Amrabat brandt scheidsrechter af: 'Hij wilde Pepe's shirt hebben. Kom op, man!'

    Amrabat brandt scheidsrechter af: 'Hij wilde Pepe's shirt hebben. Kom op, man!'

    woensdag 20 juni 2018 om 17:22

    Nordin Amrabat was na afloop van Portugal-Marokko een van de meest besproken spelers. De oud-PSV'er liep tegen Iran een hersenschudding op, kwam tegen Portugal het veld op met een helm op zijn hoofd en besloot al snel om zonder hoofddeksel verder te gaan.

    "Het was zo heet en dat ding zat te strak. Dus ik dacht: weet je wat, ik gooi dat ding weg", reageert Amrabat na afloop van de wedstrijd tegenover de NOS. De rechtspoot nam echter een groot risico, aangezien hij tegen Iran een forse klap had opgelopen. "Zal ik jou eens wat zeggen? Vanaf de eerste minuut totdat ik wakker werd in het ziekenhuis: allemaal weg. Ik wist helemaal niets meer. Ik heb zes keer aan mijn broer Sofyan gevraagd of hij was ingevallen. Ik voelde me wat vermoeider dan normaal, maar ik wilde deze wedstrijd graag spelen."

    Amrabat kon echter niet voorkomen dat zijn ploeg met 1-0 onderuit ging tegen Portugal. "In de tweede helft waren zijn alleen maar aan het verdedigen. Cristiano Ronaldo stond alleen maar op zijn eigen helft. Dat zegt genoeg." Ook over de Amerikaanse arbiter Mark Geiger was Amrabat niet te spreken. "Ongelooflijk. Ik hoorde net van Pepe dat de scheidsrechter zijn shirt wilde hebben. Kom op, man! Dit is een WK, geen circus."

    Lees ook: 'En nu zet Amrabat zijn helm af. Wat een amateuristische bende is het voetbal'

    Plaats een reactie

    2cents +54956
    woensdag 20 juni 2018 om 17:24
    Niet slim, maar wat doe je als je 1 WK speelt in je leven?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:25
    Winnen normaal gesproken:p
    Vind ik leuk
    Sefa +343
    woensdag 20 juni 2018 om 17:25
    t shirt van Ronaldo vragen ipv Pepe
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:55
    Lees eens nog een keer
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:58
    Niet snappen
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1373
    woensdag 20 juni 2018 om 17:25
    Zo technische staf moet een Speler in beschermng nemen.
    Wat als een Pepe een flinke beuk had uitgedeeld in een rechtstreeks duel?

    Vond het nogal een risico,

    Nu ze eruit liggen kunnen ze hem wel op de bank houden tegen Spanje.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:56
    Tuurlijk niet gewoon vol dr op! Heb echt genoten van Marokko jammer dat ze zich zelf niet belonen. Een van de best voetballende ploegen tot nu toe.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1373
    woensdag 20 juni 2018 om 19:02
    Dit is wel iemand gezondheid waar we het over hebben.
    Ze liggen toch al uit het toernooi.

    Waarom zou je risico lopen.
    Gun die jongen rust.

    Vind ik leuk
    FCshotover +125
    woensdag 20 juni 2018 om 19:44
    Daarom ..rust genoeg nu
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 21:43
    Is iedereen hier dokter ofzo? Ik hoor iedereen roepen maar geen dokter gehoord..
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1373
    donderdag 21 juni 2018 om 07:19
    Of je nu Dokter bent of niet.
    Als je bovenkamer lekker heen en weer geschud is niet zo lang geleden en je was compleet v d wereld.

    Lijkt het mij niet erg verantwoord om een paar dagen later weer vol gas te geven op het veld.

    Tegenstanders letten ook op.
    Je hoeft maar net een smeerlap te hebben die de lucht in gaat tijdens een kopduel en ff een elleboogje gebruikt.

    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:55
    Gelul was zijn eigen keuze om die helm te dragen... dus hoezo komt iedereen hier met dat de dokters dit hebben voorgeschreven ofzo?
    Vind ik leuk
    Mdlr +19
    donderdag 21 juni 2018 om 08:32
    Het gaat niet om wat de dokters hebben voorgeschreven, maar wat de dokters niet hebben gedaan; hem rust geven voor zijn eigen gezondheid. Hij had gwn niks op het veld te zoeken met zo'n zware hersenschudding.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12926
    woensdag 20 juni 2018 om 21:27
    Echt heel jammer...
    Vind ik leuk
    lexy88 +1356
    woensdag 20 juni 2018 om 17:29
    Dit is geen circus inderdaad, wat een amateurisme om die jongen te laten spelen, of te laten staan als hij dat masker afdoet.
    Vind ik leuk
    Pimman +3892
    woensdag 20 juni 2018 om 17:36
    Mee eens lexy maar je merkte niéts aan hem
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:57
    Amrabat verdient de status van martelaar ;););) De coach, technische staf en de teamarts raadden hem af om te spelen en toch stond hij paraat voor zijn land :):):)

    Dream on....
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:49
    Dit zijn atlas leeuwen geen oranje welpjes heeft met vechtlust te maken
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:57
    Haha
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 20 juni 2018 om 19:49
    Haha geweldige reactie +1
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:59
    😉
    Vind ik leuk
    lexy88 +1356
    woensdag 20 juni 2018 om 21:51
    Ja lachen reactie inderdaad! Maar liever een oranje welp die nog een normaal leven kan leiden dan de kans dat je er permanent letsel aan overhoud. Maar dan ben je wel stoer geweest
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:58
    Die soft gedrag is juist de reden dat ze geen wk mee maken snugger ventje
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    woensdag 20 juni 2018 om 17:32
    Ik had wel een Ziyach shirt willen hebben.
    Vind ik leuk
    reggie +1640
    woensdag 20 juni 2018 om 18:23
    Is het nu Ziyach, Ziyech of Zielig?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 18:23]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    woensdag 20 juni 2018 om 18:29
    Op dit moment zijn ze alle drie van toepassing.
    Vind ik leuk
    Pimman +3892
    woensdag 20 juni 2018 om 17:35
    Ik vond Amrabat de beste man van Marokko. En tjonge wat is die topfit en gretig en dat met een lichte hersenschudding?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:56
    Is ook gewoon een goede speler imo. Zou leuk zijn als hij nog eens in de eredivisie komt buurten!
    Vind ik leuk
    HJR +7526
    woensdag 20 juni 2018 om 17:39
    Haha die Pepe plaagt nog een beetje door na de wedstrijd ;)
    Vind ik leuk
    MR - +91
    woensdag 20 juni 2018 om 20:25
    ja, alsof de scheidsrechter echt om zijn shirt zou vragen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 20:26]
    Vind ik leuk
    Jahike +208
    woensdag 20 juni 2018 om 17:42
    Hey Nordin! Mag ik je helm?
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    woensdag 20 juni 2018 om 18:03
    Gratis af te halen aan de zijlijn niemand wilde dat bezwete ding hebben lol
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9469
    woensdag 20 juni 2018 om 17:55
    Misschien wou hij je helm ook wel hebben ? Waarom geen integraal helm ?
    Vind ik leuk
    luccerd +3040
    woensdag 20 juni 2018 om 18:04
    Dat moesten de vrouwen daar eens proberen, gewoon over straat lopen en vanuit het niets hun hoofddoek afdoen ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:05
    Teleurgesteld dat hij jouw shirt niet wou hebben?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20795
    woensdag 20 juni 2018 om 18:14
    Jankbal.
    Vind ik leuk
    Mari +8580
    woensdag 20 juni 2018 om 18:15
    Die linksback had al lang een gele kaart moeten hebben.
    Twee keer geen penalty gegeven.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:58
    Een zeker... maar dan nog Marokko had net als de eerste wedstrijd minimaal 2 kunnen prikken zonder hulp
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 20 juni 2018 om 19:52
    Marokko is in beide wedstrijden dominant geweest en helaas zat het Marokko niet mee.
    Vind ik leuk
    Mari +8580
    woensdag 20 juni 2018 om 19:53
    Klopt
    Vind ik leuk
    Ale +4519
    woensdag 20 juni 2018 om 18:36
    Ik denk die gast spoort niet!
    Vind ik leuk
    Hupfean +4069
    woensdag 20 juni 2018 om 18:37
    Had ie zijn helm afgedaan zat er nog 1 onder. Hele wedstrijd mee gespeeld.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:09
    Zal wel meevallen anders zou je niet kunnen spelen
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:12
    Volgens VI wilde de scheids het shirt van Ronaldo en hoorde Amrabat dat van Pepe.
    Wat is het nou.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 20 juni 2018 om 19:53
    Wilde ze beide in ontvangst nemen. Klote scheids op zn zachtst gezegd.
    Vind ik leuk
    grunnfan +273
    woensdag 20 juni 2018 om 19:16
    Heeft er nog steeds last van blijkbaar met dat onzin gezeur over de scheids.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 20 juni 2018 om 19:57
    Was toch overduidelijk dat scheids partijdig was. 2 penalty's door de neus geboord en VAR was nergens te bekennen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:17
    Scheids wilde eigenlijk dn onderbroek van CR7, maar zag daar toch van af ;)
    Vind ik leuk
    RtdDub +13062
    woensdag 20 juni 2018 om 19:27
    Ja... want Pepe is er op dat moment helemaal niet op uit om je even te trollen met zo'n opmerking.
    Vind ik leuk
    FCshotover +125
    woensdag 20 juni 2018 om 19:43
    Ik denk niet dat deze scheids nog een wedstrijd gaat fluiten ..wat een aanfluiting was deze kerel!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    woensdag 20 juni 2018 om 19:58
    Met afstand de slechtste scheids tot nu toe!
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +375
    woensdag 20 juni 2018 om 20:00
    kut scheidsrechter hij was voor portugal en voelde ze hoog om de beelde niet te terug te kijken . 2 ZUIVERE pingels. Maar is nu te laat. Ik hoop dat een kleine land wk wint. En belangrijkste dat het eerlijk moet gaan
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:41
    Tja van jullie wil niemand een shirt
    Vind ik leuk
    hassel +839
    woensdag 20 juni 2018 om 21:31
    Haha, lekker janken. Zelf geen goal maken in 180 minuten.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Amrabat brandt scheidsrechter af: 'Hij wilde Pepe's shirt hebben. Kom op, man!'