Kluivert flirtte in Ajax-tijd al met AS Roma: 'Waarom kan dat niet?'

    Kluivert flirtte in Ajax-tijd al met AS Roma: 'Waarom kan dat niet?'

    zaterdag 23 juni 2018 om 12:35

    Nog voor de overstap officieel was flirtte Justin Kluivert al opzichtig met AS Roma en enkele supporters. De vertrokken Ajacied ziet het probleem niet.

    Kluivert likete foto's van Roma op Instagram toen hij nog Ajacied was en reageerde zelfs op Roma-fans. "Ik vond die foto's leuk dus ik likete ze", vertelt Kluivert op de clubsite van Roma. "Ik hou van Roma, dus waarom kan ik die foto's dan niet liken? Dat was mijn idee daarachter. Iedere keer als je zoiets doet gaan mensen daar iets achter zoeken, maar dat maakt niet uit."

    "Vorig jaar was ik nog een jonge speler. Nu zie ik hoe voetbal op het hoogste niveau werkt. Ik houd ervan. Nu wil ik nóg hoger omdat ik voel dat ik dat aankan. Ik moet dat doen en een club als Roma is een grote kans voor me. Daarom heb ik hier voor gekozen."

    "Ik denk dat deze club geweldig is voor mijn ontwikkeling als jonge speler, om in de top te spelen. Ik denk dat ze van mij een grotere, sterkere speler kunnen maken en dat ik mooie dingen kan laten zien."

    Plaats een reactie

    ajaxfan30 +732
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:36
    Besteed aub geen aandacht aan dit vies stuk vreten
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3456
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:40
    Och, over 4 maanden liket hij foto’s van de trendhopper bankencollectie 2018-2019
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17509
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:47
    Nee precies, fan.

    Uit dit interview blijkt overigens duidelijk, dat Justin nog een kind is.😉

    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16678
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:57
    Ik krijg spontaan zin om dingen stuk te slaan als ik die domme interviews lees van hem.

    Ik luister liever naar een vogelliefhebber zonder tong die uitlegt hoe een spreeuw zijn nest bouwt dan naar dit
    Vind ik leuk
    Ginovanni +17509
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:04
    Precies dat Fritz.

    Ik was geduldig en heb Justin nog (te) lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar nu ben ik er idd helemaal klaar mee!

    Wat een kinderlijk geleuter allemaal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:35
    Kinderlijk is teveel eer, volgens mij is hij net zo dom als een plank. Anders kan ik het niet verklaren. Zijn interviews waren ook altijd tenenkrommend.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:54
    Heeft hij het logo van Roma al gekust? kwijl.
    Vind ik leuk
    Sanders +3289
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:20
    hoewel mijn eerste reactie ook net als jullie is mogen we eigenlijk niets zeggen, want wij zelf zijn steeds diegene die op deze topics blijven klikken. Iedereen roept "geen aandacht aan besteden" maar vervolgens blijven we hier terug komen. Zolang mensen er naar kijken blijft de media dit soort bende naar ons toe sturen. Ik ben hier zelf overgens ook schuldig van..
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:54
    Moe van dit onderwerp
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:23
    Laat die gast we hebben 17,25 mil
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:32
    Nee ze moeten aan jou tijd besteden 🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +732
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:41
    Ik ben ook niet in de pers
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:34
    Wees maar blij dat hij weg is.
    Vind ik leuk
    TvdM +655
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:37
    Ik heb net een paar posts van Barcelona geliked, het zal niet lang meer duren voordat mijn transfer bekend wordt gemaakt.
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3456
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:39
    Leuk man, maar ik wist niet dat ze daar ook een korfbalteam hebben.
    Vind ik leuk
    TvdM +655
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:44
    Niks mis mee toch? Heerlijk gemengd douchen met de mooie Spaanse dames.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 12:45]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:57
    *Catalaanse anders willen ze je niet meer...
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:39
    Ik ben Kluivertmoe.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1180
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:41
    We moeten er eigenlijk gewoon niet meer op clicken maar blijkbaar blijven we het nog doen;)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:14
    Dat is het enige juiste.....ik daag iedereen uit niet meer op Kluivert te clicken dan zijn we er zo vanaf
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2903
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:35
    Ik ga stoppen vanaf nu.
    Iedere speler heeft het recht om zich te ontwikkelen maar de manier waarop kluivert gedaan heeft is gewoon niet netjes.
    Opgeruimd staat netjes, ik klik vanaf nu echt niet meer op zijn naam!!!
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1180
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:46
    Ik doe mee!
    Niet voor altijd maar komende weken zeker!
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2903
    zondag 24 juni 2018 om 13:01
    Bedank he, ik klikte op jou reactie beland ik weer in zijn topic haha.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1180
    zondag 24 juni 2018 om 13:26
    Nou nu ik ook door jou hahaha maar ik click niet meer op de nieuwe topics over hem;)
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +5971
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:39
    ik weet nu hoe het allemaal werkt, die overschat zich zelf dus verschrikkelikj

    zal alvast voor VP een kop maken voor juni 2028

    KLUIVERT, BEN TE VROEG VERTROKKEN
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:41
    Ik hoop dat die het niet haalt en dat die bij sparta speelt over 2 jaar 😅
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2215
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:44
    Laten we hopen dat ze hem dan kunnen gebruiken. Misschien speelt Van Duinen daar dan wel. Dan heb je Kluivert niet nodig...
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:34
    Ja dat hoop je omdat je waarschijnlijk zelf een mislukkeling bent hahaha begrijp je wel hoor🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    El Cazador +4748
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:42
    Begin steeds meer te geloven dat niet alle draadjes in zijn hoofd door Papa Patrick goed zijn afgewerkt!!!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:15
    Zwak zaad idd, en dan een blonde barbie en kinderen maken is geen goed idee......Hij heeft ook al dwerg groei
    Vind ik leuk
    Romario9 +9717
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:47
    Papa zelf heeft volgens mij ook het iq van een pedaalemmer, dus wat verwacht je...
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:43
    'Nu zie ik hoe voetbal op het hoogste niveau werkt'

    Fout, jij ziet hoe een makelaar een speler die nog niets heeft laten zien bij een grote club
    aan de man kan brengen.
    Vind ik leuk
    Zultkop +3206
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:43
    Wat een nietszeggende teksten zeg.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 12:44]
    Vind ik leuk
    035 +3631
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:51
    Hier op VP? :-)
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5671
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:44
    Gun hem lekker z'n transfer.
    Alleen omdat hij niet heeft bijgetekend word hij afgezeken.
    Aparte instelling hebben sommige toch.... hele warme aparte instelling.........
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:53
    zet dat warme er nog maar effe bij....
    Kluivert loopt al te raskallen en zichzelf te 'promoten' toen hij er nog geen 3 wedstrijden
    op had zitten bij Ajax, grote bek en weinig presteren.
    Jullie hebben het altijd over het arrogante Ajax, maar wordt een speler door zijn eigen supporters terecht gewezen, dan is het ook niet goed.
    Aparte instelling heb jij, maar jij had liever gezien dat Kluivertje bleef, om hem een heel seizoen af te kraken.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7459
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:16
    Je bent duidelijk geen supporter van de top3, want deze zeiken te vroeg vertrokken spelers uit eigen jeugd altijd af
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12862
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:46
    Lekker PSV op social media volgen dus, vanaf oktober.
    Vind ik leuk
    Madrileen +297
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:46
    Gek dat iedereen hem loopt te haten, omdat die een stap hoger zet voor een betere salaris!! Jullie zouden allemaal hetzelfde doen als je een flikkerbaas kon verlaten voor een betere gun het hem gewoon hopelijk maakt hij het daar, zodat jullie Aj@xflikkers stil zijn.
    Vind ik leuk
    Ajax✌ +142
    maandag 25 juni 2018 om 05:35
    Nou nou nou, zonder eten naar bed jij
    Vind ik leuk
    Eendracht +12880
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:54
    Ik kan me een gevalletje Bazoer herinneren.
    Het gros van de reacties van Ajacieden destijds:
    "Je kunt ook gewoon blij zijn voor zo'n speler"
    "Waarom gun je hem de overstap niet gewoon"
    "Wat zijn jullie calimero's, die jongen maakt gewoon een transfer"
    "Fijne supporters, hij gaat weg en ineens haten jullie hem".....

    Kan iemand mij het verschil met de situatie van Kluivert uitleggen???
    Ben ik echt heel benieuwd naar...
    Zeker ook om te weten wat de supporters nu van zichzelf vinden...
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:14
    Precies dat dus.
    Vind ik leuk
    RedNas +2948
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:21
    Je hebt de schijn tegen maar ik ga er toch maar vanuit dat je wel snapt dat niet alle Ajacieden hetzelfde denken..
    Ikzelf vond de transfer van Bazoer onverstandig voor hem zelf, maar hij was sowieso al een passant. Hij kwam gratis aanwaaien en met dat soort spelers weet je dat hij verder gaat als er een betere aanbieding komt. Bovendien was het snel en makkelijk verdienen voor Ajax en stond er op dat moment een heel contingent aan talentvolle middenvelders klaar in O19.
    Bij Kluivert acht ik de kans op succes groter, zijn kwaliteiten zijn veel zeldzamer. Ik vind het jammer, maar ik gun het hem zeker. 'Supporters' die Kluivert ineens haten zijn voor mij geen echte Ajacieden, dat lijkt me duidelijk. Je kan teleurgesteld zijn, maar dit soort 'jongens van de club' wens ik altijd het beste toe. Het is bovendien een enorm aardige gozer, misschien nog een beetje naïef maar hij is dan ook nog een tiener. Verder is Kluivert gewoon al vroegtijdig duidelijk geweest en heeft hij geen achterbakse spelletjes gespeeld. Jammer, maar veel succes in Rome.
    Vind ik leuk
    Eendracht +12880
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:00
    Niet elke Ajacied idd...
    Net zoals destijds niet elke PSV-er...

    Je reactie ben ik het volledig mee eens. Jammer voor jullie van Kluivert, zit voldoende potentieel in. Maar leven gaat door, Ajax gaat door.. that's it..

    Vind dat afbranden nu van Kluivert gewoon niet correct. Hij maakt een keuze, net zoals anderen een keuze maken juist NAAR Ajax toe te gaan.
    Je hoeft het niet eens te zijn met de keuze, maar heb er gewoon respect voor (en dat mis ik bij vele reacties)..
    Vind ik leuk
    HupHolland +1006
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:57
    Ik zie dat toch heel anders.

    Altijd maar dat Ajax logo kussen. Er lag een leuk contract voor hem klaar bij Ajax. Daarnaast heeft Kluivert alles aan Ajax te danken. Als het moment der waarheid aanbreekt en Ajax alles eraan doet om aansluiting met Europa te behouden, dan steekt Kluivert een mes in hun rug. Vervolgens zeggen dat je blij bent dat Ajax (door tussenkomst van Raiola, red.) slechts 17 miljoen voor je vangt en een club als AS Roma al aanbidden terwijl je nog onder contract staat bij Ajax.

    Dit is geen 'jongen van de club'. Sterker nog, hij heeft helemaal geen clubliefde.

    De keuze is niet verstandig denk ik. Hij had dit jaar naam kunnen maken bij Ajax en zich waar kunnen maken bij het Nederlandse elftal tegen Frankrijk en duitsland bijvoorbeeld. Ik verwacht dat hij bij Roma veel minder speel minuten krijgt en daardoor de kans op een uitnodiging voor het Nederlandse elftal veel kleiner is.geworden.

    Het is een groot talent, maar ik denk dat hij de stap te vroeg maakt en ondankbaar naar Ajax toe is. Ik denk dat het voor hem uiteindelijk zowel sportief als finacieel nadelig zal uitvallen.

    Maargoed, we zullen zien.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1255
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:57
    Hahaha Wat een hoogmoed . Wedstrijd of 5 en dan naar het bankie en na 1 seizoen richting Swasea ofzo.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:58
    'Ik was vorig jaar nog een jonge speler' donder toch op. Alsof je in een jaar het niveau van een topspeler heb gehaald. Mag hopen dat ze je meteen de kreukels trappen. Met je groot praat..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 12:59]
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1492
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:59
    'Ik hou van Roma'.

    Dat gaat toch wel snel met de liefde bij Kluivertje...
    Vind ik leuk
    Romario9 +9717
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:49
    Is geen liefde, maar lust. Knaapje heeft Eurotekens in z’n ogen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:37
    Niks mis met lust.
    Liefde kan straks ook nog.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2045
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:59
    mensen maken zich zo druk over zijn keus en bij veel ajax fans is hij van held naar nul gezakt maar hij heeft gewoon gelijk bij een ajax waar dit bestuur en deze zwake trainer en staf zit word hij echt niet beter ik verwacht dat er meer komen omdat ze door hebben dat ze met ten hag niet beter worden of wat leren en het belangrijkste het is maar werk dus zorgen dat je goed verdient
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:00
    “Ik hou van roma” hahah dat gaat snel. Zal ook wel het logo van as roma kussen bij zijn eerste goal
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:00
    'Ik was vorig jaar nog een jonge speler' donder toch op. Alsof je in een jaar het niveau van een topspeler heb gehaald. Mag hopen dat ze je meteen de kreukels trappen. Met je groot praat..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 13:01]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:02
    " Vorig jaar was ik nog een jonge speler "

    Aldus ouwe lul Kluivert, Kluivert is "al" immers 19 jaar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:39
    Kluivert moet wel ouder zijn dan 19 jaar.
    Ajax verkoopt geen tieners.
    Vind ik leuk
    zwollie +6572
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:09
    Met het iq van een kind van 6 jaar
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1142
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:03
    “Ik houd van Roma.” Kostelijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:17
    Kluivert zal altijd vreemdgaan, erfelijk belast.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +419
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:58
    kunne we stoppen om over deze kneus te praten plz
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +416
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:58
    Rome is een mooiere stad
    Vind ik leuk
    renemar +467
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:32
    "Ik hou van Roma". Zum kotsen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:40
    Heerlijk manneke die Kluivert.
    Die komt er wel.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23663
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:34
    Ik hou van roma.

    Leugenaar. 😂
    Vind ik leuk
    kees ee +479
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:59
    . . laatste stuip-trekkingen van het kluivert nieuws ?? (hoop ik)
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:38
    Als je veel meer kan verdienen dan ga je ook
    Vind ik leuk
    G.Kopf +652
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:13
    ‘Vorig jaat was ik nog een jonge speler’
    Inmiddels is het 1 van de ervaren rotten in het voetbal, de vervanger van Totti. Snap niet dat ze hem geen speler/coach hebben gemaakt deze held.
    Vind ik leuk
    Jatoch +35
    zondag 24 juni 2018 om 13:23
    Lekker boeiend nieuws 👎🏼
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 13:24]
    Vind ik leuk
    woensdag 27 juni 2018 om 02:24
    De eigengereidheid en de enorme zelfoverschatting neemt nog meer toe. Het begint lachwekkende vormen aan te nemen of is er een steekje los bij Justin?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kluivert flirtte in Ajax-tijd al met AS Roma: 'Waarom kan dat niet?'