Lyrische Ten Hag hoopt op spectaculaire transfer: Hij kan Ajax bij de hand nemen

    Lyrische Ten Hag hoopt op spectaculaire transfer: "Hij kan Ajax bij de hand nemen"

    zaterdag 23 juni 2018 om 17:05

    Erik ten Hag is lyrisch over Ajax-doelwit Dusan Tadic. Ten Hag hoopt vurig dat de Serviër deze zomer Southampton verruilt voor Ajax, maar is voorzichtig in zijn bewoordingen tot de transfer helemaal rond is. 

    Tadic, die volgens eerdere berichtgeving hard opweg is naar Ajax, kwam vrijdagavond met Servië in actie tegen Zwitserland. De Zwitsers wonnen met 2-1, maar Tadic maakte indruk. "Uiteraard heb ik Tadic gisteravond zien spelen en daar heb ik van genoten", zegt Ten Hag tegen FOX Sports

    "Het is geen geheim dat we interesse in hem hebben, maar ik heb ook geleerd dat we eerst handtekeningen moeten hebben voordat het definitief is. Maar hij laat duidelijk zien waarom hij een meer dan geschikte spelers is voor Ajax. Hij kan Ajax bij de hand nemen", aldus de positief gestemde Ten Hag.

    De Telegraaf meldde donderdag dat de Amsterdammers een akkoord hebben bereikt over de transfer van Tadic, die maar liefst 17,1 miljoen euro moet kosten. Ten Hag is voorzichtig. "Ajax meldt het via de officiële kanalen als het rond is, maar zolang de handtekening niet gezet is zal dat niet gebeuren.

    Poll

    Gaat Tadic Ajax kampioen maken?

    (20240 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +18137
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:08
    Dan had je Labyad dus helemaal niet nodig..
    Vind ik leuk
    Thilo +2817
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:09
    Twee totaal verschillende spelers
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:12
    Geruchten doen vermoede dat Overmars nog steeds op Eto'o zit te wachten. Als dit waar is, dan heb je Labyad niet meer nodig.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 17:13]
    Vind ik leuk
    Schaar +1378
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:18
    Het gerucht gaat ook dat Ten Hag nog altijd wacht op de aankoop van zijn puntmuts en kruiwagentje, zodat hij eindelijk als boertje van buiten in de tuin van Overmars kan gaan staan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:26
    Kan die meteen Jan van Halst meeneme en Bosz. Lijken allemaal op tuinkabouters.
    Kunne ze de 3 musketiers spelen in de achtertuin van Sylvana. En als ze zoet zijn kunne ze de 7 dwergen naspelen met 4 andere.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 17:29]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27226
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:51
    Iets te lang in de zon gezeten?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:20
    Moet er wel een zon zijn.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27226
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:33
    Goed punt. Ik vind het wel een merkwaardig verhaal :p
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:53
    Hoe verzin je het haha
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11944
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:36
    Labyad kan op de plek van Kluivertje spelen
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:41
    Dat kan hij dus absoluut niet speelde bij vitesse ook linksvoor was een enorm drama.
    Denk dat je alleen wat aan hem hebt als nr 10 en zelfs dan betwijfel ik of hij bij ajax mee kan komen maar laat me graag verassen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11944
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:44
    We will see
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 17:44]
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2521
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:08
    Komt goed!
    Vind ik leuk
    pico323 +5338
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:08
    Ajax word op zeker kampioen. 1000% zeker.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:09
    Lotonummers van volgende week?
    Vind ik leuk
    chicken +10860
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:10
    Gebaseerd op wat?
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6108
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:11
    niet een beetje overdreven die 1000%

    dat is wel erg veel. gok zelf of 999%
    Vind ik leuk
    Gizmo +3868
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:36
    Ik ga dan maar ertussen in zitten !
    Vind ik leuk
    Dezeun +4300
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:22
    Ja want dusan tadic heeft al ooit iets gewonnen in zijn carrière.
    Beste speler van groningen.
    Enigste prijs
    Vind ik leuk
    The Iceman +7780
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:24
    Zo enig is die prijs niet.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27226
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:53
    Heel raar dat je niks wint bij Groningen, Twente en Southampton
    Vind ik leuk
    Dezeun +4300
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:08
    Zegt ook iets over het niveau van deze speler
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27226
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:23
    Nee. Als hij vsn twente naar anderlecht of ajax was gegaan was hij wel kampioen geworden. Was hij dan beter geweest?
    Vind ik leuk
    Dezeun +4300
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:24
    Ajax is de laatste jaren geen kampioen geworden
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27226
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:35
    Goed man. Snap je het punt wel?
    Vind ik leuk
    stratumseind +155394
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:21
    voor percentages moeten we bij jetrooke zijn
    Vind ik leuk
    Soemitra +58
    zondag 24 juni 2018 om 13:21
    Gaat dit weer over dat kut Ajax
    Vind ik leuk
    Foebele +54000
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:11
    We worden Wereld Kampioen, we worden Wereld Kampioen!!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7842
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:18
    Zie je het nog zitten?
    Vind ik leuk
    Foebele +54000
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:56
    Haha, ja met dat saaie WK en de vele bout potjes ga je je maar weer op je club richten, maar ik denk dat ik de twee een beetje met elkaar aan het verwarren ben.... ;-)
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7842
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:17
    Oranje stelt geen ene reet voor....maar als ik Korea/KSA/Iran Ijsland etc etc bezig zie. Manmanman wat slecht. Dan hadden we daar ook niet misstaan.

    Het ziet ernaar uit dat de ere weer helemaal leeggeroofd wordt.
    Vind ik leuk
    Foebele +54000
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:22
    Ik denk dat het wel mee gaat vallen om eerlijk te zijn, er doen er niet zoveel mee die in de eredivisie spelen.

    Er moet juist kwaliteit bij, PSV, Feyenoord en Ajax moeten wat goede aankopen doen.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7842
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:34
    Vergeet niet dat jet allemaal al uiterst broos is. Zowel Ajax als PSV verliezen (ws) bepalende spelers of spelers die nog bepalend moeten worden.
    Zyech De Ligt Onana Kluivert Dolberg. Van Ginkel Lozano Zoet Bergwijn Perrero. Bij ons de trainer nog eens.
    Eigenlijk moet je dit kunnen houden en aanvullen met kwaliteit. En dan nog kun je in Europa niet of nauwelijks meedoen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54000
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:56
    Ik zie bij Ajax alleen Kluivert en Ziyech vertrekken, de rest zie ik wel blijven, zeker als Ajax de daadkracht toont om nu snel goede versterkingen te halen, dat geeft die gasten alleen maar een beter gevoel.

    De Jong kwakkelt nog met zijn blessure, dus die zie ik sowieso niet vertrekken, de Ligt is denk ik ook wel slim genoeg voor nog minimaal 1 jaar Ajax.

    Voor Dolberg is er momenteel geen interesse, moet eerst maar weer eens een basisplek en goed spel bij Ajax laten zien, de bekritiseerde Jorgensen speelt op het WK, dat zegt ook wat.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7842
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:58
    Ze zullen niet allemaal vertrekken nee. Maar er gaat elke keer een behoorlijke schijf af van iets wat al niet meer mee kan Europees gezien. 10 doelpunten en Dolberg is in de winterstop alsnog weg.
    Komt altijd wel weer goed. Maar op dinsdag en woensdagavond kun je gewoon andere dingen blijven plannen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27226
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:25
    Zo optimistisch ken ik je helemaal niet :p
    Vind ik leuk
    Foebele +54000
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:57
    Komt omdat het beleid ook geen reden gaf tot optimisme. Inmiddels zijn ze wat beter bezig met wat meer oudere spelers. Eerst al Tagliafico en Labyad en het zou mooi zijn als daar Tadic en Magallan bij komen en misschien nog wel een goede speler.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27226
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:02
    Ja, zowel bij het beleid als bij jou is nu een tijdje een verandering zichtbaar :p
    Ik vind het leuk om te zien en ook fijn voor je dat het eindelijk meer gaat zoals je het wil zien. Het is je gegund.
    Vind ik leuk
    Foebele +54000
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:07
    Het is ons allemaal gegund, we verdienen wel weer succes na 4 jaar niks, die EL finale is slechts een doekje op een open wond.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27226
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:12
    Oh ja begrijp me niet verkeerd. Ik vind het ook fijn voor mezelf en anderen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het lekker is als je al jaren iets roept en het gebeurt eindelijk. Dus vandaar.
    Vind ik leuk
    Foebele +54000
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:23
    We zijn er nog niet, maar we zitten in ieder geval op een betere weg dan de jaren hiervoor. Uiteindelijk weten we pas 1 september hoe goed ze het hebben gedaan.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27226
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:35
    Helemaal mee eens.
    Ik vind trouwens dat we wel wat kunnen leren van de houding van Boca. Nou gaan zij wel heel ver, maar het idee vind ik goed.
    Vind ik leuk
    orion73 +1356
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:17
    Aardige speler maar zo goed is hij nou ook weer niet.
    Vind ik leuk
    Bals +395
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:27
    Huntelaar kan echt niet meer.....
    Vind ik leuk
    The Iceman +7780
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:30
    Blijft wel een killer voor in de laatste 20 minuten, zeker als hij de voorzetten van Tadic krijgt.
    Vind ik leuk
    Bullet +3008
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:30
    17,1 miljoen, toch prachtig dat ajax in de situatie zit dat ze dit moeiteloos neerleggen. Het heeft mss wat titels gekost, maar op lange termijn is ajax er beter mee af.
    Vind ik leuk
    Muscles +712
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:31
    Hard nodig en snel graag want voorrondes Europese toernooien starten snel
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29565
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:31
    Dusan komt voor ajax erik niet voor jou.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:37
    Heeft hij al getekend dan.....kan dat namelijk nergens terugvinden.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2084
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:36
    Maar wacht ff, de telegraaf stelde een aantal dagen geleden dat het rond was, blijkt dus niet zo te zijn.
    Vind ik leuk
    Bassie666 +385
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:42
    laten we hopen dat ie niet komt dan :P :P
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:45
    Tadic en Magellan komen beide 100 procent zeker NIET!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27226
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:54
    Want?
    Vind ik leuk
    Jozef +36124
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:58
    Je komt nogal overtuigd over.

    Verklaar je nader...
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:35
    We horen er al bijna niks meer over, meestal is dat bij ajax niet echt een goed teken en denken we nou echt dat er geen club uit een betere competitie gaat komen voor Tadic? Hoe naïef kan men zijn?
    Vind ik leuk
    Jozef +36124
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:37
    Oké. Zou kunnen.

    Persoonlijk geloof ik ook pas iets als het rond is. Er zal vast een hoop meer spelen en we zien het verder wel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:42
    Zoals je zegt, pas als de handtekening is gezet en als daar een foto van is gemaakt, kan ik het geloven. Geen seconde eerder!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31391
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:53
    Ik ben het met je eens dat het zeer naïef is om een inkomende transfer van Tadic te verwachten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:06
    Hij komt ook niet. Dit zijn allemaal zoethoudertjes. In het verleden is dat ook heel vaak gebeurt. Eto'o is zo een voorbeeld, maar daarna ook weer meerdere. En aan het einde wordt gezegd dat het financieel niet haalbaar was. Standaard smoesjes. VCL wordt niks. EL halen zal al een wonder zijn.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:09]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:09
    Hij komt ook niet. Dit zijn allemaal zoethoudertjes. In het verleden is dat ook heel vaak gebeurt. Eto'o is zo een voorbeeld, maar daarna ook weer meerdere. En aan het einde wotdt gezegd dat het financieel niet haalbaar was. Standaard smoesjes. VCL wordt niks. EL halen zal al een wonder zijn.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:09]
    Vind ik leuk
    Iggy +3617
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:12
    Daar weet jij helemaal niets van!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:41
    Nee, jij weet het wel!!
    Vind ik leuk
    LIO7 +981
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:48
    Topspeler voor de eredivisie!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31391
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:52
    Wie? Tadic? Die komt niet....
    Vind ik leuk
    El Cazador +5802
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:56
    Je zou toch denken dat die tuinkabouter in de zomer stop "iets" aan zijn imago zou doen door bijvoorbeeld die tuinkabouterbaard eraf te halen en die kale harses bruin laten worden om zo net effe wat meer Amsterdamse bluf trainer te worden. Maar nee hoor, hij blijft zijn kabouter principes trouw, die haalt de kerst never nooit!!
    Vind ik leuk
    Downvalley +214
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:34
    Laat hem eerst maar eens zijn handtekening zetten.
    Voor het zelfde geld word hij nog door een andere club weggekaapt.
    Net hoe Mallagan die zie ik ook niet komen.
    Dus geloven en er in geloven kan pas als er getekend is.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31391
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:51
    Die Tadic komt hooguit naar Amsterdam om de toerist uit te hangen.
    Speelt een geweldig WK, was zo'n beetje de beste man bij Southampton, is met zijn 29 jaar fysiek op de top van zijn kunnen.... die heeft helemaal niks te zoeken in Nederland.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Lyrische Ten Hag hoopt op spectaculaire transfer: "Hij kan Ajax bij de hand nemen"