'Cillessen veegt Engels aanbod van tafel: ambitieniveau ligt hoger'

    'Cillessen veegt Engels aanbod van tafel: ambitieniveau ligt hoger'

    zaterdag 23 juni 2018 om 12:01

    Jasper Cillessen lijkt tot nu toe gewoon bij FC Barcelona te blijven. De enige club die concrete interesse had in de reservekeeper van de Catalanen maakt geen kans op zijn handtekening.

    Dat schrijft de Spaanse krant Sport. Het gaat om een club uit Engeland die niet uitkomt in Europa, waardoor de gehele (sub)top weggestreept kan worden. Het aanbod van de club was voor Cillessen niet goed genoeg om te happen. 

    Sport schrijft dat clubs niet in de rij staan voor Cillessen, die leek te willen blijven bij Barcelona, maar onlangs toch liet doorschemeren open te staan voor een transfer. Clubs als Liverpool, SSC Napoli en Bayern München werden gelinkt aan Cillessen, maar geen van die clubs heeft (concrete) interesse. 

    Het ambitieniveau van Cillessen ligt hoger dan een Engelse club die geen Europees voetbal speelt. Om die reden heeft de Oranje-international het aanbod links laten liggen. Cillessen is blij in Barcelona, maar heeft het grote probleem dat hij geen minuten maakt. De club ziet hem liever niet vertrekken.

    Plaats een reactie

    stratumseind +166003
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:03
    ik snap jaspertje wel , heerlijk man het hele jaar op un benkske zitten/liggen
    Vind ik leuk
    Tim +4606
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:05
    Jasper snapt jou niet, dat je hetzelfde als hij doet maar dan voor veel minder.
    Vind ik leuk
    035 +5565
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:10
    Oeps.....
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:12
    Ach als je op je krent ligt en je kunt je eten en drinken kopen een goede tv, PS4 en laptop wie maakt je dan wat?
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1349
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:16
    Waarschijnlijk over een jaartje of 25 de spiegel. Wanneer je je realiseert dat je hele identiteit bestaat uit PS4 (dan PSXI) spelen en bingewatchen....

    Dan hoeft daar op zich nog niet per se iets mis mee te zijn hoor. Snak er ook wel eens naar ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +166003
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:52
    A : daar weet jij helemaal niets van
    B: een mens heeft niet veel nodig
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13385
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:06
    Lekker halve liters ambar erbij
    Hoppaa
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:27
    "Het ambitieniveau van Cillessen ligt hoger dan een Engelse club die geen Europees voetbal speelt".

    Dus Jasper legt de lat voor zichzelf nog hoger. Mij lijkt dat je dat, zeker als keeper van het formaat Cillissen, juist niet moet willen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 13:04]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:36
    Ik denk dat bedoelt word dat zijn ambitie hoger lig dat een gemiddelde PL ploeg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:39
    Daar ligt de lat toch even hoog als bij Barcelona ;) Voorgeschreven standaardhoogte lijkt mij.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20704
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:39
    Grootheidswaanzin.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 02:50
    ey booertje, hij is toch wel eerste keeper van oranje en Zoetje heeft nog wel meer wedstrijden gespeeld, en ik vind dat hij helemaal gelijk heeft natuurlijk kan hij naar een promovendus gaan maar dan gaat hij meer moeite hebben dan bij Napoli of Liverpool, en hij is gewoon een hele goede keeper
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8949
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:07
    Krijg toch sterk de indruk dat het geld hoger ligt dan de ambitie van smartiesmurf.
    Vind ik leuk
    JustH +15407
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:11
    Plus het feit dat hij en zijn familie dolgelukkig zijn in Barcelona.
    Ook niet geheel onbelangrijk, dat je een leuk leven leid.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3524
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:56
    Plus het feit dat Jasper tot 2021 een leuk salaris van 3 miljoen euro per jaar ontvangt voor 8 wedstrijdjes keepen.
    Dat is 375.000 euro per wedstrijd.
    Dus een dikke 4000 euro per minuut.
    Vind ik leuk
    JustH +15407
    zondag 24 juni 2018 om 00:23
    Zit daar de blessuretijd bij?
    Vind ik leuk
    Counterattack +11313
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:09
    Cillessen zit goed bij Barca. Topsport in leuk land en met lekker klimaat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:03
    (Voor) paalzitten kan je nog als (top)sport beschouwen, maar bankzitten?
    Vind ik leuk
    The Iceman +9078
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:10
    Everton?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:10
    Kom gewoon naar Tottenham! Dan kunnen we eindelijk die grabbelaar Lloris te hand doen.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4971
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:11
    De clubs zitten niet verlegen om jaspertje. Een middenmoter is ook wel zijn niveau. Alles erboven wordt hem net niet. Te weinig persoonlijkheid
    Vind ik leuk
    JustH +15407
    zondag 24 juni 2018 om 00:25
    Mooi Lucien.
    Hij lacht jou echt keihard uit, met al je persoonlijkheid en je niveau.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1547
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:18
    Dus lekker bankie warm houden. Geld boven voetbal.
    Vind ik leuk
    John040 +2346
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:19
    Er is gewoon geen aanbod van europees voetballende clubs voor hem. Ze kennen hem als twijffelaar die geen penalties kan stoppen hahahaha. Nee hij is gewogen en te licht bevonden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:23
    Die Cilissen moet niet gaan denken dat hij lev Jasjin is. Dit was een legendarische keeper die de ouderen onder ons zich nog wel herinneren.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9078
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:26
    Niet live meegemaakt, wel de legende meegekregen. Maar Cillessen doet toch niet arrogant ofzo? Snap dat hij niet zomaar naar een andere club gaat, zeker als die niet Europees speelt dit seizoen. Hij heeft ook duidelijk aangegeven dat hij sowieso niet moeilijk gaat doen bij Barca, hij is er tevreden.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16711
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:42
    Yep
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2964
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:23
    In Engeland speel je anders toch 35+ wedstrijden in de competitie. En twee bekercompetities. Kom je toch al snel op 40 wedstrijdjes. Tegen een stuk of 8 bij Barcelona.
    Vind ik leuk
    John040 +2346
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:27
    Hij is gewoon niet goed genoeg de grootmond haha kaarten op tafel gelegt en niemand wil hem klaar
    Vind ik leuk
    JustH +15407
    zondag 24 juni 2018 om 00:27
    Grootmond van het lachen! En vooral om jou
    Vind ik leuk
    John040 +2346
    zondag 24 juni 2018 om 07:56
    Kleine kinderen lachen om alles. Vooral in de Arena na 4 jaar niks, nu jaar 5 lachen he.....
    Vind ik leuk
    JustH +15407
    zondag 24 juni 2018 om 09:40
    Ging toch om Gillissen?
    Die discussie die jij wil heb je al verloren voor je begint!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:33
    Anders ga je toch naar AS Roma, kun je naast Kluivert op de bank zitten
    Vind ik leuk
    reggie +1640
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:34
    Alleen die uitstraling al ;-))
    Vind ik leuk
    John040 +2346
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:39
    jaaaaaaaa gelukkig 1 club heeft zich gemeld voor Cillessen........Dordrecht
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:37
    Terug komen naar Ajax is ook een optie. :)
    Vind ik leuk
    Vato75 +2279
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:41
    Verassend
    Vind ik leuk
    Cookee +10641
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:11
    Als wisselspeler zonder minuten in de benen zou ik niet te hoog inzetten, hij moet blij zijn als een club hem wil hebben toch?
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:39
    Ambitie?
    Zijn ambitie is om 90% van de wedstrijden op de bank te zitten en zijn zakken te vullen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 14:41]
    Vind ik leuk
    JustH +15407
    zondag 24 juni 2018 om 00:29
    En om gelukkig te zijn in Barcelona.
    Dat is ook wel wat waard.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Cillessen veegt Engels aanbod van tafel: ambitieniveau ligt hoger'