Kluivert flirtte in Ajax-tijd al met AS Roma: 'Waarom kan dat niet?'

Kluivert flirtte in Ajax-tijd al met AS Roma: 'Waarom kan dat niet?'

Gepubliceerd: zaterdag 23 juni 2018 om 12:35za 23-06-2018 om 12:35

Nog voor de overstap officieel was flirtte Justin Kluivert al opzichtig met AS Roma en enkele supporters. De vertrokken Ajacied ziet het probleem niet.

Kluivert likete foto's van Roma op Instagram toen hij nog Ajacied was en reageerde zelfs op Roma-fans. "Ik vond die foto's leuk dus ik likete ze", vertelt Kluivert op de clubsite van Roma. "Ik hou van Roma, dus waarom kan ik die foto's dan niet liken? Dat was mijn idee daarachter. Iedere keer als je zoiets doet gaan mensen daar iets achter zoeken, maar dat maakt niet uit."

"Vorig jaar was ik nog een jonge speler. Nu zie ik hoe voetbal op het hoogste niveau werkt. Ik houd ervan. Nu wil ik nóg hoger omdat ik voel dat ik dat aankan. Ik moet dat doen en een club als Roma is een grote kans voor me. Daarom heb ik hier voor gekozen."

"Ik denk dat deze club geweldig is voor mijn ontwikkeling als jonge speler, om in de top te spelen. Ik denk dat ze van mij een grotere, sterkere speler kunnen maken en dat ik mooie dingen kan laten zien."

Plaats een reactie

TvdM +648
zaterdag 23 juni 2018 om 12:37
Ik heb net een paar posts van Barcelona geliked, het zal niet lang meer duren voordat mijn transfer bekend wordt gemaakt.
Vind ik leuk
FC Treurwilg +7130
zaterdag 23 juni 2018 om 12:39
Leuk man, maar ik wist niet dat ze daar ook een korfbalteam hebben.
Vind ik leuk
TvdM +648
zaterdag 23 juni 2018 om 12:44
Niks mis mee toch? Heerlijk gemengd douchen met de mooie Spaanse dames.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 12:45]
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 12:57
*Catalaanse anders willen ze je niet meer...
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 12:39
Ik ben Kluivertmoe.
Vind ik leuk
Diesel1977 +1521
zaterdag 23 juni 2018 om 12:41
We moeten er eigenlijk gewoon niet meer op clicken maar blijkbaar blijven we het nog doen;)
Vind ik leuk
DeanJayden +11160
zaterdag 23 juni 2018 om 13:14
Dat is het enige juiste.....ik daag iedereen uit niet meer op Kluivert te clicken dan zijn we er zo vanaf
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3251
zaterdag 23 juni 2018 om 13:35
Ik ga stoppen vanaf nu.
Iedere speler heeft het recht om zich te ontwikkelen maar de manier waarop kluivert gedaan heeft is gewoon niet netjes.
Opgeruimd staat netjes, ik klik vanaf nu echt niet meer op zijn naam!!!
Vind ik leuk
Diesel1977 +1521
zaterdag 23 juni 2018 om 13:46
Ik doe mee!
Niet voor altijd maar komende weken zeker!
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3251
zondag 24 juni 2018 om 13:01
Bedank he, ik klikte op jou reactie beland ik weer in zijn topic haha.
Vind ik leuk
Diesel1977 +1521
zondag 24 juni 2018 om 13:26
Nou nu ik ook door jou hahaha maar ik click niet meer op de nieuwe topics over hem;)
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6101
zaterdag 23 juni 2018 om 12:39
ik weet nu hoe het allemaal werkt, die overschat zich zelf dus verschrikkelikj

zal alvast voor VP een kop maken voor juni 2028

KLUIVERT, BEN TE VROEG VERTROKKEN
Vind ik leuk
Manutd... +31
zaterdag 23 juni 2018 om 12:41
Ik hoop dat die het niet haalt en dat die bij sparta speelt over 2 jaar 😅
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
zaterdag 23 juni 2018 om 12:44
Laten we hopen dat ze hem dan kunnen gebruiken. Misschien speelt Van Duinen daar dan wel. Dan heb je Kluivert niet nodig...
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 17:34
Ja dat hoop je omdat je waarschijnlijk zelf een mislukkeling bent hahaha begrijp je wel hoor🤣🤣🤣
Vind ik leuk
El Cazador +8602
zaterdag 23 juni 2018 om 12:42
Begin steeds meer te geloven dat niet alle draadjes in zijn hoofd door Papa Patrick goed zijn afgewerkt!!!
Vind ik leuk
DeanJayden +11160
zaterdag 23 juni 2018 om 13:15
Zwak zaad idd, en dan een blonde barbie en kinderen maken is geen goed idee......Hij heeft ook al dwerg groei
Vind ik leuk
Romario9 +13173
zaterdag 23 juni 2018 om 13:47
Papa zelf heeft volgens mij ook het iq van een pedaalemmer, dus wat verwacht je...
Vind ik leuk
Zultkop +6367
zaterdag 23 juni 2018 om 12:43
Wat een nietszeggende teksten zeg.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 12:44]
Vind ik leuk
035 +7184
zaterdag 23 juni 2018 om 12:51
Hier op VP? :-)
Vind ik leuk
Kopstootje +9537
zaterdag 23 juni 2018 om 12:44
Gun hem lekker z'n transfer.
Alleen omdat hij niet heeft bijgetekend word hij afgezeken.
Aparte instelling hebben sommige toch.... hele warme aparte instelling.........
Vind ik leuk
DeanJayden +11160
zaterdag 23 juni 2018 om 13:16
Je bent duidelijk geen supporter van de top3, want deze zeiken te vroeg vertrokken spelers uit eigen jeugd altijd af
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
zaterdag 23 juni 2018 om 12:46
Lekker PSV op social media volgen dus, vanaf oktober.
Vind ik leuk
Madrileen +431
zaterdag 23 juni 2018 om 12:46
Gek dat iedereen hem loopt te haten, omdat die een stap hoger zet voor een betere salaris!! Jullie zouden allemaal hetzelfde doen als je een flikkerbaas kon verlaten voor een betere gun het hem gewoon hopelijk maakt hij het daar, zodat jullie Aj@xflikkers stil zijn.
Vind ik leuk
Ajax✌ +397
maandag 25 juni 2018 om 05:35
Nou nou nou, zonder eten naar bed jij
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 12:58
'Ik was vorig jaar nog een jonge speler' donder toch op. Alsof je in een jaar het niveau van een topspeler heb gehaald. Mag hopen dat ze je meteen de kreukels trappen. Met je groot praat..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 12:59]
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5164
zaterdag 23 juni 2018 om 12:59
'Ik hou van Roma'.

Dat gaat toch wel snel met de liefde bij Kluivertje...
Vind ik leuk
Romario9 +13173
zaterdag 23 juni 2018 om 13:49
Is geen liefde, maar lust. Knaapje heeft Eurotekens in z’n ogen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 14:37
Niks mis met lust.
Liefde kan straks ook nog.
Vind ik leuk
ajax1973 +2380
zaterdag 23 juni 2018 om 12:59
mensen maken zich zo druk over zijn keus en bij veel ajax fans is hij van held naar nul gezakt maar hij heeft gewoon gelijk bij een ajax waar dit bestuur en deze zwake trainer en staf zit word hij echt niet beter ik verwacht dat er meer komen omdat ze door hebben dat ze met ten hag niet beter worden of wat leren en het belangrijkste het is maar werk dus zorgen dat je goed verdient
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 13:00
“Ik hou van roma” hahah dat gaat snel. Zal ook wel het logo van as roma kussen bij zijn eerste goal
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 13:00
'Ik was vorig jaar nog een jonge speler' donder toch op. Alsof je in een jaar het niveau van een topspeler heb gehaald. Mag hopen dat ze je meteen de kreukels trappen. Met je groot praat..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 13:01]
Vind ik leuk
MiloZandt +2009
zaterdag 23 juni 2018 om 13:03
“Ik houd van Roma.” Kostelijk.
Vind ik leuk
Counterattack +11373
zaterdag 23 juni 2018 om 13:17
Kluivert zal altijd vreemdgaan, erfelijk belast.
Vind ik leuk
dijkie87 +1315
zaterdag 23 juni 2018 om 13:58
kunne we stoppen om over deze kneus te praten plz
Vind ik leuk
nulzeven2 +585
zaterdag 23 juni 2018 om 13:58
Rome is een mooiere stad
Vind ik leuk
renemar +724
zaterdag 23 juni 2018 om 14:32
"Ik hou van Roma". Zum kotsen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 14:40
Heerlijk manneke die Kluivert.
Die komt er wel.
Vind ik leuk
Smithsonian +41127
zaterdag 23 juni 2018 om 15:34
Ik hou van roma.

Leugenaar. 😂
Vind ik leuk
kees ee +774
zaterdag 23 juni 2018 om 15:59
. . laatste stuip-trekkingen van het kluivert nieuws ?? (hoop ik)
Vind ik leuk
Chimi Pipo +115
zaterdag 23 juni 2018 om 17:38
Als je veel meer kan verdienen dan ga je ook
Vind ik leuk
G.Kopf +4350
zaterdag 23 juni 2018 om 18:13
‘Vorig jaat was ik nog een jonge speler’
Inmiddels is het 1 van de ervaren rotten in het voetbal, de vervanger van Totti. Snap niet dat ze hem geen speler/coach hebben gemaakt deze held.
Vind ik leuk
Soemitra +55
zondag 24 juni 2018 om 13:23
Lekker boeiend nieuws 👎🏼
[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 13:24]
Vind ik leuk
woensdag 27 juni 2018 om 02:24
De eigengereidheid en de enorme zelfoverschatting neemt nog meer toe. Het begint lachwekkende vormen aan te nemen of is er een steekje los bij Justin?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws