'De Jong laat buitenlands aanbod links liggen en is in gesprek met PSV'

    'De Jong laat buitenlands aanbod links liggen en is in gesprek met PSV'

    Luuk de Jong vertrekt definitief niet naar het Mexicaanse Club América. De PSV-spits voelde zich vereerd dat hij op het lijstje stond van de Mexicaanse grootmacht, maar heeft de aanbieding links laten liggen.

    Dat meldt het Eindhovens Dagblad vrijdagavond. De kans bestaat dat De Jong bij PSV blijft. Hij is met de clubleiding van de Eindhovenaren in gesprek over een contract tot de zomer van 2021. Een akkoord is er nog niet en dus is het nog niet duidelijk of De Jong daadwerkelijk bij PSV blijft, meldt het ED. Vooralsnog meldt De Jong zich volgende week gewoon op de eerste training van PSV.

    Club América wilde De Jong al in de winterstop naar Mexico halen. Dat lukte niet, maar ook in de zomer was de club geïnteresseerd. Nu De Jong heeft aangegeven niet in te gaan op het Mexicaanse aanbod, biedt dat kansen voor PSV.

    Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV van De Jong 'een van de speerpunten' in het nieuwe elftal wil maken, dat komend seizoen geleid wordt door Mark van Bommel. Hoofdtrainer Phillip Cocu vertrekt naar Fenerbahçe.

    Plaats een reactie

    vrijdag 22 juni 2018 om 20:06
    Dan mogen ze het spelsysteem wel aanpassen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26867
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:28
    Hoe weet jij dat mijn zus voor psv is?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5792
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:22
    Je zus, Christus?
    Vind ik leuk
    Itsese +4972
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:14
    Waar??!!
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3178
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:34
    Ik ga hem niet maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:07
    Dan vraag ik me af hoe serieus het was.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3963
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:08
    Dan zou ik met het aanvalsduo De Jong - Romero spelen, met Romero met een soort Nilis rol.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:10
    Ben zelf wel benieuwd naar romero.. alleen jammer dat hij zo blessure gevoelig lijkt. Staat al jaren in de tallenten lijsten begin bijna te denken dat de grote clubs daarom nier kwamen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26867
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:29
    Nee uiteindelijk Bergwijn, Romero en .... Luuk moet door romero uit de basis gespeeld worden en als pinch-hitter gebruikt worden
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:31
    Ja lijkt me ook een betere aanval. Romero kan die eigenlijk ook op de vleugels? Kocht hem al jaren met FM als spits.


    Trouwens wel top dat jullie van Bommel een kans hebben gegeven. Als Ajacied kan je dit alleen maar toe juichen. Hoop ook dat hij meer naar de jeugd gaat kijken dan cocu. Nog zo een wk zonder nl trek ik niet haha
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 20:35]
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3963
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:57
    Een woordvoerder van PSV sprak tegenover VI dat Romero ''vooral indruk maakte door kansen altijd af te maken'' op de training. Denk dat hij op zich best wel op de flanken zou kunnen spelen, zo noodzakelijk, maar hij zal uiteindelijk véél beter renderen als ie gewoon als spits speelt.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 20:51
    Ja waarom hoor je toch niks van Romero
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19563
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:16
    2 spitsen? Bergwijn erachter of Pereiro?
    Bergwijn zou ook hangend op een buiten positie kunnen.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3963
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:24
    4-4-2 zou ik dan doen. Of 4-1-2-1-2, met Hendrix als controleur en Pereiro op 10. En dan Bergwijn en Lozano aan de zijkanten. Je lijkt me als PSV zijnde sowieso geforceerd om zowel buitenspelers als twee spitsen te hebben, want Lozano, Romero, Bergwijn en De Jong gaan een plaats op de bank echt niet accepteren.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19563
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:29
    Dat kan zeker. AL ga ik er niet eens meer vanuit dat Lozano er nog is. :)
    Maar wel een leuke klus voor Van Bommel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:36
    Denk dat hij 4-2-1-2-1 gaat spelen. Een formatie die hem bekend is en natuurlijk ook van marwijk zn filosofie een beetje.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11689
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:35
    Onze Luuk mag blijven, heeft zeer veel waarde voor PSV.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46168
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:28
    Absoluut.
    Met Luuk wordt je makkelijker kampioen dan zonder Luuk.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11689
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:40
    Precies, altijd een aanspeelpunt voorin.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:10
    Ik zou ook voor geen goud in het Azteca stadion willen voetballen.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3472
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:17
    Gewoon 2x zo groot als de Kuip en de Arena. :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:39
    Mexico is een mooi land ook mooie mensen vooral. Alleen zijn de grensgebieden gewoon oorlogs gebieden en de overheid kan je veiligheid jammer genoeg niet garanderen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:37
    Fantastisch stadion, ben er een keertje geweest. Liep door een gangetje en zag alleen naar tribune. Hoe verder ik liep nog steeds tribune... echt groot. Vind het dan ook mooier dan het Maracaña hoewel de sfeer daar weer mooier was.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:26
    Tuurlijk, lijkt mij ook. Zou het graag een keer willen bezoeken. Ben je zelf ooit in Bernabeu geweest, zoja is het daar niet een beetje mee te vergelijken wat betreft imposant?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:32
    Bernabeu niet, Camp Nou wel. Azteca toch meer indruk gemaakt
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:10
    Hmmm zou toch liever willen doorselecteren als PSV zijnde. En heeft het met cocu te maken dat hij nu met PSV in gesprek gaat?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19563
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:14
    Hij durft niet. Al bij 2 buitenlandse clubs mislukt en ook een jaar bij PSV dat niet ging. Dus zit nu op niveau.
    En als je dan goed zit, waarom weg willen.

    Dus slim als hij blijft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:20
    Precies. Hij kent zijn beperkingen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:27
    PSV is zijn top.
    Hij heeft bij PSV een maximum+ salaris.
    Ik kan geen reden bedenken waarom hij weg zou moeten/willen
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:29
    Hij wil meg flipje mee;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:15
    Luuk de Jong is een prima spits voor PSV. Aangezien L. de Jong PSV toch niet zoveel aan transferopbrengst zou gaan opleveren en PSV voor dat geld nooit een fatsoenlijk alternatief kan vinden, is het prima wanneer L. de Jong gaat bijtekenen bij PSV.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6221
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:16
    hebben ze dan niet vorig seizoen al een vervanger voor hem gehaald. voor veel geld ??
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:19
    Romero is volgens mij meer een type speler die direct achter L. de Jong gaat spelen / zwerven. Alleen ik hoop wel dat M. van Bommel G. Pereiro wel goed gaat gebruiken. Pereiro dient m.i. namelijk ook centraal (spits, direct achter de spits. of middenveld met de punt naar voren) te spelen. Alhoewel de kans ook nog reëel is dat ook G. Pereiro PSV gaat verlaten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:20
    Klopt, maar toen zou Locadia blijven...
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:01
    Luuk gaat niet voor het geld, maar voor zijn geluk. Dat zouden meer mensen moeten doen. Hij is loyaal, positief, een steun en voorbeeld voor jonge spelers en hij staat er als hij nodig is, zo is wel weer eens gebleken.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6221
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:15
    als je net een jong talent haalt voor veel geld. dan moet je die een kans geven, en gewoon door selecteren

    al vind ik de JOng zeker een bruikbare speler voor de ED

    en ook van grote waarden voor PSV
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:15
    Geweldig nieuws! Belangrijke speler voor PSV, hoop dat ie blijft!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 20:16]
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:21
    Je kan overdrijven... Lozano en Zoet zijn denk ik belangrijker geweest
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:34
    Ik zeg toch niet dat hij de belangrijkste was? Maar wel gewoon belangrijk. Een van de leiders van PSV.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:35
    Dit seizoen wel ja, maar vorig jaar was het echt een drama
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6221
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:00
    ik zeg toch neit dat die dat niet zijn geweest, zeg alleen dat hij belangrijk is geweest voor PSV en niet alleen dit jaar. vorig jaar niet zo, maar bij het eerste kampioenschap van Cocu was hij superbelangrijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:50
    Top!
    Vind ik leuk
    El Cazador +6672
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:18
    Bordeaux klopte toch ook aan zijn deur of vergis ik me nu?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31841
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:21
    Beste keus voor hem.

    Psv is zijn plafond.
    Vind ik leuk
    Mari +9375
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:26
    Hij zal eer nu wel anders over gaan denken nu Cocu de boel heeft genaaid.
    Ger Brandts zal van binnen hetzelfde denken.
    Immers, hij kon naar de KNVB, maar ze treuzelden enz. Toen bedankt hij.
    De enige oprechte.
    De Jong krijgt nog 1 kans, gelet op zijn leeftijd. Ik zou hem pakken
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:31
    Waarom heeft Cocu de boel genaaid? In zijn periode heeft Ajax 4 trainers versleten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:42
    Naaien doen ze bij jou club neus wat dacht je van keizer ,Op een vieze manier eruit werken en over de kwestie nouri zullen we het maar niet hebben
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:27
    Enne die smurf uit mexico dan??geen plekkie voor hem?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171324
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:40
    goed nieuws
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:53
    3e rangs clubje in Mexico
    Vind ik leuk
    Kuip +7904
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:34
    Goede zaak voor PSV. Luuk is de ideale spits. Bergwijn er omheen. Lozano gaat natuurlijk voor een mooi bedrag weg. Romero is de stand-in voor Luuk en verder heb je nog Malen achter de hand. Plus nog wat jonge talenten .
    Pereiro moeten ze ook verkopen. Zit meestentijds op de bank. Dat is terecht maar ook wel jammer want voor menig club is het een prima speler.
    Maar PSV moet met name de Nederlandse jongens een kans geven. Dat geldt ook voor de andere topclubs. Dat is in het belang voor het totale Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:31
    DOOR GESTOKEN KAART
    Vind ik leuk
    Pimman +5077
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:24
    Er zit toch geen buitenlandse club op de Jong te wachten?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:50
    Zoveel topclubs tonen nu interesse,ik zeg 100 miljoen en doen
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:18
    Hee wel over voetbal praten jongens
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:57
    Met Luuk de Jong er bij is PSV niet te kloppen. Dus we worden gewoon weer kampioen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10894
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:03
    Jammer... Luuk de Jong daar als een reus tussen die kleine mannetjes, dan maak je zomaar 30,40 goals. Bizar... een jaar terug riep men nog hij kan er niks van... ik schreef toen er is geen aanvoer... en zie ineens kon hij het weer. Het is een heel simpel spel, maar je moet het wel zien.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1936
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:21
    De jong moet gewoon zn cariere bij psv afsluiten das een psv spits
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws