragen dus helemaal uitsluiten kan je het niet.
    Vind ik leuk
    markpark +981
    donderdag 21 juni 2018 om 14:34
    Hoe weet je dit? Ik vind 't maar een rare grap om te zeggen dat de scheidsrechter zijn shirt wilde hebben.. Geen bewijs van gezien, maar om daaruit te concluderen dat 't niet is gebeurd is gewoon fout. Maakt niet uit verder. Vind 't maar een raar verhaal. Scheids was niet supergoed vond ik, maar niet buitensporig slecht. Lekker boeiend allemaal.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1046
    donderdag 21 juni 2018 om 13:48
    de MAFIA zal nooit toegeven
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10590
    donderdag 21 juni 2018 om 13:48
    De Fifa kan zeggen wat ze willen, maar stel dat Amrabat de waarheid spreekt? En daar ga ik wel vanuit, zoiets verzin je toch niet ondanks dat je hebt verloren?

    Vind ik leuk
    soplul +2374
    donderdag 21 juni 2018 om 13:56
    En wat als Pepe het verzint??

    Of beter gezegd Amrabat in de zeik neemt.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10590
    donderdag 21 juni 2018 om 14:02
    Hahaha, dat zou natuurlijk ook kunnen ja..

    Tja, schiet mij maar lek dan! ;-)
    Vind ik leuk
    Blac-ca +287
    donderdag 21 juni 2018 om 13:51
    Fair play fifa wat n gelach ,hahahaha
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17622
    donderdag 21 juni 2018 om 14:55
    Fair-play moet je met een berg zout nemen:p
    Vind ik leuk
    Farmer +10115
    donderdag 21 juni 2018 om 15:21
    Is er wel genoeg zout op deze planeet daarvoor?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17622
    donderdag 21 juni 2018 om 15:46
    Geen idee, maar een berg zout moet voldoende zijn, anders vullen we dat toch aan met wat anders, toch Farmer?
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10590
    donderdag 21 juni 2018 om 15:27
    Of met een berg geld.. ;-)
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1147
    donderdag 21 juni 2018 om 13:51
    Heel Marokko was een circusact!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +453
    donderdag 21 juni 2018 om 13:53
    Yep en ze komen nu allemaal weer terug dus ramen en deuren weer op slot.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 16:38]
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1147
    donderdag 21 juni 2018 om 14:35
    Maroc-button. Hele huis omkast met stalen platen.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +453
    donderdag 21 juni 2018 om 13:52
    Maarrrr, ze weerleggen hiermee niet of hij nu wel of niet dat shirt heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 13:52
    En de FIFA heeft natuurlijk gelijk en is een volledig transparante en onpartijdige, eerlijke bond........ Toen kwam een olifantje en die blies dat sprookje uit!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11909
    donderdag 21 juni 2018 om 13:55
    Kan me ook niet voorstellen dat die man het shirt van Pepe wil hebben. Zeker Als scheidsrechter zijnde kun je toch geen fan zijn van zo’n doorgeslagen idioot.
    Amrabat kan gewoon niet zo goed tegen zn verlies denk ik en dan ligt het natuurlijk weer aan de scheidsrechter...
    Gewoon tekort gekomen dit WK, zo simpel is het. Tegen Iran hebben ze het in principe al verspeeld, maar al hadden ze die gewonnen dan had Marokko het wss alsnog niet gehaald. Spanje en Portugal zijn gewoon even iets te sterk voor dit Marokko, maar leuk voor Marokko dat ze dit een keer mee mochten maken, het zat er gewoon niet in dit toernooi.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17622
    donderdag 21 juni 2018 om 14:58
    Hoezo zat dat er niet in? Qua spel zat het er wel degelijk voor ze in.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11909
    donderdag 21 juni 2018 om 16:29
    Nou als je al gelijk 1-0 verliest van Iran dan zit het er gewoon niet in.
    Tegen Portugal deden ze het redelijk, maar het ontbreekt aan individuele klasse waarmee je een wedstrijd kan beslissen, die klasse heeft Portugal wel met o.a Ronaldo die ook nu weer het verschil maakte.
    Als je in een poule komt met Spanje, Portugal en Iran dan weet je dat het heel erg moeilijk wordt. Als je dan de eerste wedstrijd tegen de zwakste ploeg uit de poule meteen al verliest dan weet je eigenlijk al dat het er niet meer in zit. Spanje en Portugal hoeven niet goed te spelen om alsnog hun wedstrijden te winnen en dat is het grote verschil tussen hun en landen als bijvoorbeeld Marokko.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17622
    donderdag 21 juni 2018 om 16:34
    Kansen hebben ze genoeg gekregen en in beide wedstrijden was Marokko toch de bovenliggende partij. Als die goal nou wel viel dan zag de wereld er heel anders uit voor ze. Het verschil is nihil. Marokko is sowieso beter dan Iran, dat ze verliezen is heel erg ongelukkig. Ik vind Marokko niks onder doen voor Portugal en wacht met smart af wat ze kunnen opbrengen tegen Spanje die vol aan de bak moeten.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11909
    donderdag 21 juni 2018 om 16:57
    Het grote verschil is dat Marokko heel veel kansen nodig heeft om te scoren, terwijl Spanje en Portugal over genoeg individuele klasse beschikken waarmee ze aan 1 kans onderhand al genoeg hebben.
    Marokko moet op zn best zijn om wedstrijden te kunnen winnen, maar Spanje en Portugal kunnen ook slechte wedstrijden winnen.
    Als Spanje een beetje in vorm is tegen Marokko dan tikken ze Marokko alle kanten op en hebben ze geen schijn van kans, maar ook als Spanje niet in vorm is beschikt het over genoeg kwaliteit om alsnog zulke wedstrijden te winnen.
    Marokko heeft een leuke ploeg en speelt ook regelmatig goed voetbal, maar uiteindelijk hebben ze niet genoeg kwaliteit in de ploeg om wedstrijden te kunnen beslissen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17622
    donderdag 21 juni 2018 om 16:59
    Marokko mist een killer voorin.
    Vind ik leuk
    Farmer +10115
    donderdag 21 juni 2018 om 15:28
    Eerlijk is eerlijk, van alle 'gekwalificeerde niemendalletjes' was Marokko nog een land dat nog wel een beetje kon meevoetballer.
    Arabië, Egypte, en ook Panama: gewoon figuranten op ht toernooi: halen geen punten, scoren ook niet(egypte 1 pingel dan).

    Dat dan juist Marokko zo zwaar loot is domme pech. Maar in het algemeen zeg ik nog altijd wel:

    En om dát soort landen, kunnen grote voetbalnaties als Italïe en Nederland nu niet meedoen: geen plek meer in de kwalificatie.

    De FIFA heeft Europa gewoon een handvol WK-plekken afgenomen, zonder noembare reden, en deze aan Afrika, Azië, en het Midden Oosten gegeven.

    En je ziet wat er voor terug komt, we zagen het in Frankrijk ook al.

    Het gaat de FIFA puur om de commercie: meer Afrikaanse/Aziatische/Arabische landen die mee doen: MEer kijkgeld uit die landen, Vooral Arabië: Olie-sjeikië. Daar zitten miljarden!!
    Daarom is het volgende WK ook in die bij elkaar gekochte zandbak genaamd Qatar.

    Er is geen voetballiefhebber die logischerwijs snapt waarom je een Voetbaltoernooi, in een woestijnland moet houden.
    Ik vind het ergens een belediging naar de clubs, en landen die er een biljartlakentje bij onderhouden om een mooie wedstrijd op te kunnen spelen... Fuck dat: Als sjeik Ali-Achmed-te-veel-centen, even wappert, gaan alle standaarden, en morele waarden overhoop: GELD!!!

    En Mbt die VAR; gelijk weer afschaffen. T is niks anders dan een manipulatief maniertje van de FIFA om het Toernooi, precies zo te laten verlopen als ze willen.

    Volgens mij, hebben we nog nooit ZO veel penaltys gehad op een WK.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 13:56
    Pepe heeft gewoon zitten stoken, kan niet anders. En bij een emotionele amrabat werkte dit als een rode lap bij een stier...
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 13:58
    Allemaal leuk en wel, maar portugal kreeg wel erg vaak het voordeel van de twijfel.

    Zeg ik als ronaldo-fan.
    Vind ik leuk
    jochempje +2239
    donderdag 21 juni 2018 om 13:58
    Tsja, het zal eens aan hunzelf liggen.
    Vind ik leuk
    Donnygo +1763
    donderdag 21 juni 2018 om 14:05
    Ja wij staan voor fair play ( als ze maar betalen is het voor ons fair enough)
    Vind ik leuk
    Hupfean +2963
    donderdag 21 juni 2018 om 14:22
    marokkaan he? Need i say more?
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 14:24
    Als er al 1 organisatie onzin uitkraamt dan is het de FIFA wel. Deze organisatie schreeuwt om fair play en sponsort ondertussen alleen de in hun ogen grote clubs en landen de rest mag betalen.
    Vind ik leuk
    Farmer +10115
    donderdag 21 juni 2018 om 15:31
    Fair Play, vervolgens adverteren ze voor zga alle grote wedkantoren....
    Je weet dat die A, in FIFA voor hypocriete bende staat toch?
    Aso-ciastion
    Vind ik leuk
    Mr. O +653
    donderdag 21 juni 2018 om 14:31
    Er is toch gewoon olie op het vuur gegooid door Pepe... nog even trollen na de teleurstelling van Marokko. Zou vrij logisch zijn als he ziet wat voor mongool dat is.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 15:01
    Slechte verliezers zouden eerst naar zich zelf moeten kijken en is niks om trots op te zijn
    Vind ik leuk
    John040 +1275
    donderdag 21 juni 2018 om 15:40
    Amrabat is gewoon een vies ventje gewoon 15 wedstrijden Europees schorsen
    Vind ik leuk
    Sunil010 +80
    donderdag 21 juni 2018 om 19:28
    Amrabat...
    Wat een lulhannes, ik hoorde juist dat de grens jouw shirt wilde!!
    Slechte verliezer die Amrabat.
    Wel jammer dat zij gisteren niet hebben gewonnen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    FIFA maakt statement en slaat terug na bizarre Amrabat-claim over scheidsrechter