VP-voetbalkantine: 'Kuipers moet finale krijgen na beteugelen van Neymar'

    VP-voetbalkantine: 'Kuipers moet finale krijgen na beteugelen van Neymar'

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Niet Sampaoli, maar Messi is het probleem van Argentinië'

    Stelling 2: 'Sparta moet niet twijfelen en Drenthe meteen contracteren'

    Stelling 3: 'Kuipers moet finale krijgen na beteugelen van Neymar'

    Plaats een reactie

    Smithsonian +31731
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:02
    Argentinie is zelf het probleem.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5387
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:12
    Het huidige spelsysteem isoleert Messi en is achterin veel te kwetsbaar.. ik vind de coach duidelijk verantwoordelijk voor het collectief falen.. Speelstijl, opstelling en wissels!
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:03
    Stelling 1: Zou zo maar kunnen dat Messi het probleem is. Hij deed iig niks in de wedstrijd en ook niet tegen IJsland.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:49
    Als de tegenstander de opstelling zo aanpast dat Messi onschadelijke gemaakt wordt dan valt er niks te verwijten aan Messi, dan zullen juist de andere spelers op moeten staan en de ruimte gaan benutten die ontstaat door het vastzetten van Messi
    Vind ik leuk
    Bontscoach +366
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:06
    Ik zag hem anders een paar geweldige passes geven, die vervolgens op weinig uitliepen wegens de onkunde van zijn teammaats.

    Zo zag ik Pirlo in de VS spelen. Dramatisch. Elke bal voor of achter de man. Maar lag dat aan Pirlo of de medespelers die te vroeg of te laat vertrokken?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8742
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:24
    Ik zag hem ook vooral stilstaan een statisch kun je het verschil niet maken...…..7 km afgelegd in een wedstrijd dat zegt genoeg over inzet
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:09
    Goede voetballer hoor die Messi, maar de beste van de wereld? Nou nee!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:15
    De beste aller tijden, en als je dat niet ziet ben je nog dommer dan sjaak swart
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8742
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:26
    Moeders hou je erbuiten, maar een ander dom noemen om zijn eigen mening is niet bepaald de norm...…..Messi is niet de beste van de wereld, de beste van de wereld zou overal en altijd wat laten zien en staan niet stil met gebogen hoofd , maar gaan voorop in de strijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:10
    Jij geeft een treffende profielomschrijving van Cristiano Ronaldo :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:12
    Dan is Veltman, dus de beste van de wereld? Gaat voorop in de strijd en laat zijn hoofd niet hangen....
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8742
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:23
    Nee dat niet, je moet er ook rendement voor hebben, maar had ik niet in de tekst
    Vind ik leuk
    Mari +9312
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:11
    lulkoek
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:14
    Dat is het mooie van een teamsport he.. zo sterk als de zwakste schakel. Messi heeft nu eenmaal te maken met zijn teamgenoten
    Vind ik leuk
    Tom88Fey +195
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:14
    Ik denk niet dat Messi het probleem was. Met zo'n team (qua aanval) zou je gewoon meer moeten kunnen doen. Maar 't viel me op hoe weinig spelers (inclusief Messi) zelf in balbezit bewogen. Er leek simpelweg geen duidelijkheid te zijn wat ze met de bal moesten doen (Welke lijnen gevolgd moeten worden, welke patronen gemaakt moeten worden ect). En dat kan je de coach aanrekenen. Ook zette ik mijn vraagtekens bij de basis en enkele wissels. Maar als heel het Argentijnse team zo flegmatiek speelt kan je daar ook niet tegenaan coachen. Ik denk dus dat het de "fout" was van het gehele instituut. Een beetje zoals toen met de KNVB/Hiddink/Blind/Oranje(als collectief) hier. Zonde.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3958
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:10
    Ik zie meer overeenkomsten met WK 1990 Libregts/Beenhakker/Oranje met name Gullit, van Basten, Koeman en Rijkaard.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29799
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:15
    Messi is het probleem als enige niet.
    Hij bewijst als enige jaar in jaar uit dat hij alles kan winnen wat er te winnen valt.
    Het moet dus aan de rest liggen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8742
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:27
    Waar is die CL dan?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29799
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:31
    Die heeft ie gewoon al gewonnen toch?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8742
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:35
    Laatste paar jaar is het wat minder met hem vind je niet? soms is hij weer even terug maar over het algemeen likt hij teveel verzadigd een echte Zuid Amirikaan dus
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29799
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:05
    Misschien wat minder, maar volgens mij is hij nog steeds een van de twee beste voetballers.
    Dit jaar werd Barca ook kampioen.
    Ik vind het heel vreemd om de enige in het team die op het hoogste niveau prijzen wint te verwijten dat het aan hem ligt als de rest aanwijsbaar minder is.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3958
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:11
    Hij heeft ook nog nooit het WK gewonnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:14
    Ronaldo ook niet....
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3958
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:00
    Wat heeft die er dan weer mee te maken?
    Patrick Kluivert is nooit Europees of Wereld kampioen geweest met Oranje.
    Net zo min van Nistelrooy niet als Dirk Kuytt niet.
    So what?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29799
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:16
    Nee, maar dat ligt dus meer aan de rest van Argentinië dan aan Messi.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3958
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:02
    Ik wilde je alleen even corrigeren omdat jij zei dat hij alles gewonnen had wat er te winnen viel.
    Daarom zei ik dat hij geen WK had gewonnen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29799
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:45
    Oh, maar het ging me om zijn prestaties bij zijn club tegenover die bij Argentinië. Dus dat was juist het punt.
    Als hij het WK had gewonnen was het hele gesprek er niet geweest.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8742
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:32
    Ik zeg ook niet dat het aan hem alleen ligt, maar zijn inzet en werkhouding is er niet een om trots op te zijn. Ik vind het een beetje een mooi weer voetballer en heb niet zoveel met Messi. Maar dat is smaak gebonden, soms kan ik wel van hem genieten maar ben ook geen Barca fan en kan niet alles volgen. Ik kijk Ajax, AZ, Liverpool en Real das echt meer dan genoeg. En de Top wedstrijden natuurlijk. En hoop tegen beter weten in dat Belgie het WK wint! of Ronaldo daar heb ik ook vrede mee
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29799
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:41
    Messi is wel iets meer dan een mooiweervoetballer.
    Mijn punt is vooral dat Messi bij Barcelona met betere spelers om zich heen goed presteert. Dan is de kans groot dat het bij Argentinie aan de spelers om hem heen ligt
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8742
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:08
    De spelers zijn op zich in orde, al hebben ze de beste op de bank of thuis gelaten, en das op zich heel vreemd. Er is geen plan, en er staat geen team en ze switchen van systeem naar systeem zonder dat ze weten wat ze daarin moeten doen. Kortom er zit geen ziel in de ploeg en er is niet steeds op hetzelfde systeem getraind en de jongens vinden of willen elkaar niet vinden. Neemt niet weg dat Messi ook niet de man is die zijn kop omhoog gooit en vecht maar das Zuid Amirikaans eigen en zit verborgen in de cultuur
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29799
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:07
    Dat klopt, maar de toernooien hiervoor werd het ook niks
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8742
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:12
    Ze hebben tegen Duitsland nog in de finale gestaan, noem jij dat niks? Dus van Gaal en het team dat was ook niks?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:31
    Ik vind dat zowel Barcelona en Argentinie 90% afhankelijk zijn van messi, is die kut zijn argentinie en barca dat ook, dus ja het is deels aan messi te verwijten maar ook voor een heel groot deel aan de rest van argentinie omdat ze gewoon niet goed genoeg zijn als messi het niet doet.
    Vind ik leuk
    CTK33 +38
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:19
    Als Messi niet bereikt kan worden door een gebrek aan creativiteit vanuit achterin en het verdedigend middenveld, kan je Messi de schuld niet geven. Het enige wat Messi had kunnen doen is terugzakken en de ballen gaan halen. Vervolgens krijg je te horen dat Messi niet gevaarlijk wordt omdat hij de ballen komt halen. Voor Messi valt er niets te halen als hij niet bereikt wordt tussen de linies. Hij is niet het type dat duels moet gaan winnen/kopduels aan moet gaan of 2e ballen moet gaan afwachten. De ballen die hij kreeg, legde hij overigens allemaal netjes weg.

    Overigens denk ik dat je met zo'n debiel langs de lijn nooit succes gaat halen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 11:20]
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:21
    Ze hadden 4-4-2 moeten spelen (kan iemand me trouwens vertellen waarom Zabaleta niet mee was?):

    Caballero

    Zabaleta Fazio/Mercado Otamendi Rojo

    Di maria mascherano (als 6) Pavon
    Dybala

    Messi Aguero


    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 11:22]
    Vind ik leuk
    chicken +11316
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:56
    Wellicht hebben ze een baantje voor je binnenkort ;)

    Ben het met je eens hoor. Klopt daar in de basis al niet. Om dan alles bij 1 in zijn schoenen te schuiven..
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:13
    Draag je me ff aan daar? ;)
    Vind ik leuk
    chicken +11316
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:15
    Linken je analyse wel ff door ;)
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:24
    Stelling 1: 'Niet Sampaoli, maar Messi is het probleem van Argentinië'

    Beiden zijn het probleem niet. Matige, ideeëloze verdedigers en middenvelders zijn het probleem. En als die dan ook nog eens niet doen wat er gevraagd wordt, op een paar momenten na in de 1ste helft, de tegenstander afjagen, dan krijg je dit.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12636
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:25
    Messi mietje
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:27
    Messi moet gewoon gewisseld worden of later ingebreacht worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:30
    De gehele verdediging en de keeper zijn het probleem van Argentinië. Houthakkers van het grootste soort met zeer minimale voetballende kwaliteiten.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3958
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:13
    Jij bent zeker geen Ajacied ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:10
    Ik ben geen Ajacied nee ;)
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3958
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:20
    Uit grondig onderzoek en analises van jouw reactie kwam ik er achter.
    Anders had je wel gezegt: "De gehele verdediging, op de linksback na, .............."
    :-)
    Vind ik leuk
    El torro +303
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:30
    Ze weten gewoon niet waar ze moesten lopen .messi kon gewoon niet worden berijkt.totaal geen structuur in dat elftal.die trainer moet xich eens achter die oren krabben.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3958
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:14
    Nou, volgens mij is Messi al be-rijkt genoeg.
    Vind ik leuk
    El torro +303
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:18
    Haha ja dat klopt .Dat hij ons maar wat geeft voor de frustratie wat we moeten mee maken toch
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3958
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:07
    Als ik alleen maar een honderste deel van zijn vermogen had hoefde ik nooit meer te werken toch ;-)
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:00
    1) de trainer maakte de fout met het spelen van 3 achterin en 5 verdedigers en 5 aanvallers op te stellen zodat er geen verbinding was dus ja hij is de schuldige en niet Messi.

    Off Topic: Fenerbahce have opened talks with Chelsea over a move for 25-year-old Dutch midfielder Marco van Ginkel. Het lijkt erop dat Cocu Van Ginkel dus weer onder zijn hoede krijgt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:01
    Stelling 1: Onzin, het systeem van Argentinië klopt totaal niet en Sampaoli stelt de verkeerde spelers op. Gasten als Dybala, Banega, Lo Celso en Higuain hebben allemaal een goed seizoen gedraaid in een topcompetitie, maar Sampaoli kiest ervoor om te spelen met Pavon, Acuna en Meza. Dan wil je gewoon verliezen volgens mij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:59
    Messi staat op een eiland,slechte voetballers om hem heen
    Vind ik leuk
    Arbee +2222
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:03
    Stelling 1: Nee, Messi is het probleem niet. Het probleem is Sampaoli, die met een non-tactiek en een zeer matige opstelling wonderen probeert te verrichten. Met een competente coach kan dit Argentinië echt veel meer bereiken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:27
    Het probleem is niet Messi, maar of je nu bij Argentinië of bij Barcelona speelt dat is het grote verschil, en Kroatië speelde WEL met power en `n prachtig middenveld met Modric en Rakatic die gaan nog ver komen
    Vind ik leuk
    chicken +11316
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:51
    Geld van Drenthe is zeker op...
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:55
    Sparta moet niet twijfelen en zich direct voornemen niet met Drenthe in zee te gaan.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:02
    1: heel de argentijnse ploeg is een probleem.
    2: sparta kan het proberen, waarom niet??
    Vind ik leuk
    Kramertje +885
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:51
    stelling 1 ) spitsen positie (daar hebben ze er voldoende van maar krijgen maar weinig bruikbare ballen)

    overige posities daar hebben ze maar weinig kwaliteit.
    Messi daarin tegen krijgt bij Barcelona de ballen aangespeeld terwijl bij Argentinie moet hij ze gaan halen en dan ook nog de actie gaan maken.
    ze hebben ook geen buitenspelers alles gaat eigenlijk door het midden
    dan wordt het gewoon heel lasting voetballen.

    2) Drenthe kon nog mee bij Xerxes maar is dat genoeg voor Sparta


    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:58
    2) Ligt puur aan hoe goed hij nog is, echt op niveau heeft hij niet meer gespeeld de laatste 3/4 jaar dus dat is afwachten. Spelers op naam contracteren alleen is nooit goed.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171147
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:04
    3 wat een onzin stelling , het is geen persoonlijke oorlog
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:18
    3) niet alleen omdat hij Neymar op zijn plek zette ( had eerder gemogen van mij zeker als je de scheids opwacht in de rust is geel imo) maar ook dat hij de penalty terug draaide en liet doorspelen bij kleine overtredingen en het duikelen goed inschatte.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:23
    Waarom kreeg Neymar eigenlijk geen kaart voor zijn schwalbe ?
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:49
    Omdat team Kuipers het een penalty vond.
    Vind ik leuk
    meloen87 +784
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:00
    1. Nee, iedereen bij Argentinië is een probleem. Het is echt een puinhoop, en als ze zich straks niet kwalificeren, dan moet Sampaoli eerst weg, en daarna een bezem door de selectie halen.
    2. Lachwekkend, natuurlijk niet. Al zou Usain Bolt bij Sparta trainen, eerst stage lopen voordat je iemand aantrekt.
    3. Echt de stomste stelling die VP dit jaar heeft gemaakt, echt te triest om op te beantwoorden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:02
    Kuipers had die smerige aso rood moeten geven met zijn grote bek
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:48
    Volgens mij ben jij ook een aso met een grote bek.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:52
    Als jij dat normaal vind en een grote bek ja.
    Zeker tegen die gasten
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:55
    Ik zeg alleen dat jij ook een aso met een grote bek bent.
    Ik vind het niet normaal, maar jij schijnbaar wel als je het zelf doet.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:27
    1. Weten wij niet, te weinig info.
    2. Niet twijfelen Sparta, gewoon not.
    3. Is veel te vroeg om dat nu al te claimen.
    Vind ik leuk
    Askotta +9
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:35
    W­e­lk­om o­p de w­e­b­s­i­t­e va­n be­s­t v­o­or s­e­x D­a­t­i­n­g ==>> www.Sweetsex.top
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:47
    3. Kuipers zat er nnaast met zijn penalty. Kan de finale op z'n buik schrijven. Gelukkig.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws