Van Marwijk nóg niet met Van Bommel naar PSV: Ik kan er niks over zeggen

    Van Marwijk nóg niet met Van Bommel naar PSV: "Ik kan er niks over zeggen"

    Het is nog niet duidelijk of Bert van Marwijk in het kielzog van Mark van Bommel aan de slag gaat bij de hoofdmacht van PSV. Dat laat Toon Gerbrands weten.

    De PSV-directeur werd vrijdag op een speciaal ingelaste persconferentie gevraagd naar de situatie rond Van Marwijk. In het persbericht repte de Eindhovense club met geen woord over de huidige bondscoach van Australië, die in beeld is als rechterhand van Van Bommel.

    "Ik kan er niks over zeggen", aldus Gerbrands. "De twee functies in de technische staf hebben Van Bommel en (Jurgen, red.) Dirckx ingevuld. Nu gaan we praten praten over de verdere invulling Van Bommel is nu nog bezig met het WK en ik denk dat hij meer wil gaan vertellen als hij zich bij PSV meldt."

    Van Marwijk lijkt op dit moment zelf een vrije rol te ambiëren. Hij kan als klankbord dienen van Van Bommel, die in Eindhoven begint aan zijn eerste klus als hoofdtrainer.

    Poll

    Moet PSV er alles aan doen om Van Marwijk te strikken?

    (523 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 22 juni 2018 om 13:52
    Met alle respect, maar Van Marwijk is oude stijl voetbalcoach. In de ontwikkeling die PSV als club doormaakt is het gebaat bij een moderne trainer/coach bij het eerste elftal.

    Ik vind het best als Mark van Bommel wekelijks of zelfs dagelijks met zijn schoonvader zit te bellen of koffie gaat drinken. Maar de eindverantwoordelijkheid moet nu bij de nieuwe generatie komen te liggen.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1239
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:54
    zal wel een reden hebben als niet met schoonzoon ???? mee komt
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 13:54]
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:55
    Van Marwijk je bent van harte Welkom, goeie rechterhand voor Mark.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171147
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:55
    Bertje gaat niet aangesteld worden in een functie bij psv.
    Tips worden wel uitgewisseld tijdens de familie etentjes in huize bommel
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:56
    Met de kerst hebben ze ruzie.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:01
    Ze werken al jaren samen...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:03
    Van Marwijk heeft ook jaren met die Cookie Voorn gewerkt. (of hoe je die naam dan ook schrijft)

    De taakverdeling zal anders zijn. Van Bommel heeft die ambitie dus dat zal wel goed zijn. Ik denk dat het vooral Van Marwijk zwaar zal vallen mocht hij assistent worden. De grote Bart van Merwijk...
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:06
    Denk dat van Marwijk op zijn leeftijd en met zijn bankrekening het helemaal niet erg vind om rustig aan te doen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46055
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:02
    Met de kerst ruzie?

    Dit is PSV, geen Ajax...
    Vind ik leuk
    Bizzy +20962
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:56
    Wij hebben de dure Van Markwijk niet nodig. Zijn manier van spelen past ook niet binnen PSV.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:00
    Echt? Vindt je van Bommel niet te licht alleen?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31731
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:57
    Zie van marwijk ook niet als assistent.

    Moet hij ook niet willen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:57
    Gewoon net als advocaat bij jullie en dat moet van Bommel zeker wel willen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:59
    Met Ruud Brood heb je toch een goede. Die schikt zich ook in zijn rol. Op een of andere manier zie ik Van Marwijk dat niet doen. Misschien Van Nistelrooy doorschuiven? En dan Van Marwijk als klankbord houden.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31731
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:04
    Dat zou ik eerder doen.

    Bertje gaat niet voor 1 ton op de bank plaats nemen denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:06
    Ook niet voor ze schoonzoon?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:57
    Als hij niet mee komt wordt het nog een zwaar overgangs seizoen
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:01
    PSV hoeft van Marwijk helemaal niet aan te stellen. Mark en Bert spreken elkaar toch wel dagelijks.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4399
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:30
    Het is voor van Marwijk te hopen dat van Bommel met links masturbeert
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws