Geruchten rond Van Rhijn en Malone: Dat zijn allebei prima spelers

Geruchten rond Van Rhijn en Malone: "Dat zijn allebei prima spelers"

Gepubliceerd: zaterdag 23 juni 2018 om 10:15za 23-06-2018 om 10:15

Ricardo van Rhijn en Dion Malone worden in verband gebracht met ADO Den Haag, maar algemeen directeur Mattijs Manders weigert inhoudelijk in te gaan op die geruchten. Wel laat hij weten gecharmeerd te zijn van het duo.

"Dat zijn allebei prima spelers. Ik ga niet in op namen, maar die vraag moet je aan Jeffrey (technisch manager Van As, red.) stellen", zegt Manders tegen Omroep West. "Het kan nog alle kanten op. Of ze interessant zijn voor ons? Malone heeft in z'n laatste jaar bij ADO een prima seizoen gedraaid. Een geweldige speler met veel kracht, een atleet, sterk aan de bal."

Van Rhijn werd het afgelopen seizoen verhuurd aan AZ, waar hij weinig aan spelen toekwam. Hij staat onder contract bij Club Brugge. "Over Van Rhijn kan ik minder zeggen. Hij heeft het in het verleden goed gedaan, maar in het laatste jaar wat minder gespeeld. Nu ga ik me op technisch vlak begeven en dat wil ik helemaal niet. We zoeken een goede rechtsback en wie het wordt, we zullen het zien. Hoe eerder, hoe beter."

Malone zei tegen Omroep West interesse te hebben in een terugkeer bij ADO. Hij mag transfervrij vertrekken bij het Azerbeidzjaanse Qabala. "Ik heb zelf nog geen contact gehad met de clubleiding, maar wel met de trainer (Groenendijk, red.)." 

Plaats een reactie

ThomDH070 +1020
zaterdag 23 juni 2018 om 10:17
Van Rhijn durect halen voor de rechtsback en Malone als 1ste backup op t middenveld!
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 10:23
Is belangrijk dat van Rhijn weer veel minuten gaat spelen. Het zal dan ook fantastisch zijn wanneer ADO hem weet te strikken.
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 10:25
Die Malone en van Rhijn voegen niks toe aan ADO Den Haag als ze hogerop willen.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zaterdag 23 juni 2018 om 10:31
Zijn twee prima spelers die zo mee kunnen in de subtop.
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 10:34
Malone ken ik niet zo goed, maar voor Van Rhijn is ADO wel een beetje erg hoog gegrepen.
Vind ik leuk
ThomDH070 +1020
zaterdag 23 juni 2018 om 10:43
Malone is een prima speler, moet je alleen niet als rechtsback gebruiken wat dat ken ie nie
Vind ik leuk
kwartje50 +1266
zaterdag 23 juni 2018 om 10:27
het wordt nog wat zo met ADO, wie had dat gedacht!
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zaterdag 23 juni 2018 om 10:29
Den Haag is bezig met een twee middenvelders, Malone en een buitenlandse speler die een absolute meerwaarde is voor Den Haag. Van Rijn is in onderhandeling met Den Haag, maar er schijnt ook interesse vanuit het buitenland. Ook een Noorse rechtsback staat op het lijstje. Bij vertrek van
Björn Johnson komt er een nieuwe spits.
Vind ik leuk
ThomDH070 +1020
zaterdag 23 juni 2018 om 10:44
De noorse back zal waarschijnlijk Julian Ryerson zijn, die was eerder al gelinkt aan ado, is jong en multi inzetbaar (daar zoekt van as naar)
Vind ik leuk
Reyhan +410
zaterdag 23 juni 2018 om 11:49
Heb je ook een naam van die buitenlandse middenvelder die een absolute meerwaarde is ? Ben benieuwd.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11985
zaterdag 23 juni 2018 om 10:40
Ze zullen maar op kunst willen spelen😱
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 10:41]
Vind ik leuk
ThomDH070 +1020
zaterdag 23 juni 2018 om 10:44
Nog maar 1 jaartje, dan ligt het er gelukkig uit pfff, echt een opluchting
Vind ik leuk
HanV +5478
zaterdag 23 juni 2018 om 10:47
Niet schieten, Bugsy.
Vind ik leuk
GROBAR66 +1534
zaterdag 23 juni 2018 om 11:07
Van Rhijn wat is er gebeurd met deze gozer ? Aantal jaren geleden zo goed bij Ajax en NL , van der Wiel er uit gespeeld en nu mag hij zijn handjes dichtknijpen als een clubje als DenHaag hem zou willen
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 13:25
Spelers waarvan de belofte niet ingelost wordt zitten juist perfect bij ADO. Eerst hard leren werken om een doel te bereiken. Sierpaarden ook eens leren werken en daarna komt het weer goed
Vind ik leuk
Come on Utreg +29727
zaterdag 23 juni 2018 om 13:50
Van Rhijn naar ADO. Zou een goede deal zijn voor ADO. De loopbaan van van Rhijn gaat wel in een curve naar beneden. Benieuwd of hij het tij kan keren bij ADO.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3728
zaterdag 23 juni 2018 om 22:18
Van rhijn kom lekker naar pec 👍
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws