Ik weet dat Marc Overmars daar met de steun van de directie keihard mee bezig is

    "Ik weet dat Marc Overmars daar met de steun van de directie keihard mee bezig is"

    zaterdag 23 juni 2018 om 18:08

    De Ajax-directie is hard bezig om de selectie te versterken, zegt trainer Erik ten Hag. De Ajax-trainer wil niet op specifieke namen reageren. Of Dusan Tadic en Lisandro Magallán naar Amsterdam komen, kan Ten Hag dus ook niet zeggen.

    "Die transferwindow is onvoorspelbaar. We werken daar keihard aan", zegt Ten Hag tegen FOX Sports. "Ik weet dat Marc Overmars daar met de steun van de directie keihard mee bezig is. Dat soort dingen kun je niet dwingen."

    Ajax speelde tegen VVSB de eerste oefenwedstrijd van het seizoen. Er werd met 0-7 gewonnen. Jong Ajax-middenvelder Teun Bijleveld viel mede door twee goals in positieve zin op. "Die deed het vandaag uitstekend. Hij maakte twee heel goede goals. Zeker in de eindfase van de aanval had hij goede oplossingen", zegt Ten Hag. "Hij heeft scorend vermogen. Hij deed het vandaag prima."

    Ook de pas zestienjarige Ryan Gravenberch mocht meedoen. "Het is niet voor niets dat hij erbij zit. Hij is nog heel erg jong, maar als je goed genoeg bent ben je oud genoeg. We gaan kijken hoe hij zich de komende tijd gaat ontwikkelen."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    zaterdag 23 juni 2018 om 18:13
    Die gravenberch is echt goed hoor. Echt goed, meer ga ik er niet over zeggen want voor je t weet zit ie bij een topclub op de bank tot zn 30e...
    Vind ik leuk
    LIO7 +969
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:24
    Overmars doet het goed. Benieuwd welke speler er volgt!
    Vind ik leuk
    Muscles +710
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:44
    De Toekomst ziet er nu al zonnig uit. Met wat oudere spelers de balans vinden en kampioenschap 34 is binnen handbereik. Eerst maar eens Europese plaatsing afdwingen
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:46
    Ben benieuwd welke spelers Ten Hag meeneemt naar het traingskamp. Als de trend 'veel jeugd' zich daar doorzet wordt het een meer valide voorspeller.
    Ook heel benieuwd of de komst van Van Bommel invloed heeft op de doorstroming naar het eerste elftal van PSV. Hij weet tenslotte welk vlees hij in de kuip van de O19 heeft.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    Downvalley +216
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:58
    Heel leuk en mooi die pareltjes.
    Maar ik denk dat het alleen maar moeilijker en moeilijker wordt om een gewenste versterking te halen.
    De jonge talenten kan leuk zijn voor de eredivisie, maar niet voor een voorronde van de Champions League.
    Daar moet je spelers hebben staan die zich al hebben bewezen.
    Goede spelers komen denk ik echt niet meer richting Nederland.
    Misschien een enkele speler maar daar moet je geluk mee hebben.
    Ik hoop dat het Ajax lukt om goede versterkingen te halen voordat de voorronde van de Champions League begint.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:01
    Maar daar is Ajax toch ook mee bezig? Ze willen Tadic, die gelijk de beste is bij ons en die ontzettend veel ervaring heeft. Ook willen ze Magallan, ook al aardig wat wedstrijden gespeeld, prijzen gewonnen oftewel ervaren genoeg voor Ajax. En het liefst halen ze nog een goede linksbuiten.

    Dan heb je een perfecte mix tussen goede ervaren spelers aangevuld met talent.
    Vind ik leuk
    Downvalley +216
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:14
    Dat begrijp ik dat ze bezig zijn met Tadic, Mallagan alleen duurt het erg lang...... ik geloof het pas als ze getekend hebben.
    Laten we hopen dat ze snel in de Arena te bewonderen zijn met hopelijk nog een paar echte goede versterkingen.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1921
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:40
    Zal wel komen door het wk
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1921
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:35
    Tegen de amateurs zo lijken alle spelers wereldsterren
    Vind ik leuk
    El Cazador +5749
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:55
    Sapperdeflap, dat zijn toch van de gekke zoveel M M M Mooie P P Parels, F F Fijne P P Parels uit Amsterdam.
    Dag vogels, dag bloemen, dag (lieve) psv'ers.....
    Vind ik leuk
    Richard99 +23
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:20
    Hoe kan je nou voor een speler € 17 miljoen uitgeven, wij weten allemaal hoe Tadic speelt...., ,, echt werkelijk weggegooid geld . Geloof me Tadic zal Ajax alleen maar, ellende veroorzaken .
    Ik bedoel niks mee, het is een aardige jongen, maar echt niet TOP voor Ajax plus 17 miljoen. Jongen die “ OVERMARS “ moet echt aftreden. Hoe kan je nou speler halen met de leeftijd van 31 ook nog, hij kan echt niet scouten. grijp in Ajax, zou ik zeggen . en haal RIJKAARD terug als scout , of EDGARD DAVIDS.!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:26
    Edgard? Van Debiteuren, Crediteuren? Die Edgard?
    Vind ik leuk
    Richard99 +23
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:53
    nee Moszkowicz, nou blij !!!
    Edgar Davids geweldig middenvelder in zijn periode,
    Zowel bij Ajax en bij Juve had hij geweldig spirit kracht, honger, energie in zijn benen, zulke spelers moet Ajax halen !!!
    en niet een bejaarde van 17 miljoen
    Vind ik leuk
    Storm015 +132
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:28
    Oh ik dacht dat ze keihard bezig waren met een oplossing voor de familie van Nouri, maar dat wordt langzaam maar zeker lekker weggedrukt. Vooralniet meer over praten lijkt het devies van Flapmans
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 21:29]
    Vind ik leuk
    flipper +1525
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:32
    Niet te hard van stapel lopen Panenka. Ff afwachten nog.
    Vind ik leuk
    Soemitra +58
    zondag 24 juni 2018 om 13:20
    Gaat dit weer over Ajakkes🖕🏿
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Ik weet dat Marc Overmars daar met de steun van de directie keihard mee bezig is"