Real Madrid wint het van Europese topclubs en legt keeper voor zes seizoenen vast

    Real Madrid wint het van Europese topclubs en legt keeper voor zes seizoenen vast

    vrijdag 22 juni 2018 om 20:39

    Real Madrid heeft Andriy Lunin vrijdagavond vastgelegd. De doelman komt over van Zorya Luhansk en tekent in Spanje een contract voor zes seizoenen.

    Real en Zorya hebben de transfer via de officiële kanalen bevestigd. Over een transferbedrag melden de clubs niets, maar diverse media weten dat De Koninklijke een vast bedrag van negen miljoen euro overmaakt aan Zorya. Dat kan door bonussen oplopen tot ongeveer dertien miljoen euro. Lunin had bij Zorya nog een contract tot de zomer van 2019.

    Lunin is een negentienjarig keeperstalent uit Oekraïne dat meerdere Europese clubs achter zich aan had. Hij kiest echter voor Real, waar hij dus de komende zes seizoenen onder contract staat. Duidelijk is niet of Lunin direct aan mag sluiten bij het eerste elftal van de Spanjaarden, of dat hij begint bij het beloftenelftal. Real is nog op zoek naar een keeper die de concurrentie aan moet gaan met Keylor Navas. AS Roma-doelman Alisson wordt genoemd.

    Plaats een reactie

    vrijdag 22 juni 2018 om 20:39
    Wie zijn de andere clubs?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +13190
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:41
    De zoon van Zidane is niet meer in beeld nu pa weg is?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17238
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:49
    Iemand hier ook problemen met inloggen via de app na de laatste update? Klote app...
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:04
    Ik gebruik gewoon de browser versie op mijn mobiel. Die app is inderdaad zwaar klote.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17238
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:08
    Browser zit vol reclame. Klik telkens erop Hehe...

    Ik heb dat inlog probleem pas sinds vanmiddag na de update. Daarvoor geen last.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:12
    Misschien je app verwijderen en herinstalleren? Wat staat er precies wanneer je wilt inloggen of wat gebeurd er?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17238
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:18
    Paar keer gedaan :)...

    Uhh, niets. Ik kan blijven drukken op ‘Log In’ maar tevergeefs. Hij gaat niet verder :)..

    Heb VP al mail gestuurd, heb in 3,5 jaar tijd nooit last gehad met de app.. Komt vast wel goed ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:22
    Ik hoop dat ze antwoord geven op je vraag. Anders reageer je maar op een ander topic en probeer ik je te helpen. :)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17238
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:26
    Thanks ouwe ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:38
    Geen probleem maat. :)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17238
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:12
    Kan weer inloggen! Yeah...
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1930
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:14
    Hun oude VP app was veel beter liep nooit vast ..
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1930
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:13
    Bij mij loopt hij hele tijd ook vast ik gebruik hem zelden nog die VP app..
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17238
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:02
    Ja klote eh. Ik heb hem vanmiddag ge-update zodat je nu meer wk info krijgt. Maja, schiet niet op zo..
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17238
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:12
    Doet het weer gelukkig :)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 21:12]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1930
    maandag 25 juni 2018 om 18:49
    Ik heb advies opgevolgd van je maat boven door hem te her installeren en nou ondervind ik geen problemen.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17238
    maandag 25 juni 2018 om 19:16
    Ja, denk dat ze bij VP het voor mij hebben opgelost.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +512
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:49
    De juiste keuze voor deze jongeling.
    Vind ik leuk
    Mari +5595
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:49
    Zoet misschien?
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +512
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:51
    Is wel goed maar niet goed genoeg jammer genoeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:24
    Waarom geen foto van de keeper erbij? Lijkt me interessanter dan zo een logo te zien

    Ben benieuwd wat ze van plan zijn. Hij heeft nog ook in de europa league gespeeld, zou raar zijn om hem nu op een lager niveau te zetten. Beloftenelftal stelt niks voor, zal voor minder ontwikkeling zorgen
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2437